tor, het is moderatorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Het_hupt het volgende:
De mods doen hier een verdomd goed stukje werk SCH, zie dat eens in, en stop eens met zuigen
En als je het er niet mee eens bent, kun je altijd nog naar forum@fok.nl mailen om te solliciteren als moderater
Niet om het één of ander, maar ik heb toch echt meerdere keren gevraagd of het feedback-topic alleen voor feedback gebruikt kon worden. Ook aan jou, net als aan anderen. Effect was nul, want users gaan hier lopen baggeren en op elkaar inhakken. Lees de vorige pagina's van dit feedback-topic anders nog eens terug. Ik vind alles leuk en aardig, maar het is me wat te makkelijk om nu de mods als zondebok neer te zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef Loedertje het volgende:
Dat dit een FB topic zou moeten zijn en *de mods* daarin toch wel een beetje de toon zetten en het buitengewoon vreemd blijft als je schreeuwt dat het allemaal volgens de regeltjes moet en zogenaamde off-topic berichten gaat lopen editten terwijl je daarop zelf de ene naar de andere youtube-link plaatst?
Als dit de nieuwe trend is, prima (maar loop dan ook niet te zeuren als users je niet meer serieus nemen)
zeg jij nou maar nix ...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:39 schreef SCH het volgende:
[..]
die schijnt precies te weten hoe het moet.
Idd, vandaar al jaren mijn avatarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef sp3c het volgende:
ja david bowie vind idd niemand leuk behalve Paddy
David Bowie roeleert grote tijd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:17 schreef sp3c het volgende:
ja david bowie vind idd niemand leuk behalve Paddy
Effect blijft ook nul als je eigen teampje zich al verzet tegen je regeltjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
Niet om het één of ander, maar ik heb toch echt meerdere keren gevraagd of het feedback-topic alleen voor feedback gebruikt kon worden. Ook aan jou, net als aan anderen. Effect was nul
quote:
Heb je die website, onder het genot van David Bowie, al gevonden?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef Lemmeb het volgende:
En nu op zoek naar een goede website waar alle haatzaaiende verzen in de Koran fijntjes uit de doeken worden gedaan!
Nee, niet meer gezocht. Maar ik zou zeggen, bekijk Fitna eens. Dan weet je meteen voldoende.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Heb je die website, onder het genot van David Bowie, al gevonden?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, niet meer gezocht. Maar ik zou zeggen, bekijk Fitna eens. Dan weet je meteen voldoende.
Je hoeft niet zo kinderachtig te doen. In Fitna komt het ene na het andere haatvers voorbij. Meer bewijs dan dat heb ik echt niet nodig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Jij hebt ook humor
Trouwens, ik heb Fitna 2x bekeken, met veel interesse![]()
Maar goed, het zegt weer genoeg...Thx
Je laatste promillage geloofwaardigheid..........foetsiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo kinderachtig te doen. In Fitna komt het ene na het andere haatvers voorbij. Meer bewijs dan dat heb ik echt niet nodig.
Ik heb altijd een hekel aan googlen voor een ander. Als ik dat op een goede manier kan vermijden, dan doe ik dat. Fitna volstaat in dit geval prima, jammer dat je daar zo'n probleem van maakt.
*mompelt iets over pot en ketelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Je laatste promillage geloofwaardigheid..........foetsie![]()
![]()
Lemmeb heeft iig op mijn linkje geklikt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af of er iemand is geweest die ook maar één youtube linkje heeft geklikt
Ik klaag je gewoon aan wegens haatzaaien. Daar is toch geen fuck meer voor nodig tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:32 schreef Loedertje het volgende:
Effect blijft ook nul als je eigen teampje zich al verzet tegen je regeltjes.
Paddy, Frutsel en sp3c THnX !![]()
Inderdaad een hele zieke opmerking.quote:
Ik laatst bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:34 schreef sp3c het volgende:
ik heb nog niemand gezien die voor minder zieke opmerkingen gebanned werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |