Heel goed!quote:
Nou in principe post hij hetzelfde als alle anderen hier al heeft hij de moed opgegeven om een hoogdravende discussie te herhalen. Het punt is dat na een aantal topics hier buiten een quotefest tussen jou en DS4 er niets meer toegevoegd wordt. Het is zoals ze in het engels zo goed kunnen uitdrukken: "tailchasing". Je bent vele malen gewezen waar je inconsequent bent gebleken (door sommigen ook wel draaikonten genoemd). Je bent uit de tent gelokt en we hebben genoten van je prachtige verweer waardoor er weer een herhaling van zetten volgde.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sterk.![]()
Gelukkig ben jij goed in jij-bakken. Maar met jou win je ook geen oorlog.![]()
Noem jij zo'n bijdrage van FJD positief?
Nog afgezien van de wat vreemde stelling... wie heb jij deze zien bezigen? En wat wordt er volgens jou mee bedoeld?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:43 schreef Tup het volgende:
de aanname dat de economie waardevermeerdering oplevert
Nee, ik doelde erop dat hij tijdig het draadje met de juiste titel had geopend. Het spijt me voor je, maar ik draai nooit, dus je kan proberen wat je wil: je gaat mij er niet op betrappen.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Jij wou dat ding toch op slot?
Wel een draai van 180 graden!
Dat heet gewoon glibberen. Iets niet duidelijk formuleren zodat je alle kanten er mee op kan.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik doelde erop dat hij tijdig het draadje met de juiste titel had geopend. Het spijt me voor je, maar ik draai nooit, dus je kan proberen wat je wil: je gaat mij er niet op betrappen.
En als je graag het bijdehandje wilt spelen, wees dan bijdehand genoeg om een linkje naar het vorige deel te maken.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:06 schreef Reya het volgende:
Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is. (Exodus 20:17)
Vind je het heel erg als ik bij dit soort opmerkingen niet bezig ben met extreme precisering?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Iets niet duidelijk formuleren zodat je alle kanten er mee op kan.
We laten het doodbloeden dus. Prima.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:06 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar ik was het uiteindelijk met je eens, het topic kan dicht, omdat het compleet is verbaggerd.
Heel erg, want je werkt bijzonder teleologisch. Je weet precies wat je doet.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik bij dit soort opmerkingen niet bezig ben met extreme precisering?
Dat heeft dus geen zin. Het Reya niet om de discussie, hij leest liever bagger. Hij opent dit topic, terwijl niemand dit meer wilt . Ik ben daar klaar mee. Hij doet het met misselijke bedoelingen.quote:
Kritiek spuien is wel makkelijk. Wat heb jij eigenlijk feitelijk toegevoegd hier?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou in principe post hij hetzelfde als alle anderen hier al heeft hij de moed opgegeven om een hoogdravende discussie te herhalen. Het punt is dat na een aantal topics hier buiten een quotefest tussen jou en DS4 er niets meer toegevoegd wordt. Het is zoals ze in het engels zo goed kunnen uitdrukken: "tailchasing". Je bent vele malen gewezen waar je inconsequent bent gebleken (door sommigen ook wel draaikonten genoemd). Je bent uit de tent gelokt en we hebben genoten van je prachtige verweer waardoor er weer een herhaling van zitten volgde.
Nu we toch aan het evalueren zijn dan is het meest sprekend voor mij dat je commentaar had op de TT, puur omdat die niet in je straatje ligt. Terwijl je zelf tientallen suggestieve TT`s hebt geformuleerd. Stap eens uit je doos en je zult zien dat er ook andere "waarheden" bestaan, anders dan de jouwe.
Wat me ook opvalt is je taalgebruik waarmee je denkt een bepaald profiel te kunnen accentueren. Prachtig is dan ook te zien dat je "moeilijke" woorden om de haverklap verkeerd of ongepast in je teksten verwerkt waardoor het een en ander scheef loopt zonder dat je het in de gaten hebt. Wederom zegt het iets over jezelf..je bent erg status gevoelig en je meet je dan ook graag aan DS4 aangezien hij zonder twijfel de meest scherpe poster is in POL.
Maar kort gezegd denk ik dat we hier aardig uitgesproken zijn over dit onderwerp.. Eigenlijk is dit al wel duidelijk.
En ik nog wel een voor mij ongebruikelijke lap tekst tikken.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kritiek spuien is wel makkelijk. Wat heb jij eigenlijk feitelijk toegevoegd hier?
En voor het vorige, het gebruik van moeilijke woorden is te gek om er nog op in te gaan. Helpt ook niet echt als je geen concreet voorbeeld laat zien.Je bent de eerste die er over klaagt. Het maakt diepe indruk.
Maar ja, een "leidinggevende" die inhoudelijk hier NIETS toevoegt had ik ook niks anders verwacht.
Het zegt genoeg als het gaat om wat voor types er leidinggevende posities zetten.
: intellectuele niemendalletjes en de grootste lomperts die er op de aardbodem rondlopen. Die komen er wel.
Inhoudelijk ben je gewoon een dikke nul. Maar daar red je het vast wel mee als leidinggevende. Uiteraard word je daarop geselecteerd.![]()
Waar verdoe ik mij in vredesnaam mijn tijd aan. Een beerput is hier nog niks bij.
Bagger.
Het is mooi geweest. Ik wil alle baggeraars hartelijk danken voor hun geweldige inbreng . Ik laat het hierbij.
Ganselijk onbekwaam tot enig goed en geneigd tot alle kwaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen zin. Het Reya niet om de discussie, hij leest liever bagger. Hij opent dit topic, terwijl niemand dit meer wilt . Ik ben daar klaar mee. Hij doet het met misselijke bedoelingen.Vilein ventje is het, ik moet em niet meer.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Inhoudelijk ben je gewoon een dikke nul. Maar daar red je het vast wel mee als leidinggevende. Uiteraard word je daarop geselecteerd.![]()
Ach ook al heeft hij gelijk..zolang ze maar storten elke maand en mijn bonus uitbetalen in Feb ben ik al blij.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:14 schreef FJD het volgende:
Die OPIk heb even hard zitten lachen
[..]![]()
![]()
![]()
Stop toch eens met jezelf als de oplossing te zien terwijl je onderdeel van het probleem bent en stop toch eens met het oordelen van mensen die je persoonlijk helemaal niet kent.
Zolang ik maar nooit met een dergelijke afgunst hoef te leven ben ik al blij.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach ook al heeft hij gelijk..zolang ze maar storten elke maand en mijn bonus uitbetalen in Feb ben ik al blij.
Dat vooral lijkt me vreselijk.. constant de drang hebben om jezelf te moeten meten met mensen die het beter voor elkaar hebben. Moet toch enorm frustrerend zijn dunkt me.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Zolang ik maar nooit met een dergelijke afgunst hoef te leven ben ik al blij.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Jij hebt geen zin meer, en voor mij was je de enige die hier de moeite waard was om in discussie te gaan.
Oh ja..EG oordeelt niet over mensen meen ik mij te herinneren.. Hij "poneert" slechts stellingen.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:14 schreef FJD het volgende:
Die OPIk heb even hard zitten lachen
[..]![]()
![]()
![]()
Stop toch eens met jezelf als de oplossing te zien terwijl je onderdeel van het probleem bent en stop toch eens met het oordelen van mensen die je persoonlijk helemaal niet kent.
Maar ja waar begin je dan? Die instelling is niet zo maar verdwenen en vervangen door ambitie en gezien de agressie die EG laat zien lijkt het me voor hem ook niet echt makkelijk om z'n mening voor zich te houden. Het zou mij dan ook niets verbazen als hij bij de eerste de beste vergadering direct z'n manager afblaft omdat die toevallig een BMW 3 rijdt en hij een Aygo en vanaf dan is de weg omhoog toch wel weer een stuk lastiger.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:22 schreef jpjedi het volgende:
Volgens mij is dan de enige oplossing de zielenknijper of je stinkende best doen om zelf hoog op de ladder te geraken.
Om vervolgens natuurlijk verongelijkt te reageren dat hij ontslagen wordt.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:26 schreef FJD het volgende:
Het zou mij dan ook niets verbazen als hij bij de eerste de beste vergadering direct z'n manager afblaft omdat die toevallig een BMW 3 rijdt en hij een Aygo en vanaf dan is de weg omhoog toch wel weer een stuk lastiger.
Maar de Aygo valt wel in de 14% bijtelling..dat scheelt dan weer.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar ja waar begin je dan? Die instelling is niet zo maar verdwenen en vervangen door ambitie en gezien de agressie die EG laat zien lijkt het me voor hem ook niet echt makkelijk om z'n mening voor zich te houden. Het zou mij dan ook niets verbazen als hij bij de eerste de beste vergadering direct z'n manager afblaft omdat die toevallig een BMW 3 rijdt en hij een Aygo en vanaf dan is de weg omhoog toch wel weer een stuk lastiger.
Dan is z'n manager een incompetente zakkenvullerquote:Op maandag 26 januari 2009 08:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Om vervolgens natuurlijk verongelijkt te reageren dat hij ontslagen wordt.
Het is geen kwestie van geen zin meer, het is een kwestie van er is niets meer om op door te gaan. Jij hebt niet aan kunnen tonen dat er iets wezenlijks mis is. Op het eind moest je in de toekomst kijken om nog problemen te signaleren. Daarom heb ik ook gesteld: kom terug als zich het probleem voordoet en geniet ervan dat er momenteel geen probleem lijkt te zijn.quote:
Jammer dan toch dat topmannen zich laten verleiden tot een financiele wedloop.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:06 schreef Reya het volgende:
Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is. (Exodus 20:17)
En dan verwijten ze mij hier dat ik de zaak zo eenzijdig belicht.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:51 schreef Fajarowicz het volgende:
[..]
Jammer dan toch dat topmannen zich laten verleiden tot een financiele wedloop.
Ach ja, eenzijdig. Wat zou de drijfveer zijn van de topmannen voor die wedloop? Precies, jaloezie. Zo, nu dekt de titel de lading weer.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dan verwijten ze mij hier dat ik de zaak zo eenzijdig belicht.
Ik kan dan ook weer goedkoop met een Bijbeltekst gaan smijten. Eentje die wel heel voor de hand ligt. Iets met splinter en balk
Inderdaad. Het gaat gewoon tegen elkaar op, ze meten ook hun status ermee af.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:10 schreef Fajarowicz het volgende:
[..]
Ach ja, eenzijdig. Wat zou de drijfveer zijn van de topmannen voor die wedloop? Precies, jaloezie. Zo, nu dekt de titel de lading weer.
Jij en B_A?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef DS4 het volgende:
Jut en Jul in de bocht...
Dat is niet iets nieuws. Je gaat nl. nergens op in.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga daar verder niet meer op in.
Op onzin of goedkope argumentatie en geflame ga ik inderdaad niet in.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is niet iets nieuws. Je gaat nl. nergens op in.
Dit vind ik nogal een beschuldiging EG. Je beticht anderen altijd van onheus gedrag, maar ik zie je vaak je schuldig maken aan hetzelfde gedrag.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op onzin of goedkope argumentatie en geflame ga ik inderdaad niet in.
Die mensen zijn gewoon geen knip voor de neus waard.
Wat is dat toch een heerlijk iets, zo'n contract. Getekend door mensen met hun volle verstand.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Ben benieuwd hoeveel de heer Tilmant aan miljoenen meekrijgt als oprotpremie
Extra benieuwd , want er zouden geen bonussen worden uitgekeerd na de financiële injectie door Bos.
ik vind het jammer dat sommigen hier puur bezig zijn om op de persoon te spelen. En ja, mag ik dan reageren?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit vind ik nogal een beschuldiging EG. Je beticht anderen altijd van onheus gedrag, maar ik zie je vaak je schuldig maken aan hetzelfde gedrag.
Het siert je niet.
Wat zei je ookalweer over die balk en die splinter?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat sommigen hier puur bezig zijn om op de persoon te spelen. En ja, mag ik dan reageren?
Ik geloof dat je beeldspraak niet echt goed begrepen hebt.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat zei je ookalweer over die balk en die splinter?
ROFL.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof dat je beeldspraak niet echt goed begrepen hebt.
Wat zegt het over mensen die het nodig vinden vaak het woord jaloers in de mond te nemen? Ga bij je overweging niet voorbij aan het begrip projectie.quote:
Ik quotte DS4. Hij had het over jut & jul terwijl hij al 35 topics lang met EG loopt te jut en jullen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:35 schreef Fajarowicz het volgende:
[..]
Wat zegt het over mensen die het nodig vinden vaak het woord jaloers in de mond te nemen? Ga bij je overweging niet voorbij aan het begrip projectie.
Maar buiten dat. Stel dat EG jaloers is dan neemt dat niet weg dat zijn argumenten ook los van jaloezie hun waarde hebben. De drijfveer daarvoor is in dat geval wel jaloezie geweest maar nou en.
Jut en Jul trekken samen op. Ik denk niet dat de woordenwisseling van EG en ondergetekende daar onder valt...quote:Op maandag 26 januari 2009 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik quotte DS4. Hij had het over jut & jul terwijl hij al 35 topics lang met EG loopt te jut en jullen.
Samen optrekken en dezelfde mening hebben is natuurlijk wat anders. Jullie hebben pagina's vol waar jullie saampjes enorme quotefesten hebben en waar tegenwoordig EchtGaaf al niemand anders erbij wil hebben, want hij wil alleen saampjes met jouw "discussieren".quote:Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef DS4 het volgende:
Jut en Jul trekken samen op. Ik denk niet dat de woordenwisseling van EG en ondergetekende daar onder valt...
Lul maar raak, je slaat gewoon de plank mis met jut en jul in dezen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Samen optrekken en dezelfde mening hebben is natuurlijk wat anders.
Wat jij wil Jul.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef DS4 het volgende:
Lul maar raak, je slaat gewoon de plank mis met jut en jul in dezen.
Het is nog altijd mijnheer Jul voor jou...quote:
Het hele economische kaartenhuis is gebaseerd op de aanname dat het fortuin van een persoon geen onfortuin voor de ander betekent, laten we het maar weer eens "niet-zero-sum" noemen. Neem je dat aan dan is een grote beloning niet zo'n probleem want niemand heeft er last van. Neem je het niet aan dan is dat wel een probleem. Menig onderwerp eindigde op (een variant) van deze vermeende waardevermeerdering in de economie. Als je dan vraagt om onderbouwing dan was het antwoord steevast: - je bent dom, - ik heb gestudeerd, - het is toch logisch dat. Werd het inhoudelijk dan werd specialisatie genoemd als "heilige graal". De aannames die daar bij horen werden voor het gemak dan maar vergeten. De enige die in al die jaren een poging deed om met inhoud te komen was ExtraWasKracht. In het licht van exorbitante beloningen kwam hij met een interessant artikel waarin CEO's persoonlijk aansprakelijk konden worden gesteld voor milieuverontreiniging, aandelenverlies enzovoorts. Dat vond ik wel een aardige, dat zou wel eens afschrikwekkend kunnen werken. Hoge beloning=persoonlijk aansprakelijk=veel risico. Of minder inkomen=weinig risico.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:53 schreef DS4 het volgende:
Nog afgezien van de wat vreemde stelling... wie heb jij deze zien bezigen? En wat wordt er volgens jou mee bedoeld?
Ik kan mij voorstellen dat je in 35 afleveringen niet iedere post gezien hebt, maar ik heb weldegelijk onomstotelijk aangetoond dat zero-sum onzin is.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:26 schreef Tup het volgende:
Het hele economische kaartenhuis is gebaseerd op de aanname dat het fortuin van een persoon geen onfortuin voor de ander betekent, laten we het maar weer eens "niet-zero-sum" noemen. Neem je dat aan dan is een grote beloning niet zo'n probleem want niemand heeft er last van. Neem je het niet aan dan is dat wel een probleem. Menig onderwerp eindigde op (een variant) van deze vermeende waardevermeerdering in de economie. Als je dan vraagt om onderbouwing dan was het antwoord steevast: - je bent dom, - ik heb gestudeerd, - het is toch logisch dat. Werd het inhoudelijk dan werd specialisatie genoemd als "heilige graal". De aannames die daar bij horen werden voor het gemak dan maar vergeten.
Volgens mij heb jij niet eens zelf een autoquote:Op maandag 26 januari 2009 08:26 schreef FJD het volgende:
[..]
. Het zou mij dan ook niets verbazen als hij bij de eerste de beste vergadering direct z'n manager afblaft omdat die toevallig een BMW 3 rijdt en hij een Aygo en vanaf dan is de weg omhoog toch wel weer een stuk lastiger.
Dan kan het hem nog steeds niets verbazen...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Volgens mij heb jij niet eens zelf een auto
IK rij wel wat beters dan een Aygo hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan kan het hem nog steeds niets verbazen...
Het gerucht gaat dat je een Mercedes onder je reet hebt...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:32 schreef EchtGaaf het volgende:
IK rij wel wat beters dan een Aygo hoor
Klopt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat je een Mercedes onder je reet hebt...
Das niet echt een solidaire auto. Meer een aan-de-kant-gepeupel-auto. Mooi ding.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Mijn droomauto is een Bentley Arnage trouwens.[ afbeelding ]
Neuh, niet echt solidair. Ik wacht totdat JPJEDI gaat reageren dat ik zwaar status gevoelig ben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:42 schreef waht het volgende:
[..]
Das niet echt een solidaire auto. Meer een aan-de-kant-gepeupel-auto. Mooi ding.
Met die Bentley? Met een proletenrolls? In gezelschap van Harry Mens?quote:
Precies, met een aygo kom je ook overal...quote:
Wat heb je aan een Porsche?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:45 schreef Reya het volgende:
Wat heb je in godsnaam aan zo'n auto?
Functioneel heb je maar heel beperkt nut van +100pk (beetje vlot inhalen op de snelweg oid) maar emotioneel is het het geld meer dan waardquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat heb je aan een Porsche?
Zeker. Ik zal ook nooit zo denigrerend doen over een Aygo zoals FJD dat doet. die (iig tot voor kort zelf geen auto had, dus hoe durft hij eigenlijk). Het is een hartstikke leuk autootje en je komt er inderdaad overal mee. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Precies, met een aygo kom je ook overal...
Toegeven, ik ben een autogek. Zeer kleine auto's tot zeer grote sjieke auto's als een Bentley boeien mij gewoon.quote:Ik zit mij overigens te bedenken dat EG niet zo heel lang geleden nog meende een vergelijkbare tekst ten aanzien van mijn auto te produceren. Moest iedereen met 40 pk rond gaan snorren in veredelde scootmobieltjes oid...
Smiley-blindheid?quote:Weer een draai?
Dat is absoluut waar. De sound van ene Porsche klinkt super. Als muziek in de oren. Ik heb liever het oude model dan de nieuwe. Die vind ik te beschaaft.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Functioneel heb je maar heel beperkt nut van +100pk (beetje vlot inhalen op de snelweg oid) maar emotioneel is het het geld meer dan waard
Denigrerendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Zeker. Ik zal ook nooit zo denigrerend doen over een Aygo zoals FJD dat doet. die (iig tot voor kort zelf geen auto had, dus hoe durft hij eigenlijk). Het is een hartstikke leuk autootje en je komt er inderdaad overal mee. Niks mis mee.
Met al die smileys erbij, leek het daar wel een beetje op. Maar dan heb je ik dan niet goed begrepen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Denigrerend![]()
Alleen maar omdat ik in een post een BMW 3 boven een Aygo stel? Dat is een feitelijke constatering.
Zeker. Niks mis mee. Toyota bouwt voortreffelijke wagen. De IQ is redelijk innovatief. Bloedmooi ding. En nog compleet ook.quote:Ik vind het enorm geinige wagentjes en als ik zelf iets zou willen en kunnen kopen dan zou ik ook in de Aygo/C1 klasse kijken. Klein, goedkoop en zuinig.
Blijf dromen. En ook tweedehands is er keuze te over. Ik koop zelf nooit nieuw. Zeker niet in de hogere klasse.quote:Neemt niet weg dat als ik het geld zou hebben en ik kan het missen dat ik liever een auto met +300pk onder m'n kont heb.
Ik vind het dus zelf eigenlijk niets, maar het is goedkoop rijden. Alleen heb dan het fatsoen om een peugeot of citroen te nemen denk ik dan (werkgelegenheid binnen de EU is ook wat waard).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is een hartstikke leuk autootje en je komt er inderdaad overal mee. Niks mis mee.
De Aygo wordt naar mijn weten in Slowakije geassembleerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind het dus zelf eigenlijk niets, maar het is goedkoop rijden. Alleen heb dan het fatsoen om een peugeot of citroen te nemen denk ik dan (werkgelegenheid binnen de EU is ook wat waard).
Ik heb dan ook een onbeschaafd oud model... nog wel tenminste... dank zijn de CU ga ik dit jaar over op een moderne.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb liever het oude model dan de nieuwe. Die vind ik te beschaaft.
Ze komen allemaal uit dezelfde fabriek, maar er zit nog wel wat extra werkgelegeheid achter. Het is ook gewoon een principe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef Reya het volgende:
De Aygo wordt naar mijn weten in Slowakije geassembleerd.
Veeeeel mooier. De huidige vind ik ook minder mooi qua uiterlijk. Te beschaafd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een onbeschaafd oud model... nog wel tenminste...
Het zal er uiteindelijk om spannen wie bij jullie de broek aan heeft. De kans is groot dat het je vrouw is, die eigenlijk een rok aan hoort te hebben.
Ik zou die dus nooit de deur uit doen. Ik heb het dus over die auto![]()
Hoezo dankzij de CUquote:dank zijn de CU ga ik dit jaar over op een moderne.
Dat laatste klopt, ik doelde het meer in de trant dat B_A voortdurend achter jou kont aan loopt te jut en jullen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jut en Jul trekken samen op. Ik denk niet dat de woordenwisseling van EG en ondergetekende daar onder valt...
Klopt, hij lijkt moeite te hebben met beeldspraak. Niet de eerste keer trouwens.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Lul maar raak, je slaat gewoon de plank mis met jut en jul in dezen.
Ik krijg bijna de neiging om het j-woord eens uit te spreken. Deden er hier maar meer mensen aan discussie. Maar POL wordt stiller en stiller.quote:
Ik ga wel aanpassingen doen. Sportiever onderstel, betere remmen, meer vermogen. Dus zo beschaafd als ze uit de fabriek komt zal ze niet blijven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Veeeeel mooier. De huidige vind ik ook minder mooi qua uiterlijk. Te beschaafd.
Wetsvoorstel inzake het vervallen van de bijtelling tegen dagwaarde bij auto's van 15 jaar en ouder... CU.quote:
Weet ik niet. Als het duurder is om het vliegtuig niet af te nemen dan is dat gewoon een domme zet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Je moet toch werkelijk geen gram inlevingsvermogen hebben als je als RvB dit werkelijk probeert door te drukken.
De sound van de oude zal je nooit krijgen, denk ik. En dat vond ik nou zo mooi aan een Porsche.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ga wel aanpassingen doen. Sportiever onderstel, betere remmen, meer vermogen. Dus zo beschaafd als ze uit de fabriek komt zal ze niet blijven.
Nou er komt een speciale uitlaat onder die je van achter het stuur om kan zetten naar een volopen systeem. Dan klinkt het als een 935... Moet je ook van houden, want dat is nl. echt enorm lawaaiig. Maar goed, het geeft ook de beste prestaties.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
De sound van de oude zal je nooit krijgen, denk ik. En dat vond ik nou zo mooi aan een Porsche.
Dat lukt nog steeds wel...quote:En die kont die lekker uit kan breken
OK. wist ik niet. Tsja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wetsvoorstel inzake het vervallen van de bijtelling tegen dagwaarde bij auto's van 15 jaar en ouder... CU.
Op het moment dat je het vliegtuig afneemt, zijn er ook al miljoenen afschreven volgens mij. Verder het punt van exploitatiekosten vs alternatieve vervoerskosten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als het duurder is om het vliegtuig niet af te nemen dan is dat gewoon een domme zet.
Ja, heel even is wel leuk, maar wordt al gauw vermoeiend. Dus nog niet zo gek zo'n knop.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou er komt een speciale uitlaat onder die je van achter het stuur om kan zetten naar een volopen systeem. Dan klinkt het als een 935... Moet je ook van houden, want dat is nl. echt enorm lawaaiig. Maar goed, het geeft ook de beste prestaties.
[..]
Ook kwestie van ESP uitschakelen? Kan dat?quote:Dat lukt nog steeds wel...
Kennelijk is het een vervanging van een onzuiniger vliegtuig (tenminste, ik meen zoiets te lezen). Als ik mijn auto zou vervangen door een zuiniger model (en even Porsche vergeten, want benzine is de spreekwoordelijke druppel bij een Porsche) dan verdien ik in de loop van het gebruik een deel terug. Ouder vliegtuig schrijft wel minder af maar vraagt meer onderhoud.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat afnemen betreft: Ik denk dat het wat betreft weinig anders is dan een nieuwe auto. Als jij je nieuwe Porsche binnenkort afneemt, dan zijn de eerste meters die je rijdt om uit de showroom te rijden de allerduurste, nietwaar? Ik weet niet hoe dat verhoudt tot evt annuleringskosten.![]()
Ik lees iets van die communicatie terug, maar het stukje komt van een journalist. En die heeft geen belang bij nuance...quote:Maar mocht het werkelijk zo zijn dat het minder duur is om het vliegtuig af te nemen,dan kunnen ze dat toch aannemelijk maken? Dat ze het 2 jaar geleden beslisten toen het nog goed ging? En dat ze nu een niew plan trekken?
Kwestie van communicatie, dunkt mij.
Tsja, een goede CEO moet inderdaad ontstellend goed kunnen communiceren, aangezien hij dat de hele dag doet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kwestie van communicatie, dunkt mij.
Ook omdat je zoiets niet moet willen in bewoond gebied. Op het circuit dan weer wel.quote:
Ik ben te verzot op autorijden. Ik wil het voelen. Ik wil het ruiken. Heerlijk.quote:Maar zelf hou ik liever van limousines. Comfort met een hoofdletter. Dat je niet merkt hoe hard het allemaal gaat. Automaat uiteraard. Geen rijgeluiden.
PSM kan uitgezet worden.quote:Ook kwestie van ESP uitschakelen? Kan dat?
Ik denk dat het één van de kernkwaliteiten moet zijn, ja. Ik krijg de kriebels als ik bijvoorbeeld W. Bos zie optreden. Een geboren communicator. De Nederlandse Obama wmb. Misschien nog wel beter dan Obama. Ik betrap Obama op heel veel voorlezen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tsja, een goede CEO moet inderdaad ontstellend goed kunnen communiceren, aangezien hij dat de hele dag doet.
Linkje?quote:Is wel wat anders dan 'alleen een pen vast kunnen houden' vrije quote van jou, EG in een van de eerdere deeltjes
Tjsa, het is inderdaad een rekensom. Blijft natuurlijk altijd gissen. Je weet immers niet hoeveel onderhoud je zou krijgen als je de onzuinige oude zou aanhouden. Lastige dingen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kennelijk is het een vervanging van een onzuiniger vliegtuig (tenminste, ik meen zoiets te lezen). Als ik mijn auto zou vervangen door een zuiniger model (en even Porsche vergeten, want benzine is de spreekwoordelijke druppel bij een Porsche) dan verdien ik in de loop van het gebruik een deel terug. Ouder vliegtuig schrijft wel minder af maar vraagt meer onderhoud.
Die politiek ook. Ik krijg ook vreselijk jeuk van die GL trutterijen .Laatst nog met dat vuurwerk.quote:De reden dat ik naar een watergekoelde turbo over ga is dat een moderne 911 gewoon goedkoper is per kilometer dan een oude. Dat was vanwege fiscale voordelen rechtgetrokken, maar ik ben niet van plan om twee keer zoveel kwijt te zijn voor een 964 dan voor een moderne turbo. Die laatste heeft nl. ook wel een paar pluspunten tov de 964.
[..]
Dat laatste klopt. Maar het blijft natuurlijk wel zaak dat een CEO zaken natuurlijk goed uitlegt....quote:Ik lees iets van die communicatie terug, maar het stukje komt van een journalist. En die heeft geen belang bij nuance...
Zeker. Mooie techniek vandaag de dag. Alleen kwetsbaar al die elektronica.....quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook omdat je zoiets niet moet willen in bewoond gebied. Op het circuit dan weer wel.
[..]
En daarom zou ik soms zin hebben in de oude nieuwe miniquote:Ik ben te verzot op autorijden. Ik wil het voelen. Ik wil het ruiken. Heerlijk.
[..]
Dat is dan weer mooi. Jammer dat elke fabrikant weer hun eigen afkortingen gebruikt.quote:PSM kan uitgezet worden.
Uit het verleden kan ik dat redelijk afleiden. Het wordt nooit minder...quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Je weet immers niet hoeveel onderhoud je zou krijgen als je de onzuinige oude zou aanhouden.
Ach, het was mijn tweede 964 al. En naast de dagelijkse auto een andere 911... dan wordt dat een volledig op circuit afgestelde auto. Een RS bijvoorbeeld.quote:Toch zou ik geen afstand kunnen doen van de oude.
Nee, maar die kun je op zolder kwijt. Bovendien is stilstand voor een auto niet goed.quote:Wat bij mij telt is dat ik geen afstand kan doen van oude makelij. Die oude speakers van de eerste generatie doe ik never nooit weg.
Dat is wel zo, maar luisteren is niet een kwaliteit die veel journalisten bezitten.quote:Dat laatste klopt. Maar het blijft natuurlijk wel zaak dat een CEO zaken natuurlijk goed uitlegt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |