Nee meer dat hij in de wijken gaat kijken wat er speelt, zullen velen in zijn geval niet doen denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:35 schreef TNA het volgende:
Wat is nu het nieuws? Wilders heeft voor- en tegenstanders?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
"Ik heb alleen een probleem met de islam. De rest is beeldvorming."
Kritiek en een afwijzende houding zijn niet strafbaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden van 24 augustus 1815
Hoofdstuk 1. Grondrechten
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Fail .
Noem je de Koran verbieden kritiekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kritiek en een afwijzende houding zijn niet strafbaar.
Als iemand zou beweren: "Ik heb alleen iets tegen het nazisme" dan zou die bewering volgens jouw redenatie net zo goed ingaan tegen dit Artikel 1 van onze Grondwet. Desalniettemin.quote:[quote]Op dinsdag 27 januari 2009 00:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden van 24 augustus 1815
Hoofdstuk 1. Grondrechten
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Fail .
quote:Waarop een ander jongetje roept: ,,Wilders! Hij is poep onder mijn schoen! Als mijn vader hem onder handen zou krijgen...’’
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Omringd door een levend schild van bewakers en politiemensen bezocht Geert Wilders het Oude Westen.
Wat een reallife experience moet dat geweest zijnquote:De PVV-leider bracht gisteren een kort werkbezoek aan Rotterdam ‘om te zien wat er leeft in de buurt’.
Correct.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als iemand zou beweren: "Ik heb alleen iets tegen het nazisme" dan zou die bewering volgens jouw redenatie net zo goed ingaan tegen dit Artikel 1 van onze Grondwet. Desalniettemin.
Ik vind dit soort publiciteitsstuntjes altijd wat triestigs hebben. Alsof je je over de Costa's laat vliegen in een legerhelikopter en dan maar opscheppen over je Spaanse zonvakantie.
Wilders denkt: "Hopelijk krijg ik a la Prem een blik tegen m'n kop en ben ik weer een maand het middelpunt van de belangstelling en krijg ik weer 20 shizzles bij."quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:55 schreef trifko het volgende:
Wilders staat op 20 zetels in de peilingen.. dus hij denkt als ik me nu koest houd, dan behoud ik die 20 shizzles wel..
Of hij komt er alleen even 'kijken' voor de pers, zodat hij even zijn momentje in de schijnwerpers heeft en doet alsof hij een man met ballen is, maar durft niet de discussie aan te gaan met de mensen die er daadwerkelijk leven....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee meer dat hij in de wijken gaat kijken wat er speelt, zullen velen in zijn geval niet doen denk ik.
Wilders denkt: "Ik wil best theedrinken maar dan moeten zij de koekjes meebrengen."quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wilders denkt: "Hopelijk krijg ik a la Prem een blik tegen m'n kop en ben ik weer een maand het middelpunt van de belangstelling en krijg ik weer 20 shizzles bij."
Hij zal wel alleen jodenkoeken lusten...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wilders denkt: "Ik wil best theedrinken maar dan moeten zij de koekjes meebrengen."
Hij schijnt dol te zijn op rauwe hoofddoekjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij zal wel alleen jodenkoeken lusten...
Ziedaar het grote probleem. En hoe ouder dit soort kinderen worden, hoe anti-westerser ze tevens worden. Geen wonder dat de islam steeds meer tegenstanders krijgt in het westen.quote:zegt de 9-jarige Mamoun. Waarop een ander jongetje roept: ,,Wilders! Hij is poep onder mijn schoen! Als mijn vader hem onder handen zou krijgen...’’
Kijken wat er speelt. jaja..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee meer dat hij in de wijken gaat kijken wat er speelt, zullen velen in zijn geval niet doen denk ik.
quote:Hij was echter niet van plan om het gesprek aan te gaan met de veelal allochtone bewoners.
Achja tuurlijk. Iedere moslim haat alles en iedereen die niet in de Islam gelooftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef buachaille het volgende:
Die mensen denken dat Wilders hun haat maar ze beseffen niet dat de religie die ze aanhangen ervoor zorgt dat ze zelf vol zitten met haat tegen alles en iedereen dat een broertje dood heeft aan hun religie.
Wordt tochvan ieder Kamerlid verwacht?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik kan het je zwart-op-wit laten zienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:30 schreef snowgoon het volgende:
Achja tuurlijk. Iedere moslim haat alles en iedereen die niet in de Islam gelooft
Lekker simpel oordelen weer.
Waar staat "iedereen" ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:30 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Achja tuurlijk. Iedere moslim haat alles en iedereen die niet in de Islam gelooft
Lekker simpel oordelen weer.
Gaarne, kom maar op.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:33 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik kan het je zwart-op-wit laten zien
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef buachaille het volgende:
Die mensen denken dat Wilders hun haat maar ze beseffen niet dat de religie die ze aanhangen ervoor zorgt dat ze zelf vol zitten met haat tegen alles en iedereen dat een broertje dood heeft aan hun religie.
Geen argument.quote:
Weer geen argument.quote:Je hebt er totaal geen kaas van gegeten.
Ook al geen argument.quote:Ga je er een keer in verdiepen voordat je zulke domme uitspraken doet.
Het wordt eentoning.quote:Mag ik vragen hoe oud je bent
Waar blijven die argumenten nou?quote:en waar je die wijsheden hierboven vandaan haalt?
Ik weet niet, hier bij ons is er een relatief grote Turkse gemeenschap, maar de overgrote meerderheid daarvan runnen buurtsupers/slagerijen etc etc, en ja ze zoeken elkaar aardig op, maar met dat gewauwel van die Wilders verbaast me dat nou ook niet echt veel. Overigens zit daar ook tuig tussen, net als er ook plenty autochtone draaideurcriminelen zijn. De cijfers wijzen toch meer naar de noord Afrikaanse en Antilliaanse jeugd waar een disproportioneel grote groep randgedrag van vertoont in de grotere steden etc?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:11 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Ziedaar het grote probleem. En hoe ouder dit soort kinderen worden, hoe anti-westerser ze tevens worden. Geen wonder dat de islam steeds meer tegenstanders krijgt in het westen.
Laat ik het zo zeggen: als alle moslims zo waren als de familie die hier in Zwolle een islamitische slagerij / turkse winkel runt zouden ze van mij de grenzen wijd open mogen gooien. Sterker nog, dan zou ik er geen problemen mee hebben als mijn dochter met een moslim thuis kwam. Helaas zijn zij eerder een uitzondering dan regel..
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef buachaille het volgende:
Ik ben tot deze "wijsheid"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:47 schreef Chadi het volgende:
![]()
Je hebt er totaal geen kaas van gegeten. Ga je er een keer in verdiepen voordat je zulke domme uitspraken doet.
Mag ik vragen hoe oud je bent en waar je die wijsheden hierboven vandaan haalt?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik ben tot deze "wijsheid"gekomen door de artikelen van James M. Arlandson te lezen + door dagelijks de krant te lezen en het nieuws te volgen + door hele felle reacties van moslims op deze site bijvoorbeeld tegen israel + door de situatie in islamitische landen (een aantal landen kent 0% niet-moslims). Mijn leeftijd is 31 jaar.
Ik ken zo al tien moslims die niet alles en iedereen haten maar gewoon bevriend zijn met Nederlanders, en met mensen die niet in de islam geloven. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik ben tot deze "wijsheid"gekomen door de artikelen van James M. Arlandson te lezen + door dagelijks de krant te lezen en het nieuws te volgen + door hele felle reacties van moslims op deze site bijvoorbeeld tegen israel + door de situatie in islamitische landen (een aantal landen kent 0% niet-moslims). Mijn leeftijd is 31 jaar.
Noem ze eens op, wie zijn dat dan, die "tien moslims"? Want dit kan iedereen beweren.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ken zo al tien moslims die niet alles en iedereen haten maar gewoon bevriend zijn met Nederlanders, en met mensen die niet in de islam geloven.
Je hebt dus niet aan een echte moslims gevraagd hoe hun erover denken?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:58 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat maakt het noemen van namen uit?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Noem ze eens op, wie zijn dat dan, die "tien moslims"? Want dit kan iedereen beweren.
GEFELICITEERD jongen. Jij kent zowaar 10 moslims.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ken zo al tien moslims die niet alles en iedereen haten maar gewoon bevriend zijn met Nederlanders, en met mensen die niet in de islam geloven. Hoe verklaar je dat dan?
Het is prima dat je Arlandson leest, maar lees ook eens wat artikelen van mensen die er anders over denken dan hij.
Bekenden:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Noem ze eens op, wie zijn dat dan, die "tien moslims"? Want dit kan iedereen beweren.
Heel divers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
GEFELICITEERD jongen. Jij kent zowaar 10 moslims.
Hoe zit het met die andere 999.990 andere moslims in NL en pak 'm beet 1.5 miljard andere moslims op de wereld?
Klopt. Z'n "argument" maakt op mij dan ook geen indruk. Kijk, als hij nu de namen van tien bekende moslims had genoemd, en waar hij ze precies van kent, dan had ik het nog in overweging willen nemen. Maar dat doet hij niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Wat maakt het noemen van namen uit?
Dat kan die dan ook net zo goed liegen als je hem nu al niet vertrouwd
Waar zeg ik dat?quote:Trouwens ook wel naief van jou om te denken dat men geen contact kan hebben met moslims...
Het punt dat iedere moslim niet-gelovigen zou haten, is in ieder geval finaal onderuit gehaald.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
GEFELICITEERD jongen. Jij kent zowaar 10 moslims.
Hoe zit het met die andere 999.990 andere moslims in NL en pak 'm beet 1.5 miljard andere moslims op de wereld?
Waarom moeten het bekende moslims zijn?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Klopt. Z'n "argument" maakt op mij dan ook geen indruk. Kijk, als hij nu de namen van tien bekende moslims had genoemd, en waar hij ze precies van kent, dan had ik het nog in overweging willen nemen. Maar dat doet hij niet.
[..]
Waar zeg ik dat?Ik heb zelf ook contact met moslims.
Kijk, nu komen we ergens. Maar je kunt mij niet wijsmaken, dat jij, met jouw beroep, mensen als Ahmed Aboutaleb en Ahmed Marcouch echt kent. Want dan kan ik ook wel beweren dat ik die lui ken, en uit mijn kennis over hen blijkt toch echt dat deze mensen niet veel ophebben met de ongelovige, autochtone varkens.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Bekenden:
Esma Choho, Ahmed Aboutaleb, Sadik Harchaoui, Ahmed Marcouch en zo kan ik nog wel even doorgaan tot je een lijst van duizenden namen hebt.
en nog een rits namen die je niet zal zeggen.
Jij denkt toch niet echt dat iedere moslim, of zelfs de meeste moslims, niet-moslims haten?
Jij kent Marcouch toch ook wel? Is dat iemand die ongelovigen haat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens. Maar je kunt mij niet wijsmaken, dat jij, met jouw beroep, mensen als Ahmed Aboutaleb en Ahmed Marcouch echt kent. Want dan kan ik ook wel beweren dat ik die lui ken, en uit mijn kennis over hen blijkt toch echt dat deze mensen niet veel ophebben met de ongelovige, autochtone varkens.
Ja, volgens mij haat hij ongelovigen. Dat blijkt continu uit zijn fundamentalistische agenda.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kent Marcouch toch ook wel? Is dat iemand die ongelovigen haat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |