abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65406800
quote:
Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Lemmeb het volgende:
Oké, dan leg ik me daar maar bij neer.

Ik vind het eerlijk gezegd nogal wat, om hier over diverse mede-users en moderators zonder enige vorm van concrete onderbouwing van de daken te schreeuwen dat het allemaal "racisten" zouden zijn. Dat gaat wel iets verder dan een standaard flame. Maar goed, je zult er ongetwijfeld wel je redenen voor hebben om het niet weg te halen.
Ach, volgens mij is het vaker gezegd, mensen die wat 'minder begaafd' zijn mogen iets meer.
Mensen die kunnen nadenken zullen namelijk nooit zo reageren.
pi_65406916
SCH in hoogste staat van PMS.
What else is new.

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 26 januari 2009 @ 00:48:19 #63
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65406939
quote:
Op maandag 26 januari 2009 00:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ach, volgens mij is het vaker gezegd, mensen die wat 'minder begaafd' zijn mogen iets meer.
Mensen die kunnen nadenken zullen namelijk nooit zo reageren.
Hmmm, deze heb ik persoonlijk nog niet eerder voorbij zien komen, maar er zit wel wat in.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65406997
quote:
Op maandag 26 januari 2009 00:48 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Hmmm, deze heb ik persoonlijk nog niet eerder voorbij zien komen, maar er zit wel wat in.
Er werd toen gedoeld op M*k*.
pi_65407132
quote:
Op maandag 26 januari 2009 00:41 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd nogal wat, om hier over diverse mede-users en moderators zonder enige vorm van concrete onderbouwing van de daken te schreeuwen dat het allemaal "racisten" zouden zijn. Dat gaat wel iets verder dan een standaard flame.
Ik ben dat volledig met je eens.
pi_65410544
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:05 schreef sp3c het volgende:
misschien een poll starten om te zien of anderen hier:
[..]

ook uit opmaken dat SCH me een racist noemt?
Excuus, dat was een verschrijving, daar had zoalshetis moeten staan.
Het was overigens ook niet de post waar je op reageerde.
  maandag 26 januari 2009 @ 09:16:32 #67
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65410568
right
pi_65410628
quote:
Op maandag 26 januari 2009 00:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben dat volledig met je eens.
Zonder enige onderbouwing? Lemmeb is al weken bezig met zijn campagne tegen moslims en Marokkanen. Overal waar een Marokkaan in voorkomt duikt hij op met zijn riedeltjes. Zodra het niet om een Marokkaan gaat, zie je hem niet. Hoe druk zou hij in de topics over de Belgische moordenaar zijn geweest als dat een Marokkaan was? Nu zie je hem er niet. Het is aantoonbaar racistisch wat Lemmeb post, dat is al zo vaak aangetoond dus het is nogal hypocriet en schijnheilig om te doen alsof daar ineens geen bewijslast voor is.

- edit -

Het beleid rond racisme wordt gewoon niet consequent en helder doorgevoerd, daar zit het probleem. Het probleem zit niet bij de users die dat aan de orde stellen. Dat is de omgekeerde wereld.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2009 10:04:12 (Geen info uit PM posten) ]
pi_65410740
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:52 schreef sp3c het volgende:
ik heb niets aan PM's over Lemmeb die niet bestaan, ik kan niets met vage beschuldigingen over gedraai, racisme, vriendjespolitiek of god weet wat je nog meer uit je dikke duim hebt gezogen
Dat je hier open en bloot simpelweg om mij een hak te zetten meerdere malen gaat roept dat Paddy een ban voor lemmeb zou hebben aangevraagd die er niet is gekomen vind ik ronduit smerig want je zet haar nogal voor het blok en de constante suggestie dat ik er wat mee te maken heb gehad is volledig uit de lucht gegrepen.
Het is eerder andersom, jullie zetten mij voor het blok. paddy PM-ed naar mij en andere users dat Lemmeb inderdaad veel te ver gaat en een ban moet krijgen. Jij ontkent dat hier en neemt het voor Lemmeb op door te zeggen dat er weinig aan de hand is, dat je niet weet waar het over gaat en dat er niks in zijn notes terug te vinden is. Jij neemt het voor hem op, op dezelfde dag dat een andere moderator precies het tegenovergestelde beweert. Het is wat lastig dat zij niet reageert en ik vind het vervelend voor haar om dit zo te moeten melden maar het is wel de waarheid.

Dan kan je hier een enorm persoonlijjk en suggestief verhaal af gaan steken maar dat verandert de situatie niet.
  maandag 26 januari 2009 @ 09:28:23 #70
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65410799
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:19 schreef SCH het volgende:
Lemmeb is al weken bezig met zijn campagne tegen moslims en Marokkanen. Overal waar een Marokkaan in voorkomt duikt hij op met zijn riedeltjes. Zodra het niet om een Marokkaan gaat, zie je hem niet. Hoe druk zou hij in de topics over de Belgische moordenaar zijn geweest als dat een Marokkaan was? Nu zie je hem er niet. Het is aantoonbaar racistisch wat Lemmeb post, dat is al zo vaak aangetoond dus het is nogal hypocriet en schijnheilig om te doen alsof daar ineens geen bewijslast voor is.
"Het is aantoonbaar racistisch wat SCH post, dat is al zo vaak aangetoond dus het is nogal hypocriet en schijnheilig om te doen alsof daar ineens geen bewijslast voor is."

Ik bepaal zelf wel in welke topics ik post, net zoals SCH dat zelf ook doet. Het is erg makkelijk om over willekeurige users zonder echte onderbouwing dit soort aantijgingen te verzinnen. Maar als je mensen hier keer op keer mee weg laat komen, wordt het van kwaad tot erger.
pi_65411089
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:28 schreef Lemmeb het volgende:
Ik bepaal zelf wel in welke topics ik post, net zoals SCH dat zelf ook doet. Het is erg makkelijk om over willekeurige users zonder echte onderbouwing dit soort aantijgingen te verzinnen. Maar als je mensen hier keer op keer mee weg laat komen, wordt het van kwaad tot erger.
Het is niet willekeurig en niet zonder echte onderbouwing. Die onderbouwing is in het verleden voldoende gegeven, door meerdere users en het is zelfs bevestigd door een moderator.

En natuurlijk bepaal je zelf waar je wilt posten, ik geef alleen maar het patroon aan.
  maandag 26 januari 2009 @ 09:46:11 #72
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65411168
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is niet willekeurig en niet zonder echte onderbouwing. Die onderbouwing is in het verleden voldoende gegeven, door meerdere users en het is zelfs bevestigd door een moderator.
Ook dit tover je weer uit je grote duim, jouw persoonlijke haatcampagne kent zolangzamerhand geen grenzen meer. Waar is die onderbouwing in het verleden voldoende gegeven, door meerdere users? Waar is dit bevestigd door een moderator? Ik wil nu links zien.
quote:
En natuurlijk bepaal je zelf waar je wilt posten, ik geef alleen maar het patroon aan.
Heb je je eigen topiclijst weleens bekeken? 90% in VBL en een enkel Wilderstopic tussendoor. Je zou op grond daarvan bijna gaan denken dat het hier zo'n voetbalhooligan betreft.

M.a.w.: nee, dit patroon is geen argument. Je zult echt met iets veel beters aan moeten komen.
pi_65411269
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:46 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ook dit tover je weer uit je grote duim, jouw persoonlijke haatcampagne kent zolangzamerhand geen grenzen meer. Waar is die onderbouwing in het verleden voldoende gegeven, door meerdere users? Waar is dit bevestigd door een moderator? Ik wil nu links zien.
Volgens mij is het niet toegestaan om PM-s te plaatsen, ik ga dat risico niet lopen. Als het wel kan, dan hoor ik het graag.
  maandag 26 januari 2009 @ 09:52:47 #74
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65411325
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet toegestaan om PM-s te plaatsen, ik ga dat risico niet lopen. Als het wel kan, dan hoor ik het graag.
Zoals ik eerder hierboven al zei: je hebt toch zo'n grote bek? Doe het dan maar gewoon. Of stuur ze aan me door, want dat mag volgens mij wel. Desnoods via mail, lemmeb@gmail.com
pi_65411348
Ik ben ongeveer een kleine week heel goed ziek geweest en eerlijk gezegd kan ik me niets herinneren van aanvragen van bans. Nu had ik 40.2 koorts, dus misschien tijdens dromen FOK! op gegaan, maar dacht het niet.

Ik ga mijn PMs van SCH voor de zekerheid ook nog maar eens doorspitten, want dit kan ten eerste al nooit recent geweest zijn, en ten tweede zal ik het niet zo gauw over bans hebben, of ik moet een linkje naar med kunnen plaatsen. Gelukkig bewaar ik mijn verstuurde PM's. Wanneer zou ik je die PM verstuurd hebben SCH?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_65411491
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:54 schreef paddy het volgende:
Ik ben ongeveer een kleine week heel goed ziek geweest en eerlijk gezegd kan ik me niets herinneren van aanvragen van bans. Nu had ik 40.2 koorts, dus misschien tijdens dromen FOK! op gegaan, maar dacht het niet.

Ik ga mijn PMs van SCH voor de zekerheid ook nog maar eens doorspitten, want dit kan ten eerste al nooit recent geweest zijn, en ten tweede zal ik het niet zo gauw over bans hebben, of ik moet een linkje naar med kunnen plaatsen. Gelukkig bewaar ik mijn verstuurde PM's. Wanneer zou ik je die PM verstuurd hebben SCH?
Ik heb het net ook even nagekeken en blijkbaar ook koortsdromen gehad. Ik heb het niet goed in de herinnering, het blijkt niet om jou te gaan Maar om Frutsel. Maar de inhoud is wel hetzelfde als ik hierboven stel.

Het zou toch echt wel fijn zijn als er nu eens actie wordt ondernomen en een duidelijk statement over racisme en al die Marokkanenhaat komt. Ik volg FOK! al vrij lang en de laatste maanden lijkt het weer een vlucht te nemen na een wat rustiger periode, en ik hoef niet uit te leggen welke users daar met name verantwoordelijk voor zijn.
pi_65411555
And the soap continues.

maandag 26 januari 2009 @ 10:04:24 #78
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65411592
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb het net ook even nagekeken en blijkbaar ook koortsdromen gehad. Ik heb het niet goed in de herinnering, het blijkt niet om jou te gaan Maar om Frutsel. Maar de inhoud is wel hetzelfde als ik hierboven stel.
Ohhhh, nu gaat het ineens weer om Frutsel!

Nou kom op dan met die PM's! Want je wordt zo ongeveer per post ongeloofwaardiger.
quote:
Het zou toch echt wel fijn zijn als er nu eens actie wordt ondernomen en een duidelijk statement over racisme en al die Marokkanenhaat komt. Ik volg FOK! al vrij lang en de laatste maanden lijkt het weer een vlucht te nemen na een wat rustiger periode, en ik hoef niet uit te leggen welke users daar met name verantwoordelijk voor zijn.
Nou, vertel eens? Welke users zijn daar volgens jou met name voor verantwoordelijk? Of nog liever, kom nou eens met dat lijstje van 'racistische users', zoals iemand hierboven al opperde?
pi_65411669
Eventuele mededelingen die moderators al dan niet zouden hebben gedaan via een PM, horen NIET hier thuis. Als er iets via een PM wordt gecommuniceerd, zijn er redenen voor om dat via een PM te doen, anders zou het wel hier worden geplaatst.

Verder is het, wat damian5700 zegt, vooral een soap van een paar users die een compleet feedback-topic gijzelen om elkaar zwart te maken. Ik houd me er verder buiten, kan ik melden.
pi_65411683
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:04 schreef Lemmeb het volgende:
Ohhhh, nu gaat het ineens weer om Frutsel!
Nou kom op dan met die PM's! Want je wordt zo ongeveer per post ongeloofwaardiger.
Nee! Inhoud van PM's hoort NIET hier in openbaarheid.
pi_65411702
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik houd me er verder buiten, kan ik melden.
Jammer, het gaat ook over jou. Het gaat over NWS, over moderators en users. Lijkt me niet logisch je aan de discussie te onttrekken. Je speelt er een niet onbelangrijke rol in, of je dat nou wilt of niet.
pi_65411722
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee! Inhoud van PM's hoort NIET hier in openbaarheid.
Het is wel lastig dat moderators via PM's signalen afgeven, ook paddy trouwens, die ze hier niet continueren.
pi_65411890
Maar SCH, het lijkt wel alsof jij hier de norm wil bepalen. Via jouw maatstaven wordt bepaald wie er een racist is of niet. En aan de hand van jouw opmerking op de eerste pagina blijkt ook dat het doel de middelen heiligt.
Volgens mij mag je gerust een klacht neerleggen over het een en ander, maar als er andere afwegingen worden gemaakt dan volstaat jezelf erbij neer te leggen.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
  maandag 26 januari 2009 @ 10:19:05 #84
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65411903
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:07 schreef Elfletterig het volgende:
Verder is het, wat damian5700 zegt, vooral een soap van een paar users die een compleet feedback-topic gijzelen om elkaar zwart te maken. Ik houd me er verder buiten, kan ik melden.
Dit is veel te makkelijk. Ik mag toch aannemen dat jij hier mij niet mee bedoelt. Ik ben hier niet degene die andere users zwartmaakt. Integendeel, ik ben degene die hier stelselmatig en op schofterige wijze door SCH wordt zwartgemaakt en wordt weggezet als crimineel, racist en WP-aanhanger. En niet andersom.

Maar goed, als ik jou nu goed begrijp, mag dat hier allemaal zomaar. Zonder dat het gevolgen heeft voor degene die zo tekeer gaat. Ik heb een moeilijke tijd om dat te geloven.
pi_65411973
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:18 schreef damian5700 het volgende:
Maar SCH, het lijkt wel alsof jij hier de norm wil bepalen. Via jouw maatstaven wordt bepaald wie er een racist is of niet. En aan de hand van jouw opmerking op de eerste pagina blijkt ook dat het doel de middelen heiligt.
Volgens mij mag je gerust een klacht neerleggen over het een en ander, maar als er andere afwegingen worden gemaakt dan volstaat jezelf erbij neer te leggen.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Dat is niet helemaal waar. Er is ook nog zoiets als de wet en die wordt hier regelmatig overschreden. Dat zijn dus niet alleen mijn maatstaven. Het is alleen zo dat FOK! niet wil dat er derden bij gehaald worden, op straffe van langdurige bans, dus zullen we het hier wel moeten uitvechten. En racisme is racisme, dat heeft niks met mijn norm te maken. Bovendien gaat de discussie niet alleen over mijn mening maar ook over de mening van moderatoren en de consequentheid daarvan. Waarom zou ik me ergens bij neerleggen als het niet klopt?
pi_65412009
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:19 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dit is veel te makkelijk. Ik mag toch aannemen dat jij hier mij niet mee bedoelt. Ik ben hier niet degene die andere users zwartmaakt. Integendeel, ik ben degene die hier stelselmatig en op schofterige wijze door SCH wordt zwartgemaakt en wordt weggezet als crimineel, racist en WP-aanhanger. En niet andersom.

Maar goed, als ik jou nu goed begrijp, mag dat hier allemaal zomaar. Zonder dat het gevolgen heeft voor degene die zo tekeer gaat. Ik heb een moeilijke tijd om dat te geloven.
Waarom zou ik jou niet voor racist mogen uitmaken? Ik ben voor zoveel dingen uitgemaakt hier, als je zelf niet de minste teksten plaatst, moet je niet gaan huilen als mensen dat gaan benoemen. Ik word hier altijd gezien als een extreem-linkse kraker die volgens sp3c parkeerplaatsen bezoekt etcetera. Het zal me wat.
pi_65412089
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Er is ook nog zoiets als de wet en die wordt hier regelmatig overschreden. Dat zijn dus niet alleen mijn maatstaven. Het is alleen zo dat FOK! niet wil dat er derden bij gehaald worden, op straffe van langdurige bans, dus zullen we het hier wel moeten uitvechten. En racisme is racisme, dat heeft niks met mijn norm te maken. Bovendien gaat de discussie niet alleen over mijn mening maar ook over de mening van moderatoren en de consequentheid daarvan. Waarom zou ik me ergens bij neerleggen als het niet klopt?
Omdat het nu vooralsnog lijkt alsof je niet ophoudt met posten, en en passant zelf ook nog redelijk dicht tegen de grens van betamelijkheid aanschurkt, totdat iemand een ban heeft.
Volgens mij is jouw punt duidelijk, tenminste als jouw lijstje namen wie er volgens jou racisten zijn compleet is.
Nog meer namen of was dat het?
  maandag 26 januari 2009 @ 10:27:45 #88
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65412107
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom zou ik jou niet voor racist mogen uitmaken? Ik ben voor zoveel dingen uitgemaakt hier, als je zelf niet de minste teksten plaatst, moet je niet gaan huilen als mensen dat gaan benoemen. Ik word hier altijd gezien als een extreem-linkse kraker die volgens sp3c parkeerplaatsen bezoekt etcetera. Het zal me wat.
Dat is jouw probleem en hoe jij daarmee omgaat moet je ook zelf weten.

Het is nogal een verschil of je iemand voor "racist" of voor "extreem-linkse kraker annex parkeerplaatsbezoeker" uitmaakt. Als je dat zelf niet snapt, wordt het misschien tijd om het wetboek er eens bij te pakken en je algemene ontwikkeling te verbreden.
pi_65412133
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:27 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem en hoe jij daarmee omgaat moet je ook zelf weten.

Het is nogal een verschil of je iemand voor "racist" of voor "extreem-linkse kraker annex parkeerplaatsbezoeker" uitmaakt. Als je dat zelf niet snapt, wordt het misschien tijd om het wetboek er eens bij te pakken en je algemene ontwikkeling te verbreden.
Dat is jouw interpretatie. Er is genoeg aanleiding, gezien de inhoud van jouw posts, om je als racist te bestempelen. Het verbaast me dat je dat ontkent.
pi_65412166
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:27 schreef damian5700 het volgende:
Omdat het nu vooralsnog lijkt alsof je niet ophoudt met posten, en en passant zelf ook nog redelijk dicht tegen de grens van betamelijkheid aanschurkt, totdat iemand een ban heeft.
Het komt zo af en toe terug als er weer grenzen worden overschreden en er niet wordt ingegrepen, zoals afgelopen weekend. Wist ik veel dat paddy ziek was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')