Ze komen allemaal uit dezelfde fabriek, maar er zit nog wel wat extra werkgelegeheid achter. Het is ook gewoon een principe.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef Reya het volgende:
De Aygo wordt naar mijn weten in Slowakije geassembleerd.
Veeeeel mooier. De huidige vind ik ook minder mooi qua uiterlijk. Te beschaafd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een onbeschaafd oud model... nog wel tenminste...
Het zal er uiteindelijk om spannen wie bij jullie de broek aan heeft. De kans is groot dat het je vrouw is, die eigenlijk een rok aan hoort te hebben.
Ik zou die dus nooit de deur uit doen. Ik heb het dus over die auto![]()
Hoezo dankzij de CUquote:dank zijn de CU ga ik dit jaar over op een moderne.
Dat laatste klopt, ik doelde het meer in de trant dat B_A voortdurend achter jou kont aan loopt te jut en jullen.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jut en Jul trekken samen op. Ik denk niet dat de woordenwisseling van EG en ondergetekende daar onder valt...
Klopt, hij lijkt moeite te hebben met beeldspraak. Niet de eerste keer trouwens.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Lul maar raak, je slaat gewoon de plank mis met jut en jul in dezen.
Ik krijg bijna de neiging om het j-woord eens uit te spreken. Deden er hier maar meer mensen aan discussie. Maar POL wordt stiller en stiller.quote:
Ik ga wel aanpassingen doen. Sportiever onderstel, betere remmen, meer vermogen. Dus zo beschaafd als ze uit de fabriek komt zal ze niet blijven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Veeeeel mooier. De huidige vind ik ook minder mooi qua uiterlijk. Te beschaafd.
Wetsvoorstel inzake het vervallen van de bijtelling tegen dagwaarde bij auto's van 15 jaar en ouder... CU.quote:
Weet ik niet. Als het duurder is om het vliegtuig niet af te nemen dan is dat gewoon een domme zet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Je moet toch werkelijk geen gram inlevingsvermogen hebben als je als RvB dit werkelijk probeert door te drukken.
De sound van de oude zal je nooit krijgen, denk ik. En dat vond ik nou zo mooi aan een Porsche.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ga wel aanpassingen doen. Sportiever onderstel, betere remmen, meer vermogen. Dus zo beschaafd als ze uit de fabriek komt zal ze niet blijven.
Nou er komt een speciale uitlaat onder die je van achter het stuur om kan zetten naar een volopen systeem. Dan klinkt het als een 935... Moet je ook van houden, want dat is nl. echt enorm lawaaiig. Maar goed, het geeft ook de beste prestaties.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
De sound van de oude zal je nooit krijgen, denk ik. En dat vond ik nou zo mooi aan een Porsche.
Dat lukt nog steeds wel...quote:En die kont die lekker uit kan breken
OK. wist ik niet. Tsja.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wetsvoorstel inzake het vervallen van de bijtelling tegen dagwaarde bij auto's van 15 jaar en ouder... CU.
Op het moment dat je het vliegtuig afneemt, zijn er ook al miljoenen afschreven volgens mij. Verder het punt van exploitatiekosten vs alternatieve vervoerskosten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als het duurder is om het vliegtuig niet af te nemen dan is dat gewoon een domme zet.
Ja, heel even is wel leuk, maar wordt al gauw vermoeiend. Dus nog niet zo gek zo'n knop.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou er komt een speciale uitlaat onder die je van achter het stuur om kan zetten naar een volopen systeem. Dan klinkt het als een 935... Moet je ook van houden, want dat is nl. echt enorm lawaaiig. Maar goed, het geeft ook de beste prestaties.
[..]
Ook kwestie van ESP uitschakelen? Kan dat?quote:Dat lukt nog steeds wel...
Kennelijk is het een vervanging van een onzuiniger vliegtuig (tenminste, ik meen zoiets te lezen). Als ik mijn auto zou vervangen door een zuiniger model (en even Porsche vergeten, want benzine is de spreekwoordelijke druppel bij een Porsche) dan verdien ik in de loop van het gebruik een deel terug. Ouder vliegtuig schrijft wel minder af maar vraagt meer onderhoud.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat afnemen betreft: Ik denk dat het wat betreft weinig anders is dan een nieuwe auto. Als jij je nieuwe Porsche binnenkort afneemt, dan zijn de eerste meters die je rijdt om uit de showroom te rijden de allerduurste, nietwaar? Ik weet niet hoe dat verhoudt tot evt annuleringskosten.![]()
Ik lees iets van die communicatie terug, maar het stukje komt van een journalist. En die heeft geen belang bij nuance...quote:Maar mocht het werkelijk zo zijn dat het minder duur is om het vliegtuig af te nemen,dan kunnen ze dat toch aannemelijk maken? Dat ze het 2 jaar geleden beslisten toen het nog goed ging? En dat ze nu een niew plan trekken?
Kwestie van communicatie, dunkt mij.
Tsja, een goede CEO moet inderdaad ontstellend goed kunnen communiceren, aangezien hij dat de hele dag doet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kwestie van communicatie, dunkt mij.
Ook omdat je zoiets niet moet willen in bewoond gebied. Op het circuit dan weer wel.quote:
Ik ben te verzot op autorijden. Ik wil het voelen. Ik wil het ruiken. Heerlijk.quote:Maar zelf hou ik liever van limousines. Comfort met een hoofdletter. Dat je niet merkt hoe hard het allemaal gaat. Automaat uiteraard. Geen rijgeluiden.
PSM kan uitgezet worden.quote:Ook kwestie van ESP uitschakelen? Kan dat?
Ik denk dat het één van de kernkwaliteiten moet zijn, ja. Ik krijg de kriebels als ik bijvoorbeeld W. Bos zie optreden. Een geboren communicator. De Nederlandse Obama wmb. Misschien nog wel beter dan Obama. Ik betrap Obama op heel veel voorlezen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tsja, een goede CEO moet inderdaad ontstellend goed kunnen communiceren, aangezien hij dat de hele dag doet.
Linkje?quote:Is wel wat anders dan 'alleen een pen vast kunnen houden' vrije quote van jou, EG in een van de eerdere deeltjes
Tjsa, het is inderdaad een rekensom. Blijft natuurlijk altijd gissen. Je weet immers niet hoeveel onderhoud je zou krijgen als je de onzuinige oude zou aanhouden. Lastige dingen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kennelijk is het een vervanging van een onzuiniger vliegtuig (tenminste, ik meen zoiets te lezen). Als ik mijn auto zou vervangen door een zuiniger model (en even Porsche vergeten, want benzine is de spreekwoordelijke druppel bij een Porsche) dan verdien ik in de loop van het gebruik een deel terug. Ouder vliegtuig schrijft wel minder af maar vraagt meer onderhoud.
Die politiek ook. Ik krijg ook vreselijk jeuk van die GL trutterijen .Laatst nog met dat vuurwerk.quote:De reden dat ik naar een watergekoelde turbo over ga is dat een moderne 911 gewoon goedkoper is per kilometer dan een oude. Dat was vanwege fiscale voordelen rechtgetrokken, maar ik ben niet van plan om twee keer zoveel kwijt te zijn voor een 964 dan voor een moderne turbo. Die laatste heeft nl. ook wel een paar pluspunten tov de 964.
[..]
Dat laatste klopt. Maar het blijft natuurlijk wel zaak dat een CEO zaken natuurlijk goed uitlegt....quote:Ik lees iets van die communicatie terug, maar het stukje komt van een journalist. En die heeft geen belang bij nuance...
Zeker. Mooie techniek vandaag de dag. Alleen kwetsbaar al die elektronica.....quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook omdat je zoiets niet moet willen in bewoond gebied. Op het circuit dan weer wel.
[..]
En daarom zou ik soms zin hebben in de oude nieuwe miniquote:Ik ben te verzot op autorijden. Ik wil het voelen. Ik wil het ruiken. Heerlijk.
[..]
Dat is dan weer mooi. Jammer dat elke fabrikant weer hun eigen afkortingen gebruikt.quote:PSM kan uitgezet worden.
Uit het verleden kan ik dat redelijk afleiden. Het wordt nooit minder...quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Je weet immers niet hoeveel onderhoud je zou krijgen als je de onzuinige oude zou aanhouden.
Ach, het was mijn tweede 964 al. En naast de dagelijkse auto een andere 911... dan wordt dat een volledig op circuit afgestelde auto. Een RS bijvoorbeeld.quote:Toch zou ik geen afstand kunnen doen van de oude.
Nee, maar die kun je op zolder kwijt. Bovendien is stilstand voor een auto niet goed.quote:Wat bij mij telt is dat ik geen afstand kan doen van oude makelij. Die oude speakers van de eerste generatie doe ik never nooit weg.
Dat is wel zo, maar luisteren is niet een kwaliteit die veel journalisten bezitten.quote:Dat laatste klopt. Maar het blijft natuurlijk wel zaak dat een CEO zaken natuurlijk goed uitlegt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |