abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 14:38:12 #51
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65419872
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef DS4 het volgende:
Lul maar raak, je slaat gewoon de plank mis met jut en jul in dezen.
Wat jij wil Jul.
Carpe Libertatem
pi_65420433
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:38 schreef Boze_Appel het volgende:

Wat jij wil Jul.
Het is nog altijd mijnheer Jul voor jou...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 26 januari 2009 @ 19:26:37 #53
99433 Tup
Tupperwaar
pi_65430150
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:53 schreef DS4 het volgende:
Nog afgezien van de wat vreemde stelling... wie heb jij deze zien bezigen? En wat wordt er volgens jou mee bedoeld?
Het hele economische kaartenhuis is gebaseerd op de aanname dat het fortuin van een persoon geen onfortuin voor de ander betekent, laten we het maar weer eens "niet-zero-sum" noemen. Neem je dat aan dan is een grote beloning niet zo'n probleem want niemand heeft er last van. Neem je het niet aan dan is dat wel een probleem. Menig onderwerp eindigde op (een variant) van deze vermeende waardevermeerdering in de economie. Als je dan vraagt om onderbouwing dan was het antwoord steevast: - je bent dom, - ik heb gestudeerd, - het is toch logisch dat. Werd het inhoudelijk dan werd specialisatie genoemd als "heilige graal". De aannames die daar bij horen werden voor het gemak dan maar vergeten. De enige die in al die jaren een poging deed om met inhoud te komen was ExtraWasKracht. In het licht van exorbitante beloningen kwam hij met een interessant artikel waarin CEO's persoonlijk aansprakelijk konden worden gesteld voor milieuverontreiniging, aandelenverlies enzovoorts. Dat vond ik wel een aardige, dat zou wel eens afschrikwekkend kunnen werken. Hoge beloning=persoonlijk aansprakelijk=veel risico. Of minder inkomen=weinig risico.
Wasserwunderland
pi_65430378
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:26 schreef Tup het volgende:

Het hele economische kaartenhuis is gebaseerd op de aanname dat het fortuin van een persoon geen onfortuin voor de ander betekent, laten we het maar weer eens "niet-zero-sum" noemen. Neem je dat aan dan is een grote beloning niet zo'n probleem want niemand heeft er last van. Neem je het niet aan dan is dat wel een probleem. Menig onderwerp eindigde op (een variant) van deze vermeende waardevermeerdering in de economie. Als je dan vraagt om onderbouwing dan was het antwoord steevast: - je bent dom, - ik heb gestudeerd, - het is toch logisch dat. Werd het inhoudelijk dan werd specialisatie genoemd als "heilige graal". De aannames die daar bij horen werden voor het gemak dan maar vergeten.
Ik kan mij voorstellen dat je in 35 afleveringen niet iedere post gezien hebt, maar ik heb weldegelijk onomstotelijk aangetoond dat zero-sum onzin is.

Te weten: Tsjaad, het armste land ter wereld is thans net zo rijk (gecorrigeerd naar inflatie) als het wereldgemiddelde een paar honderd jaar geleden.

Dat kan betekenen dat thans OF alle landen even rijk zijn OF (en dat is feitelijk het geval) zero-sum niet bestaat, omdat de gemiddelde welvaart thans hoger moet liggen dan indertijd.

En er is ook een logische verklaring voor: efficiëntie. We kunnen veel meer produceren. Niet voor niets werden de stappen gemaakt in de industriële revolutie.

Graag gedaan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65442316
quote:
Op maandag 26 januari 2009 08:26 schreef FJD het volgende:

[..]
. Het zou mij dan ook niets verbazen als hij bij de eerste de beste vergadering direct z'n manager afblaft omdat die toevallig een BMW 3 rijdt en hij een Aygo en vanaf dan is de weg omhoog toch wel weer een stuk lastiger.
Volgens mij heb jij niet eens zelf een auto
pi_65442325
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:28 schreef EchtGaaf het volgende:

Volgens mij heb jij niet eens zelf een auto
Dan kan het hem nog steeds niets verbazen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65442380
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan kan het hem nog steeds niets verbazen...
IK rij wel wat beters dan een Aygo hoor
pi_65442435
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:32 schreef EchtGaaf het volgende:

IK rij wel wat beters dan een Aygo hoor
Het gerucht gaat dat je een Mercedes onder je reet hebt...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65442464
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het gerucht gaat dat je een Mercedes onder je reet hebt...
Klopt.
pi_65442484
Mijn droomauto is een Bentley Arnage trouwens.
pi_65442611
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Mijn droomauto is een Bentley Arnage trouwens. [ afbeelding ]
Das niet echt een solidaire auto. Meer een aan-de-kant-gepeupel-auto. Mooi ding.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_65442694
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:42 schreef waht het volgende:

[..]

Das niet echt een solidaire auto. Meer een aan-de-kant-gepeupel-auto. Mooi ding.
Neuh, niet echt solidair. Ik wacht totdat JPJEDI gaat reageren dat ik zwaar status gevoelig ben.

En DS4 prikkelen, want ik heb echt smaak. Hij rijdt maar een Porsche van hooguit twee ton.
pi_65442710
Welterusten allemaal.
pi_65444935
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:47 schreef EchtGaaf het volgende:

want ik heb echt smaak.
Met die Bentley? Met een proletenrolls? In gezelschap van Harry Mens?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:45:34 #65
66825 Reya
Fier Wallon
pi_65445011
Wat heb je in godsnaam aan zo'n auto?
pi_65445162
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:45 schreef Reya het volgende:
Wat heb je in godsnaam aan zo'n auto?
Precies, met een aygo kom je ook overal...

Ik zit mij overigens te bedenken dat EG niet zo heel lang geleden nog meende een vergelijkbare tekst ten aanzien van mijn auto te produceren. Moest iedereen met 40 pk rond gaan snorren in veredelde scootmobieltjes oid...

Weer een draai?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65448432
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:45 schreef Reya het volgende:
Wat heb je in godsnaam aan zo'n auto?
Wat heb je aan een Porsche?

Wat heb je aan een Citroen C3?

[ Bericht 6% gewijzigd door EchtGaaf op 27-01-2009 11:09:10 ]
pi_65448491
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat heb je aan een Porsche?
Functioneel heb je maar heel beperkt nut van +100pk (beetje vlot inhalen op de snelweg oid) maar emotioneel is het het geld meer dan waard
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_65448544
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Precies, met een aygo kom je ook overal...
Zeker. Ik zal ook nooit zo denigrerend doen over een Aygo zoals FJD dat doet. die (iig tot voor kort zelf geen auto had, dus hoe durft hij eigenlijk). Het is een hartstikke leuk autootje en je komt er inderdaad overal mee. Niks mis mee.
quote:
Ik zit mij overigens te bedenken dat EG niet zo heel lang geleden nog meende een vergelijkbare tekst ten aanzien van mijn auto te produceren. Moest iedereen met 40 pk rond gaan snorren in veredelde scootmobieltjes oid...
Toegeven, ik ben een autogek. Zeer kleine auto's tot zeer grote sjieke auto's als een Bentley boeien mij gewoon.
quote:
Weer een draai?
Smiley-blindheid?
pi_65448581
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:05 schreef FJD het volgende:

[..]

Functioneel heb je maar heel beperkt nut van +100pk (beetje vlot inhalen op de snelweg oid) maar emotioneel is het het geld meer dan waard
Dat is absoluut waar. De sound van ene Porsche klinkt super. Als muziek in de oren. Ik heb liever het oude model dan de nieuwe. Die vind ik te beschaaft.

Maar de nieuwe mini is ook niet om te versmaden.
pi_65448596
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Zeker. Ik zal ook nooit zo denigrerend doen over een Aygo zoals FJD dat doet. die (iig tot voor kort zelf geen auto had, dus hoe durft hij eigenlijk). Het is een hartstikke leuk autootje en je komt er inderdaad overal mee. Niks mis mee.
Denigrerend

Alleen maar omdat ik in een post een BMW 3 boven een Aygo stel? Dat is een feitelijke constatering. Ik vind het enorm geinige wagentjes en als ik zelf iets zou willen en kunnen kopen dan zou ik ook in de Aygo/C1 klasse kijken. Klein, goedkoop en zuinig. Neemt niet weg dat als ik het geld zou hebben en ik kan het missen dat ik liever een auto met +300pk onder m'n kont heb.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_65448717
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:08 schreef FJD het volgende:

[..]

Denigrerend

Alleen maar omdat ik in een post een BMW 3 boven een Aygo stel? Dat is een feitelijke constatering.
Met al die smileys erbij, leek het daar wel een beetje op. Maar dan heb je ik dan niet goed begrepen.
quote:
Ik vind het enorm geinige wagentjes en als ik zelf iets zou willen en kunnen kopen dan zou ik ook in de Aygo/C1 klasse kijken. Klein, goedkoop en zuinig.
Zeker. Niks mis mee. Toyota bouwt voortreffelijke wagen. De IQ is redelijk innovatief. Bloedmooi ding. En nog compleet ook.
quote:
Neemt niet weg dat als ik het geld zou hebben en ik kan het missen dat ik liever een auto met +300pk onder m'n kont heb.
Blijf dromen. En ook tweedehands is er keuze te over. Ik koop zelf nooit nieuw. Zeker niet in de hogere klasse.

Een klein autootje kan je het beste wel nieuw kopen. Want in die klasse koop je tweedehands voor de prijs van een nieuwe.

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 27-01-2009 11:25:59 ]
pi_65463030
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:

Het is een hartstikke leuk autootje en je komt er inderdaad overal mee. Niks mis mee.
Ik vind het dus zelf eigenlijk niets, maar het is goedkoop rijden. Alleen heb dan het fatsoen om een peugeot of citroen te nemen denk ik dan (werkgelegenheid binnen de EU is ook wat waard).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:01:15 #74
66825 Reya
Fier Wallon
pi_65463077
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik vind het dus zelf eigenlijk niets, maar het is goedkoop rijden. Alleen heb dan het fatsoen om een peugeot of citroen te nemen denk ik dan (werkgelegenheid binnen de EU is ook wat waard).
De Aygo wordt naar mijn weten in Slowakije geassembleerd.
pi_65463083
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik heb liever het oude model dan de nieuwe. Die vind ik te beschaaft.


Ik heb dan ook een onbeschaafd oud model... nog wel tenminste... dank zijn de CU ga ik dit jaar over op een moderne.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65463115
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef Reya het volgende:

De Aygo wordt naar mijn weten in Slowakije geassembleerd.
Ze komen allemaal uit dezelfde fabriek, maar er zit nog wel wat extra werkgelegeheid achter. Het is ook gewoon een principe.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65484139
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb dan ook een onbeschaafd oud model... nog wel tenminste...

Het zal er uiteindelijk om spannen wie bij jullie de broek aan heeft. De kans is groot dat het je vrouw is, die eigenlijk een rok aan hoort te hebben.

Ik zou die dus nooit de deur uit doen. Ik heb het dus over die auto
Veeeeel mooier. De huidige vind ik ook minder mooi qua uiterlijk. Te beschaafd.

Maar ja, je ziet het ook met luidsprekers. Ik heb nog de oude versie en die klinkt ook beter dan de nieuwe die ik ook heb. De oude klinken beter op klassiek, maar de nieuwe klinken weer lekker bij een nieuw nummer van Anouk.
quote:
dank zijn de CU ga ik dit jaar over op een moderne.
Hoezo dankzij de CU
pi_65484376
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jut en Jul trekken samen op. Ik denk niet dat de woordenwisseling van EG en ondergetekende daar onder valt...
Dat laatste klopt, ik doelde het meer in de trant dat B_A voortdurend achter jou kont aan loopt te jut en jullen.

Aan stalkgedrag door anderen kan jij weinig aan doen.
pi_65484452
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lul maar raak, je slaat gewoon de plank mis met jut en jul in dezen.
Klopt, hij lijkt moeite te hebben met beeldspraak. Niet de eerste keer trouwens.
pi_65484652
http://www.telegraaf.nl/b(...)uxe_vliegtuig__.html



Je moet toch werkelijk geen gram inlevingsvermogen hebben als je als RvB dit werkelijk probeert door te drukken.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:21:29 #81
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_65485126
Whehehe, jut en jul.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_65485248
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Whehehe, jut en jul.
Ik krijg bijna de neiging om het j-woord eens uit te spreken. Deden er hier maar meer mensen aan discussie. Maar POL wordt stiller en stiller.
pi_65486920
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:

Veeeeel mooier. De huidige vind ik ook minder mooi qua uiterlijk. Te beschaafd.
Ik ga wel aanpassingen doen. Sportiever onderstel, betere remmen, meer vermogen. Dus zo beschaafd als ze uit de fabriek komt zal ze niet blijven.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65486954
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:

Hoezo dankzij de CU
Wetsvoorstel inzake het vervallen van de bijtelling tegen dagwaarde bij auto's van 15 jaar en ouder... CU.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65487030
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:

Je moet toch werkelijk geen gram inlevingsvermogen hebben als je als RvB dit werkelijk probeert door te drukken.

Weet ik niet. Als het duurder is om het vliegtuig niet af te nemen dan is dat gewoon een domme zet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65488023
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ga wel aanpassingen doen. Sportiever onderstel, betere remmen, meer vermogen. Dus zo beschaafd als ze uit de fabriek komt zal ze niet blijven.
De sound van de oude zal je nooit krijgen, denk ik. En dat vond ik nou zo mooi aan een Porsche.

En die kont die lekker uit kan breken
pi_65488361
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:

De sound van de oude zal je nooit krijgen, denk ik. En dat vond ik nou zo mooi aan een Porsche.
Nou er komt een speciale uitlaat onder die je van achter het stuur om kan zetten naar een volopen systeem. Dan klinkt het als een 935... Moet je ook van houden, want dat is nl. echt enorm lawaaiig. Maar goed, het geeft ook de beste prestaties.
quote:
En die kont die lekker uit kan breken
Dat lukt nog steeds wel...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65488815
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wetsvoorstel inzake het vervallen van de bijtelling tegen dagwaarde bij auto's van 15 jaar en ouder... CU.
OK. wist ik niet. Tsja.

GL trekjes..... blegh.
pi_65489053
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Weet ik niet. Als het duurder is om het vliegtuig niet af te nemen dan is dat gewoon een domme zet.
Op het moment dat je het vliegtuig afneemt, zijn er ook al miljoenen afschreven volgens mij. Verder het punt van exploitatiekosten vs alternatieve vervoerskosten.

Wat afnemen betreft: Ik denk dat het wat betreft weinig anders is dan een nieuwe auto. Als jij je nieuwe Porsche binnenkort afneemt, dan zijn de eerste meters die je rijdt om uit de showroom te rijden de allerduurste, nietwaar? Ik weet niet hoe dat verhoudt tot evt annuleringskosten.

Maar mocht het werkelijk zo zijn dat het minder duur is om het vliegtuig af te nemen,dan kunnen ze dat toch aannemelijk maken? Dat ze het 2 jaar geleden beslisten toen het nog goed ging? En dat ze nu een niew plan trekken?

Kwestie van communicatie, dunkt mij.
pi_65489157
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou er komt een speciale uitlaat onder die je van achter het stuur om kan zetten naar een volopen systeem. Dan klinkt het als een 935... Moet je ook van houden, want dat is nl. echt enorm lawaaiig. Maar goed, het geeft ook de beste prestaties.
[..]
Ja, heel even is wel leuk, maar wordt al gauw vermoeiend. Dus nog niet zo gek zo'n knop.

Maar zelf hou ik liever van limousines. Comfort met een hoofdletter. Dat je niet merkt hoe hard het allemaal gaat. Automaat uiteraard. Geen rijgeluiden.
quote:
Dat lukt nog steeds wel...
Ook kwestie van ESP uitschakelen? Kan dat?
pi_65489483
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:

Wat afnemen betreft: Ik denk dat het wat betreft weinig anders is dan een nieuwe auto. Als jij je nieuwe Porsche binnenkort afneemt, dan zijn de eerste meters die je rijdt om uit de showroom te rijden de allerduurste, nietwaar? Ik weet niet hoe dat verhoudt tot evt annuleringskosten.
Kennelijk is het een vervanging van een onzuiniger vliegtuig (tenminste, ik meen zoiets te lezen). Als ik mijn auto zou vervangen door een zuiniger model (en even Porsche vergeten, want benzine is de spreekwoordelijke druppel bij een Porsche) dan verdien ik in de loop van het gebruik een deel terug. Ouder vliegtuig schrijft wel minder af maar vraagt meer onderhoud.

De reden dat ik naar een watergekoelde turbo over ga is dat een moderne 911 gewoon goedkoper is per kilometer dan een oude. Dat was vanwege fiscale voordelen rechtgetrokken, maar ik ben niet van plan om twee keer zoveel kwijt te zijn voor een 964 dan voor een moderne turbo. Die laatste heeft nl. ook wel een paar pluspunten tov de 964.
quote:
Maar mocht het werkelijk zo zijn dat het minder duur is om het vliegtuig af te nemen,dan kunnen ze dat toch aannemelijk maken? Dat ze het 2 jaar geleden beslisten toen het nog goed ging? En dat ze nu een niew plan trekken?

Kwestie van communicatie, dunkt mij.
Ik lees iets van die communicatie terug, maar het stukje komt van een journalist. En die heeft geen belang bij nuance...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:25:22 #92
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_65489518
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Kwestie van communicatie, dunkt mij.
Tsja, een goede CEO moet inderdaad ontstellend goed kunnen communiceren, aangezien hij dat de hele dag doet.
Is wel wat anders dan 'alleen een pen vast kunnen houden' vrije quote van jou, EG in een van de eerdere deeltjes
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_65489545
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:15 schreef EchtGaaf het volgende:

Dus nog niet zo gek zo'n knop.
Ook omdat je zoiets niet moet willen in bewoond gebied. Op het circuit dan weer wel.
quote:
Maar zelf hou ik liever van limousines. Comfort met een hoofdletter. Dat je niet merkt hoe hard het allemaal gaat. Automaat uiteraard. Geen rijgeluiden.
Ik ben te verzot op autorijden. Ik wil het voelen. Ik wil het ruiken. Heerlijk.
quote:
Ook kwestie van ESP uitschakelen? Kan dat?
PSM kan uitgezet worden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65489842
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Tsja, een goede CEO moet inderdaad ontstellend goed kunnen communiceren, aangezien hij dat de hele dag doet.
Ik denk dat het één van de kernkwaliteiten moet zijn, ja. Ik krijg de kriebels als ik bijvoorbeeld W. Bos zie optreden. Een geboren communicator. De Nederlandse Obama wmb. Misschien nog wel beter dan Obama. Ik betrap Obama op heel veel voorlezen.
quote:
Is wel wat anders dan 'alleen een pen vast kunnen houden' vrije quote van jou, EG in een van de eerdere deeltjes
Linkje? Ik wist em al niet meer. Maar het is vast figuurlijk bedoeld.
pi_65490120
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kennelijk is het een vervanging van een onzuiniger vliegtuig (tenminste, ik meen zoiets te lezen). Als ik mijn auto zou vervangen door een zuiniger model (en even Porsche vergeten, want benzine is de spreekwoordelijke druppel bij een Porsche) dan verdien ik in de loop van het gebruik een deel terug. Ouder vliegtuig schrijft wel minder af maar vraagt meer onderhoud.
Tjsa, het is inderdaad een rekensom. Blijft natuurlijk altijd gissen. Je weet immers niet hoeveel onderhoud je zou krijgen als je de onzuinige oude zou aanhouden. Lastige dingen.

Toch zou ik geen afstand kunnen doen van de oude.
quote:
De reden dat ik naar een watergekoelde turbo over ga is dat een moderne 911 gewoon goedkoper is per kilometer dan een oude. Dat was vanwege fiscale voordelen rechtgetrokken, maar ik ben niet van plan om twee keer zoveel kwijt te zijn voor een 964 dan voor een moderne turbo. Die laatste heeft nl. ook wel een paar pluspunten tov de 964.
[..]
Die politiek ook. Ik krijg ook vreselijk jeuk van die GL trutterijen .Laatst nog met dat vuurwerk.

Wat bij mij telt is dat ik geen afstand kan doen van oude makelij. Die oude speakers van de eerste generatie doe ik never nooit weg.
quote:
Ik lees iets van die communicatie terug, maar het stukje komt van een journalist. En die heeft geen belang bij nuance...
Dat laatste klopt. Maar het blijft natuurlijk wel zaak dat een CEO zaken natuurlijk goed uitlegt....
pi_65490280
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ook omdat je zoiets niet moet willen in bewoond gebied. Op het circuit dan weer wel.
[..]
Zeker. Mooie techniek vandaag de dag. Alleen kwetsbaar al die elektronica.....
quote:
Ik ben te verzot op autorijden. Ik wil het voelen. Ik wil het ruiken. Heerlijk.
[..]
En daarom zou ik soms zin hebben in de oude nieuwe mini . Maar ja, ik kan er toch maar in eentje tegelijk rijden. Het is en blijft een pracht hobby. Ik vind helaas teveel auto's erg mooi...
quote:
PSM kan uitgezet worden.
Dat is dan weer mooi. Jammer dat elke fabrikant weer hun eigen afkortingen gebruikt.
pi_65490841
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:40 schreef EchtGaaf het volgende:

Je weet immers niet hoeveel onderhoud je zou krijgen als je de onzuinige oude zou aanhouden.
Uit het verleden kan ik dat redelijk afleiden. Het wordt nooit minder...
quote:
Toch zou ik geen afstand kunnen doen van de oude.
Ach, het was mijn tweede 964 al. En naast de dagelijkse auto een andere 911... dan wordt dat een volledig op circuit afgestelde auto. Een RS bijvoorbeeld.
quote:
Wat bij mij telt is dat ik geen afstand kan doen van oude makelij. Die oude speakers van de eerste generatie doe ik never nooit weg.
Nee, maar die kun je op zolder kwijt. Bovendien is stilstand voor een auto niet goed.
quote:
Dat laatste klopt. Maar het blijft natuurlijk wel zaak dat een CEO zaken natuurlijk goed uitlegt....
Dat is wel zo, maar luisteren is niet een kwaliteit die veel journalisten bezitten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65491257
DS4, misschien ook leuk voor jou.

MBA in 1 dag van Ben Tiggelaar. Wie heeft het gedaan?
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:43:26 #99
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_65492942
Een beetje ontopic blijven graag.
Géén kloon van tvlxd!
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 14:53:16 #100
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65493333
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef Montov het volgende:
Een beetje ontopic blijven graag.
!
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')