Idem met de JSFquote:
Ik heb het veranderd in aanbeien, zo goed?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
PVV-aanhang: Peter R. de Vries populairder dan Geert.
Aamhangers.
Is dit normaal hier in POL? Jullie willen toch weer iets van dit subforum maken? Doe hier dan eens wat aan.quote:
is wegquote:Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Is dit normaal hier in POL? Jullie willen toch weer iets van dit subforum maken? Doe hier dan eens wat aan.
Het gaat er w.m.b. ook een beetje om hoe het gebracht wordt. Als je het met een zeer overtuigende onderbouwing en op redelijke manier brengt, zonder het direct als scheldwoord te gebruiken, dan moet je naar mijn mening kunnen suggereren dat iemand een nazi-sympathisant is. Mits dat ook daadwerkelijk zo is, uiteraard! Dat is dus niet meteen al wanneer iemand slechts aangeeft te overwegen op de NVU te stemmen. En ook eenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef Bluesdude het volgende:
nazi-sympathisant is wel toegestaan ?
In het geval van laforest is ie duideliijk een NVU-sympathisant, toch ?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:33 schreef Lemmeb het volgende:
Dat is dus niet meteen al wanneer iemand slechts aangeeft te overwegen op de NVU te stemmen.
Wat heeft extreemlinks daarmee te maken en wat is hun "zaak" ..?quote:Bovendien snap ik ook niet op wat voor manier het bombarderen van andere users tot neonazi de (extreem-)linksche zaak zou kunnen helpen, maar dat zal dan zeker wel weer aan mij liggen.
Volgens mij niet. Toon dat eerst maar eens aan. 'Overwegen te stemmen op' vind ik iets anders dan 'sympathiseren met'quote:Op woensdag 22 april 2009 20:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In het geval van laforest is ie duideliijk een NVU-sympathisant, toch ?
Toon dat eerst maar eens onomstotelijk aan. Dan kun je daarna altijd nog overgaan tot het plakken van etiketjes op andere users.quote:NVU= nazi...
Nee... dus...quote:.. dus..nazisympathisant is op zijn plaats.
Misschien is hij wel "erg dom", of liever gezegd buitengewoon onwetend.quote:Tenzij hij erg dom is
Waarom moet iedereen meteen een goed verhaal klaar hebben? Omdat jij dat zegt? Gun iedeen de ruimte om zijn of haar eigen mening te vormen.quote:... moet hij weten dat zijn keuze omstreden is en moet hij een goed verhaal klaar hebben.
Ik heb jou ook nog nooit zien ontkennen dat je sympathiseert met de nazi's. Maakt dat jou meteen een "nazi-sympathisant"?quote:Bijv waarin hij zich distantieert van nazisme en neonazisme.. Dat heeft hij niet.. dus hij bouwt zelf aan zijn imago van nazi-sympathisant...
Ziende blind?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Toon dat eerst maar eens aan. 'Overwegen te stemmen op' vind ik iets anders dan 'sympathiseren met'
Ziende blind? Of je wilt gewoon niet toegeven ?quote:Toon dat eerst maar eens onomstotelijk aan. Dan kun je daarna altijd nog overgaan tot het plakken van etiketjes op andere users.
Hoezo meteen.... hoeveel uren zat hij vandaag in die discussie...?quote:Waarom moet iedereen meteen een goed verhaal klaar hebben? Omdat jij dat zegt? Gun iedeen de ruimte om zijn of haar eigen mening te vormen.
Ziende blind geweest de laatste vijf jaar of in het topic van vandaag?quote:Ik heb jou ook nog nooit zien ontkennen dat je sympathiseert met de nazi's. Maakt dat jou meteen een "nazi-sympathisant"?
weet je wat "niet open staan" is?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:33 schreef Lemmeb het volgende:
Hier ga ik niet verder meer op in. Ik heb m'n zegje gedaan, blijkbaar sta jij nergens meer voor open en heeft het geen enkele zin om met jou serieus in discussie te gaan. De groeten.
je kunt beter een nieuw topic aan maken want een nieuwe O.P. op pagina 3 schiet niet opquote:Op donderdag 23 april 2009 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
Is het mogelijk om de topictitel van dit topic aan te passen op de topic-kick die ik heb gedaan:
Vrije dag ambtenaren / Burgerinitiatief haalbaar?
Het gaat me niet meer zozeer om die vrije dag voor ambtenaren, maar om de erkenning van 5 mei als vrije dag.
veranderdquote:Op donderdag 23 april 2009 23:25 schreef Supersoep het volgende:
Centraal Jsf perikelen 3: Debat JSF met boobie`s
Overvloed aan screenshot spam op pagina 4.
Kijk een naar al die posts van deze user in dat topicquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:31 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Het is net GTST met die moslims, oh wacht....alleen ST...
door gesluisd, al ben ik benieuwd of het erg genoeg isquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kijk een naar al die posts van deze user in dat topic
getrol en haatzaaien...
48 uurs banquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |