Top. Bedankt!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
Topic nogmaals doorgelopen en nog een aantal opmerkingen verwijderd, zowel van Lemmeb als SCH. Niet omdat het allemaal nou echt zo schokkend was, maar om een einde te maken aan dit voortdurende gezeur.
Ga dan ook met de trein, dan kun je gewoon doormoddenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
Met Lemmeb en SCH als users, kunnen we de popcorn wel vergeten. Heb zelfs amper tijd om naar huis te rijden...
vertel? waarom weghalen? commentaar op mijn dushi? huh!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef sp3c het volgende:
- knip -
Die laatste regel kan heeeeeeeel fout klinkenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef sp3c het volgende:
nee
hier enkel nogfeedback, dingetjes en frutsels voorkeur voor heel krap neuken
oh zo. sch is nog steeds leuk. alleen net zo onbevangen als een linkse hinde die niet begrijpt waarom er steeds op haar geschoten wordt, terwijl er nog nooit een echt leuke fok!jager op haar geschoten heeft. aandacht trekken is dan het devies.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef sp3c het volgende:
nee
het is klaar, SCH is niet leuk meer, ik had beter moeten weten en heb mezelf berispt
als dat geen toonbeeld van onpartijdigheid is dan weet ik het ook niet meer hoor
hier enkel nogfeedback, dingetjes en frutsels voorkeur voor heel krap neuken
ik mag jou wel! je bent gewoon een klotegoede mod -en user.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:42 schreef sp3c het volgende:
ik wil daar iets gevats op zeggen maar ik heb nix meer
Dit is eenheel hip modelletje leesbril:quote:Op maandag 26 januari 2009 21:33 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het qua sch en lemmeb leuk gaan.
ook dank ik sch voor zijn betiteling jegens mijn adres als "racist".
iets wat ik behalve grappig evenzo onzinnig vind.
ik vind het niet rijmen met mijn creoolse dushi die nu lekker op de bank zit en een opgenomen film bekijkt. en we gaan al het 5e jaar in geloof ik. maar goed sch, hoezo ben ik dan racistisch?
Het is trouwens moede hinde. Evenals een moede hinde.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
laten we lief zijn.
en leave! sch! alone!
whateverquote:Op maandag 26 januari 2009 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is trouwens moede hinde. Evenals een moede hinde.
Leek me wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:18 schreef Lemmeb het volgende:
wat is dat nou in godsnaam weer voor een filmpje
Dat mannetje lijkt wel een beetje op SCH. Serieus, is niet lullig bedoeld.quote:
Zal morgen eens in zijn fotoboek kijken hoe groot de gelijkenis precies is. Ga nu slapen, ik weet niet of het verstandig is in te slapen met het aangezicht van SCH vers in het geheugen, vandaar morgen dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat mannetje lijkt wel een beetje op SCH. Serieus, is niet lullig bedoeld.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat mannetje lijkt wel een beetje op SCH. Serieus, is niet lullig bedoeld.
Maar er worden dagelijks tientallen werkbezoeken door kamerleden en fractievoorzitters afgelegd, wat is precies de nieuwswaarde hiervan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:42 schreef Elfletterig het volgende:
Zou niet weten waarom. Wilders brengt een werkbezoek aan een wijk in Rotterdam, omringd door veiligheidsmensen. Bericht heeft nieuwswaarde en is daarmee gewoon op z'n plaats in NWS.
Lees jij net als ik dat zojuist de afweging is gemaakt dat het topic nieuwswaarde heeft en dus in [NWS] blijft staan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar er worden dagelijks tientallen werkbezoeken door kamerleden en fractievoorzitters afgelegd, wat is precies de nieuwswaarde hiervan?
Ik ga niet akkoord met die uitleg en vraag wat de nieuwswaarde dan precies is. Er is geen nieuws uit dat bezoek gekomen, het is zomaar een werkbezoek, er zijn dagelijks tientallen van dit soort werkbezoeken. En de vraag is dus of het de bedoeling is dat iedere minimale aanleiding rond Wilders een aanleiding tot een topic is: lees: een topic met de welbekende discussie over de islam. Of heeft de discussie volgens jou iets met het werkbezoek te maken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Lees jij net als ik dat zojuist de afweging is gemaakt dat het topic nieuwswaarde heeft en dus in [NWS] blijft staan?
Ik zei het al eerder tegen je, dat je gerust een punt mag maken, maar wanneer er andere afwegingen worden gemaakt dan jij zou wensen rest er niets dan jezelf erbij neer te leggen.
Anders begeef je weer op het zaniken pad.
Het inderdaad consequent de methode het doel heiligt de middelen gebruiken, want als jij zanikt dat zo'n topic volgens jouw norm geen bestaansrecht heeft komt het wat meer rechtlijnig over als jij dat zelf ook nalaat; Kamerlid PvdA bezoekt Hardenberg en Ommen .quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:06 schreef SCH het volgende:
Het is geen zaniken hoor, het is gewoon consequent zijn.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:08 schreef Frutsel het volgende:
Geen bronvermelding bij OP
Slotje dan maar?
Donequote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:27 schreef Wheelgunner het volgende:
Dubbel, mag op slot:
Amerikaanse bevalt van achtling.
als zijn gesprekken via de pm een indicatie zijn dan zullen we er iig niets van horen want die voert hij ook met mensen zonder dat ze er zelf van af wetenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:18 schreef Het_hupt het volgende:
De mods doen hier een verdomd goed stukje werk SCH, zie dat eens in, en stop eens met zuigen
En als je het er niet mee eens bent, kun je altijd nog naar forum@fok.nl mailen om te solliciteren als moderater
Youtube mag wel en al ik meki het advies geef om een boek te lezen doen jullie moeilijkquote:Op maandag 26 januari 2009 21:15 schreef paddy het volgende:
[spoiler] You suck my blood like a leech
You break the law and you preach
Screw my brain till it hurts
You've taken all my money
And you want more
Misguided old mule with your pig headed rules
With your narrow minded cronies
Who are fools of the first division
Death on two legs
You're tearing me apart
Death on two legs
You've never had a heart of your own
Kill joy bad guy big talking small fry
You're just an old barrow boy
Have you found a new toy to replace me?
Can you face me?
But now you can kiss my ass goodbye
Feel good are you satisfied?
Do you feel like suicide?
(i think you should)
Is your conscience all right
Does it plague you at night?
Do you feel good feel good?
You talk like a big business tycoon
You're just a hot air balloon
So no one gives you a damn
You're just an overgrown schoolboy
Let me tan your hide
A dog with disease
You're the king of the 'sleaze'
Put your money where your mouth is
Mister know-all
Was the fin on your back
Part of the deal? (shark)
Death on two legs
You're tearing me apart
Death on two legs
You've never had a heart (you never did) of your own
(right from the start)
Insane you should be put inside
You're a sewer rat decaying in a cesspool of pride
Should be made unemployed
Then make yourself null and void
Make me feel good i feel good [/spoiler]
I dont get itquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Youtube mag wel en al ik meki het advies geef om een boek te lezen doen jullie moeilijk
Dat dit een FB topic zou moeten zijn en *de mods* daarin toch wel een beetje de toon zetten en het buitengewoon vreemd blijft als je schreeuwt dat het allemaal volgens de regeltjes moet en zogenaamde off-topic berichten gaat lopen editten terwijl je daarop zelf de ene naar de andere youtube-link plaatst?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |