Jij wilt de nieuwe Dick Fuld wordenquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Sinds een paar biedt mamagementgoeroe Ben Tiggelaar deze 1 daagse cursus aan. Hij behandeld, zoals hij zelf zegt 8 meter management boeken in 8 uur. In een sneltreinvaart door management land.
In maart is het weer zover. Wie hebben de cursus gedaan? Wat is uw ervaring? Is het inderdaad veelbelovend? En een reden om geen echte MBA meer te doen?![]()
Vertel hier uw ervaringen en vertel wat je ervan opgestoken ken hebt. Kan je er iets mee?
quote:Tiggelaar geeft ook veel lezingen, workshops en seminars, die vaak veel hilariteit opwekken en waarvoor deelnemers honderden euro's neertellen. Voorbeelden zijn "Ben Tiggelaars 5/95 doorbraak!", "Dit wordt jouw jaar" en "MBA in één dag"®, waarin de suggestie wordt gewekt dat iemand in acht uur kan bereiken waar anderen een tweejarige bedrijfskundige opleiding voor nodig hebben.
Die prijzen zijn absurd inderdaad, maar toch zitten de zalen vol. Geen idee of het de prijs waard is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik zag de prijs bij de reclame, en ik moest hartelijk lachen.
De prijs is niet abnormaal voor een 1 daagse cursus/seminar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Die prijzen zijn absurd inderdaad, maar toch zitten de zalen vol. Geen idee of het de prijs waard is.
Mja, 20 euro per CD is niet zo heel overdreven toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Het is ook op cd verkrijgbaar en dat voor maar ¤ 199,95, it's amazing!
http://www.tiggelaar.nl/shop/mbaineendagcdbox/
Ja zoiets, of het nou een rip is of dvd-9 maakt me dan ook niet uit.quote:
Ssssstttttt. Ik heb me bedacht Niks zeggen hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef Scorpie het volgende:
EG je wilt toch niet CEO gaan worden ofzo he?
Hij wordt er schatrijk mee ja. Ik vraag me af of hij de echte MBA heeft gedaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:21 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik zag de prijs bij de reclame, en ik moest hartelijk lachen.
Nou.....Hangt er vanaf wat er allemaal opstaat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, 20 euro per CD is niet zo heel overdreven toch?
Je bespaart iig ¤ 800, al vind ik ¤ 200 voor zo'n luister cd box wel erg duur. Aan de andere kant, als de box veel goedkoper zou zijn, dan zou iedereen de cd box kopen en niet naar de voorstelling gaan. Een beetje manager ziet dat dit iig een goede vorm van zakendoen isquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, 20 euro per CD is niet zo heel overdreven toch?
Hij was laatst op het nieuws, hij trok 2000 man per dag aan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je bespaart iig ¤ 800, al vind ik ¤ 200 voor zo'n luister cd box wel erg duur. Aan de andere kant, als de box veel goedkoper zou zijn, dan zou iedereen de cd box kopen en niet naar de voorstelling gaan. Een beetje manager ziet dat dit iig een goede vorm van zakendoen is![]()
Met 1000 bezoekers doet hij het trouwens niet slecht, ¤ 995.000 in 1 dag!
Niet echt slecht nee. Ik ben vooral dan benieuwd of er spijtoptanten zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je bespaart iig ¤ 800, al vind ik ¤ 200 voor zo'n luister cd box wel erg duur. Aan de andere kant, als de box veel goedkoper zou zijn, dan zou iedereen de cd box kopen en niet naar de voorstelling gaan. Een beetje manager ziet dat dit iig een goede vorm van zakendoen is![]()
Met 1000 bezoekers doet hij het trouwens niet slecht, ¤ 995.000 in 1 dag!
Dat laatste kleurt niet rood, dus vastwellquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:25 schreef ScrapHead het volgende:
Onlangs bij ons bedrijf een training van hem gehad van een uurtje of twee (waar hij te laat kwam...). Op zich een aardige vent, maar hij vertelt niets nieuws. Wel brengt hij het op een leuke manier en kan mensen enthousiasmeren (schrijf ik dat goed?)
Vind ik ook. .... Je zou die dag eens niet fit zijn..quote:Om 1000eur te betalen voor een cursus van 8uur is wel erg veel geld.
Ja, ik zou het er zelf niet voor over hebben. Wel erg duur.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:36 schreef Dementor het volgende:
Het is gewoon een introductie met een hoog prijskaartje.
Vooral mensen die het zelf niet hoeven te betalen gaan er met gemak heen.
heb nog ergens zijn strategy cd in de auto liggen. gebruikte het om de ideeen van Porter nog iets concreter te maken. Stak alleen meer op van een artikel wat ik vond op internet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:26 schreef Dementor het volgende:
Ik ga het even beluisteren.
Het is wel materiaal voor op de mp3 speler.
Nu je het zegt, hij heeft er wel wat van wegquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Die man doet mij een beetje aan Herman Heinsbroek denken![]()
qua uiterlijk, eloquentie, retoriek, voorkomen etc. etc.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nu je het zegt, hij heeft er wel wat van weg
Wel erg duur zo'n box.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:10 schreef Dementor het volgende:
Ik heb hem binnen (de cd box).
Overpompen op de mp3 speler en luisteren maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |