En even ter herinnering : FAQquote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen, 'moslims zijn kut' en 'bush moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof
als je op mij reageerde begrijp ik je niet zo goed, soit.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:53 schreef sp3c het volgende:
op jou natuurlijk!!!
...
nu ja op SCH, wtf moet ik daar nu in godsnaam op zeggen
of ik vrienden ben met Lemmeb?
nee ik ken die gozer helemaal niet en bovendien doet het er weinig op.
verder is het een heel groot pot verwijt de ketel verhaal, die ene keer dat Lemmeb hier een "huilbui" heeft wordt er idd naar gekeken ja en als het terecht is wordt er wat aan gedaan net als wanneer SCH er weer 1 heeft wat zowieso vaker voorkomt
daarnaast wat suggesties en aannames die totaal uit de lucht zijn gegrepen ... standaard SCH bijna
Wat klopt er dan precies niet aan?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:01 schreef capricia het volgende:
Sp3c, wat je schrijft in je OP:
"Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes"...wat ga je daaraan doen dan?
Lees dit topic maar eens Zaltbommel kampt met groep criminele Marokkanen
Als je daar geen generalisaties uit haalt dan weet ik het niet meer.
Hele topic staat er bol van.
Ik snap het ook niet helemaal.quote:
kritiek is generaliseren? discrimineren?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:01 schreef capricia het volgende:
Sp3c, wat je schrijft in je OP:
"Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes"...wat ga je daaraan doen dan?
Lees dit topic maar eens Zaltbommel kampt met groep criminele Marokkanen
Als je daar geen generalisaties uit haalt dan weet ik het niet meer.
Hele topic staat er bol van.
Precies. Dat men zelfs in Zaltbommel al last heeft van dit soort lieden zegt m.i. wel voldoende. Kennelijk kunnen mensen als Capricia het probleem ook niet meer ontkennen of onder het tapijt stoppen, dus probeert men maar te censureren door te vragen om topics te sluiten.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal.
Het topic borduurt gewoon verder op de topictitel, met name over groepen criminele Marokkanen in provinciestadjes. Dat is gewoon een realiteit waarover best gediscussieerd mag worden.
Exact.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal.
Het topic borduurt gewoon verder op de topictitel, met name over groepen criminele Marokkanen in provinciestadjes. Dat is gewoon een realiteit waarover best gediscussieerd mag worden.
Het topic is al flink gemod zie ik.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:56 schreef capricia het volgende:
Dat werk moest inderdaad gedaan worden, maar daar hebben Marokkanen niks aan bijgedragen. Die zaten meestel binnen drie maanden al in de WAO.
Als ik in dat topic vraag waar Meki is, waarom wordt dat dan trollen genoemd? Wat een onzin zeg...quote:Op zondag 25 januari 2009 21:10 schreef sp3c het volgende:
zal er na het eten eens naar kijken
Och, dat is gewoon een typisch voorbeeld van de ene overdrijving die de andere uitlokt.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Het topic is al flink gemod zie ik.
Er stonden nogal wat generalisaties in.
Opmerkingen als:
"Dat werk moest inderdaad gedaan worden, maar daar hebben Marokkanen niks aan bijgedragen. Die zaten meestel binnen drie maanden al in de WAO."
En volgens de OP hierboven is dat niet de bedoeling.
Jij gaat posts van weken geleden verwijderen omdat Lemmeb daar ineens over loopt te janken.Dat is nogal merkwaardig en ongebruikelijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:53 schreef sp3c het volgende:
op jouw natuurlijk!!!
...
nu ja op SCH, wtf moet ik daar nu in godsnaam op zeggen
of ik vrienden ben met Lemmeb?
nee ik ken die gozer helemaal niet en bovendien doet het er weinig op.
verder is het een heel groot pot verwijt de ketel verhaal, die ene keer dat Lemmeb hier een "huilbui" heeft wordt er idd naar gekeken ja en als het terecht is wordt er wat aan gedaan net als wanneer SCH er weer 1 heeft wat zowieso vaker voorkomt
daarnaast wat suggesties en aannames die totaal uit de lucht zijn gegrepen ... standaard SCH bijna
als het daadwerkelijk een serieuze vraag was dan raad ik je aan om hem te pm'en, werkt veel effectieverquote:Op zondag 25 januari 2009 22:07 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als ik in dat topic vraag waar Meki is, waarom wordt dat dan trollen genoemd? Wat een onzin zeg...
gebeurt wel vaker hoorquote:Op zondag 25 januari 2009 22:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij gaat posts van weken geleden verwijderen omdat Lemmeb daar ineens over loopt te janken.Dat is nogal merkwaardig en ongebruikelijk.
Kan je dan de oude topics over dat onderwerp ook nog even bekijken op racisme, roep Paddy's hulp anders even in.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker hoor
als zo'n topic om wat voor reden gekicked wordt kijk ik het meestal ook nog even na
en in welk subforum, met welke betiteling, hoor jij dan wel niet thuis?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef SCH het volgende:
Kan NWS niet beter gewoon 'Bash hier Marokkanen' genoemd worden.
Of geef die lui een eigen subforum met Lemmeb, sp3c en nog wat van die racisten als moderators.
War een onzin man. Elke keer als er ergens kritiek wordt gegeven op Marokkanen dan is hij er hijgend bij, dus mijn vraag is volstrekt logisch. Als je dat trollen gaat noemen kun je die politiek correcte engnekken in die topics ook wel moderatenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
als het daadwerkelijk een serieuze vraag was dan raad ik je aan om hem te pm'en, werkt veel effectiever
anders is het idd getroll ja
Zoals deze dusquote:Kan NWS niet beter gewoon 'Bash hier Marokkanen' genoemd worden.
Of geef die lui een eigen subforum met Lemmeb, sp3c en nog wat van die racisten als moderators.
Doe maar even dan! En maak onze dag!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:21 schreef SCH het volgende:
ik heb geen zin om de PM's over Lemmeb hier neer te zetten, dat is geloof ik niet gebruikelijk, maar de term 'gebruikelijk' is al toch aan inflatie onderhevig.
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:24 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
War een onzin man. Elke keer als er ergens kritiek wordt gegeven op Marokkanen dan is hij er hijgend bij, dus mijn vraag is volstrekt logisch. Als je dat trollen gaat noemen kun je die politiek correcte engnekken in die topics ook wel moderaten
Edit:
[..]
Zoals deze dus
je hebt Meki toch niet nodig?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:24 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
War een onzin man. Elke keer als er ergens kritiek wordt gegeven op Marokkanen dan is hij er hijgend bij, dus mijn vraag is volstrekt logisch. Als je dat trollen gaat noemen kun je die politiek correcte engnekken in die topics ook wel moderaten
Ik wijs alleen op de regels van de OP, en de FAQ van Fok!. Lijkt me normaal dat mensen dat respecteren. Ongeacht welke politieke opvatting je aanhangt.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Och, dat is gewoon een typisch voorbeeld van de ene overdrijving die de andere uitlokt.
Ene Yildiz doet in dat topic net alsof Marokkanen in die jaren alle vervelende karweitjes in Nederland hebben opgeknapt. Bijna alsof destijds zonder hen geen leven in dit land meer mogelijk was. Dat is behoorlijk overdreven. Ik overdrijf met de door jou gequote opmerking ook, maar dan de andere kant op. De waarheid ligt, zoals zovaak, ergens in het midden.
Maar goed, overdrijven mag van jou blijkbaar dus alleen als het in jouw politiek correcte straatje past. Triest.
Ik zal het voorstellen, een subforum WP.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Doe maar even dan! En maak onze dag!
Elfletterig was er net nogquote:Op zondag 25 januari 2009 22:21 schreef SCH het volgende:
Er zijn toch wel meer moderators dan sp3c?
waar heb je het in godsnaam over?quote:Ik wil graag dat zij ook reageren want ik heb geen zin om de PM's over Lemmeb hier neer te zetten, dat is geloof ik niet gebruikelijk, maar de term 'gebruikelijk' is al toch aan inflatie onderhevig.
wat ben je ook een randdebielquote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef SCH het volgende:
nee?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je dan de oude topics over dat onderwerp ook nog even bekijken op racisme, roep Paddy's hulp anders even in.
Het zal allemaal best. Maar dan moet je dus een ander voorbeeld nemen om je verzoek kracht bij te zetten. Want dit sloeg als een tang op een varken.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wijs alleen op de regels van de OP, en de FAQ van Fok!. Lijkt me normaal dat mensen dat respecteren. Ongeacht welke politieke opvatting je aanhangt.
Wauw, verheffende opmerking voor een moderator.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:30 schreef sp3c het volgende:
wat ben je ook een randdebiel
Precies. En als Lemmeb het vraagt dan weet je niet hoe snel je het moet doen. Vind je het gek dat ik vraag of jullie in het echt ook vrienden zijn. Dan moet je maar niet zo opzichtig partij kiezen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:30 schreef sp3c het volgende:
nee?
mijn antwoord op die specifieke, holle retoriek van je was idd beter, maar daar reageer je dan weer niet op. heilig boontje.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Wauw, verheffende opmerking voor een moderator.
Jij tolereert al die racisten hier en gaat anderen randdebielen noemen
ik denk dat je dan nog beter kan aankloppen bij meldpunt discriminatie, of zelfs anoniem meldpunt discriminatie...quote:Op zondag 25 januari 2009 22:38 schreef Specularium het volgende:
SCH, maak eens een lijstje van wie er allemaal racist is hier op FOK!.
Niet helemaal, Lemmeb. Het topic is flink gemod in de tussentijd. En terecht.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het zal allemaal best. Maar dan moet je dus een ander voorbeeld nemen om je verzoek kracht bij te zetten. Want dit sloeg als een tang op een varken.
Ho ho, daartoe oproepen is banwaardig!!!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat je dan nog beter kan aankloppen bij meldpunt discriminatie, of zelfs anoniem meldpunt discriminatie...![]()
Jawel, het topic is inderdaad gemod. Maar niet naar aanleiding van jouw verzoek. En terecht.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet helemaal, Lemmeb. Het topic is flink gemod in de tussentijd.
Dat maakt mij ook niet zo uit. Fijn dat het aangepakt is, ieg.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel, het topic is inderdaad gemod. Maar niet naar aanleiding van jouw verzoek. En terecht.
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:38 schreef Specularium het volgende:
SCH, maak eens een lijstje van wie er allemaal racist is hier op FOK!.
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]Jij bent er ook zo'n 1 idd. En maar onschuldig doen met het woordje 'kritiek'. Doe je schaapskleren uit engerd.
is dat zo?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ho ho, daartoe oproepen is banwaardig!!!
ik heb daar nog niks van terug gezien, omdat jij en wat kornuiten nog gewoon kunnen ademen.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, daaraan refereren is blijkbaar een doodzonde op FOK!
als jij 1 enkele racistische opmerking van mij richting wie dan ook kunt vinden neem ik het terug en bied ik mijn excuses aan jouw de bevolkingsgroep in kwestie en iedereen die verder nog in de rij gaat staan voor excusesquote:Op zondag 25 januari 2009 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Wauw, verheffende opmerking voor een moderator.
Jij tolereert al die racisten hier en gaat anderen randdebielen noemen
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij 1 enkele racistische opmerking van mij richting wie dan ook kunt vinden neem ik het terug en bied ik mijn excuses aan jouw de bevolkingsgroep in kwestie en iedereen die verder nog in de rij gaat staan voor excuses
tot die tijd ben ik je spuugzat
tot je die quote hebt reageer verder niet meer op je
Ik vermoed datquote:Op zondag 25 januari 2009 23:00 schreef SCH het volgende:
Als je uit die post opmaakt dat ik zeg dat jij zelf racistisch post dan is het wel heel zorgwekkend gesteld met je leesvermogen.
voor sp3c vrij goed duidelijk maakte hoe jij er nu eigenlijk precies in staat.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:00 schreef SCH het volgende:
[..]Als je uit die post opmaakt dat ik zeg dat jij zelf racistisch post dan is het wel heel zorgwekkend gesteld met je leesvermogen. Ik zeg dat je racistische users hun gang laat gaan en veel fanatieker bent op degenen die kritiek op hen hebben dan op hen zelf. Dat blijkt nu ook wel weer.
Duidelijke taal lijkt me.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef SCH het volgende:
ook uit opmaken dat SCH me een racist noemt?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef SCH het volgende:
Ach, volgens mij is het vaker gezegd, mensen die wat 'minder begaafd' zijn mogen iets meer.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Lemmeb het volgende:
Oké, dan leg ik me daar maar bij neer.
Ik vind het eerlijk gezegd nogal wat, om hier over diverse mede-users en moderators zonder enige vorm van concrete onderbouwing van de daken te schreeuwen dat het allemaal "racisten" zouden zijn. Dat gaat wel iets verder dan een standaard flame. Maar goed, je zult er ongetwijfeld wel je redenen voor hebben om het niet weg te halen.
Hmmm, deze heb ik persoonlijk nog niet eerder voorbij zien komen, maar er zit wel wat in.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ach, volgens mij is het vaker gezegd, mensen die wat 'minder begaafd' zijn mogen iets meer.
Mensen die kunnen nadenken zullen namelijk nooit zo reageren.
Er werd toen gedoeld op M*k*.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hmmm, deze heb ik persoonlijk nog niet eerder voorbij zien komen, maar er zit wel wat in.
Ik ben dat volledig met je eens.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd nogal wat, om hier over diverse mede-users en moderators zonder enige vorm van concrete onderbouwing van de daken te schreeuwen dat het allemaal "racisten" zouden zijn. Dat gaat wel iets verder dan een standaard flame.
Excuus, dat was een verschrijving, daar had zoalshetis moeten staan.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:05 schreef sp3c het volgende:
misschien een poll starten om te zien of anderen hier:
[..]
ook uit opmaken dat SCH me een racist noemt?
Zonder enige onderbouwing? Lemmeb is al weken bezig met zijn campagne tegen moslims en Marokkanen. Overal waar een Marokkaan in voorkomt duikt hij op met zijn riedeltjes. Zodra het niet om een Marokkaan gaat, zie je hem niet. Hoe druk zou hij in de topics over de Belgische moordenaar zijn geweest als dat een Marokkaan was? Nu zie je hem er niet. Het is aantoonbaar racistisch wat Lemmeb post, dat is al zo vaak aangetoond dus het is nogal hypocriet en schijnheilig om te doen alsof daar ineens geen bewijslast voor is.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben dat volledig met je eens.
Het is eerder andersom, jullie zetten mij voor het blok. paddy PM-ed naar mij en andere users dat Lemmeb inderdaad veel te ver gaat en een ban moet krijgen. Jij ontkent dat hier en neemt het voor Lemmeb op door te zeggen dat er weinig aan de hand is, dat je niet weet waar het over gaat en dat er niks in zijn notes terug te vinden is. Jij neemt het voor hem op, op dezelfde dag dat een andere moderator precies het tegenovergestelde beweert. Het is wat lastig dat zij niet reageert en ik vind het vervelend voor haar om dit zo te moeten melden maar het is wel de waarheid.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef sp3c het volgende:
ik heb niets aan PM's over Lemmeb die niet bestaan, ik kan niets met vage beschuldigingen over gedraai, racisme, vriendjespolitiek of god weet wat je nog meer uit je dikke duim hebt gezogen
Dat je hier open en bloot simpelweg om mij een hak te zetten meerdere malen gaat roept dat Paddy een ban voor lemmeb zou hebben aangevraagd die er niet is gekomen vind ik ronduit smerig want je zet haar nogal voor het blok en de constante suggestie dat ik er wat mee te maken heb gehad is volledig uit de lucht gegrepen.
"Het is aantoonbaar racistisch wat SCH post, dat is al zo vaak aangetoond dus het is nogal hypocriet en schijnheilig om te doen alsof daar ineens geen bewijslast voor is."quote:Op maandag 26 januari 2009 09:19 schreef SCH het volgende:
Lemmeb is al weken bezig met zijn campagne tegen moslims en Marokkanen. Overal waar een Marokkaan in voorkomt duikt hij op met zijn riedeltjes. Zodra het niet om een Marokkaan gaat, zie je hem niet. Hoe druk zou hij in de topics over de Belgische moordenaar zijn geweest als dat een Marokkaan was? Nu zie je hem er niet. Het is aantoonbaar racistisch wat Lemmeb post, dat is al zo vaak aangetoond dus het is nogal hypocriet en schijnheilig om te doen alsof daar ineens geen bewijslast voor is.
Het is niet willekeurig en niet zonder echte onderbouwing. Die onderbouwing is in het verleden voldoende gegeven, door meerdere users en het is zelfs bevestigd door een moderator.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:28 schreef Lemmeb het volgende:
Ik bepaal zelf wel in welke topics ik post, net zoals SCH dat zelf ook doet. Het is erg makkelijk om over willekeurige users zonder echte onderbouwing dit soort aantijgingen te verzinnen. Maar als je mensen hier keer op keer mee weg laat komen, wordt het van kwaad tot erger.
Ook dit tover je weer uit je grote duim, jouw persoonlijke haatcampagne kent zolangzamerhand geen grenzen meer. Waar is die onderbouwing in het verleden voldoende gegeven, door meerdere users? Waar is dit bevestigd door een moderator? Ik wil nu links zien.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is niet willekeurig en niet zonder echte onderbouwing. Die onderbouwing is in het verleden voldoende gegeven, door meerdere users en het is zelfs bevestigd door een moderator.
Heb je je eigen topiclijst weleens bekeken? 90% in VBL en een enkel Wilderstopic tussendoor. Je zou op grond daarvan bijna gaan denken dat het hier zo'n voetbalhooligan betreft.quote:En natuurlijk bepaal je zelf waar je wilt posten, ik geef alleen maar het patroon aan.
Volgens mij is het niet toegestaan om PM-s te plaatsen, ik ga dat risico niet lopen. Als het wel kan, dan hoor ik het graag.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ook dit tover je weer uit je grote duim, jouw persoonlijke haatcampagne kent zolangzamerhand geen grenzen meer. Waar is die onderbouwing in het verleden voldoende gegeven, door meerdere users? Waar is dit bevestigd door een moderator? Ik wil nu links zien.
Zoals ik eerder hierboven al zei: je hebt toch zo'n grote bek? Doe het dan maar gewoon. Of stuur ze aan me door, want dat mag volgens mij wel. Desnoods via mail, lemmeb@gmail.comquote:Op maandag 26 januari 2009 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet toegestaan om PM-s te plaatsen, ik ga dat risico niet lopen. Als het wel kan, dan hoor ik het graag.
Ik heb het net ook even nagekeken en blijkbaar ook koortsdromen gehad. Ik heb het niet goed in de herinnering, het blijkt niet om jou te gaanquote:Op maandag 26 januari 2009 09:54 schreef paddy het volgende:Ik ben ongeveer een kleine week heel goed ziek geweest en eerlijk gezegd kan ik me niets herinneren van aanvragen van bans. Nu had ik 40.2 koorts, dus misschien tijdens dromen FOK! op gegaan, maar dacht het niet.
Ik ga mijn PMs van SCH voor de zekerheid ook nog maar eens doorspitten, want dit kan ten eerste al nooit recent geweest zijn, en ten tweede zal ik het niet zo gauw over bans hebben, of ik moet een linkje naar med kunnen plaatsen. Gelukkig bewaar ik mijn verstuurde PM's. Wanneer zou ik je die PM verstuurd hebben SCH?
Ohhhh, nu gaat het ineens weer om Frutsel!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb het net ook even nagekeken en blijkbaar ook koortsdromen gehad. Ik heb het niet goed in de herinnering, het blijkt niet om jou te gaanMaar om Frutsel. Maar de inhoud is wel hetzelfde als ik hierboven stel.
Nou, vertel eens? Welke users zijn daar volgens jou met name voor verantwoordelijk? Of nog liever, kom nou eens met dat lijstje van 'racistische users', zoals iemand hierboven al opperde?quote:Het zou toch echt wel fijn zijn als er nu eens actie wordt ondernomen en een duidelijk statement over racisme en al die Marokkanenhaat komt. Ik volg FOK! al vrij lang en de laatste maanden lijkt het weer een vlucht te nemen na een wat rustiger periode, en ik hoef niet uit te leggen welke users daar met name verantwoordelijk voor zijn.
Nee! Inhoud van PM's hoort NIET hier in openbaarheid.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:04 schreef Lemmeb het volgende:
Ohhhh, nu gaat het ineens weer om Frutsel!
Nou kom op dan met die PM's! Want je wordt zo ongeveer per post ongeloofwaardiger.
Jammer, het gaat ook over jou. Het gaat over NWS, over moderators en users. Lijkt me niet logisch je aan de discussie te onttrekken. Je speelt er een niet onbelangrijke rol in, of je dat nou wilt of niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik houd me er verder buiten, kan ik melden.
Het is wel lastig dat moderators via PM's signalen afgeven, ook paddy trouwens, die ze hier niet continueren.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee! Inhoud van PM's hoort NIET hier in openbaarheid.
Dit is veel te makkelijk. Ik mag toch aannemen dat jij hier mij niet mee bedoelt. Ik ben hier niet degene die andere users zwartmaakt. Integendeel, ik ben degene die hier stelselmatig en op schofterige wijze door SCH wordt zwartgemaakt en wordt weggezet als crimineel, racist en WP-aanhanger. En niet andersom.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:07 schreef Elfletterig het volgende:
Verder is het, wat damian5700 zegt, vooral een soap van een paar users die een compleet feedback-topic gijzelen om elkaar zwart te maken. Ik houd me er verder buiten, kan ik melden.
Dat is niet helemaal waar. Er is ook nog zoiets als de wet en die wordt hier regelmatig overschreden. Dat zijn dus niet alleen mijn maatstaven. Het is alleen zo dat FOK! niet wil dat er derden bij gehaald worden, op straffe van langdurige bans, dus zullen we het hier wel moeten uitvechten. En racisme is racisme, dat heeft niks met mijn norm te maken. Bovendien gaat de discussie niet alleen over mijn mening maar ook over de mening van moderatoren en de consequentheid daarvan. Waarom zou ik me ergens bij neerleggen als het niet klopt?quote:Op maandag 26 januari 2009 10:18 schreef damian5700 het volgende:
Maar SCH, het lijkt wel alsof jij hier de norm wil bepalen. Via jouw maatstaven wordt bepaald wie er een racist is of niet. En aan de hand van jouw opmerking op de eerste pagina blijkt ook dat het doel de middelen heiligt.
Volgens mij mag je gerust een klacht neerleggen over het een en ander, maar als er andere afwegingen worden gemaakt dan volstaat jezelf erbij neer te leggen.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Waarom zou ik jou niet voor racist mogen uitmaken? Ik ben voor zoveel dingen uitgemaakt hier, als je zelf niet de minste teksten plaatst, moet je niet gaan huilen als mensen dat gaan benoemen. Ik word hier altijd gezien als een extreem-linkse kraker die volgens sp3c parkeerplaatsen bezoekt etcetera. Het zal me wat.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dit is veel te makkelijk. Ik mag toch aannemen dat jij hier mij niet mee bedoelt. Ik ben hier niet degene die andere users zwartmaakt. Integendeel, ik ben degene die hier stelselmatig en op schofterige wijze door SCH wordt zwartgemaakt en wordt weggezet als crimineel, racist en WP-aanhanger. En niet andersom.
Maar goed, als ik jou nu goed begrijp, mag dat hier allemaal zomaar. Zonder dat het gevolgen heeft voor degene die zo tekeer gaat. Ik heb een moeilijke tijd om dat te geloven.
Omdat het nu vooralsnog lijkt alsof je niet ophoudt met posten, en en passant zelf ook nog redelijk dicht tegen de grens van betamelijkheid aanschurkt, totdat iemand een ban heeft.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Er is ook nog zoiets als de wet en die wordt hier regelmatig overschreden. Dat zijn dus niet alleen mijn maatstaven. Het is alleen zo dat FOK! niet wil dat er derden bij gehaald worden, op straffe van langdurige bans, dus zullen we het hier wel moeten uitvechten. En racisme is racisme, dat heeft niks met mijn norm te maken. Bovendien gaat de discussie niet alleen over mijn mening maar ook over de mening van moderatoren en de consequentheid daarvan. Waarom zou ik me ergens bij neerleggen als het niet klopt?
Dat is jouw probleem en hoe jij daarmee omgaat moet je ook zelf weten.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou niet voor racist mogen uitmaken? Ik ben voor zoveel dingen uitgemaakt hier, als je zelf niet de minste teksten plaatst, moet je niet gaan huilen als mensen dat gaan benoemen. Ik word hier altijd gezien als een extreem-linkse kraker die volgens sp3c parkeerplaatsen bezoekt etcetera. Het zal me wat.
Dat is jouw interpretatie. Er is genoeg aanleiding, gezien de inhoud van jouw posts, om je als racist te bestempelen. Het verbaast me dat je dat ontkent.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem en hoe jij daarmee omgaat moet je ook zelf weten.
Het is nogal een verschil of je iemand voor "racist" of voor "extreem-linkse kraker annex parkeerplaatsbezoeker" uitmaakt. Als je dat zelf niet snapt, wordt het misschien tijd om het wetboek er eens bij te pakken en je algemene ontwikkeling te verbreden.
Het komt zo af en toe terug als er weer grenzen worden overschreden en er niet wordt ingegrepen, zoals afgelopen weekend. Wist ik veel dat paddy ziek was.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:27 schreef damian5700 het volgende:
Omdat het nu vooralsnog lijkt alsof je niet ophoudt met posten, en en passant zelf ook nog redelijk dicht tegen de grens van betamelijkheid aanschurkt, totdat iemand een ban heeft.
Nee, dat mag niet zomaar. En omgekeerd evenmin. Ik vind het alleen jammer om te zien dat een NWS-feedbacktopic compleet wordt gedomineerd door enkele users die hier hun vetes uitvechten.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:19 schreef Lemmeb het volgende:
Maar goed, als ik jou nu goed begrijp, mag dat hier allemaal zomaar. Zonder dat het gevolgen heeft voor degene die zo tekeer gaat. Ik heb een moeilijke tijd om dat te geloven.
Ik vecht geen vete uit. Ik heb vragen over de moderatie en het beleid.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet zomaar. En omgekeerd evenmin. Ik vind het alleen jammer om te zien dat een NWS-feedbacktopic compleet wordt gedomineerd door enkele users die hier hun vetes uitvechten.
SCH beweert hier nogmaals, voor de zoveelste keer inmiddels en wederom zonder fatsoenlijke onderbouwing, dat ik een "racist" zou zijn. Aangezien racisme strafbaar is, is dit nogal een aantijging.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:28 schreef SCH het volgende:
Er is genoeg aanleiding, gezien de inhoud van jouw posts, om je als racist te bestempelen.
Je kunt ook gewoon stoppen met dat soort postgedrag en je leven beteren of fora opzoeken waar het wat gewoner is om dat soort opvattingen te uiten. Dan zijn we er ookquote:Op maandag 26 januari 2009 10:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
SCH beweert hier nogmaals, voor de zoveelste keer inmiddels en wederom zonder fatsoenlijke onderbouwing, dat ik een "racist" zou zijn. Aangezien racisme strafbaar is, is dit nogal een aantijging.
Ik ben benieuwd wat de moderators van plan zijn om tegen dit soort vuilbekkerij te ondernemen. Want SCH zal hier niet mee ophouden totdat jullie hem (gewoon, om van hem af te zijn) gelijk geven en aan mij een ban uitdelen.
Dus wat wordt het?
Nee we stemmen allemaal op Wilders.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:30 schreef PDOA het volgende:
Is er iets mis met de term gristenhond, of zijn de mods hier fervente CDA, CU en/of SGP-stemmers?
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is eerder andersom, jullie zetten mij voor het blok. paddy PM-ed naar mij en andere users dat Lemmeb inderdaad veel te ver gaat en een ban moet krijgen. Jij ontkent dat hier en neemt het voor Lemmeb op door te zeggen dat er weinig aan de hand is, dat je niet weet waar het over gaat en dat er niks in zijn notes terug te vinden is. Jij neemt het voor hem op, op dezelfde dag dat een andere moderator precies het tegenovergestelde beweert. Het is wat lastig dat zij niet reageert en ik vind het vervelend voor haar om dit zo te moeten melden maar het is wel de waarheid.
Dan kan je hier een enorm persoonlijjk en suggestief verhaal af gaan steken maar dat verandert de situatie niet.
en een randdebiel, vergeet die vooral niet!quote:Op maandag 26 januari 2009 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik word hier altijd gezien als een extreem-linkse kraker die volgens sp3c parkeerplaatsen bezoekt etcetera. Het zal me wat.
Heb ik jou ook uitgemaakt voor een randdebiel dan? Ik voel me niet aangesproken of geraakt door dit soort beledingen hoor,als jij dat nodig vindt. Later voor de hemelpoort moeten wij allen uitleggen over het hoe en waaromquote:Op maandag 26 januari 2009 12:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
en een randdebiel, vergeet die vooral niet!
what goes around comes around SCH
Wat moet ik onderbouwen en voor de hoeveelste keer?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dit is toch niet te geloven?
SCH: smaad en laster zijn ook strafbaar.
Dus of je onderbouwt je punt, of je kapt met beschuldigen.
*kuch* bullshit *kuch*quote:Op maandag 26 januari 2009 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kunt toch ook de posts van Lemmeb lezen? Ze blijven helaas meestal staan.
Die post waarin ik een nieuw subforum voorstelde en jouw naam erbij betrok, was een fout in de snelheid, zoals ik al eerder aangaf. Excuus daarvoor, ik zal het veranderen. Ik doelde niet op jou, ik heb jou ook nog nooit opmerkingen in die richting zien maken en ik geloof ook zeker niet dat jij dat soort denkbeelden hebt. Ik vind wel dat je te coulant bent voor users en hun posts met dat soort sympathieen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:56 schreef sp3c het volgende:
nee maar wel voor racist en dat vind ik nog een graadje erger
daarnaast was het zorgwekkend gesteld met mijn leesvermogen terwijl nog te dom bent om je eigen woorden te onthouden
ja hoor wat een onzin, er valt helemaal nix anders van te makenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Die post waarin ik een nieuw subforum voorstelde en jouw naam erbij betrok, was een fout in de snelheid, zoals ik al eerder aangaf.
Wat er nu staat, Lemmeb, zoalshet is en andere racisten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hoor wat een onzin, er valt helemaal nix anders van te maken
wat had er in godsnaam moeten staan?
Dat is mijn pakkie an dan verder niet, ik doelde niet op jou maar op zoalshetis en had het niet door tot vanochtend dat ik die vergissing gemaakt had.quote:vervolgens reageer ik erop met quote en al wat een leuk moment was om het meteen terug te trekken maar je wacht daarop tot het je te heet onder de voeten wordt
ongemeende excuses heb ik nix aan en het interesseert me niet eens of je het veranderd want het staat al 3x gequote en die van mij pas ik iig niet aan.
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, daar kun je het ook mee afdoen. Oneens dus.
Houd je dan maar op je voornemen om niet meer op te reageren in plaats van dit getroll en gezuig.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat er nu staat, Lemmeb, zoalshet is en andere racisten.
joh dat gelooft toch niemand, zoalshetis had uberhaupt nog nix gezegdquote:[..]
Dat is mijn pakkie an dan verder niet, ik doelde niet op jou maar op zoalshetis en had het niet door tot vanochtend dat ik die vergissing gemaakt had.
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:11 schreef sp3c het volgende:
joh dat gelooft toch niemand, zoalshetis had uberhaupt nog nix gezegd
That'd be just fine with the boys on the boat. They weren't looking for anything more than a way home. Trouble is, I'd been back there, and I knew that it just didn't exist anymore.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:18 schreef SCH het volgende:
Kap je persoonlijke getroll tegen mij nu maar sp3c en doe gewoon je werk als moderator. Dank u.
Quizvraag? Maar goed, ik zoek wel andere kanalenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
That'd be just fine with the boys on the boat. They weren't looking for anything more than a way home. Trouble is, I'd been back there, and I knew that it just didn't exist anymore.
volgens mij niet hoor, ik heb hem nog nooit gezien iig maar dat komt natuurlijk omdat ik zijn reacties niet modquote:Op maandag 26 januari 2009 13:17 schreef SCH het volgende:
[..]zoalshetis nog niks gezegd op dit forum?
PM zeker ...quote:Op maandag 26 januari 2009 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Quizvraag? Maar goed, ik zoek wel andere kanalen
Welke naam had ik verkeerd gespeld dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
PM zeker ...
zorg wel dat je in de haast de namen goed spelt
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:23 schreef sp3c het volgende:
zorg wel dat je in de haast de namen goed spelt
nou ok de spelling was wel goed, die krijg je van mijquote:Op maandag 26 januari 2009 13:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke naam had ik verkeerd gespeld dan?
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:29 schreef sp3c het volgende:
nou ok de spelling was wel goed, die krijg je van mij
Ik snap dat je weinig post krijgt maar bij mij moet je niet zijnquote:maar als je je klachten per ongeluk naar mij stuurt krijg je leuke pm's terug
ik ook niet pwny luverquote:Op maandag 26 januari 2009 14:37 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik sta niet in SCH's racisten-lijstje![]()
(maar ik had dan ook een ban
)
Veel succes met je schrale anus SCH!![]()
Ik zal het hem niet al te zeer kwalijk nemen, SCH heeft het ook hartstikke druk als morele leidraad van FOK! en verdediger van de zwakkeren en verdrukten.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
misschien heeftie gewoon weer de verkeerde naam ingevuld?
Ik vind dat prima maar dan is het onzinnig om mijn laatste post te verwijderen, dat snap je zelf ook wel. Of je haalt de laatste 3 van sp3c ook weg, maar dat zal je wel niet durven.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
Lijkt me handig dat we het topic vanaf nu dan weer gaan gebruiken waarvoor het eigenlijk is bedoeld: concrete vragen/opmerkingen over moderatie en klachten over posts, dubbele topics, etc.
Gezellig, niks mis mee. Maar dan een foto van je vriendin weghalen is wel heel flauw.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou guttegut ik zal me zelf wel noten
klapjostie
Ik ben achteraan begonnen... dus wat linkjes kan geen kwaad hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:43 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg Frutsel, kun je die andere flames van SCH aan mijn adres in het Rutte-topic ook even wegeditten? Als je niet weet waar ik op doel, dan hoor ik het wel van je.
Bij voorbaat dank.
Ik ben niet zo van het klikken bij de meester. Maar als anderen dat bij mij wel flikken, dan ga ik natuurlijk ook piepen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben achteraan begonnen... dus wat linkjes kan geen kwaad hoor.Nieuwe mensen lezen dat het eerste en lopen hard huilend weer weg bij dit soort topics
![]()
Wel frappant dat je nu pas reageert, zag nog geen TR's, nadat ik pas wat ge-edit had.
Oké. Ik ga wel even zoeken. Zoals gezegd, zo moeilijk is het niet om haat tegen ongelovigen te vinden in de Koran, het boek staat er van voor tot achter vol mee.quote:Maar als je toch tijd over hebt, ik zie dat je wel verwacht dat mensen je voorbeelden geven over Wilders ,maar je ontwijkt wedervragen over de Koran. Kom dan met voorbeelden.
Bij voorbaat dank
Klagen staat vrij, klikken is minder.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het klikken bij de meester. Maar als anderen dat bij mij wel flikken, dan ga ik natuurlijk ook piepen.
quote:Oké. Ik ga wel even zoeken. Zoals gezegd, zo moeilijk is het niet om haat tegen ongelovigen te vinden in de Koran, het boek staat er van voor tot achter vol mee.
Komt 'ie dan:quote:Op maandag 26 januari 2009 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben achteraan begonnen... dus wat linkjes kan geen kwaad hoor.
Niks meer of minder dan een flame op de man.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, nieuwe woorden, altijd leuk. Maar waar heb je het over man
Je doet je voor als een kerel met ballen maar je bent ondertussen gewoon doodsbang voor niks
Hij houdt het relatief netjes en is zelf moderator, dus hij zal er wel mee wegkomen. Maar het is natuurlijk wel op de man. Nergens voor nodig lijkt me en het nodigt ook niet bepaald uit om hem tegemoet te komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Typisch weer. Wat een kontengedraai.Zo heb ik het Wouter Bos zelfs niet zien doen.
Ik zal je wat vertellen, jouw beweringen komen niet voor in de Koran. Dat kan ik zeggen als iemand die het gelezen heeft. Maar ben jij dan bereid om mij te geloven en te accepteren dat jouw onzin er niet in staat vermeld? Of ben je niet zo oprecht?
En in mijn enthousiasme ben ik er gewoon nog twee vergeten:quote:
Gewoon een ordinaire flame. Iemand weg willen zetten als een WIlders-aanhanger die maar wat raaskalt over Mein Kampf. Nergens voor nodig natuurlijk, en ik snap dan ook niet waarom SCH elke keer zo op de man gaat.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Je past echt bij Wilders. Die lult ook maar wat over Mein Kampf zonder het boek te hebben gelezen
Nee, je medeuser recht in zijn gezicht "laf" noemen, daar creëer je een fijne sfeer mee.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij begint erover. Wat een laffe opstelling
Wel op de man, maar het valt toch wel mee? Aan jouw posts te zien kan je wel tegen een stootje toch? En BTW jij beticht iemand van religieuze luiheid... en zelfs dat staat er nog. Hoevaak zijn andere users wel niet voor homo of weet ik het uitgemaakt, wat ook wel eens blijft staan.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Komt 'ie dan:
[..]
Niks meer of minder dan een flame op de man.
Dit is dan wel weer jammer dat men er altijd weer bij moet zeggen:"het is een blauwe"... Alleen daarom al wil ik de post eigenlijk niet eens behandelen. Maar zeg nou eerlijk (en dat doe je ook)... ja het is op de man en ja het is netjes. Maar jij doet het niet eens op de man maar op een hele bevolkingsgroep die een bepaald geloof nastreeft. Is dat niet op 'de man'? En soms doe je dat netjes, soms doe je dat niet. Deze vind ik niet echt edit-waardig... als dat het al is, dan kan ik er een dagtaak bij nemen. Kom op zegquote:En deze wilde ik ook nog even melden, een randgeval en niet afkomstig van SCH:
[..]
Hij houdt het relatief netjes en is zelf moderator, dus hij zal er wel mee wegkomen. Maar het is natuurlijk wel op de man. Nergens voor nodig lijkt me en het nodigt ook niet bepaald uit om hem tegemoet te komen.
Geen dank hoor, doe je best bij het zoeken. Tis trouwens vijf uur, dus ik zal mijn "werk" vaarwel zeggen. Iets waar ik ff geen tijd meer voor hadquote:De rest heb je inmiddels zelf al gevonden en geëdit, zie ik. Daarvoor dank.
En nu op zoek naar een goede website waar alle haatzaaiende verzen in de Koran fijntjes uit de doeken worden gedaan!
Je wilt hier met dubbele standaarden beginnen? Sommige users mogen overal over klagen, maar een Lemmeb "moet maar tegen een stootje kunnen"?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel op de man, maar het valt toch wel mee? Aan jouw posts te zien kan je wel tegen een stootje toch?
Nee. Dat is nooit op de man. Als dat het geval zou zijn zou je nooit in het algemeen een punt kunnen maken.quote:Maar jij doet het niet eens op de man maar op een hele bevolkingsgroep die een bepaald geloof nastreeft. Is dat niet op 'de man'?
Dan vraag ik wel aan een andere moderator om er nog even opnieuw naar te kijken. Jouw antwoord is niet erg bevredigend en bovendien staan er nog een paar posts waar je nog geen uitspraak over hebt gedaan.quote:Tis trouwens vijf uur, dus ik zal mijn "werk" vaarwel zeggen. Iets waar ik ff geen tijd meer voor hadMisschien tot vanavond
ja want ik verwijder alleen de posts van Lemmebquote:Op maandag 26 januari 2009 17:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je wilt hier met dubbele standaarden beginnen? Sommige users mogen overal over klagen, maar een Lemmeb "moet maar tegen een stootje kunnen"?
[..]
Je spreekt jezelf tegen, als je een complete bevolkingsgroep of een geloof benaderd (ik zal niet zeggen: beledigd) en iemand voelt zich aangesproken, dan moet hij maar een dikke huid hebben, maar als iemand zegt dat jij geen ballen hebt of bang bent voor niets en ik zeg dat jij een dikke huid moet hebben, is het niet goedquote:Nee. Dat is nooit op de man. Als dat het geval zou zijn zou je nooit in het algemeen een punt kunnen maken.
Dat iemand zich persoonlijk door zoiets aangesproken voelt, dat is een heel ander punt. Dan moet diegene maar een dikkere huid kweken.
[..]
Dan zal ik de overige (ik zag er nog maar één) wel niet edit-waardig vinden. Het zijn niet alleen de Lemmeb posts die verwijderd zijn. Integendeel, dat waren er zelfs minderquote:Dan vraag ik wel aan een andere moderator om er nog even opnieuw naar te kijken. Jouw antwoord is niet erg bevredigend en bovendien staan er nog een paar posts waar je nog geen uitspraak over hebt gedaan.
Teamworkquote:Op maandag 26 januari 2009 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
Topic nogmaals doorgelopen en nog een aantal opmerkingen verwijderd, zowel van Lemmeb als SCH. Niet omdat het allemaal nou echt zo schokkend was, maar om een einde te maken aan dit voortdurende gezeur.
Top. Bedankt!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
Topic nogmaals doorgelopen en nog een aantal opmerkingen verwijderd, zowel van Lemmeb als SCH. Niet omdat het allemaal nou echt zo schokkend was, maar om een einde te maken aan dit voortdurende gezeur.
Ga dan ook met de trein, dan kun je gewoon doormoddenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
Met Lemmeb en SCH als users, kunnen we de popcorn wel vergeten. Heb zelfs amper tijd om naar huis te rijden...
vertel? waarom weghalen? commentaar op mijn dushi? huh!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef sp3c het volgende:
- knip -
Die laatste regel kan heeeeeeeel fout klinkenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef sp3c het volgende:
nee
hier enkel nogfeedback, dingetjes en frutsels voorkeur voor heel krap neuken
oh zo. sch is nog steeds leuk. alleen net zo onbevangen als een linkse hinde die niet begrijpt waarom er steeds op haar geschoten wordt, terwijl er nog nooit een echt leuke fok!jager op haar geschoten heeft. aandacht trekken is dan het devies.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef sp3c het volgende:
nee
het is klaar, SCH is niet leuk meer, ik had beter moeten weten en heb mezelf berispt
als dat geen toonbeeld van onpartijdigheid is dan weet ik het ook niet meer hoor
hier enkel nogfeedback, dingetjes en frutsels voorkeur voor heel krap neuken
ik mag jou wel! je bent gewoon een klotegoede mod -en user.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:42 schreef sp3c het volgende:
ik wil daar iets gevats op zeggen maar ik heb nix meer
Dit is eenheel hip modelletje leesbril:quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het qua sch en lemmeb leuk gaan.
ook dank ik sch voor zijn betiteling jegens mijn adres als "racist".
iets wat ik behalve grappig evenzo onzinnig vind.
ik vind het niet rijmen met mijn creoolse dushi die nu lekker op de bank zit en een opgenomen film bekijkt. en we gaan al het 5e jaar in geloof ik. maar goed sch, hoezo ben ik dan racistisch?
Het is trouwens moede hinde. Evenals een moede hinde.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
laten we lief zijn.
en leave! sch! alone!
whateverquote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is trouwens moede hinde. Evenals een moede hinde.
Leek me wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:18 schreef Lemmeb het volgende:
wat is dat nou in godsnaam weer voor een filmpje
Dat mannetje lijkt wel een beetje op SCH. Serieus, is niet lullig bedoeld.quote:
Zal morgen eens in zijn fotoboek kijken hoe groot de gelijkenis precies is. Ga nu slapen, ik weet niet of het verstandig is in te slapen met het aangezicht van SCH vers in het geheugen, vandaar morgen dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat mannetje lijkt wel een beetje op SCH. Serieus, is niet lullig bedoeld.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat mannetje lijkt wel een beetje op SCH. Serieus, is niet lullig bedoeld.
Maar er worden dagelijks tientallen werkbezoeken door kamerleden en fractievoorzitters afgelegd, wat is precies de nieuwswaarde hiervan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:42 schreef Elfletterig het volgende:
Zou niet weten waarom. Wilders brengt een werkbezoek aan een wijk in Rotterdam, omringd door veiligheidsmensen. Bericht heeft nieuwswaarde en is daarmee gewoon op z'n plaats in NWS.
Lees jij net als ik dat zojuist de afweging is gemaakt dat het topic nieuwswaarde heeft en dus in [NWS] blijft staan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar er worden dagelijks tientallen werkbezoeken door kamerleden en fractievoorzitters afgelegd, wat is precies de nieuwswaarde hiervan?
Ik ga niet akkoord met die uitleg en vraag wat de nieuwswaarde dan precies is. Er is geen nieuws uit dat bezoek gekomen, het is zomaar een werkbezoek, er zijn dagelijks tientallen van dit soort werkbezoeken. En de vraag is dus of het de bedoeling is dat iedere minimale aanleiding rond Wilders een aanleiding tot een topic is: lees: een topic met de welbekende discussie over de islam. Of heeft de discussie volgens jou iets met het werkbezoek te maken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Lees jij net als ik dat zojuist de afweging is gemaakt dat het topic nieuwswaarde heeft en dus in [NWS] blijft staan?
Ik zei het al eerder tegen je, dat je gerust een punt mag maken, maar wanneer er andere afwegingen worden gemaakt dan jij zou wensen rest er niets dan jezelf erbij neer te leggen.
Anders begeef je weer op het zaniken pad.
Het inderdaad consequent de methode het doel heiligt de middelen gebruiken, want als jij zanikt dat zo'n topic volgens jouw norm geen bestaansrecht heeft komt het wat meer rechtlijnig over als jij dat zelf ook nalaat; Kamerlid PvdA bezoekt Hardenberg en Ommen .quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:06 schreef SCH het volgende:
Het is geen zaniken hoor, het is gewoon consequent zijn.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:08 schreef Frutsel het volgende:
Geen bronvermelding bij OP
Slotje dan maar?
Donequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef Wheelgunner het volgende:
Dubbel, mag op slot:
Amerikaanse bevalt van achtling.
als zijn gesprekken via de pm een indicatie zijn dan zullen we er iig niets van horen want die voert hij ook met mensen zonder dat ze er zelf van af wetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Het_hupt het volgende:
De mods doen hier een verdomd goed stukje werk SCH, zie dat eens in, en stop eens met zuigen
En als je het er niet mee eens bent, kun je altijd nog naar forum@fok.nl mailen om te solliciteren als moderater
Youtube mag wel en al ik meki het advies geef om een boek te lezen doen jullie moeilijkquote:Op maandag 26 januari 2009 21:15 schreef paddy het volgende:
[spoiler] You suck my blood like a leech
You break the law and you preach
Screw my brain till it hurts
You've taken all my money
And you want more
Misguided old mule with your pig headed rules
With your narrow minded cronies
Who are fools of the first division
Death on two legs
You're tearing me apart
Death on two legs
You've never had a heart of your own
Kill joy bad guy big talking small fry
You're just an old barrow boy
Have you found a new toy to replace me?
Can you face me?
But now you can kiss my ass goodbye
Feel good are you satisfied?
Do you feel like suicide?
(i think you should)
Is your conscience all right
Does it plague you at night?
Do you feel good feel good?
You talk like a big business tycoon
You're just a hot air balloon
So no one gives you a damn
You're just an overgrown schoolboy
Let me tan your hide
A dog with disease
You're the king of the 'sleaze'
Put your money where your mouth is
Mister know-all
Was the fin on your back
Part of the deal? (shark)
Death on two legs
You're tearing me apart
Death on two legs
You've never had a heart (you never did) of your own
(right from the start)
Insane you should be put inside
You're a sewer rat decaying in a cesspool of pride
Should be made unemployed
Then make yourself null and void
Make me feel good i feel good [/spoiler]
I dont get itquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Youtube mag wel en al ik meki het advies geef om een boek te lezen doen jullie moeilijk
Dat dit een FB topic zou moeten zijn en *de mods* daarin toch wel een beetje de toon zetten en het buitengewoon vreemd blijft als je schreeuwt dat het allemaal volgens de regeltjes moet en zogenaamde off-topic berichten gaat lopen editten terwijl je daarop zelf de ene naar de andere youtube-link plaatst?quote:
tor, het is moderatorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Het_hupt het volgende:
De mods doen hier een verdomd goed stukje werk SCH, zie dat eens in, en stop eens met zuigen
En als je het er niet mee eens bent, kun je altijd nog naar forum@fok.nl mailen om te solliciteren als moderater
Niet om het één of ander, maar ik heb toch echt meerdere keren gevraagd of het feedback-topic alleen voor feedback gebruikt kon worden. Ook aan jou, net als aan anderen. Effect was nul, want users gaan hier lopen baggeren en op elkaar inhakken. Lees de vorige pagina's van dit feedback-topic anders nog eens terug. Ik vind alles leuk en aardig, maar het is me wat te makkelijk om nu de mods als zondebok neer te zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef Loedertje het volgende:
Dat dit een FB topic zou moeten zijn en *de mods* daarin toch wel een beetje de toon zetten en het buitengewoon vreemd blijft als je schreeuwt dat het allemaal volgens de regeltjes moet en zogenaamde off-topic berichten gaat lopen editten terwijl je daarop zelf de ene naar de andere youtube-link plaatst?
Als dit de nieuwe trend is, prima (maar loop dan ook niet te zeuren als users je niet meer serieus nemen)
zeg jij nou maar nix ...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef SCH het volgende:
[..]
die schijnt precies te weten hoe het moet.
Idd, vandaar al jaren mijn avatarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef sp3c het volgende:
ja david bowie vind idd niemand leuk behalve Paddy
David Bowie roeleert grote tijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef sp3c het volgende:
ja david bowie vind idd niemand leuk behalve Paddy
Effect blijft ook nul als je eigen teampje zich al verzet tegen je regeltjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
Niet om het één of ander, maar ik heb toch echt meerdere keren gevraagd of het feedback-topic alleen voor feedback gebruikt kon worden. Ook aan jou, net als aan anderen. Effect was nul
quote:
Heb je die website, onder het genot van David Bowie, al gevonden?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef Lemmeb het volgende:
En nu op zoek naar een goede website waar alle haatzaaiende verzen in de Koran fijntjes uit de doeken worden gedaan!
Nee, niet meer gezocht. Maar ik zou zeggen, bekijk Fitna eens. Dan weet je meteen voldoende.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Heb je die website, onder het genot van David Bowie, al gevonden?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, niet meer gezocht. Maar ik zou zeggen, bekijk Fitna eens. Dan weet je meteen voldoende.
Je hoeft niet zo kinderachtig te doen. In Fitna komt het ene na het andere haatvers voorbij. Meer bewijs dan dat heb ik echt niet nodig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Jij hebt ook humor
Trouwens, ik heb Fitna 2x bekeken, met veel interesse![]()
Maar goed, het zegt weer genoeg...Thx
Je laatste promillage geloofwaardigheid..........foetsiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo kinderachtig te doen. In Fitna komt het ene na het andere haatvers voorbij. Meer bewijs dan dat heb ik echt niet nodig.
Ik heb altijd een hekel aan googlen voor een ander. Als ik dat op een goede manier kan vermijden, dan doe ik dat. Fitna volstaat in dit geval prima, jammer dat je daar zo'n probleem van maakt.
*mompelt iets over pot en ketelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Je laatste promillage geloofwaardigheid..........foetsie![]()
![]()
Lemmeb heeft iig op mijn linkje geklikt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af of er iemand is geweest die ook maar één youtube linkje heeft geklikt
Ik klaag je gewoon aan wegens haatzaaien. Daar is toch geen fuck meer voor nodig tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:32 schreef Loedertje het volgende:
Effect blijft ook nul als je eigen teampje zich al verzet tegen je regeltjes.
Paddy, Frutsel en sp3c THnX !![]()
Inderdaad een hele zieke opmerking.quote:
Ik laatst bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:34 schreef sp3c het volgende:
ik heb nog niemand gezien die voor minder zieke opmerkingen gebanned werd
jij werd gebanned om je hele oeuvre, niet om 1 enkele postquote:
3 dagen als mod en je hebt er 5quote:Het valt overigens niet mee volgens mij om een nog ziekere post te verzinnen dan die van SCH. Dan moet je echt al denken aan strafbare zaken.
volgens mij istie nog geen maand geleden gebanned geweestquote:Waarom houden ze hem de hand boven het hoofd?
Ik werd gebanned vanwege een enkele post, die nota bene als grapje bedoeld was. Overigens is het oeuvre van SCH niet om over naar huis te schrijven, dus afgaande op dat argument staat hem nu een ban te wachten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij werd gebanned om je hele oeuvre, niet om 1 enkele post
[..]
3 dagen als mod en je hebt er 5
[..]
volgens mij istie nog geen maand geleden gebanned geweest
Je hoeft ook geen notes te posten, alleen 5 nog ziekere posts dan die van SCH. Ik denk dat dat niet meevalt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef sp3c het volgende:
vandaag duurt geen 72 uur ... en ik ga geen notes posten nee
ik heb ook helemaal geen zin in een discussie of SCH al dan niet gebanned moet worden volgens jouw, zoek maar een (F)A op
Waar post SCH over mij dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef sp3c het volgende:
ik vind het trouwens wel geinig dat zowel jij als SCH vinden dat ik jullie beiden de hand boven het hoofd houd
die worden weggeknipt en genotequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen notes te posten, alleen 5 nog ziekere posts dan die van SCH. Ik denk dat dat niet meevalt.
PM?quote:
Vragen om een ban?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er worden mensen voor minder zieke opmerkingen gebanned. Komt SCH hier zomaar mee weg?
Kun je niet meer zien dan wat er stond als moderator?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
die worden weggeknipt en genote
jammer helaas ... maar goed het is idd een tijdje al vrij rustig dus de afgelopen 3 dagen misschien niet
maar uit de Israel/Gaza topics heb ik flink wat posts geplukt waar opgeroepen werd om 1 van beide partijen uitgeroeid moesten worden ... soms meerdere per dag
gaat een stuk verder
[..]
PM?
als mod wel, maar ik ga dat hier niet plaatsenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kun je niet meer zien dan wat er stond als moderator?
dat was een grapje, SCH kan hem wel uitleggenquote:Per PM zeuren om een ban is wel erg zielig. Doe het dan gewoon en plein public.
Dan ga ik er vooralsnog toch vanuit dat die 5 nog ziekere posts vandaag niet gemaakt zijn....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
als mod wel, maar ik ga dat hier niet plaatsen
[..]
dat was een grapje, SCH kan hem wel uitleggen
ik weet niet meer waar hij dat zei, volgens mij vorige feedback topic maar misschien bedoelde hij Zoalshetis
Daar denkt sp3c dus anders over.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nergens, ik was je bestaan allang vergeten. Serieus.
vandaag niet nee, je moet wel de goede drie dagen pakkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan ga ik er vooralsnog toch vanuit dat die 5 nog ziekere posts vandaag niet gemaakt zijn....
Die opmerking over babies was wat over de top, maar een edit volstaat imho.quote:
Oh was die het.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Die opmerking over babies was wat over de top, maar een edit volstaat imho.
Doe er dan 3 van zondag, dat moet toch de beste dag zijn voor zieke opmerkingen....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef sp3c het volgende:
zo ken ik er nog wel 1
[..]
vandaag niet nee, je moet wel de goede drie dagen pakken
je moet niet alles te letterlijk nemen, er worden helaas met enige regelmaat veel ziekere posts gemaakt, deze viel nog wel mee zelfs
maarer is verder geen minimum voor het aantal bans per dag dus heel erg veel doet het er niet toe
Ik kaart het enkel aan. Wat jullie er vervolgens mee doen ligt buiten mijn bereik, dus voor mij niet zozeer interessant.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Die opmerking over babies was wat over de top, maar een edit volstaat imho.
ik ga geen notes postenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doe er dan 3 van zondag, dat moet toch de beste dag zijn voor zieke opmerkingen....
het ging Remlof meer om de ban denk ik niet om jouw terechte klachtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik kaart het enkel aan. Wat jullie er vervolgens mee doen ligt buiten mijn bereik, dus voor mij niet zozeer interessant.
Schijnt mode te zijn, de laatste weken. Klagen over mod-acties terwijl overleg nog gaande is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:39 schreef voyeur het volgende:
Dit topic is een herhaling van zetten qua Gaza-Israel spin-off topics. We hebben die discussie al gehad nav het 'aantal doden in Gaza veel lager' lariekoek topic dat gewoon open bleef.
Als dit topic met slechts de verknipte opinie van een blogger en een heel stellige titel wordt ook al niet in het centrale topic gemikt.
Treurige moderatie so far ; geef dan gewoon toe dat propaganda topics mogen en het centrale topic niet zo heilig is, maar laat het dan zo zijn dat dit ook geldt als ze niet 100% pro-Israel zijn.
anders ik wel...quote:
Als je niet teveel te doen wilt hebben, is het misschien geen verkeerd idee het zelfreinigend vermogen van dit forum en zijn users zoveel mogelijk het werk te laten doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:01 schreef Frutsel het volgende:
anders ik wel...
Een beetje baggeren kan nooit kwaad. Alles met mate en zolang het leuk blijft. Zo verlopen al mijn topics en meestal zorgt dat alleen maar voor meer succes.quote:Je verbaggerd je eigen topic terwijl het een juweeltje kan worden.
Ja, omdat ik het zelf wel weer welletjes vond en terugkeerde op de serieuze toer.quote:En ja, het gaat nu wel weer normaal, gelukkig.
Want? Toen jij begon te editen deed men allang weer normaal.quote:Anders had er nog een slot op gemoeten![]()
Niks te danken.quote:Dank je
Misschien is het je nog niet opgevallen, maar ik denk dat ik bijzonder veel laat staan... teveel volgens anderen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als je niet teveel te doen wilt hebben, is het misschien geen verkeerd idee het zelfreinigend vermogen van dit forum en zijn users zoveel mogelijk het werk te laten doen.
[..]
Ben ik met je eens, maar waarom moet die bagger dan weer gelijk over Hamas/Gas/Islam/Moslims gaan? Ok, omdat het in dit topic relevant is? Niet helemaal, het gaat ook over "dat er niet wordt voorgelezen", maar daar zie ik dan geen grap over. En ik delete niet eens alle bagger, soms bagger ik zelf ook. En voor jou is het succes, voor een ander is het bijzonder storend misschien.quote:Een beetje baggeren kan nooit kwaad. Alles met mate en zolang het leuk blijft. Zo verlopen al mijn topics en meestal zorgt dat alleen maar voor meer succes.
Goedzoquote:Ja, omdat ik het zelf wel weer welletjes vond en terugkeerde op de serieuze toer.
[..]
Ik open een topic en begin bij het eind en lees dan eens terug. Andere mensen doen dat misschien bij het begin en denken: Daar heb je , de in hun ogen islamhater, Lemmeb weer met zijn kuttopics en blijvenweg. Die dingen waren toch echt niet noodzakelijk? En zelfs twee keer...quote:Want? Toen jij begon te editen deed men allang weer normaal.
[..]
Wat mij vooral op is gevallen is dat de mate waarin jij zaken delete sterk af lijkt te hangen van degene die het aan je vraagt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:15 schreef Frutsel het volgende:
Kom op... ik delete echt niet alles... dat moet zelfs jou opgevallen zijn.
Ja vroeg me al af waar dat verwijt zou blijvenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat mij vooral op is gevallen is dat de mate waarin jij zaken delete sterk af lijkt te hangen van degene die het aan je vraagt.
Was maar een geintje hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja vroeg me al af waar dat verwijt zou blijvenMaar goed, als je dat denkt
Je moest eens weten
![]()
Jij vraagt mij nooit iets![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:24 schreef Lemmeb het volgende:
Misschien moet er trouwens ' voor allochtonen' aan de topictitel worden toegevoegd. Want het topic valt nu een beetje stil. En dat zou jammer zijn.
Bedankt, bron toegevoegd. Laat ajb maar lekker open!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Overigens mis ik ook de bron in je OP![]()
Kan dus alsnog een slot op
nu heeft iedereen hem wel gehad denk ik?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja vroeg me al af waar dat verwijt zou blijvenMaar goed, als je dat denkt
Je moest eens weten
![]()
Jij vraagt mij nooit iets![]()
En mijn eeuwigdurende dank daarveur!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:35 schreef sp3c het volgende:
behalve Lemmeb want die houd ik al mijn handen boven het hoofd ...
Nee ze slapen nogquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:45 schreef sp3c het volgende:
ik vraag me af wanneer het flauw begint te worden want normaal ben ik niet zo rancuneus manneke ... voorlopig moet ik er op zijn minst om glimlachen iig
ahem ... iemand nog feedback?
Na overleg is het topic gesloten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
Schijnt mode te zijn, de laatste weken. Klagen over mod-acties terwijl overleg nog gaande is.
Hoe veel duidelijker dan dit kan ik zijn: Joodse nederzettingen zijn legaal ??
Hoe zielig ook, dat zelfs na het verwijderen van de posts in kwestie, Mutant01 zijn Ad Hominem door denkt te kunnen zetten.quote:Ik weet dat je last hebt van waanideeen, maar waar werd je met nazi's vergeleken?
Je kan ook een antwoord op de vraag proberen te geven. Ik zie namelijk nergens iemand de vergelijk Cairon - Nazi maken. Die trek jij zelf.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:32 schreef Cairon het volgende:
[..]
Hoe zielig ook, dat zelfs na het verwijderen van de posts in kwestie, Mutant01 zijn Ad Hominem door denkt te kunnen zetten.
Ik snap ook niet waarom jij zo vaak zo boos moet reageren. Is het jouw persoonlijke eer die wordt aangetast, ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan ook een antwoord op de vraag proberen te geven.
Mag ik vragen waar jij je in vredesnaam mee bemoeit? Heet jij Cairon? Ik vraag hem iets heel simpels, namelijk WAAR de vergelijking Cairon- Nazi wordt getrokken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom jij zo vaak zo boos moet reageren. Is het jouw persoonlijke eer die wordt aangetast, ofzo?
Mja, daar hebben meer mensen last van. Als je het bijvoorbeeld hebt over criminele Marokkanen in het algemeen, is er altijd wel weer een Marokkaan te vinden op dit forum die denkt dat het over hem gaat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom jij zo vaak zo boos moet reageren. Is het jouw persoonlijke eer die wordt aangetast, ofzo?
Dat noemen ze ingrijpen van een moderator. En ineens doen alsof er nooit een nazi-vergelijking stond is gewoon een typisch smerige aanval.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan ook een antwoord op de vraag proberen te geven. Ik zie namelijk nergens iemand de vergelijk Cairon - Nazi maken. Die trek jij zelf.
Is gebeurd. Zowel posts van Cairon en Mutant01 zijn aangepast of verwijderd, dus het heeft niet bijster veel zin om hier nog een uur door te zaniken over wie wat gezegd zou hebben. Laat elkaar met rust ofzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Marokkanen bang voor eenzaamheid in 'witte' wijk'
Wil iemand hier even foei gaan zeggen?![]()
Je bedoelt de post van Meh7, waarin zeer zeker niet stond Cairon = nazi. En mijn post stond er reeds VOOR het ingrijpen van de mod.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat noemen ze ingrijpen van een moderator. En ineens doen alsof er nooit een nazi-vergelijking stond is gewoon een typisch smerige aanval.
Vooralsnog heeft Elfletterig de vergelijking gezien, Damien heeft het gezien, en MinderMutsig... blijkbaar was jij de enige die het niet zag.
Ik was aan het lurken en ik vond het een redelijk topic (niet dat ik overal mee eens was), maar het niveau ging ineens sterk naar beneden en de toon naar boven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar jij je in vredesnaam mee bemoeit? Heet jij Cairon? Ik vraag hem iets heel simpels, namelijk WAAR de vergelijking Cairon- Nazi wordt getrokken.
Dus kun je meteen hier even de posts verwijderen, want ik zit niet te wachten op Mutant01's persoonlijke kruistocht waarbij hij willens en wetens de werkelijkheid verdraait.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is gebeurd. Zowel posts van Cairon en Mutant01 zijn aangepast of verwijderd, dus het heeft niet bijster veel zin om hier nog een uur door te zaniken over wie wat gezegd zou hebben. Laat elkaar met rust ofzo.
Er stond een opmerking van Meh7 die de suggestie wekte dat Cairon vindt dat niet Hitler fout was, maar de Joden. Die opmerking is verwijderd, net als tal van andere denigrerende opmerkingen en flames, zowel van Cairon zelf als van Mutant01.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:39 schreef Cairon het volgende:
Dat noemen ze ingrijpen van een moderator. En ineens doen alsof er nooit een nazi-vergelijking stond is gewoon een typisch smerige aanval.
Vooralsnog heeft Elfletterig de vergelijking gezien, Damien heeft het gezien, en MinderMutsig... blijkbaar was jij de enige die het niet zag.
De reden dat ik zo boos reageer is omdat mensen niet de consequenties van hun redenering willen inzien. Waarom zou Meh7 de redenering van Cairon niet mogen toepassen in de Holocaust situatie? Ik dacht dat dit een forum was waar van alles gezegd kon worden, waar elke vorm van kritiek welkom was.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik was aan het lurken en ik vond het een redelijk topic (niet dat ik overal mee eens was), maar het niveau ging ineens sterk naar beneden en de toon naar boven.
En het viel me enorm op dat jij zo boos reageerde. Dat vond ik simpelweg jammer voor de discussie, maar ook in algemene zin.
Het bezorgde mij anders wel even een wtf-momentje. Eerst zo'n uitlating en nog geen minuut na jouw edit hier glashard ontkennen dat het gezegd is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is gebeurd. Zowel posts van Cairon en Mutant01 zijn aangepast of verwijderd, dus het heeft niet bijster veel zin om hier nog een uur door te zaniken over wie wat gezegd zou hebben. Laat elkaar met rust ofzo.
Bullshit tactiek, man zelfs Elfletterig heeft de post gezien. Je bent gewoon ordinair aan het huilen man, iemand maakt gebruik van je argumenten in een andere situatie en jij voelt je meteen neergezet als nazi.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dus kun je meteen hier even de posts verwijderen, want ik zit niet te wachten op Mutant01's persoonlijke kruistocht waarbij hij willens en wetens de werkelijkheid verdraait.
Iedereen ziet een vergelijking, iedereen maakt er een opmerking over, Mutant01 staat de opmerking in de eerste instantie nog bij, jij haalt hem weg, en ineens doet Mutant01 alsof de vergelijking er nooit heeft gestaan. Dat soort bullshit tactieken hoef ik niet te pikken, en jij zou ze ook niet pikken Elfletterig.
Het gaat er mij niet om of jij iets mag zeggen (want dat staat buiten kijf), maar het ging mij om de manier waarop.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De reden dat ik zo boos reageer is omdat mensen niet de consequenties van hun redenering willen inzien. Waarom zou Meh7 de redenering van Cairon niet mogen toepassen in de Holocaust situatie? Ik dacht dat dit een forum was waar van alles gezegd kon worden, waar elke vorm van kritiek welkom was.
We zijn terughoudend met het verwijderen van posts uit NWS-feedback. Ik heb zojuist toegelicht wat ik aantrof en dat lijkt me verder voldoende.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Cairon het volgende:
Dus kun je meteen hier even de posts verwijderen, want ik zit niet te wachten op Mutant01's persoonlijke kruistocht waarbij hij willens en wetens de werkelijkheid verdraait.
Iedereen ziet een vergelijking, iedereen maakt er een opmerking over, Mutant01 staat de opmerking in de eerste instantie nog bij, jij haalt hem weg, en ineens doet Mutant01 alsof de vergelijking er nooit heeft gestaan. Dat soort bullshit tactieken hoef ik niet te pikken, en jij zou ze ook niet pikken Elfletterig.
Er kan veel, maar er zijn ook grenzen. En in dit geval zag ik twee redenen om die post te verwijderen:quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:45 schreef Mutant01 het volgende:
De reden dat ik zo boos reageer is omdat mensen niet de consequenties van hun redenering willen inzien. Waarom zou Meh7 de redenering van Cairon niet mogen toepassen in de Holocaust situatie? Ik dacht dat dit een forum was waar van alles gezegd kon worden, waar elke vorm van kritiek welkom was.
Dat lokt hij uiteraard zelf uit, door reeds in andere topics mij weg te zetten als afval als hij geen enkel tegen argument weet te vinden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het gaat er mij niet om of jij iets mag zeggen (want dat staat buiten kijf), maar het ging mij om de manier waarop.
Wat jammer nou! Ik vond je juist zo gezellig, je deed net zo lekker mee!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het bezorgde mij anders wel even een wtf-momentje. Eerst zo'n uitlating en nog geen minuut na jouw edit hier glashard ontkennen dat het gezegd is.
Geeft de sfeer in NWS goed weer. Ik weet weer waarom ik hier niet vaak kom: is niet goed voor mijn bloeddruk. Ik ga er graag naief vanuit dat mensen diep in hun hartje lieve eerlijke goede mensen willen zijn.
* MinderMutsig kruipt weer onder haar steen en blijft voorlopig ver van NWS
Ik weet niet of dat nou typisch NWS is... Veel users komen in diverse subfora. Het is hier soms net de werkelijke maatschappij... Als mods grijpen we echt wel in hoor. Ik denk niet dat het de oplossing is om onder een steen te kruipen, maar je moet het natuurlijk zelf weten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Het bezorgde mij anders wel even een wtf-momentje. Eerst zo'n uitlating en nog geen minuut na jouw edit hier glashard ontkennen dat het gezegd is.
Geeft de sfeer in NWS goed weer. Ik weet weer waarom ik hier niet vaak kom: is niet goed voor mijn bloeddruk. Ik ga er graag naief vanuit dat mensen diep in hun hartje lieve eerlijke goede mensen willen zijn.
* MinderMutsig kruipt weer onder haar steen en blijft voorlopig ver van NWS
Wellicht is het een idee om bepaalde posts die verwijderd zijn, hier te posten. Zodat eenieder kan zien waar het daadwerkelijk over gaat en wie nu wel of niet liegt of overdrijft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou typisch NWS is... Veel users komen in diverse subfora. Het is hier soms net de werkelijke maatschappij... Als mods grijpen we echt wel in hoor. Ik denk niet dat het de oplossing is om onder een steen te kruipen, maar je moet het natuurlijk zelf weten.
Wacht, maar er was toch nooit een vergelijking gemaakt met de Holocaust, want dat zou inhouden dat er een vergelijking zou zijn gemaakt met Nazi's en Hitler?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:45 schreef Mutant01 het volgende:
Een vergelijking met de Holocaust is een vergelijk met een Nazi en Hitler?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
Wacht, maar er was toch nooit een vergelijking gemaakt met de Holocaust, want dat zou inhouden dat er een vergelijking zou zijn gemaakt met Nazi's en Hitler?
Je kan niet eens bij je eigen verhaal blijven, voor een troll mis je wel de consistentie.
En net als Mindermutsig, en Damien, en ik, heeft Elfletterig dezelfde conclusie getrokken... jij bent de ENIGE die NIET zag dat er een nazi/hitler vergelijking werd gemaakt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een vergelijking met de Holocaust is een vergelijk met een Nazi en Hitler?Sorry, maar dat onderscheidt is zo immens groot, dat het zelfs lachwekkend is dat je je persoonlijk aangesproken voelt. Elfletterig heeft zelf de post gelezen, draai er alsjeblieft niet omheen zeg.
Uhm nee, ik zou zeggen lees de bovenstaande post van bijvoorbeeld Elfletterig nog eens. Er werd geen nazi-hitler vergelijking gemaakt, je argumenten werden doorgeredeneerd in de situatie ten tijde van de tweede wereldoorlog. Er stond geenszins dat jij a) een nazi was b) dat jij Hitler was c) dat je een Holocaust wilde doorvoeren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:06 schreef Cairon het volgende:
[..]
En net als Mindermutsig, en Damien, en ik, heeft Elfletterig dezelfde conclusie getrokken... jij bent de ENIGE die NIET zag dat er een nazi/hitler vergelijking werd gemaakt.
Posts worden niet voor niets verwijderd. Door ze nog eens te posten, krijgen ze meer aandacht dan ze verdienen. Verder heb ik al omschreven wat er stond, dus ik ga dat niet herhalen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
Wellicht is het een idee om bepaalde posts die verwijderd zijn, hier te posten. Zodat eenieder kan zien waar het daadwerkelijk over gaat en wie nu wel of niet liegt of overdrijft.
Het gaat mij meer om de gronden en niet om het zodanig gelijk geven of krijgen. Als er geen daadwerkelijke vergelijking is gemaakt, dan is er geen vergelijking gemaakt. Dat het storend en offtopic is voor de discussie, dat is een juiste grond om het een en ander te verwijderen - zoals jij ook dit keer in de reden aangaf. Maar toch wil Cairon de slachtofferrol -positie blijven behouden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Posts worden niet voor niets verwijderd. Door ze nog eens te posten, krijgen ze meer aandacht dan ze verdienen. Verder heb ik al omschreven wat er stond, dus ik ga dat niet herhalen.
Het wil er bij mij maar moeilijk in waarom jullie het zo belangrijk vinden om gelijk te krijgen. Posts van jullie allebei zijn bewerkt of verwijderd. Maak van NWS-feedback geen boksarena.
Goed idee, gisteren mocht ik een racistische post over een Belg niet bekritiseren met een verwijzing naar het babydrama, dan gaan de gevoelige snaren ineens overeind staan bij de rechtse luitjes die normaal alles zelf uitbraken. Zou leuk zijn als die vrij briljante post toch nog ergens te lezen zou zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht is het een idee om bepaalde posts die verwijderd zijn, hier te posten. Zodat eenieder kan zien waar het daadwerkelijk over gaat en wie nu wel of niet liegt of overdrijft.
Ik zou zeggen bekijk het topic zelf, dan zie je dat de post van Meh7 ook als offtopic gemarkeerd is en niet als userbash, zoals jij het interpreteerde. En waar de neuk zie jij Damien of Elfletterig je gelijk geven?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:09 schreef Cairon het volgende:
Vooralsnog is het 3 tegen 1, waarbij mensen zelfs hier de opmerking hebben gemaakt dat het opvallend is dat je hier glashard de werkelijkheid ontkent.
Mutant01, veel plezier met je leven.
Ik vergeleek niemand met een nazi, ik paste de door jou aangevoerde gedachtegang toe in een andere situatie om duidelijk te maken hoe belachelijk je idee eigenlijk was. Ik vind het dan ook zeer bezwaarlijk dat die post als off-topic bestempeld werd door een mod.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |