Dat zeggen ze van geld ook... Ach, jaloezie...quote:
Goed geteldquote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef DS4 het volgende:
Kan hier een "#34" aan worden toegevoegd in de TT?
Dank.
Wegens teleurstellende resultaten ben je ontslagen.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat mag ik , want ik ben de topic CEO.
Nee hoor. Er zijn weinig topic CEO's die een discussie zolang aan de gang kunnen houden. Het gaat niet om uitkomsten,maar om de discussie. Het is jou hopelijk ook bekend dat deze discussie door niemand te winnen is. Dat gaat het dus allang niet meer om.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wegens teleurstellende resultaten ben je ontslagen.
Ik zie dat als ik de OP maak er veel meer reacties per minuut komen, dus de prestaties zijn gewoon verbeterd.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee hoor. Er zijn weinig topic CEO's die een discussie zolang aan de gang kunnen houden. Het gaat niet om uitkomsten,maar om de discussie. Het is jou hopelijk ook bekend dat deze discussie door niemand te winnen is. Dat gaat het dus allang niet meer om.
Heb jij vroeger geen statistiek gehad?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zie dat als ik de OP maak er veel meer reacties per minuut komen, dus de prestaties zijn gewoon verbeterd.
In afwachting van de eis tot het verkrijgen van een afkoopsom...
Je vraagt naar de bekende weg, of je toont nu weer je zeeferigheid weer aan...quote:Op maandag 19 januari 2009 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Heb jij vroeger geen statistiek gehad?
Je trekt wel heel snel conclusies nav 1 topic die door jou net is geopend. (ook mijn topics liepen vaak direct als een raket. )quote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je vraagt naar de bekende weg, of je toont nu weer je zeeferigheid weer aan...
Maar je zal vast iets bedoelen met de vraag: vertel.
Het is de tweede en ze lopen gemiddeld zonder meer beter dan de draadjes die jij opende. Voldoende om jouw ontslag gewoon te laten staan.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Je trekt wel heel snel conclusies nav 1 topic die door jou net is geopend. (ook mijn topics liepen vaak direct als een raket. )
De resultaten zijn inmiddels zodanig dat de beslissing te billijken is, maar we zullen natuurlijk wel blijven meten.quote:Is het niet slimmer om eerst te wachten tot je er 5 hebt geopend? En dan pas conclusies trekt? Is dat niet nauwkeuriger?
Misschien wel minder...quote:Verder:
1 Er zijn misschien op dit moment meer mensen online online kort na het openen van je topic.
TT is ook van mij afkomstig. Maar verder heb je wel gelijk dat dat de grote veroorzaker zal zijn. Maar ik herhaal: tt is ook van mij afkomstig.quote:2 Je prijst je OP aan als veroorzaker voor de door jou geconstateerde momentane toename aan interesse. Zou het niet de suggestieve TT kunnen zijn?
Dat is nou precies de reden waarom ik stoor aan kortzichtigheid. Veel te snel conclusies trekken.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is de tweede en ze lopen gemiddeld zonder meer beter dan de draadjes die jij opende. Voldoende om jouw ontslag gewoon te laten staan.
[..]
Dat is nou weer zo juridisch, dat billijken.quote:De resultaten zijn inmiddels zodanig dat de beslissing te billijken is, maar we zullen natuurlijk wel blijven meten.
[..]
Misschien waren het er precies net veel. Misschien....quote:Misschien wel minder...
[..]
Nou ja, speel jij maar lekker de telegraaf en SB6 met je TT .quote:TT is ook van mij afkomstig. Maar verder heb je wel gelijk dat dat de grote veroorzaker zal zijn. Maar ik herhaal: tt is ook van mij afkomstig.
Dat is nou weer zo tegenstrijdig aan dat juridische....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jezus kerels, spreek aub af in de bosjes. Dan zijn we eindelijk af van dit homo erotische voorspel.
Wat een vreemde gedachtegang. Freud zou er raad mee weten (let op EG, een terechte verwijzing naar Freud, leer ervan!).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jezus kerels, spreek aub af in de bosjes. Dan zijn we eindelijk af van dit homo erotische voorspel.
Het zegt meer over hem dan over ons. Inderdaad, Freud is behoorlijk van toepassingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat een vreemde gedachtegang.
Freud zou er raad mee weten (let op EG, een terechte verwijzing naar Freud, leer ervan!).
Herhaald verzoek.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef DS4 het volgende:
Kan hier een "#34" aan worden toegevoegd in de TT?
Dank.
Dat was waarschijnlijk mijn eigen schuld...quote:
Peppie en Kokkie in de bocht. Jullie hebben al een arena om je kunsten te kunnen vertonen. Dat lijkt me meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat een vreemde gedachtegang. Freud zou er raad mee weten (let op EG, een terechte verwijzing naar Freud, leer ervan!).
Oei, een zenuw...quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Peppie en Kokkie in de bocht. Jullie hebben al een arena om je kunsten te kunnen vertonen. Dat lijkt me meer dan voldoende.
Nee, een interpretatie.quote:
Klopt. En interpretatie is het resultaat van een cognitief proces waar Freud allerlei opvattingen over heeft.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, een interpretatie.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. En interpretatie is het resultaat van een cognitief proces waar Freud allerlei opvattingen over heeft.
Laten we verder gaan in SC en dit topic niet onbedoeld gebruiken.
Het is de enige reeks die nog loopt.... Op onze manier van discussiëren mag je gerust kritiek hebben, mag best iets korter. Aandachtspunt. Maar niemand zal toch kunnen bestrijden dat DS4 en ik het spel van de discussie als geen andere hier beoefenen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:09 schreef Reya het volgende:
Ik ben het wel eens met Rock; die eindeloze discussie is al een aantal topics geleden volledig buiten de originele perken beland, en begint aardig vermoeiend te worden. Iemand in WFL stelde ooit eens voor om reeksen niet toe te staan (tenzij als langzaampraattopic), omdat tweede, derde en zoveelste topics over hetzelfde onderwerp toch geen nieuwe inzichten meer brengen. Om eenzelfde reden lijkt het me geen slecht idee om deze reeks eens ten einde te brengen.
Wil jij niet meer te mijner behoeve pleiten...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar niemand zal toch kunnen bestrijden dat DS4 en ik het spel van de discussie als geen andere hoer beoefenen.
Ik neem het graag voor je op. Volgens mij deed ik nu een freudiaanse Bushismquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wil jij niet meer te mijner behoeve pleiten...
Meer dan dertig topics lang je eigen gelijk bewieroken zou ik nou niet echt 'discussie' willen noemen.quote:
Als dat zo is, dan begrijp ik niet dat het topic nog niet is doodgebloed .... Dat bewijst je ongelijk wmb.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Meer dan dertig topics lang je eigen gelijk bewieroken zou ik nou niet echt 'discussie' willen noemen.
Joh wat jij wil. Hou die 'discussie' dan daar...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan begrijp ik niet dat het topic nog niet is doodgebloed .... Dat bewijst je ongelijk wmb.
Ik krijg bijna de neiging om het j-woord hier te vermoeden bij sommigen users .... Wat willen we nu in vredesnaam? Geen topics meer? Een doodbloeiende POL?
Maar kritiek mag. Maar afkraken, wat je nu doet, geeft echt geen pas en is ook niet overtuigend.
Laat jij eens zien dat je het beter kan. Ik zie anders verdomd weinig initiatief van jouw kant. Hetzelfde van Rock die haast niets anders doet dan beppen in SC. Daar redden we POL niet mee.
Ik dag je uit om met onderwerpen te komen die de mijne snel doet vergeten. Probeer er eens 3, nou 2 dan, vooruit eentje dan...
Dit onderwerp over welke topics wel of niet zouden mogen hoort toch echt hier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Joh wat jij wil. Hou die 'discussie' dan daar...
Het lijkt wel of je ongesteld ben...quote:Ga je met z'n 2en elkaar gezellig vliegen afvangen.
Waarom zou POL gered moeten worden?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Laat jij eens zien dat je het beter kan. Ik zie anders verdomd weinig initiatief van jouw kant. Hetzelfde van Rock die haast niets anders doet dan beppen in SC. Daar redden we POL niet mee.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant he?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dit onderwerp over welke topics wel of niet zouden mogen hoort toch echt hier.
[..]
Het lijkt wel of je ongesteld ben...
Ik ben liever constructief en opbouwend bezig. Dat zou jij ook kunnen doen, het zou een beter houding van je zijn dan je tot nu toe laat zien.quote:
En dan reageer je hierop?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant he?
Het zit je wel dwars volgens mijquote:Ik zal het even voor je uittekenen: Je taalkundige gevrij met DS4 kan je beter in je salaristopicreeks houden. Dan val je er niemand mee lastig.
Nee, hoor je geneuzel in je geliefde topic interesseert me geen reet. Het gaat me om je geneuzel in het feedback topic.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dan reageer je hierop?
[POL FB] Waar janken wordt bestraft
Maar jank lekker door.![]()
[..]
Het zit je wel dwars volgens mij
Je doet ontzettend je best om dat hier gaande te houden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, hoor je geneuzel in je geliefde topic interesseert me geen reet. Het gaat me om je geneuzel in het feedback topic.
Overleefd? Kammaaaaaaaaaan!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:20 schreef Montov het volgende:
Ik bewaar dit topic in het archief zodat het de winter overleefd.
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jou concept van Denken In Mogelijkheden is om 34 topics lang dezelfde argumenten uit te wisselen met groepsleden die
Ik heb heel veel achterlijke bedrijven gezien. Dat klopt.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jou concept van Denken In Mogelijkheden is om 34 topics lang dezelfde argumenten uit te wisselen met groepsleden die elkaar tegenwerken dan heb je het bedrijfsleven inderdaad niet begrepen.
[..]
Dan doe je het topic veel tekort.quote:Jij bent al een jaar lang met dezelfde discussie bezig, ik had na een paar maanden al door dat het kansloos was en heb het project toen opgeblazen. Ik weet niet wat jouw idee van twijfelen is
[..]
Met dank aan alle baggeraars hier. Het was mij een waar genoegen.quote:Maar goed, topic is dicht dus nu allemaal weer fijn slapenMorgen volgt er weer een dag slavenarbeid voor de meesten
De eerste tien toen vond ik het genoeg.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, echt onzin FJD. Hoeveel van die topics heb je daadwerkelijk meegedaan? Een kleine fractie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |