tor, het is moderatorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Het_hupt het volgende:
De mods doen hier een verdomd goed stukje werk SCH, zie dat eens in, en stop eens met zuigen
En als je het er niet mee eens bent, kun je altijd nog naar forum@fok.nl mailen om te solliciteren als moderater
Niet om het één of ander, maar ik heb toch echt meerdere keren gevraagd of het feedback-topic alleen voor feedback gebruikt kon worden. Ook aan jou, net als aan anderen. Effect was nul, want users gaan hier lopen baggeren en op elkaar inhakken. Lees de vorige pagina's van dit feedback-topic anders nog eens terug. Ik vind alles leuk en aardig, maar het is me wat te makkelijk om nu de mods als zondebok neer te zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef Loedertje het volgende:
Dat dit een FB topic zou moeten zijn en *de mods* daarin toch wel een beetje de toon zetten en het buitengewoon vreemd blijft als je schreeuwt dat het allemaal volgens de regeltjes moet en zogenaamde off-topic berichten gaat lopen editten terwijl je daarop zelf de ene naar de andere youtube-link plaatst?
Als dit de nieuwe trend is, prima (maar loop dan ook niet te zeuren als users je niet meer serieus nemen)
zeg jij nou maar nix ...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef SCH het volgende:
[..]
die schijnt precies te weten hoe het moet.
Idd, vandaar al jaren mijn avatarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef sp3c het volgende:
ja david bowie vind idd niemand leuk behalve Paddy
David Bowie roeleert grote tijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef sp3c het volgende:
ja david bowie vind idd niemand leuk behalve Paddy
Effect blijft ook nul als je eigen teampje zich al verzet tegen je regeltjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
Niet om het één of ander, maar ik heb toch echt meerdere keren gevraagd of het feedback-topic alleen voor feedback gebruikt kon worden. Ook aan jou, net als aan anderen. Effect was nul
quote:
Heb je die website, onder het genot van David Bowie, al gevonden?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef Lemmeb het volgende:
En nu op zoek naar een goede website waar alle haatzaaiende verzen in de Koran fijntjes uit de doeken worden gedaan!
Nee, niet meer gezocht. Maar ik zou zeggen, bekijk Fitna eens. Dan weet je meteen voldoende.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Heb je die website, onder het genot van David Bowie, al gevonden?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, niet meer gezocht. Maar ik zou zeggen, bekijk Fitna eens. Dan weet je meteen voldoende.
Je hoeft niet zo kinderachtig te doen. In Fitna komt het ene na het andere haatvers voorbij. Meer bewijs dan dat heb ik echt niet nodig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Jij hebt ook humor
Trouwens, ik heb Fitna 2x bekeken, met veel interesse![]()
Maar goed, het zegt weer genoeg...Thx
Je laatste promillage geloofwaardigheid..........foetsiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo kinderachtig te doen. In Fitna komt het ene na het andere haatvers voorbij. Meer bewijs dan dat heb ik echt niet nodig.
Ik heb altijd een hekel aan googlen voor een ander. Als ik dat op een goede manier kan vermijden, dan doe ik dat. Fitna volstaat in dit geval prima, jammer dat je daar zo'n probleem van maakt.
*mompelt iets over pot en ketelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Je laatste promillage geloofwaardigheid..........foetsie![]()
![]()
Lemmeb heeft iig op mijn linkje geklikt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af of er iemand is geweest die ook maar één youtube linkje heeft geklikt
Ik klaag je gewoon aan wegens haatzaaien. Daar is toch geen fuck meer voor nodig tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:32 schreef Loedertje het volgende:
Effect blijft ook nul als je eigen teampje zich al verzet tegen je regeltjes.
Paddy, Frutsel en sp3c THnX !![]()
Inderdaad een hele zieke opmerking.quote:
Ik laatst bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:34 schreef sp3c het volgende:
ik heb nog niemand gezien die voor minder zieke opmerkingen gebanned werd
jij werd gebanned om je hele oeuvre, niet om 1 enkele postquote:
3 dagen als mod en je hebt er 5quote:Het valt overigens niet mee volgens mij om een nog ziekere post te verzinnen dan die van SCH. Dan moet je echt al denken aan strafbare zaken.
volgens mij istie nog geen maand geleden gebanned geweestquote:Waarom houden ze hem de hand boven het hoofd?
Ik werd gebanned vanwege een enkele post, die nota bene als grapje bedoeld was. Overigens is het oeuvre van SCH niet om over naar huis te schrijven, dus afgaande op dat argument staat hem nu een ban te wachten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij werd gebanned om je hele oeuvre, niet om 1 enkele post
[..]
3 dagen als mod en je hebt er 5
[..]
volgens mij istie nog geen maand geleden gebanned geweest
Je hoeft ook geen notes te posten, alleen 5 nog ziekere posts dan die van SCH. Ik denk dat dat niet meevalt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef sp3c het volgende:
vandaag duurt geen 72 uur ... en ik ga geen notes posten nee
ik heb ook helemaal geen zin in een discussie of SCH al dan niet gebanned moet worden volgens jouw, zoek maar een (F)A op
Waar post SCH over mij dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:51 schreef sp3c het volgende:
ik vind het trouwens wel geinig dat zowel jij als SCH vinden dat ik jullie beiden de hand boven het hoofd houd
die worden weggeknipt en genotequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen notes te posten, alleen 5 nog ziekere posts dan die van SCH. Ik denk dat dat niet meevalt.
PM?quote:
Vragen om een ban?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er worden mensen voor minder zieke opmerkingen gebanned. Komt SCH hier zomaar mee weg?
Kun je niet meer zien dan wat er stond als moderator?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
die worden weggeknipt en genote
jammer helaas ... maar goed het is idd een tijdje al vrij rustig dus de afgelopen 3 dagen misschien niet
maar uit de Israel/Gaza topics heb ik flink wat posts geplukt waar opgeroepen werd om 1 van beide partijen uitgeroeid moesten worden ... soms meerdere per dag
gaat een stuk verder
[..]
PM?
als mod wel, maar ik ga dat hier niet plaatsenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kun je niet meer zien dan wat er stond als moderator?
dat was een grapje, SCH kan hem wel uitleggenquote:Per PM zeuren om een ban is wel erg zielig. Doe het dan gewoon en plein public.
Dan ga ik er vooralsnog toch vanuit dat die 5 nog ziekere posts vandaag niet gemaakt zijn....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
als mod wel, maar ik ga dat hier niet plaatsen
[..]
dat was een grapje, SCH kan hem wel uitleggen
ik weet niet meer waar hij dat zei, volgens mij vorige feedback topic maar misschien bedoelde hij Zoalshetis
Daar denkt sp3c dus anders over.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Nergens, ik was je bestaan allang vergeten. Serieus.
vandaag niet nee, je moet wel de goede drie dagen pakkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan ga ik er vooralsnog toch vanuit dat die 5 nog ziekere posts vandaag niet gemaakt zijn....
Die opmerking over babies was wat over de top, maar een edit volstaat imho.quote:
Oh was die het.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Die opmerking over babies was wat over de top, maar een edit volstaat imho.
Doe er dan 3 van zondag, dat moet toch de beste dag zijn voor zieke opmerkingen....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef sp3c het volgende:
zo ken ik er nog wel 1
[..]
vandaag niet nee, je moet wel de goede drie dagen pakken
je moet niet alles te letterlijk nemen, er worden helaas met enige regelmaat veel ziekere posts gemaakt, deze viel nog wel mee zelfs
maarer is verder geen minimum voor het aantal bans per dag dus heel erg veel doet het er niet toe
Ik kaart het enkel aan. Wat jullie er vervolgens mee doen ligt buiten mijn bereik, dus voor mij niet zozeer interessant.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Die opmerking over babies was wat over de top, maar een edit volstaat imho.
ik ga geen notes postenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doe er dan 3 van zondag, dat moet toch de beste dag zijn voor zieke opmerkingen....
het ging Remlof meer om de ban denk ik niet om jouw terechte klachtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik kaart het enkel aan. Wat jullie er vervolgens mee doen ligt buiten mijn bereik, dus voor mij niet zozeer interessant.
Schijnt mode te zijn, de laatste weken. Klagen over mod-acties terwijl overleg nog gaande is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 00:39 schreef voyeur het volgende:
Dit topic is een herhaling van zetten qua Gaza-Israel spin-off topics. We hebben die discussie al gehad nav het 'aantal doden in Gaza veel lager' lariekoek topic dat gewoon open bleef.
Als dit topic met slechts de verknipte opinie van een blogger en een heel stellige titel wordt ook al niet in het centrale topic gemikt.
Treurige moderatie so far ; geef dan gewoon toe dat propaganda topics mogen en het centrale topic niet zo heilig is, maar laat het dan zo zijn dat dit ook geldt als ze niet 100% pro-Israel zijn.
anders ik wel...quote:
Als je niet teveel te doen wilt hebben, is het misschien geen verkeerd idee het zelfreinigend vermogen van dit forum en zijn users zoveel mogelijk het werk te laten doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:01 schreef Frutsel het volgende:
anders ik wel...
Een beetje baggeren kan nooit kwaad. Alles met mate en zolang het leuk blijft. Zo verlopen al mijn topics en meestal zorgt dat alleen maar voor meer succes.quote:Je verbaggerd je eigen topic terwijl het een juweeltje kan worden.
Ja, omdat ik het zelf wel weer welletjes vond en terugkeerde op de serieuze toer.quote:En ja, het gaat nu wel weer normaal, gelukkig.
Want? Toen jij begon te editen deed men allang weer normaal.quote:Anders had er nog een slot op gemoeten![]()
Niks te danken.quote:Dank je
Misschien is het je nog niet opgevallen, maar ik denk dat ik bijzonder veel laat staan... teveel volgens anderen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als je niet teveel te doen wilt hebben, is het misschien geen verkeerd idee het zelfreinigend vermogen van dit forum en zijn users zoveel mogelijk het werk te laten doen.
[..]
Ben ik met je eens, maar waarom moet die bagger dan weer gelijk over Hamas/Gas/Islam/Moslims gaan? Ok, omdat het in dit topic relevant is? Niet helemaal, het gaat ook over "dat er niet wordt voorgelezen", maar daar zie ik dan geen grap over. En ik delete niet eens alle bagger, soms bagger ik zelf ook. En voor jou is het succes, voor een ander is het bijzonder storend misschien.quote:Een beetje baggeren kan nooit kwaad. Alles met mate en zolang het leuk blijft. Zo verlopen al mijn topics en meestal zorgt dat alleen maar voor meer succes.
Goedzoquote:Ja, omdat ik het zelf wel weer welletjes vond en terugkeerde op de serieuze toer.
[..]
Ik open een topic en begin bij het eind en lees dan eens terug. Andere mensen doen dat misschien bij het begin en denken: Daar heb je , de in hun ogen islamhater, Lemmeb weer met zijn kuttopics en blijvenweg. Die dingen waren toch echt niet noodzakelijk? En zelfs twee keer...quote:Want? Toen jij begon te editen deed men allang weer normaal.
[..]
Wat mij vooral op is gevallen is dat de mate waarin jij zaken delete sterk af lijkt te hangen van degene die het aan je vraagt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:15 schreef Frutsel het volgende:
Kom op... ik delete echt niet alles... dat moet zelfs jou opgevallen zijn.
Ja vroeg me al af waar dat verwijt zou blijvenquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat mij vooral op is gevallen is dat de mate waarin jij zaken delete sterk af lijkt te hangen van degene die het aan je vraagt.
Was maar een geintje hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja vroeg me al af waar dat verwijt zou blijvenMaar goed, als je dat denkt
Je moest eens weten
![]()
Jij vraagt mij nooit iets![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:24 schreef Lemmeb het volgende:
Misschien moet er trouwens ' voor allochtonen' aan de topictitel worden toegevoegd. Want het topic valt nu een beetje stil. En dat zou jammer zijn.
Bedankt, bron toegevoegd. Laat ajb maar lekker open!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Overigens mis ik ook de bron in je OP![]()
Kan dus alsnog een slot op
nu heeft iedereen hem wel gehad denk ik?quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja vroeg me al af waar dat verwijt zou blijvenMaar goed, als je dat denkt
Je moest eens weten
![]()
Jij vraagt mij nooit iets![]()
En mijn eeuwigdurende dank daarveur!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:35 schreef sp3c het volgende:
behalve Lemmeb want die houd ik al mijn handen boven het hoofd ...
Nee ze slapen nogquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:45 schreef sp3c het volgende:
ik vraag me af wanneer het flauw begint te worden want normaal ben ik niet zo rancuneus manneke ... voorlopig moet ik er op zijn minst om glimlachen iig
ahem ... iemand nog feedback?
Na overleg is het topic gesloten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:38 schreef Elfletterig het volgende:
Schijnt mode te zijn, de laatste weken. Klagen over mod-acties terwijl overleg nog gaande is.
Hoe veel duidelijker dan dit kan ik zijn: Joodse nederzettingen zijn legaal ??
Hoe zielig ook, dat zelfs na het verwijderen van de posts in kwestie, Mutant01 zijn Ad Hominem door denkt te kunnen zetten.quote:Ik weet dat je last hebt van waanideeen, maar waar werd je met nazi's vergeleken?
Je kan ook een antwoord op de vraag proberen te geven. Ik zie namelijk nergens iemand de vergelijk Cairon - Nazi maken. Die trek jij zelf.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:32 schreef Cairon het volgende:
[..]
Hoe zielig ook, dat zelfs na het verwijderen van de posts in kwestie, Mutant01 zijn Ad Hominem door denkt te kunnen zetten.
Ik snap ook niet waarom jij zo vaak zo boos moet reageren. Is het jouw persoonlijke eer die wordt aangetast, ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan ook een antwoord op de vraag proberen te geven.
Mag ik vragen waar jij je in vredesnaam mee bemoeit? Heet jij Cairon? Ik vraag hem iets heel simpels, namelijk WAAR de vergelijking Cairon- Nazi wordt getrokken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom jij zo vaak zo boos moet reageren. Is het jouw persoonlijke eer die wordt aangetast, ofzo?
Mja, daar hebben meer mensen last van. Als je het bijvoorbeeld hebt over criminele Marokkanen in het algemeen, is er altijd wel weer een Marokkaan te vinden op dit forum die denkt dat het over hem gaat.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom jij zo vaak zo boos moet reageren. Is het jouw persoonlijke eer die wordt aangetast, ofzo?
Dat noemen ze ingrijpen van een moderator. En ineens doen alsof er nooit een nazi-vergelijking stond is gewoon een typisch smerige aanval.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan ook een antwoord op de vraag proberen te geven. Ik zie namelijk nergens iemand de vergelijk Cairon - Nazi maken. Die trek jij zelf.
Is gebeurd. Zowel posts van Cairon en Mutant01 zijn aangepast of verwijderd, dus het heeft niet bijster veel zin om hier nog een uur door te zaniken over wie wat gezegd zou hebben. Laat elkaar met rust ofzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Marokkanen bang voor eenzaamheid in 'witte' wijk'
Wil iemand hier even foei gaan zeggen?![]()
Je bedoelt de post van Meh7, waarin zeer zeker niet stond Cairon = nazi. En mijn post stond er reeds VOOR het ingrijpen van de mod.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat noemen ze ingrijpen van een moderator. En ineens doen alsof er nooit een nazi-vergelijking stond is gewoon een typisch smerige aanval.
Vooralsnog heeft Elfletterig de vergelijking gezien, Damien heeft het gezien, en MinderMutsig... blijkbaar was jij de enige die het niet zag.
Ik was aan het lurken en ik vond het een redelijk topic (niet dat ik overal mee eens was), maar het niveau ging ineens sterk naar beneden en de toon naar boven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar jij je in vredesnaam mee bemoeit? Heet jij Cairon? Ik vraag hem iets heel simpels, namelijk WAAR de vergelijking Cairon- Nazi wordt getrokken.
Dus kun je meteen hier even de posts verwijderen, want ik zit niet te wachten op Mutant01's persoonlijke kruistocht waarbij hij willens en wetens de werkelijkheid verdraait.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is gebeurd. Zowel posts van Cairon en Mutant01 zijn aangepast of verwijderd, dus het heeft niet bijster veel zin om hier nog een uur door te zaniken over wie wat gezegd zou hebben. Laat elkaar met rust ofzo.
Er stond een opmerking van Meh7 die de suggestie wekte dat Cairon vindt dat niet Hitler fout was, maar de Joden. Die opmerking is verwijderd, net als tal van andere denigrerende opmerkingen en flames, zowel van Cairon zelf als van Mutant01.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:39 schreef Cairon het volgende:
Dat noemen ze ingrijpen van een moderator. En ineens doen alsof er nooit een nazi-vergelijking stond is gewoon een typisch smerige aanval.
Vooralsnog heeft Elfletterig de vergelijking gezien, Damien heeft het gezien, en MinderMutsig... blijkbaar was jij de enige die het niet zag.
De reden dat ik zo boos reageer is omdat mensen niet de consequenties van hun redenering willen inzien. Waarom zou Meh7 de redenering van Cairon niet mogen toepassen in de Holocaust situatie? Ik dacht dat dit een forum was waar van alles gezegd kon worden, waar elke vorm van kritiek welkom was.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik was aan het lurken en ik vond het een redelijk topic (niet dat ik overal mee eens was), maar het niveau ging ineens sterk naar beneden en de toon naar boven.
En het viel me enorm op dat jij zo boos reageerde. Dat vond ik simpelweg jammer voor de discussie, maar ook in algemene zin.
Het bezorgde mij anders wel even een wtf-momentje. Eerst zo'n uitlating en nog geen minuut na jouw edit hier glashard ontkennen dat het gezegd is.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is gebeurd. Zowel posts van Cairon en Mutant01 zijn aangepast of verwijderd, dus het heeft niet bijster veel zin om hier nog een uur door te zaniken over wie wat gezegd zou hebben. Laat elkaar met rust ofzo.
Bullshit tactiek, man zelfs Elfletterig heeft de post gezien. Je bent gewoon ordinair aan het huilen man, iemand maakt gebruik van je argumenten in een andere situatie en jij voelt je meteen neergezet als nazi.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dus kun je meteen hier even de posts verwijderen, want ik zit niet te wachten op Mutant01's persoonlijke kruistocht waarbij hij willens en wetens de werkelijkheid verdraait.
Iedereen ziet een vergelijking, iedereen maakt er een opmerking over, Mutant01 staat de opmerking in de eerste instantie nog bij, jij haalt hem weg, en ineens doet Mutant01 alsof de vergelijking er nooit heeft gestaan. Dat soort bullshit tactieken hoef ik niet te pikken, en jij zou ze ook niet pikken Elfletterig.
Het gaat er mij niet om of jij iets mag zeggen (want dat staat buiten kijf), maar het ging mij om de manier waarop.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De reden dat ik zo boos reageer is omdat mensen niet de consequenties van hun redenering willen inzien. Waarom zou Meh7 de redenering van Cairon niet mogen toepassen in de Holocaust situatie? Ik dacht dat dit een forum was waar van alles gezegd kon worden, waar elke vorm van kritiek welkom was.
We zijn terughoudend met het verwijderen van posts uit NWS-feedback. Ik heb zojuist toegelicht wat ik aantrof en dat lijkt me verder voldoende.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:44 schreef Cairon het volgende:
Dus kun je meteen hier even de posts verwijderen, want ik zit niet te wachten op Mutant01's persoonlijke kruistocht waarbij hij willens en wetens de werkelijkheid verdraait.
Iedereen ziet een vergelijking, iedereen maakt er een opmerking over, Mutant01 staat de opmerking in de eerste instantie nog bij, jij haalt hem weg, en ineens doet Mutant01 alsof de vergelijking er nooit heeft gestaan. Dat soort bullshit tactieken hoef ik niet te pikken, en jij zou ze ook niet pikken Elfletterig.
Er kan veel, maar er zijn ook grenzen. En in dit geval zag ik twee redenen om die post te verwijderen:quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:45 schreef Mutant01 het volgende:
De reden dat ik zo boos reageer is omdat mensen niet de consequenties van hun redenering willen inzien. Waarom zou Meh7 de redenering van Cairon niet mogen toepassen in de Holocaust situatie? Ik dacht dat dit een forum was waar van alles gezegd kon worden, waar elke vorm van kritiek welkom was.
Dat lokt hij uiteraard zelf uit, door reeds in andere topics mij weg te zetten als afval als hij geen enkel tegen argument weet te vinden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het gaat er mij niet om of jij iets mag zeggen (want dat staat buiten kijf), maar het ging mij om de manier waarop.
Wat jammer nou! Ik vond je juist zo gezellig, je deed net zo lekker mee!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het bezorgde mij anders wel even een wtf-momentje. Eerst zo'n uitlating en nog geen minuut na jouw edit hier glashard ontkennen dat het gezegd is.
Geeft de sfeer in NWS goed weer. Ik weet weer waarom ik hier niet vaak kom: is niet goed voor mijn bloeddruk. Ik ga er graag naief vanuit dat mensen diep in hun hartje lieve eerlijke goede mensen willen zijn.
* MinderMutsig kruipt weer onder haar steen en blijft voorlopig ver van NWS
Ik weet niet of dat nou typisch NWS is... Veel users komen in diverse subfora. Het is hier soms net de werkelijke maatschappij... Als mods grijpen we echt wel in hoor. Ik denk niet dat het de oplossing is om onder een steen te kruipen, maar je moet het natuurlijk zelf weten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Het bezorgde mij anders wel even een wtf-momentje. Eerst zo'n uitlating en nog geen minuut na jouw edit hier glashard ontkennen dat het gezegd is.
Geeft de sfeer in NWS goed weer. Ik weet weer waarom ik hier niet vaak kom: is niet goed voor mijn bloeddruk. Ik ga er graag naief vanuit dat mensen diep in hun hartje lieve eerlijke goede mensen willen zijn.
* MinderMutsig kruipt weer onder haar steen en blijft voorlopig ver van NWS
Wellicht is het een idee om bepaalde posts die verwijderd zijn, hier te posten. Zodat eenieder kan zien waar het daadwerkelijk over gaat en wie nu wel of niet liegt of overdrijft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou typisch NWS is... Veel users komen in diverse subfora. Het is hier soms net de werkelijke maatschappij... Als mods grijpen we echt wel in hoor. Ik denk niet dat het de oplossing is om onder een steen te kruipen, maar je moet het natuurlijk zelf weten.
Wacht, maar er was toch nooit een vergelijking gemaakt met de Holocaust, want dat zou inhouden dat er een vergelijking zou zijn gemaakt met Nazi's en Hitler?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:45 schreef Mutant01 het volgende:
Een vergelijking met de Holocaust is een vergelijk met een Nazi en Hitler?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
Wacht, maar er was toch nooit een vergelijking gemaakt met de Holocaust, want dat zou inhouden dat er een vergelijking zou zijn gemaakt met Nazi's en Hitler?
Je kan niet eens bij je eigen verhaal blijven, voor een troll mis je wel de consistentie.
En net als Mindermutsig, en Damien, en ik, heeft Elfletterig dezelfde conclusie getrokken... jij bent de ENIGE die NIET zag dat er een nazi/hitler vergelijking werd gemaakt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een vergelijking met de Holocaust is een vergelijk met een Nazi en Hitler?Sorry, maar dat onderscheidt is zo immens groot, dat het zelfs lachwekkend is dat je je persoonlijk aangesproken voelt. Elfletterig heeft zelf de post gelezen, draai er alsjeblieft niet omheen zeg.
Uhm nee, ik zou zeggen lees de bovenstaande post van bijvoorbeeld Elfletterig nog eens. Er werd geen nazi-hitler vergelijking gemaakt, je argumenten werden doorgeredeneerd in de situatie ten tijde van de tweede wereldoorlog. Er stond geenszins dat jij a) een nazi was b) dat jij Hitler was c) dat je een Holocaust wilde doorvoeren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:06 schreef Cairon het volgende:
[..]
En net als Mindermutsig, en Damien, en ik, heeft Elfletterig dezelfde conclusie getrokken... jij bent de ENIGE die NIET zag dat er een nazi/hitler vergelijking werd gemaakt.
Posts worden niet voor niets verwijderd. Door ze nog eens te posten, krijgen ze meer aandacht dan ze verdienen. Verder heb ik al omschreven wat er stond, dus ik ga dat niet herhalen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
Wellicht is het een idee om bepaalde posts die verwijderd zijn, hier te posten. Zodat eenieder kan zien waar het daadwerkelijk over gaat en wie nu wel of niet liegt of overdrijft.
Het gaat mij meer om de gronden en niet om het zodanig gelijk geven of krijgen. Als er geen daadwerkelijke vergelijking is gemaakt, dan is er geen vergelijking gemaakt. Dat het storend en offtopic is voor de discussie, dat is een juiste grond om het een en ander te verwijderen - zoals jij ook dit keer in de reden aangaf. Maar toch wil Cairon de slachtofferrol -positie blijven behouden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Posts worden niet voor niets verwijderd. Door ze nog eens te posten, krijgen ze meer aandacht dan ze verdienen. Verder heb ik al omschreven wat er stond, dus ik ga dat niet herhalen.
Het wil er bij mij maar moeilijk in waarom jullie het zo belangrijk vinden om gelijk te krijgen. Posts van jullie allebei zijn bewerkt of verwijderd. Maak van NWS-feedback geen boksarena.
Goed idee, gisteren mocht ik een racistische post over een Belg niet bekritiseren met een verwijzing naar het babydrama, dan gaan de gevoelige snaren ineens overeind staan bij de rechtse luitjes die normaal alles zelf uitbraken. Zou leuk zijn als die vrij briljante post toch nog ergens te lezen zou zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht is het een idee om bepaalde posts die verwijderd zijn, hier te posten. Zodat eenieder kan zien waar het daadwerkelijk over gaat en wie nu wel of niet liegt of overdrijft.
Ik zou zeggen bekijk het topic zelf, dan zie je dat de post van Meh7 ook als offtopic gemarkeerd is en niet als userbash, zoals jij het interpreteerde. En waar de neuk zie jij Damien of Elfletterig je gelijk geven?quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:09 schreef Cairon het volgende:
Vooralsnog is het 3 tegen 1, waarbij mensen zelfs hier de opmerking hebben gemaakt dat het opvallend is dat je hier glashard de werkelijkheid ontkent.
Mutant01, veel plezier met je leven.
Ik vergeleek niemand met een nazi, ik paste de door jou aangevoerde gedachtegang toe in een andere situatie om duidelijk te maken hoe belachelijk je idee eigenlijk was. Ik vind het dan ook zeer bezwaarlijk dat die post als off-topic bestempeld werd door een mod.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:39 schreef Cairon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |