Hij heeft geen leven dus verandert elke 5 minuten zijn ikoontje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:56 schreef Beschouw het volgende:
Iets vreemds is aan de hand met ikoontje van ruud. Telkens als je inlogt of een post plaatst, verschijnt er een ander.
Die banaan van Warhol zie ik trouwens het liefst.
ok, het scriptje heb ik van Toma, dus complimenten naar hemquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Viel me nu pas op. Beschouw het als een compliment.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:03 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is verre van een geisioloseerd hutspotje
Om de ego's van de mannen een boess te gevenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:28 schreef SCH het volgende:
Waarom doen vrouwen nooit mee om te winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om de ego's van de mannen een boess te gevenboost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Dank manmensquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank manmens![]()
wat een kennis, wat een taalgevoel, echt
klasse
tja, mannen hèquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank manmens![]()
wat een kennis, wat een taalgevoel, echt
klasse
Je hebt tóch maar je onderschrift gewijzigd?quote:
quote:-Beschouw-
-Braziliaanse bondspresident: ''Meneer Abramovich, kiest u maar uit. Keuze genoeg.''-
quote:-Joesse-
-Coach: "Niet op een kluitje, jongens!"-
quote:-SCH-
-Coach: "Ik heb altijd al moeite gehad met kiezen"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-FritsVanEgters-
-verkeerd topic -
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:17 schreef Breach het volgende:
Oeeee, Isiolo heeft dit weleens beter gedaan..
mjaa dat is waar....quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:17 schreef Breach het volgende:
Oh, kan ik me niks van herinnerenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:17 schreef Breach het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |