Wat bijzonder, een kamerlid dat een werkbezoek brengt. Daar moet tegenwoordig een topic over worden geopend. Hoe zou het geweest zijn?quote:Kamerlid PvdA bezoekt Hardenberg en Ommen
HARDENBERG/OMMEN - Tweede Kamerlid Anja Timmer van de PvdA brengt 30 januari een bezoek aan het Vechtdal. Ze is te gast in de gemeenten Ommen, waar ze haar werkbezoek start, en Hardenberg. In laatstgenoemde gemeente brengt ze een bezoek aan het LOC en laat zich daar met name informeren over het 'werkplein'.
LOCquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:59 schreef damian5700 het volgende:
Wat is het 'werkplein' en wat is het LOC?
En hoe bedoel je 'hoe zou het zijn geweest'? In jouw OP staat dat het werkbezoek 30 januari plaats gaat vinden.
Ik zal even mijn glazen bol voor je oppoetsen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
LOC
Ik vraag nu al hoe het geweest zou zijn, lekker op tijd toch
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Anja Timmer is de poep onder mijn schoen. Wacht maar tot mijn vader haar te pakken krijgt!
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:19 schreef charleen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb alle commotie hieromtrent gemist, hier in Ommen e.o.
Je heb nog tijd om bijvoorbeeld een spandoek te schilderen.quote:Tweede Kamerlid Anja Timmer van de PvdA brengt 30 januari een bezoek aan het Vechtdal.
Oh, vertel! Ik heb ook niks gehoord hierover van me ouders?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:19 schreef charleen het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
[..]
Je heb nog tijd om een spandoek te schilderen.
Ze komt ook pas de 30equote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:19 schreef charleen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Las er in mijn enthousiasme helemaal overheenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ze komt ook pas de 30e
of helemaal niet als er niet gauw een bron-linkje in de OP wordt gezet
Genoeg tijd voor een schoengooi aktie dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:23 schreef charleen het volgende:
[..]
Las er in mijn enthousiasme helemaal overheen.
Ze willen nu toch dat Ommen bij de gemeente Dalfsen gaat horen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien kan ze daar dan eens uitleggen waarom er in 2001 zonodig een gemeentelijke herindeling moest komen, waarbij Ommen de dans ontsprong, terwijl Hardenberg de gemeenten Gramsbergen en Avereest erbij kreeg.
Ohw?! Dan weet je meer dan ik. Ommen had veel beter samen gekund met Avereest, vind ik. Als Ommen moet fuseren, ben ik trouwens wel benieuwd of Staphorst de dans opnieuw ontspringt. Hetzelfde geldt voor Olst-Wijhe, dat ongeveer even veel inwoners heeft als Ommen. Dat moet dan maar fuseren met Raalte, waar Heino ook al onder valt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:01 schreef charleen het volgende:
Ze willen nu toch dat Ommen bij de gemeente Dalfsen gaat horen?
Tja, ik weet niet in hoeverre dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren, hoor, af en toe valt mijn oog op zo'n weekkrantje en meen het een aantal keren zien staan, er wordt in elk geval over nagedacht.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ohw?! Dan weet je meer dan ik. Ommen had veel beter samen gekund met Avereest, vind ik. Als Ommen moet fuseren, ben ik trouwens wel benieuwd of Staphorst de dans opnieuw ontspringt. Hetzelfde geldt voor Olst-Wijhe, dat ongeveer even veel inwoners heeft als Ommen. Dat moet dan maar fuseren met Raalte, waar Heino ook al onder valt.
Ja, de herindeling van 2001 was zo'n succes dat het dringend tijd is voor een nieuwe ronde.
Serieus? Lijkt me heel onwaarschijnlijk. Dalfsen heeft net een nieuw gemeentehuis omdat de andere te klein was geworden na de vorige herindeling.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:01 schreef charleen het volgende:
[..]
Ze willen nu toch dat Ommen bij de gemeente Dalfsen gaat horen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |