ik gok omdat het een gedichtje is en geen op waar we iets mee kunnenquote:
De OP is dan wel matig, niettemin datgene wat hij stelt komt bekend voor....quote:Op maandag 6 april 2009 10:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik gok omdat het een gedichtje is en geen op waar we iets mee kunnen
Hij krijgt nog een kans, als hij hier een fatsoenlijke op neer knalt dan plaats ik die wel en open ik het topic weer.quote:Op maandag 6 april 2009 10:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De OP is dan wel matig, niettemin datgene wat hij stelt komt bekend voor....
Toch jammer dat het topic geen kans krijgt.
Ik hoop dat ie het ziet.quote:Op maandag 6 april 2009 19:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hij krijgt nog een kans, als hij hier een fatsoenlijke op neer knalt dan plaats ik die wel en open ik het topic weer.
Want het is idd een interessant onderwerp maar hier kun je te weinig mee
Omdat het gewoon wat tekst was die neergeplempt was, ik weinig kans zag tot een leuke invalshoek ter discussie. Ten eerste omdat de vraag erin uit zou gaan monden in 4 pagina's met uitsluitend "ja" of "nee". Daarnaast was de tweede post van TS een wedervraag waaruit ook niet echt de intentie sprak tot fijn discussiėren.quote:
Nou ja, ik heb wel eens erger gezien, topics die eigenlijk in onzin behoren en toch voor POL doorgingen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat het gewoon wat tekst was die neergeplempt was, ik weinig kans zag tot een leuke invalshoek ter discussie. Ten eerste omdat de vraag erin uit zou gaan monden in 4 pagina's met uitsluitend "ja" of "nee". Daarnaast was de tweede post van TS een wedervraag waaruit ook niet echt de intentie sprak tot fijn discussiėren.
Is het zo goed?
Oh vast. Alleen waren er dan al 25 reacties en ging het "ergens" heen voordat een mod het in de gaten had misschien.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:03 schreef poepa het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel eens erger gezien, topics die eigenlijk in onzin behoren en toch voor POL doorgingen.
centraal topic aangemaaktquote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef MrKawada het volgende:
User http://forum.fok.nl/user/history/251495 opent topics met alleen copy paste SPAM.
naar gekekenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Actie: Rij wat vaker een beest dood.
forum vervuiling.
Ik heb een poging gewaagd om het topic weer te neutraliserenquote:Op zondag 12 april 2009 17:47 schreef Lemmeb het volgende:
De poll in Europese verkiezingen; wat stem jij? is verneukt door ene Zith. Is daar nog wat aan te doen, of is dat een hopeloze zaak?
een nieuwe poll maken iets anders is er niet, die polls worden buiten fok om gemaaktquote:Op zondag 12 april 2009 17:47 schreef Lemmeb het volgende:
De poll in Europese verkiezingen; wat stem jij? is verneukt door ene Zith. Is daar nog wat aan te doen, of is dat een hopeloze zaak?
is toch ook al een topic van of loopt die in nwsquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:49 schreef Stupendous76 het volgende:
Ik weet niet of het de moeite waard is voor een nieuw topic, maar nieuws over de JSF op nu.nl
aanschaf jsf op losse schroeven (en de telegrof, zelfde onderwerp)
Er loopt er nog 1tje in NWS inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
is toch ook al een topic van of loopt die in nws
dan hoeden we hem daar evenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:51 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Er loopt er nog 1tje in NWS inderdaad
Done.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Fitna2. Een logisch vervolg op Fiitna1?
Dicht aub.
Eentje is wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |