Jij wilt de nieuwe Dick Fuld wordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Sinds een paar biedt mamagementgoeroe Ben Tiggelaar deze 1 daagse cursus aan. Hij behandeld, zoals hij zelf zegt 8 meter management boeken in 8 uur. In een sneltreinvaart door management land.
In maart is het weer zover. Wie hebben de cursus gedaan? Wat is uw ervaring? Is het inderdaad veelbelovend? En een reden om geen echte MBA meer te doen?![]()
Vertel hier uw ervaringen en vertel wat je ervan opgestoken ken hebt. Kan je er iets mee?
quote:Tiggelaar geeft ook veel lezingen, workshops en seminars, die vaak veel hilariteit opwekken en waarvoor deelnemers honderden euro's neertellen. Voorbeelden zijn "Ben Tiggelaars 5/95 doorbraak!", "Dit wordt jouw jaar" en "MBA in één dag"®, waarin de suggestie wordt gewekt dat iemand in acht uur kan bereiken waar anderen een tweejarige bedrijfskundige opleiding voor nodig hebben.
Die prijzen zijn absurd inderdaad, maar toch zitten de zalen vol. Geen idee of het de prijs waard is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik zag de prijs bij de reclame, en ik moest hartelijk lachen.
De prijs is niet abnormaal voor een 1 daagse cursus/seminar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Die prijzen zijn absurd inderdaad, maar toch zitten de zalen vol. Geen idee of het de prijs waard is.
Mja, 20 euro per CD is niet zo heel overdreven toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Het is ook op cd verkrijgbaar en dat voor maar ¤ 199,95, it's amazing!
http://www.tiggelaar.nl/shop/mbaineendagcdbox/
Ja zoiets, of het nou een rip is of dvd-9 maakt me dan ook niet uit.quote:
Ssssstttttt. Ik heb me bedacht Niks zeggen hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef Scorpie het volgende:
EG je wilt toch niet CEO gaan worden ofzo he?
Hij wordt er schatrijk mee ja. Ik vraag me af of hij de echte MBA heeft gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik zag de prijs bij de reclame, en ik moest hartelijk lachen.
Nou.....Hangt er vanaf wat er allemaal opstaat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, 20 euro per CD is niet zo heel overdreven toch?
Je bespaart iig ¤ 800, al vind ik ¤ 200 voor zo'n luister cd box wel erg duur. Aan de andere kant, als de box veel goedkoper zou zijn, dan zou iedereen de cd box kopen en niet naar de voorstelling gaan. Een beetje manager ziet dat dit iig een goede vorm van zakendoen isquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, 20 euro per CD is niet zo heel overdreven toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |