Zijn meestal rijke mensen, over het algemeen bekende mensen zeg maar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:57 schreef s3wage het volgende:
Ik zag vandaag een zwarte audi a3 met een wit kenteken met groene letters "Euro" en nog wat cijfers.
Weet iemand wat dat is ?
Ik zie trouwens welis meer aparte kentekens op autos zitte,weet iemand hier meer van ?
Dat was de prijs, dealerplaten vergetenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:57 schreef s3wage het volgende:
Ik zag vandaag een zwarte audi a3 met een wit kenteken met groene letters "Euro" en nog wat cijfers.
Weet iemand wat dat is ?
Ik zie trouwens welis meer aparte kentekens op autos zitte,weet iemand hier meer van ?
Mijn ogen, wat doe je?quote:Op zondag 26 april 2009 00:25 schreef s3wage het volgende:
weet iemand ook een site waar je kan zien waar een kenteken een kenteken van is zeg maar ?
Bijvoorbeeld een plaatje van een cd kenteken met uitleg dat die van parlementarieers zijn ?
Want ik zie ook welis groene platen met donkergele letters en een ander soort letters als de gewone nl platen....![]()
Lijkt mij trouwes ook wel wa zon apart plaatje(staat lekker intresant) maar hoe kom ik hier zo gouw legaal aan ?
quote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Kan er niet een keer een centraal kentekentopic worden gemaakt? Iedere week wel zo'n nebbes die vraagt wat voor ogenschijnlijk bijzonder kenteken hij/zij nou weer gespot heeft.
Oja en doe eens wat moeite en check wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands_kenteken
quote:Op maandag 27 april 2009 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zijn inwoners van Euro-Disney. Ik geloof dat Goofy in een zwarte A3 rijdt.
Seizoenskentekens. Met dat kenteken betalen ze belasting per maand, en kunnen ze zonder verdere consequenties het kenteken schorsen als ze het voertuig niet nodig hebben. Bijvoorbeeld wegenbouwvoertuigen staan vaak heel de winter stil. Met zo'n seizoenskenteken betaalt de eigenaar dan dus niet voor heel het jaar belasting.quote:Op zondag 26 april 2009 00:17 schreef Colnago het volgende:
Ik zie ook wel eens Duitse vrachtwagens met witte platen en groene cijfers/letters.
Nee klopt, maar je kan wel doorklikken naar de algemene kentekensite. En daar is dan weer te vinden dat alle platen die beginnen met EUR of EURO op voertuigen zitten van medewerkers van Europese instellingen, zoals de EU, het Europese hof etc. Waar het mij om ging is dat veel mensen te lui zijn om zelf even te zoeken.quote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Toch jammer dat die van TS er dan niet tussen staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |