Maar de Aygo valt wel in de 14% bijtelling..dat scheelt dan weer.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar ja waar begin je dan? Die instelling is niet zo maar verdwenen en vervangen door ambitie en gezien de agressie die EG laat zien lijkt het me voor hem ook niet echt makkelijk om z'n mening voor zich te houden. Het zou mij dan ook niets verbazen als hij bij de eerste de beste vergadering direct z'n manager afblaft omdat die toevallig een BMW 3 rijdt en hij een Aygo en vanaf dan is de weg omhoog toch wel weer een stuk lastiger.
Dan is z'n manager een incompetente zakkenvullerquote:Op maandag 26 januari 2009 08:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Om vervolgens natuurlijk verongelijkt te reageren dat hij ontslagen wordt.
Het is geen kwestie van geen zin meer, het is een kwestie van er is niets meer om op door te gaan. Jij hebt niet aan kunnen tonen dat er iets wezenlijks mis is. Op het eind moest je in de toekomst kijken om nog problemen te signaleren. Daarom heb ik ook gesteld: kom terug als zich het probleem voordoet en geniet ervan dat er momenteel geen probleem lijkt te zijn.quote:
Jammer dan toch dat topmannen zich laten verleiden tot een financiele wedloop.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:06 schreef Reya het volgende:
Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is. (Exodus 20:17)
En dan verwijten ze mij hier dat ik de zaak zo eenzijdig belicht.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:51 schreef Fajarowicz het volgende:
[..]
Jammer dan toch dat topmannen zich laten verleiden tot een financiele wedloop.
Ach ja, eenzijdig. Wat zou de drijfveer zijn van de topmannen voor die wedloop? Precies, jaloezie. Zo, nu dekt de titel de lading weer.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En dan verwijten ze mij hier dat ik de zaak zo eenzijdig belicht.
Ik kan dan ook weer goedkoop met een Bijbeltekst gaan smijten. Eentje die wel heel voor de hand ligt. Iets met splinter en balk
Inderdaad. Het gaat gewoon tegen elkaar op, ze meten ook hun status ermee af.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:10 schreef Fajarowicz het volgende:
[..]
Ach ja, eenzijdig. Wat zou de drijfveer zijn van de topmannen voor die wedloop? Precies, jaloezie. Zo, nu dekt de titel de lading weer.
Jij en B_A?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:16 schreef DS4 het volgende:
Jut en Jul in de bocht...
Dat is niet iets nieuws. Je gaat nl. nergens op in.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ga daar verder niet meer op in.
Op onzin of goedkope argumentatie en geflame ga ik inderdaad niet in.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is niet iets nieuws. Je gaat nl. nergens op in.
Dit vind ik nogal een beschuldiging EG. Je beticht anderen altijd van onheus gedrag, maar ik zie je vaak je schuldig maken aan hetzelfde gedrag.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op onzin of goedkope argumentatie en geflame ga ik inderdaad niet in.
Die mensen zijn gewoon geen knip voor de neus waard.
Wat is dat toch een heerlijk iets, zo'n contract. Getekend door mensen met hun volle verstand.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Ben benieuwd hoeveel de heer Tilmant aan miljoenen meekrijgt als oprotpremie
Extra benieuwd , want er zouden geen bonussen worden uitgekeerd na de financiële injectie door Bos.
ik vind het jammer dat sommigen hier puur bezig zijn om op de persoon te spelen. En ja, mag ik dan reageren?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit vind ik nogal een beschuldiging EG. Je beticht anderen altijd van onheus gedrag, maar ik zie je vaak je schuldig maken aan hetzelfde gedrag.
Het siert je niet.
Wat zei je ookalweer over die balk en die splinter?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat sommigen hier puur bezig zijn om op de persoon te spelen. En ja, mag ik dan reageren?
Ik geloof dat je beeldspraak niet echt goed begrepen hebt.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat zei je ookalweer over die balk en die splinter?
ROFL.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof dat je beeldspraak niet echt goed begrepen hebt.
Wat zegt het over mensen die het nodig vinden vaak het woord jaloers in de mond te nemen? Ga bij je overweging niet voorbij aan het begrip projectie.quote:
Ik quotte DS4. Hij had het over jut & jul terwijl hij al 35 topics lang met EG loopt te jut en jullen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:35 schreef Fajarowicz het volgende:
[..]
Wat zegt het over mensen die het nodig vinden vaak het woord jaloers in de mond te nemen? Ga bij je overweging niet voorbij aan het begrip projectie.
Maar buiten dat. Stel dat EG jaloers is dan neemt dat niet weg dat zijn argumenten ook los van jaloezie hun waarde hebben. De drijfveer daarvoor is in dat geval wel jaloezie geweest maar nou en.
Jut en Jul trekken samen op. Ik denk niet dat de woordenwisseling van EG en ondergetekende daar onder valt...quote:Op maandag 26 januari 2009 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik quotte DS4. Hij had het over jut & jul terwijl hij al 35 topics lang met EG loopt te jut en jullen.
Samen optrekken en dezelfde mening hebben is natuurlijk wat anders. Jullie hebben pagina's vol waar jullie saampjes enorme quotefesten hebben en waar tegenwoordig EchtGaaf al niemand anders erbij wil hebben, want hij wil alleen saampjes met jouw "discussieren".quote:Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef DS4 het volgende:
Jut en Jul trekken samen op. Ik denk niet dat de woordenwisseling van EG en ondergetekende daar onder valt...
Lul maar raak, je slaat gewoon de plank mis met jut en jul in dezen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:21 schreef Boze_Appel het volgende:
Samen optrekken en dezelfde mening hebben is natuurlijk wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |