Wat moet ik onderbouwen en voor de hoeveelste keer?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dit is toch niet te geloven?
SCH: smaad en laster zijn ook strafbaar.
Dus of je onderbouwt je punt, of je kapt met beschuldigen.
*kuch* bullshit *kuch*quote:Op maandag 26 januari 2009 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kunt toch ook de posts van Lemmeb lezen? Ze blijven helaas meestal staan.
Die post waarin ik een nieuw subforum voorstelde en jouw naam erbij betrok, was een fout in de snelheid, zoals ik al eerder aangaf. Excuus daarvoor, ik zal het veranderen. Ik doelde niet op jou, ik heb jou ook nog nooit opmerkingen in die richting zien maken en ik geloof ook zeker niet dat jij dat soort denkbeelden hebt. Ik vind wel dat je te coulant bent voor users en hun posts met dat soort sympathieen.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:56 schreef sp3c het volgende:
nee maar wel voor racist en dat vind ik nog een graadje erger
daarnaast was het zorgwekkend gesteld met mijn leesvermogen terwijl nog te dom bent om je eigen woorden te onthouden
ja hoor wat een onzin, er valt helemaal nix anders van te makenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Die post waarin ik een nieuw subforum voorstelde en jouw naam erbij betrok, was een fout in de snelheid, zoals ik al eerder aangaf.
Wat er nu staat, Lemmeb, zoalshet is en andere racisten.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hoor wat een onzin, er valt helemaal nix anders van te maken
wat had er in godsnaam moeten staan?
Dat is mijn pakkie an dan verder niet, ik doelde niet op jou maar op zoalshetis en had het niet door tot vanochtend dat ik die vergissing gemaakt had.quote:vervolgens reageer ik erop met quote en al wat een leuk moment was om het meteen terug te trekken maar je wacht daarop tot het je te heet onder de voeten wordt
ongemeende excuses heb ik nix aan en het interesseert me niet eens of je het veranderd want het staat al 3x gequote en die van mij pas ik iig niet aan.
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, daar kun je het ook mee afdoen. Oneens dus.
Houd je dan maar op je voornemen om niet meer op te reageren in plaats van dit getroll en gezuig.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat er nu staat, Lemmeb, zoalshet is en andere racisten.
joh dat gelooft toch niemand, zoalshetis had uberhaupt nog nix gezegdquote:[..]
Dat is mijn pakkie an dan verder niet, ik doelde niet op jou maar op zoalshetis en had het niet door tot vanochtend dat ik die vergissing gemaakt had.
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:11 schreef sp3c het volgende:
joh dat gelooft toch niemand, zoalshetis had uberhaupt nog nix gezegd
That'd be just fine with the boys on the boat. They weren't looking for anything more than a way home. Trouble is, I'd been back there, and I knew that it just didn't exist anymore.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:18 schreef SCH het volgende:
Kap je persoonlijke getroll tegen mij nu maar sp3c en doe gewoon je werk als moderator. Dank u.
Quizvraag? Maar goed, ik zoek wel andere kanalenquote:Op maandag 26 januari 2009 13:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
That'd be just fine with the boys on the boat. They weren't looking for anything more than a way home. Trouble is, I'd been back there, and I knew that it just didn't exist anymore.
volgens mij niet hoor, ik heb hem nog nooit gezien iig maar dat komt natuurlijk omdat ik zijn reacties niet modquote:Op maandag 26 januari 2009 13:17 schreef SCH het volgende:
[..]zoalshetis nog niks gezegd op dit forum?
PM zeker ...quote:Op maandag 26 januari 2009 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Quizvraag? Maar goed, ik zoek wel andere kanalen
Welke naam had ik verkeerd gespeld dan?quote:Op maandag 26 januari 2009 13:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
PM zeker ...
zorg wel dat je in de haast de namen goed spelt
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:23 schreef sp3c het volgende:
zorg wel dat je in de haast de namen goed spelt
nou ok de spelling was wel goed, die krijg je van mijquote:Op maandag 26 januari 2009 13:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke naam had ik verkeerd gespeld dan?
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:29 schreef sp3c het volgende:
nou ok de spelling was wel goed, die krijg je van mij
Ik snap dat je weinig post krijgt maar bij mij moet je niet zijnquote:maar als je je klachten per ongeluk naar mij stuurt krijg je leuke pm's terug
ik ook niet pwny luverquote:Op maandag 26 januari 2009 14:37 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik sta niet in SCH's racisten-lijstje![]()
(maar ik had dan ook een ban
)
Veel succes met je schrale anus SCH!![]()
Ik zal het hem niet al te zeer kwalijk nemen, SCH heeft het ook hartstikke druk als morele leidraad van FOK! en verdediger van de zwakkeren en verdrukten.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
misschien heeftie gewoon weer de verkeerde naam ingevuld?
Ik vind dat prima maar dan is het onzinnig om mijn laatste post te verwijderen, dat snap je zelf ook wel. Of je haalt de laatste 3 van sp3c ook weg, maar dat zal je wel niet durven.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
Lijkt me handig dat we het topic vanaf nu dan weer gaan gebruiken waarvoor het eigenlijk is bedoeld: concrete vragen/opmerkingen over moderatie en klachten over posts, dubbele topics, etc.
Gezellig, niks mis mee. Maar dan een foto van je vriendin weghalen is wel heel flauw.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou guttegut ik zal me zelf wel noten
klapjostie
Ik ben achteraan begonnen... dus wat linkjes kan geen kwaad hoor.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:43 schreef Lemmeb het volgende:
Zeg Frutsel, kun je die andere flames van SCH aan mijn adres in het Rutte-topic ook even wegeditten? Als je niet weet waar ik op doel, dan hoor ik het wel van je.
Bij voorbaat dank.
Ik ben niet zo van het klikken bij de meester. Maar als anderen dat bij mij wel flikken, dan ga ik natuurlijk ook piepen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben achteraan begonnen... dus wat linkjes kan geen kwaad hoor.Nieuwe mensen lezen dat het eerste en lopen hard huilend weer weg bij dit soort topics
![]()
Wel frappant dat je nu pas reageert, zag nog geen TR's, nadat ik pas wat ge-edit had.
Oké. Ik ga wel even zoeken. Zoals gezegd, zo moeilijk is het niet om haat tegen ongelovigen te vinden in de Koran, het boek staat er van voor tot achter vol mee.quote:Maar als je toch tijd over hebt, ik zie dat je wel verwacht dat mensen je voorbeelden geven over Wilders ,maar je ontwijkt wedervragen over de Koran. Kom dan met voorbeelden.
Bij voorbaat dank
Klagen staat vrij, klikken is minder.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het klikken bij de meester. Maar als anderen dat bij mij wel flikken, dan ga ik natuurlijk ook piepen.
quote:Oké. Ik ga wel even zoeken. Zoals gezegd, zo moeilijk is het niet om haat tegen ongelovigen te vinden in de Koran, het boek staat er van voor tot achter vol mee.
Komt 'ie dan:quote:Op maandag 26 januari 2009 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben achteraan begonnen... dus wat linkjes kan geen kwaad hoor.
Niks meer of minder dan een flame op de man.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, nieuwe woorden, altijd leuk. Maar waar heb je het over man
Je doet je voor als een kerel met ballen maar je bent ondertussen gewoon doodsbang voor niks
Hij houdt het relatief netjes en is zelf moderator, dus hij zal er wel mee wegkomen. Maar het is natuurlijk wel op de man. Nergens voor nodig lijkt me en het nodigt ook niet bepaald uit om hem tegemoet te komen.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Typisch weer. Wat een kontengedraai.Zo heb ik het Wouter Bos zelfs niet zien doen.
Ik zal je wat vertellen, jouw beweringen komen niet voor in de Koran. Dat kan ik zeggen als iemand die het gelezen heeft. Maar ben jij dan bereid om mij te geloven en te accepteren dat jouw onzin er niet in staat vermeld? Of ben je niet zo oprecht?
En in mijn enthousiasme ben ik er gewoon nog twee vergeten:quote:
Gewoon een ordinaire flame. Iemand weg willen zetten als een WIlders-aanhanger die maar wat raaskalt over Mein Kampf. Nergens voor nodig natuurlijk, en ik snap dan ook niet waarom SCH elke keer zo op de man gaat.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Je past echt bij Wilders. Die lult ook maar wat over Mein Kampf zonder het boek te hebben gelezen
Nee, je medeuser recht in zijn gezicht "laf" noemen, daar creëer je een fijne sfeer mee.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij begint erover. Wat een laffe opstelling
Wel op de man, maar het valt toch wel mee? Aan jouw posts te zien kan je wel tegen een stootje toch? En BTW jij beticht iemand van religieuze luiheid... en zelfs dat staat er nog. Hoevaak zijn andere users wel niet voor homo of weet ik het uitgemaakt, wat ook wel eens blijft staan.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Komt 'ie dan:
[..]
Niks meer of minder dan een flame op de man.
Dit is dan wel weer jammer dat men er altijd weer bij moet zeggen:"het is een blauwe"... Alleen daarom al wil ik de post eigenlijk niet eens behandelen. Maar zeg nou eerlijk (en dat doe je ook)... ja het is op de man en ja het is netjes. Maar jij doet het niet eens op de man maar op een hele bevolkingsgroep die een bepaald geloof nastreeft. Is dat niet op 'de man'? En soms doe je dat netjes, soms doe je dat niet. Deze vind ik niet echt edit-waardig... als dat het al is, dan kan ik er een dagtaak bij nemen. Kom op zegquote:En deze wilde ik ook nog even melden, een randgeval en niet afkomstig van SCH:
[..]
Hij houdt het relatief netjes en is zelf moderator, dus hij zal er wel mee wegkomen. Maar het is natuurlijk wel op de man. Nergens voor nodig lijkt me en het nodigt ook niet bepaald uit om hem tegemoet te komen.
Geen dank hoor, doe je best bij het zoeken. Tis trouwens vijf uur, dus ik zal mijn "werk" vaarwel zeggen. Iets waar ik ff geen tijd meer voor hadquote:De rest heb je inmiddels zelf al gevonden en geëdit, zie ik. Daarvoor dank.
En nu op zoek naar een goede website waar alle haatzaaiende verzen in de Koran fijntjes uit de doeken worden gedaan!
Je wilt hier met dubbele standaarden beginnen? Sommige users mogen overal over klagen, maar een Lemmeb "moet maar tegen een stootje kunnen"?quote:Op maandag 26 januari 2009 17:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel op de man, maar het valt toch wel mee? Aan jouw posts te zien kan je wel tegen een stootje toch?
Nee. Dat is nooit op de man. Als dat het geval zou zijn zou je nooit in het algemeen een punt kunnen maken.quote:Maar jij doet het niet eens op de man maar op een hele bevolkingsgroep die een bepaald geloof nastreeft. Is dat niet op 'de man'?
Dan vraag ik wel aan een andere moderator om er nog even opnieuw naar te kijken. Jouw antwoord is niet erg bevredigend en bovendien staan er nog een paar posts waar je nog geen uitspraak over hebt gedaan.quote:Tis trouwens vijf uur, dus ik zal mijn "werk" vaarwel zeggen. Iets waar ik ff geen tijd meer voor hadMisschien tot vanavond
ja want ik verwijder alleen de posts van Lemmebquote:Op maandag 26 januari 2009 17:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je wilt hier met dubbele standaarden beginnen? Sommige users mogen overal over klagen, maar een Lemmeb "moet maar tegen een stootje kunnen"?
[..]
Je spreekt jezelf tegen, als je een complete bevolkingsgroep of een geloof benaderd (ik zal niet zeggen: beledigd) en iemand voelt zich aangesproken, dan moet hij maar een dikke huid hebben, maar als iemand zegt dat jij geen ballen hebt of bang bent voor niets en ik zeg dat jij een dikke huid moet hebben, is het niet goedquote:Nee. Dat is nooit op de man. Als dat het geval zou zijn zou je nooit in het algemeen een punt kunnen maken.
Dat iemand zich persoonlijk door zoiets aangesproken voelt, dat is een heel ander punt. Dan moet diegene maar een dikkere huid kweken.
[..]
Dan zal ik de overige (ik zag er nog maar één) wel niet edit-waardig vinden. Het zijn niet alleen de Lemmeb posts die verwijderd zijn. Integendeel, dat waren er zelfs minderquote:Dan vraag ik wel aan een andere moderator om er nog even opnieuw naar te kijken. Jouw antwoord is niet erg bevredigend en bovendien staan er nog een paar posts waar je nog geen uitspraak over hebt gedaan.
Teamworkquote:Op maandag 26 januari 2009 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
Topic nogmaals doorgelopen en nog een aantal opmerkingen verwijderd, zowel van Lemmeb als SCH. Niet omdat het allemaal nou echt zo schokkend was, maar om een einde te maken aan dit voortdurende gezeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |