Zijn meestal rijke mensen, over het algemeen bekende mensen zeg maar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:57 schreef s3wage het volgende:
Ik zag vandaag een zwarte audi a3 met een wit kenteken met groene letters "Euro" en nog wat cijfers.
Weet iemand wat dat is ?
Ik zie trouwens welis meer aparte kentekens op autos zitte,weet iemand hier meer van ?
Dat was de prijs, dealerplaten vergetenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:57 schreef s3wage het volgende:
Ik zag vandaag een zwarte audi a3 met een wit kenteken met groene letters "Euro" en nog wat cijfers.
Weet iemand wat dat is ?
Ik zie trouwens welis meer aparte kentekens op autos zitte,weet iemand hier meer van ?
Mijn ogen, wat doe je?quote:Op zondag 26 april 2009 00:25 schreef s3wage het volgende:
weet iemand ook een site waar je kan zien waar een kenteken een kenteken van is zeg maar ?
Bijvoorbeeld een plaatje van een cd kenteken met uitleg dat die van parlementarieers zijn ?
Want ik zie ook welis groene platen met donkergele letters en een ander soort letters als de gewone nl platen....![]()
Lijkt mij trouwes ook wel wa zon apart plaatje(staat lekker intresant) maar hoe kom ik hier zo gouw legaal aan ?
quote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Kan er niet een keer een centraal kentekentopic worden gemaakt? Iedere week wel zo'n nebbes die vraagt wat voor ogenschijnlijk bijzonder kenteken hij/zij nou weer gespot heeft.
Oja en doe eens wat moeite en check wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands_kenteken
quote:Op maandag 27 april 2009 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zijn inwoners van Euro-Disney. Ik geloof dat Goofy in een zwarte A3 rijdt.
quote:Op maandag 27 april 2009 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zijn inwoners van Euro-Disney. Ik geloof dat Goofy in een zwarte A3 rijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |