Game on !quote:Op woensdag 10 december 2008 20:31 schreef Breach het volgende:
Steven: "Die Lazovic blijft een klein kind"
quote:
Tot wanneer kun je nomineren?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:41 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
omdat jullie met de sint tuinfluiter zo goed hebben geholpen,
hierbij de oproep om voor de kerst wedstrijd jezelf te
nomineren
[/spam]
p.s. lazovic mag stikken in de speen
de etnische minderheden hebben niet eens internetquote:Op maandag 8 december 2008 20:14 schreef SCH het volgende:
Breach of Gordon, de de nummer zit vast in Vietnam-oorlog.
20 decquote:Op woensdag 10 december 2008 23:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tot wanneer kun je nomineren?
Ik wil zelf niet te vroeg een feest-avatar.
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
Stel Ruudje zit vannacht in een duur internetcafe en kan ons niet vinden !
quote:
Kleinzusje, kun je voor mij niet iets moois fabriceren, ben wel toe aan iets nieuws... zou het erg tof vindenquote:Op woensdag 10 december 2008 23:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Probeer VBL ers al weken een kerstmuts op te zetten, maar ze willen niet
Ze hebben het hier niet zo op mutsen.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Probeer VBL ers al weken een kerstmuts op te zetten, maar ze willen niet
Toon = The Vulture?quote:Op donderdag 11 december 2008 08:34 schreef Madhouse11 het volgende:
[ afbeelding ]
Toon doet ook mee !
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jatwerk. Plagiaat. Letterdieverij.
oh jawel hoor, voor een lekkere warme muts kun je mij midden in de nacht wakker makenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ze hebben het hier niet zo op mutsen.
Deze muts zal je dit weekend eens flink onderhanden nemenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kleinzusje, kun je voor mij niet iets moois fabriceren, ben wel toe aan iets nieuws... zou het erg tof vinden
Die Nick Symmonds mag er sowieso wel uit
quote:
Kleinzusje heeft altijd wel een gaatje voor je vrij.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
@ kleinzusje: dat onder handen nemen klinkt goed.![]()
Als je dit weekend nog een gaatje hebt..
Je kan een keer training overslaan, toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:06 schreef Rumille het volgende:
Jury pas om 9 uur in verband met voetbaltraining.
Nee man, moet m'n reeks van minimaal 1 goal per wedstrijd in stand houden en dat kan alleen als ik in de basis sta, jwt!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je kan een keer training overslaan, toch?
Nee jwz, da's stylo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:46 schreef Joesse het volgende:
ik zal één dezer dagen weer eens een tussenstand posten
Heeft je in het echt Frank du Mouge?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:11 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nee man, moet m'n reeks van minimaal 1 goal per wedstrijd in stand houden en dat kan alleen als ik in de basis sta, jwt!.
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:46 schreef Joesse het volgende:
ik zal één dezer dagen weer eens een tussenstand posten
Of juist niet. Met de successen van SCH van de afgelopen tijd en in het achterhoofd dat wij niet heel ver van elkaar stonden, is het misschien wel beter om het niet te doen...quote:
Voor de spanning bedoel je?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Of juist niet. Met de successen van SCH van de afgelopen tijd en in het achterhoofd dat wij niet heel ver van elkaar stonden, is het misschien wel beter om het niet te doen...
(Als het wel gebeurt heb ik daar ok weinig op tegen, maar het is een idee)
Neen, ga niet wegquote:Op donderdag 11 december 2008 19:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voor de spanning bedoel je?
Ja, dat is ook weer zo en wat dat betreft kan het ook nog wel even wachten.
en ga jij nog op wintersport of zo?![]()
ik vind het ook prima om geen tussenstanden meer te posten hoor, 't maakt mij niet uitquote:Op donderdag 11 december 2008 19:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Of juist niet. Met de successen van SCH van de afgelopen tijd en in het achterhoofd dat wij niet heel ver van elkaar stonden, is het misschien wel beter om het niet te doen...
(Als het wel gebeurt heb ik daar ok weinig op tegen, maar het is een idee)
Hou het maar stil. Dan hoef ik niet tactisch te jureren en krijgt SCH standaard de poedel.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:22 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik vind het ook prima om geen tussenstanden meer te posten hoor, 't maakt mij niet uitHet was sowieso de laatste tussenstand geweest dan. Maar het is eigenlijk wel spannender om nu gewoon door te gaan tot het eind.. maar goed: zegt u het maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |