Nee meer dat hij in de wijken gaat kijken wat er speelt, zullen velen in zijn geval niet doen denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:35 schreef TNA het volgende:
Wat is nu het nieuws? Wilders heeft voor- en tegenstanders?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
"Ik heb alleen een probleem met de islam. De rest is beeldvorming."
Kritiek en een afwijzende houding zijn niet strafbaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden van 24 augustus 1815
Hoofdstuk 1. Grondrechten
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Fail .
Noem je de Koran verbieden kritiekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kritiek en een afwijzende houding zijn niet strafbaar.
Als iemand zou beweren: "Ik heb alleen iets tegen het nazisme" dan zou die bewering volgens jouw redenatie net zo goed ingaan tegen dit Artikel 1 van onze Grondwet. Desalniettemin.quote:[quote]Op dinsdag 27 januari 2009 00:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"Grondwet voor het Koninkrijk der Nederlanden van 24 augustus 1815
Hoofdstuk 1. Grondrechten
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Fail .
quote:Waarop een ander jongetje roept: ,,Wilders! Hij is poep onder mijn schoen! Als mijn vader hem onder handen zou krijgen...’’
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Omringd door een levend schild van bewakers en politiemensen bezocht Geert Wilders het Oude Westen.
Wat een reallife experience moet dat geweest zijnquote:De PVV-leider bracht gisteren een kort werkbezoek aan Rotterdam ‘om te zien wat er leeft in de buurt’.
Correct.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als iemand zou beweren: "Ik heb alleen iets tegen het nazisme" dan zou die bewering volgens jouw redenatie net zo goed ingaan tegen dit Artikel 1 van onze Grondwet. Desalniettemin.
Ik vind dit soort publiciteitsstuntjes altijd wat triestigs hebben. Alsof je je over de Costa's laat vliegen in een legerhelikopter en dan maar opscheppen over je Spaanse zonvakantie.
Wilders denkt: "Hopelijk krijg ik a la Prem een blik tegen m'n kop en ben ik weer een maand het middelpunt van de belangstelling en krijg ik weer 20 shizzles bij."quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:55 schreef trifko het volgende:
Wilders staat op 20 zetels in de peilingen.. dus hij denkt als ik me nu koest houd, dan behoud ik die 20 shizzles wel..
Of hij komt er alleen even 'kijken' voor de pers, zodat hij even zijn momentje in de schijnwerpers heeft en doet alsof hij een man met ballen is, maar durft niet de discussie aan te gaan met de mensen die er daadwerkelijk leven....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee meer dat hij in de wijken gaat kijken wat er speelt, zullen velen in zijn geval niet doen denk ik.
Wilders denkt: "Ik wil best theedrinken maar dan moeten zij de koekjes meebrengen."quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wilders denkt: "Hopelijk krijg ik a la Prem een blik tegen m'n kop en ben ik weer een maand het middelpunt van de belangstelling en krijg ik weer 20 shizzles bij."
Hij zal wel alleen jodenkoeken lusten...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wilders denkt: "Ik wil best theedrinken maar dan moeten zij de koekjes meebrengen."
Hij schijnt dol te zijn op rauwe hoofddoekjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij zal wel alleen jodenkoeken lusten...
Ziedaar het grote probleem. En hoe ouder dit soort kinderen worden, hoe anti-westerser ze tevens worden. Geen wonder dat de islam steeds meer tegenstanders krijgt in het westen.quote:zegt de 9-jarige Mamoun. Waarop een ander jongetje roept: ,,Wilders! Hij is poep onder mijn schoen! Als mijn vader hem onder handen zou krijgen...’’
Kijken wat er speelt. jaja..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee meer dat hij in de wijken gaat kijken wat er speelt, zullen velen in zijn geval niet doen denk ik.
quote:Hij was echter niet van plan om het gesprek aan te gaan met de veelal allochtone bewoners.
Achja tuurlijk. Iedere moslim haat alles en iedereen die niet in de Islam gelooftquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef buachaille het volgende:
Die mensen denken dat Wilders hun haat maar ze beseffen niet dat de religie die ze aanhangen ervoor zorgt dat ze zelf vol zitten met haat tegen alles en iedereen dat een broertje dood heeft aan hun religie.
Wordt tochvan ieder Kamerlid verwacht?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik kan het je zwart-op-wit laten zienquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:30 schreef snowgoon het volgende:
Achja tuurlijk. Iedere moslim haat alles en iedereen die niet in de Islam gelooft
Lekker simpel oordelen weer.
Waar staat "iedereen" ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:30 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Achja tuurlijk. Iedere moslim haat alles en iedereen die niet in de Islam gelooft
Lekker simpel oordelen weer.
Gaarne, kom maar op.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:33 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik kan het je zwart-op-wit laten zien
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:27 schreef buachaille het volgende:
Die mensen denken dat Wilders hun haat maar ze beseffen niet dat de religie die ze aanhangen ervoor zorgt dat ze zelf vol zitten met haat tegen alles en iedereen dat een broertje dood heeft aan hun religie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |