Game on !quote:Op woensdag 10 december 2008 20:31 schreef Breach het volgende:
Steven: "Die Lazovic blijft een klein kind"
quote:
Tot wanneer kun je nomineren?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:41 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
omdat jullie met de sint tuinfluiter zo goed hebben geholpen,
hierbij de oproep om voor de kerst wedstrijd jezelf te
nomineren
[/spam]
p.s. lazovic mag stikken in de speen
de etnische minderheden hebben niet eens internetquote:Op maandag 8 december 2008 20:14 schreef SCH het volgende:
Breach of Gordon, de de nummer zit vast in Vietnam-oorlog.
20 decquote:Op woensdag 10 december 2008 23:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tot wanneer kun je nomineren?
Ik wil zelf niet te vroeg een feest-avatar.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
Stel Ruudje zit vannacht in een duur internetcafe en kan ons niet vinden !
quote:
Kleinzusje, kun je voor mij niet iets moois fabriceren, ben wel toe aan iets nieuws... zou het erg tof vindenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Probeer VBL ers al weken een kerstmuts op te zetten, maar ze willen niet
Ze hebben het hier niet zo op mutsen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Probeer VBL ers al weken een kerstmuts op te zetten, maar ze willen niet
Toon = The Vulture?quote:Op donderdag 11 december 2008 08:34 schreef Madhouse11 het volgende:
[ afbeelding ]
Toon doet ook mee !
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jatwerk. Plagiaat. Letterdieverij.
oh jawel hoor, voor een lekkere warme muts kun je mij midden in de nacht wakker makenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ze hebben het hier niet zo op mutsen.
Deze muts zal je dit weekend eens flink onderhanden nemenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kleinzusje, kun je voor mij niet iets moois fabriceren, ben wel toe aan iets nieuws... zou het erg tof vinden
Die Nick Symmonds mag er sowieso wel uit
quote:
Kleinzusje heeft altijd wel een gaatje voor je vrij.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
@ kleinzusje: dat onder handen nemen klinkt goed.![]()
Als je dit weekend nog een gaatje hebt..
Je kan een keer training overslaan, toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:06 schreef Rumille het volgende:
Jury pas om 9 uur in verband met voetbaltraining.
Nee man, moet m'n reeks van minimaal 1 goal per wedstrijd in stand houden en dat kan alleen als ik in de basis sta, jwt!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je kan een keer training overslaan, toch?
Nee jwz, da's stylo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:46 schreef Joesse het volgende:
ik zal één dezer dagen weer eens een tussenstand posten
Heeft je in het echt Frank du Mouge?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:11 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nee man, moet m'n reeks van minimaal 1 goal per wedstrijd in stand houden en dat kan alleen als ik in de basis sta, jwt!.
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:46 schreef Joesse het volgende:
ik zal één dezer dagen weer eens een tussenstand posten
Of juist niet. Met de successen van SCH van de afgelopen tijd en in het achterhoofd dat wij niet heel ver van elkaar stonden, is het misschien wel beter om het niet te doen...quote:
Voor de spanning bedoel je?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Of juist niet. Met de successen van SCH van de afgelopen tijd en in het achterhoofd dat wij niet heel ver van elkaar stonden, is het misschien wel beter om het niet te doen...
(Als het wel gebeurt heb ik daar ok weinig op tegen, maar het is een idee)
Neen, ga niet wegquote:Op donderdag 11 december 2008 19:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voor de spanning bedoel je?
Ja, dat is ook weer zo en wat dat betreft kan het ook nog wel even wachten.
en ga jij nog op wintersport of zo?![]()
ik vind het ook prima om geen tussenstanden meer te posten hoor, 't maakt mij niet uitquote:Op donderdag 11 december 2008 19:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Of juist niet. Met de successen van SCH van de afgelopen tijd en in het achterhoofd dat wij niet heel ver van elkaar stonden, is het misschien wel beter om het niet te doen...
(Als het wel gebeurt heb ik daar ok weinig op tegen, maar het is een idee)
Hou het maar stil. Dan hoef ik niet tactisch te jureren en krijgt SCH standaard de poedel.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:22 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik vind het ook prima om geen tussenstanden meer te posten hoor, 't maakt mij niet uitHet was sowieso de laatste tussenstand geweest dan. Maar het is eigenlijk wel spannender om nu gewoon door te gaan tot het eind.. maar goed: zegt u het maar
Klaas-Jan, je weet.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft je in het echt Frank du Mouge?
ja wat mij betreft welquote:Op donderdag 11 december 2008 21:00 schreef Isiolo het volgende:
Krijgen we ook nog de "Poedelprijs van het jaar ?"
Aan gier dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:08 schreef Rumille het volgende:
[..]
Eensch, veel podiumkandidaten, geen poedelkandidaat eigenlijk.
Ik geef hem wel aan Toon.
quote:FritsVanEgters
Stevens grijpt naar oud middel om Lazovic te doen stoppen met janken
quote:vrolijke-frits
Lazovic mag z'n handjes dichtknijpen dat 'ie nog in de basis staat
quote:Zjakkie
Lazovic: "Scoren in de Champions League is kinderlijk eenvoudig"
quote:Isiolo
Luiervic laat zich niet foppe
De opmaak is hier te vinden.quote:Toon
'Ik wist dat dat kreng kon zuigen'
Jij zit in het verkeerde topicquote:
?quote:
je zet een stap in de goede richting vandaag weerquote:Op donderdag 11 december 2008 21:07 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Kan ik toch nog meedoen om de eer
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:14 schreef Rumille het volgende:
, poedel vond ik te geforceerd overkomen. .
Als je een klein diertje zo mishandelt vind ik dat inderdaad wat geforceerd.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:35 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Plaatje nu ook al geforceerd ?![]()
Ik vind hem wel cute
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:36 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als je een klein diertje zo mishandelt vind ik dat inderdaad wat geforceerd.
Die hond probeert ook iets te forceren volgens mij..quote:Op donderdag 11 december 2008 21:52 schreef Isiolo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier met me poedel
Wilde dat nou net niet zeggenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Die hond probeert ook iets te forceren volgens mij..
Met een gala en bitterballen en zo?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:00 schreef Isiolo het volgende:
Krijgen we ook nog de "Poedelprijs van het jaar ?"
http://www.geenstijl.nl/archives/images/timmerdecler.jpgquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:10 schreef Beschouw het volgende:
Timmer: ''Dus jij wil mijn skimuts zijn?''
Goede juryquote:Op donderdag 11 december 2008 21:14 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Podium zat dicht bij elkaar, poedel vond ik te geforceerd overkomen. Goede ronde, helaas geen echte topper.
Toon.
Jij beïnvloed de jury!!!@#!~!!quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:59 schreef sezten het volgende:
[..]
Jij beïnvloed de jury!!!@#!~!!![]()
![]()
![]()
*Probeert stiekem contact te maken met kleinzusje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:13 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Henk word later barkeeper
Je heeft gelijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef Beschouw het volgende:
Hij wordt barkeeper, dan wel.
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:19 schreef Joesse het volgende:
[..]dat niemand die link nog had gelegd!
quote:Joesse
Timmer gets hammered
quote:EnGCatjuh
Timmer kan wel een paar Flügels gebruiken in het doel bij Feyenoord
quote:Isiolo
Henk wordt later barkeeper
De opmaak is hier te vinden.quote:kleinzusje
Timmer heeft trek in een hutspotje
Als ik het podium zo zie kun je dat als compliment beschouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Dat bedoelt hij ja.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:26 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
De beste in tijden zul je bedoelen
random avatarquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:56 schreef Beschouw het volgende:
Iets vreemds is aan de hand met ikoontje van ruud. Telkens als je inlogt of een post plaatst, verschijnt er een ander.
Die banaan van Warhol zie ik trouwens het liefst.
Hij heeft geen leven dus verandert elke 5 minuten zijn ikoontje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:56 schreef Beschouw het volgende:
Iets vreemds is aan de hand met ikoontje van ruud. Telkens als je inlogt of een post plaatst, verschijnt er een ander.
Die banaan van Warhol zie ik trouwens het liefst.
ok, het scriptje heb ik van Toma, dus complimenten naar hemquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Viel me nu pas op. Beschouw het als een compliment.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:03 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is verre van een geisioloseerd hutspotje
Om de ego's van de mannen een boess te gevenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:28 schreef SCH het volgende:
Waarom doen vrouwen nooit mee om te winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om de ego's van de mannen een boess te gevenboost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Dank manmensquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank manmens![]()
wat een kennis, wat een taalgevoel, echt
klasse
tja, mannen hèquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank manmens![]()
wat een kennis, wat een taalgevoel, echt
klasse
Je hebt tóch maar je onderschrift gewijzigd?quote:
quote:-Beschouw-
-Braziliaanse bondspresident: ''Meneer Abramovich, kiest u maar uit. Keuze genoeg.''-
quote:-Joesse-
-Coach: "Niet op een kluitje, jongens!"-
quote:-SCH-
-Coach: "Ik heb altijd al moeite gehad met kiezen"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-FritsVanEgters-
-verkeerd topic -
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:17 schreef Breach het volgende:
Oeeee, Isiolo heeft dit weleens beter gedaan..
mjaa dat is waar....quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:17 schreef Breach het volgende:
Oh, kan ik me niks van herinnerenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:17 schreef Breach het volgende:
www.willowbrookbiblecamp.orgquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:47 schreef SCH het volgende:
Heb je weer wat te zeiken ouwe? Poedel?
Amen! (ik googlede alleen maar op corner en soccer)quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:51 schreef Isiolo het volgende:
[..]
www.willowbrookbiblecamp.org
Vakantie kiekje SCH ?
En een beterequote:Op zaterdag 13 december 2008 21:31 schreef SCH het volgende:
He, dat is een hele andere foto dan ik had gepost
quote:
quote:
En deze modder foto ook niks (ook al denk ik dat je de modderfoto bedoelde)quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:46 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Een paar mensen op een camping... Wat heeft die foto met voetbal te maken?
Ik bedoelde die modderfoto idd, ik quotte even de verkeerdequote:Op zaterdag 13 december 2008 21:48 schreef sezten het volgende:
[..]
En deze modder foto ook niks (ook al denk ik dat je de modderfoto bedoelde)
+ we hebben net al een modderfoto gehad
En mijn winnend onderschrift kan dus de prullenbak in?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:00 schreef sezten het volgende:
Oké
NIEUWE FOTO!!! SCHH NIEUWE FOTOO!!!
Dan doe jij die nieuwe,quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En mijn winnend onderschrift kan dus de prullenbak in?
Sch's vakantie park..... en dat zijn ze vriendjes. Daar ergens staat ook Ned Flandersquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:46 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Een paar mensen op een camping... Wat heeft die foto met voetbal te maken?
Inderdaad.quote:
Was de poedel niet juist ?quote:Op zondag 14 december 2008 11:39 schreef SCH het volgende:Competitievervalsing.
Ik zal die kleine onruststoker een poepie laten ruiken
quote:-Rumille-
-Wim wist het al jaren geleden: ' Geef mij maar Amsterdam!'-
quote:-ruud_fr-
-"Kijk ze eens in de middencirkel met hun handen omhoog staan om te stemmen"-
quote:-EnGCatjuh-
-Twee boeren met kiespijn.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vrolijke-frits-
-Verbeek:"En die jongens op Het Kasteel maar denken dat ze de beste club van Rotterdam zijn, we staan mooi nog één plek boven ze!"-
Die poedel is toch best leuk?quote:Op zondag 14 december 2008 21:12 schreef SCH het volgende:
Wacht toch eens rustig af, stelletje ganzen.
quote:Op zondag 14 december 2008 21:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die poedel is toch best leuk?
Inderdaad!quote:Op zondag 14 december 2008 21:29 schreef Beschouw het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op. Jammer dat Wiesenthal niet meer leeft.
quote:Op maandag 15 december 2008 08:42 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
"SCH presenteert met trots zijn Kerstoutfit 2008"
Totale off-day ofzo, en de andere 2 podiums?quote:
Ja, hoppa aan de schandpaal!quote:Op maandag 15 december 2008 22:00 schreef SCH het volgende:
Vorig jaar hebben ze vuurwerk aan zijn staartje vastgebonden
He-le-maal vergetenquote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef SCH het volgende:
Catjuh toch. Wat zou er zijn?
quote:Gordon_Shumway
'Die Abel Xavier weet ook telkens weer te verrassen met zijn kapsel.'
quote:
quote:Joesse
Nieuwe Chelsea aankoop blijkt miskoop: hij geeft teveel weg.
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Liverpool FC in het blauw geen succes.
SCH ziet weer piemels?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Swaffelen ook bij voetballers in trek
Nee sorry...quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:13 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Culina: "Yeah, down under!''
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:13 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Culina: "Yeah, down under!''
quote:-Rumille-
-Culina neemt Buttner iets te letterlijk.-
quote:-FritsVanEgters-
-Büttner: "Hij komt in met gestrekt been, scheids!"-
quote:-Beschouw-
-Culina: "Yeah, down under!''-
De opmaak is hier te vinden.quote:-sezten-
-"Mis! Shit verkeerde bal."-
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:09 schreef Rumille het volgende:
Goede jury!
quote:
Dan ben ik dus de bok?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
(Kingsley Royal, de mascotte van Reading FC)
Kan morgen helaas niet jureren. Mijn computer wordt vervangen. Zal wel de hele avond met installeren bezig zijn.
Wel posten zodra je kunt hè. Ik wacht tot 9 uur voor ik de handschoen oppak.quote:
Het spijt me vreselijk! Iemand moet 'm krijgen he.. dit is al de tweede keer dat ik jou de poedel geefquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:22 schreef Joesse het volgende:
[..]
Het spijt me vreselijk! Iemand moet 'm krijgen he.. dit is al de tweede keer dat ik jou de poedel geef't is niks persoonlijks hoor
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:31 schreef Beschouw het volgende:
Kan morgen helaas niet jureren. Mijn computer wordt vervangen. Zal wel de hele avond met installeren bezig zijn.
"Mag ik je pak lenen na de wedstrijd? Anders kom ik hier nooit veilig weg!"Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Come Back Jan Mulder
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:27 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Scheids waarschuwt leeuw dat hij geel krijgt als hij in z'n hempie gaat staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |