abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65463115
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef Reya het volgende:

De Aygo wordt naar mijn weten in Slowakije geassembleerd.
Ze komen allemaal uit dezelfde fabriek, maar er zit nog wel wat extra werkgelegeheid achter. Het is ook gewoon een principe.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65484139
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb dan ook een onbeschaafd oud model... nog wel tenminste...

Het zal er uiteindelijk om spannen wie bij jullie de broek aan heeft. De kans is groot dat het je vrouw is, die eigenlijk een rok aan hoort te hebben.

Ik zou die dus nooit de deur uit doen. Ik heb het dus over die auto
Veeeeel mooier. De huidige vind ik ook minder mooi qua uiterlijk. Te beschaafd.

Maar ja, je ziet het ook met luidsprekers. Ik heb nog de oude versie en die klinkt ook beter dan de nieuwe die ik ook heb. De oude klinken beter op klassiek, maar de nieuwe klinken weer lekker bij een nieuw nummer van Anouk.
quote:
dank zijn de CU ga ik dit jaar over op een moderne.
Hoezo dankzij de CU
pi_65484376
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jut en Jul trekken samen op. Ik denk niet dat de woordenwisseling van EG en ondergetekende daar onder valt...
Dat laatste klopt, ik doelde het meer in de trant dat B_A voortdurend achter jou kont aan loopt te jut en jullen.

Aan stalkgedrag door anderen kan jij weinig aan doen.
pi_65484452
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lul maar raak, je slaat gewoon de plank mis met jut en jul in dezen.
Klopt, hij lijkt moeite te hebben met beeldspraak. Niet de eerste keer trouwens.
pi_65484652
http://www.telegraaf.nl/b(...)uxe_vliegtuig__.html



Je moet toch werkelijk geen gram inlevingsvermogen hebben als je als RvB dit werkelijk probeert door te drukken.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:21:29 #81
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_65485126
Whehehe, jut en jul.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_65485248
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Whehehe, jut en jul.
Ik krijg bijna de neiging om het j-woord eens uit te spreken. Deden er hier maar meer mensen aan discussie. Maar POL wordt stiller en stiller.
pi_65486920
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:

Veeeeel mooier. De huidige vind ik ook minder mooi qua uiterlijk. Te beschaafd.
Ik ga wel aanpassingen doen. Sportiever onderstel, betere remmen, meer vermogen. Dus zo beschaafd als ze uit de fabriek komt zal ze niet blijven.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65486954
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:

Hoezo dankzij de CU
Wetsvoorstel inzake het vervallen van de bijtelling tegen dagwaarde bij auto's van 15 jaar en ouder... CU.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65487030
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:

Je moet toch werkelijk geen gram inlevingsvermogen hebben als je als RvB dit werkelijk probeert door te drukken.

Weet ik niet. Als het duurder is om het vliegtuig niet af te nemen dan is dat gewoon een domme zet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65488023
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ga wel aanpassingen doen. Sportiever onderstel, betere remmen, meer vermogen. Dus zo beschaafd als ze uit de fabriek komt zal ze niet blijven.
De sound van de oude zal je nooit krijgen, denk ik. En dat vond ik nou zo mooi aan een Porsche.

En die kont die lekker uit kan breken
pi_65488361
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:

De sound van de oude zal je nooit krijgen, denk ik. En dat vond ik nou zo mooi aan een Porsche.
Nou er komt een speciale uitlaat onder die je van achter het stuur om kan zetten naar een volopen systeem. Dan klinkt het als een 935... Moet je ook van houden, want dat is nl. echt enorm lawaaiig. Maar goed, het geeft ook de beste prestaties.
quote:
En die kont die lekker uit kan breken
Dat lukt nog steeds wel...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65488815
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wetsvoorstel inzake het vervallen van de bijtelling tegen dagwaarde bij auto's van 15 jaar en ouder... CU.
OK. wist ik niet. Tsja.

GL trekjes..... blegh.
pi_65489053
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Weet ik niet. Als het duurder is om het vliegtuig niet af te nemen dan is dat gewoon een domme zet.
Op het moment dat je het vliegtuig afneemt, zijn er ook al miljoenen afschreven volgens mij. Verder het punt van exploitatiekosten vs alternatieve vervoerskosten.

Wat afnemen betreft: Ik denk dat het wat betreft weinig anders is dan een nieuwe auto. Als jij je nieuwe Porsche binnenkort afneemt, dan zijn de eerste meters die je rijdt om uit de showroom te rijden de allerduurste, nietwaar? Ik weet niet hoe dat verhoudt tot evt annuleringskosten.

Maar mocht het werkelijk zo zijn dat het minder duur is om het vliegtuig af te nemen,dan kunnen ze dat toch aannemelijk maken? Dat ze het 2 jaar geleden beslisten toen het nog goed ging? En dat ze nu een niew plan trekken?

Kwestie van communicatie, dunkt mij.
pi_65489157
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou er komt een speciale uitlaat onder die je van achter het stuur om kan zetten naar een volopen systeem. Dan klinkt het als een 935... Moet je ook van houden, want dat is nl. echt enorm lawaaiig. Maar goed, het geeft ook de beste prestaties.
[..]
Ja, heel even is wel leuk, maar wordt al gauw vermoeiend. Dus nog niet zo gek zo'n knop.

Maar zelf hou ik liever van limousines. Comfort met een hoofdletter. Dat je niet merkt hoe hard het allemaal gaat. Automaat uiteraard. Geen rijgeluiden.
quote:
Dat lukt nog steeds wel...
Ook kwestie van ESP uitschakelen? Kan dat?
pi_65489483
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:

Wat afnemen betreft: Ik denk dat het wat betreft weinig anders is dan een nieuwe auto. Als jij je nieuwe Porsche binnenkort afneemt, dan zijn de eerste meters die je rijdt om uit de showroom te rijden de allerduurste, nietwaar? Ik weet niet hoe dat verhoudt tot evt annuleringskosten.
Kennelijk is het een vervanging van een onzuiniger vliegtuig (tenminste, ik meen zoiets te lezen). Als ik mijn auto zou vervangen door een zuiniger model (en even Porsche vergeten, want benzine is de spreekwoordelijke druppel bij een Porsche) dan verdien ik in de loop van het gebruik een deel terug. Ouder vliegtuig schrijft wel minder af maar vraagt meer onderhoud.

De reden dat ik naar een watergekoelde turbo over ga is dat een moderne 911 gewoon goedkoper is per kilometer dan een oude. Dat was vanwege fiscale voordelen rechtgetrokken, maar ik ben niet van plan om twee keer zoveel kwijt te zijn voor een 964 dan voor een moderne turbo. Die laatste heeft nl. ook wel een paar pluspunten tov de 964.
quote:
Maar mocht het werkelijk zo zijn dat het minder duur is om het vliegtuig af te nemen,dan kunnen ze dat toch aannemelijk maken? Dat ze het 2 jaar geleden beslisten toen het nog goed ging? En dat ze nu een niew plan trekken?

Kwestie van communicatie, dunkt mij.
Ik lees iets van die communicatie terug, maar het stukje komt van een journalist. En die heeft geen belang bij nuance...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:25:22 #92
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_65489518
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Kwestie van communicatie, dunkt mij.
Tsja, een goede CEO moet inderdaad ontstellend goed kunnen communiceren, aangezien hij dat de hele dag doet.
Is wel wat anders dan 'alleen een pen vast kunnen houden' vrije quote van jou, EG in een van de eerdere deeltjes
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_65489545
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:15 schreef EchtGaaf het volgende:

Dus nog niet zo gek zo'n knop.
Ook omdat je zoiets niet moet willen in bewoond gebied. Op het circuit dan weer wel.
quote:
Maar zelf hou ik liever van limousines. Comfort met een hoofdletter. Dat je niet merkt hoe hard het allemaal gaat. Automaat uiteraard. Geen rijgeluiden.
Ik ben te verzot op autorijden. Ik wil het voelen. Ik wil het ruiken. Heerlijk.
quote:
Ook kwestie van ESP uitschakelen? Kan dat?
PSM kan uitgezet worden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65489842
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Tsja, een goede CEO moet inderdaad ontstellend goed kunnen communiceren, aangezien hij dat de hele dag doet.
Ik denk dat het één van de kernkwaliteiten moet zijn, ja. Ik krijg de kriebels als ik bijvoorbeeld W. Bos zie optreden. Een geboren communicator. De Nederlandse Obama wmb. Misschien nog wel beter dan Obama. Ik betrap Obama op heel veel voorlezen.
quote:
Is wel wat anders dan 'alleen een pen vast kunnen houden' vrije quote van jou, EG in een van de eerdere deeltjes
Linkje? Ik wist em al niet meer. Maar het is vast figuurlijk bedoeld.
pi_65490120
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kennelijk is het een vervanging van een onzuiniger vliegtuig (tenminste, ik meen zoiets te lezen). Als ik mijn auto zou vervangen door een zuiniger model (en even Porsche vergeten, want benzine is de spreekwoordelijke druppel bij een Porsche) dan verdien ik in de loop van het gebruik een deel terug. Ouder vliegtuig schrijft wel minder af maar vraagt meer onderhoud.
Tjsa, het is inderdaad een rekensom. Blijft natuurlijk altijd gissen. Je weet immers niet hoeveel onderhoud je zou krijgen als je de onzuinige oude zou aanhouden. Lastige dingen.

Toch zou ik geen afstand kunnen doen van de oude.
quote:
De reden dat ik naar een watergekoelde turbo over ga is dat een moderne 911 gewoon goedkoper is per kilometer dan een oude. Dat was vanwege fiscale voordelen rechtgetrokken, maar ik ben niet van plan om twee keer zoveel kwijt te zijn voor een 964 dan voor een moderne turbo. Die laatste heeft nl. ook wel een paar pluspunten tov de 964.
[..]
Die politiek ook. Ik krijg ook vreselijk jeuk van die GL trutterijen .Laatst nog met dat vuurwerk.

Wat bij mij telt is dat ik geen afstand kan doen van oude makelij. Die oude speakers van de eerste generatie doe ik never nooit weg.
quote:
Ik lees iets van die communicatie terug, maar het stukje komt van een journalist. En die heeft geen belang bij nuance...
Dat laatste klopt. Maar het blijft natuurlijk wel zaak dat een CEO zaken natuurlijk goed uitlegt....
pi_65490280
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ook omdat je zoiets niet moet willen in bewoond gebied. Op het circuit dan weer wel.
[..]
Zeker. Mooie techniek vandaag de dag. Alleen kwetsbaar al die elektronica.....
quote:
Ik ben te verzot op autorijden. Ik wil het voelen. Ik wil het ruiken. Heerlijk.
[..]
En daarom zou ik soms zin hebben in de oude nieuwe mini . Maar ja, ik kan er toch maar in eentje tegelijk rijden. Het is en blijft een pracht hobby. Ik vind helaas teveel auto's erg mooi...
quote:
PSM kan uitgezet worden.
Dat is dan weer mooi. Jammer dat elke fabrikant weer hun eigen afkortingen gebruikt.
pi_65490841
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:40 schreef EchtGaaf het volgende:

Je weet immers niet hoeveel onderhoud je zou krijgen als je de onzuinige oude zou aanhouden.
Uit het verleden kan ik dat redelijk afleiden. Het wordt nooit minder...
quote:
Toch zou ik geen afstand kunnen doen van de oude.
Ach, het was mijn tweede 964 al. En naast de dagelijkse auto een andere 911... dan wordt dat een volledig op circuit afgestelde auto. Een RS bijvoorbeeld.
quote:
Wat bij mij telt is dat ik geen afstand kan doen van oude makelij. Die oude speakers van de eerste generatie doe ik never nooit weg.
Nee, maar die kun je op zolder kwijt. Bovendien is stilstand voor een auto niet goed.
quote:
Dat laatste klopt. Maar het blijft natuurlijk wel zaak dat een CEO zaken natuurlijk goed uitlegt....
Dat is wel zo, maar luisteren is niet een kwaliteit die veel journalisten bezitten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_65491257
DS4, misschien ook leuk voor jou.

MBA in 1 dag van Ben Tiggelaar. Wie heeft het gedaan?
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:43:26 #99
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_65492942
Een beetje ontopic blijven graag.
Géén kloon van tvlxd!
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2009 @ 14:53:16 #100
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_65493333
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:43 schreef Montov het volgende:
Een beetje ontopic blijven graag.
!
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')