Staat ergens op you tube moet je ff zoekenquote:Op donderdag 11 december 2008 00:04 schreef Karammel het volgende:
Ah... even een vraagje.
Is die documentaire al ergens te vinden waar de moeder van Natalee als verdachte wordt gezien?
Voor iemand die zo graag schrijft mag ze best de naam van het slachtoffer even goed spellen.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef johan555 het volgende:
Natalie Halloway And the Joran Confession
By Rachael Rizzo
Rachael Rizzo has been an actress since the age of nine. Since forever she has been writing about what the things she loves mean to ...
...It was on the Natalie Halloway case
En dat zegt iemand die over de vermeende strafbaarheid van bepaalde feiten praat.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:06 schreef bastibro het volgende:
Gielen moet een paar liter amoniak drinken!
(bericht 3% gewijzigd)
Hoezo johan;quote:Op woensdag 10 december 2008 23:11 schreef johan555 het volgende:
IK snap niet dat je dit soort beweringen durft te doen zonder enig bewijs buster .
Nee hoor johan, het was niet meer dan een kleine demonstratie hoe jij hier normaliter opereert.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef johan555 het volgende:
Buster komt hier alleen om wat te klieren en mensen aan te vallen
Heb je daar zo'n lol in ?
Beter goed gejat (van klaasaapie) dan slecht zelf bedacht, n'est ce pas Bassiequote:
Ik heb eindelijk eens ontdekt wat een troll nou is:quote:Op donderdag 4 december 2008 23:45 schreef bolsena het volgende:
Weet je dat ik écht nog geen flauw idee heb wat een Troll nou precies is?
Jullie hebben het er al vaak over gehad, maar ik weet echt niet wat jullie daar mee bedoelen.
Na de laatste uitlatingen van Rudy schijnt het Arubaanse volk zacht gezegt `niet blij` te zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:28 schreef johan555 het volgende:
[quote]Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef bastibro het volgende:
En daar gaat de schoft!
[ afbeelding ]
ha ha dat is een goeie Bastibro
Zou Paul ook "on the run" gaan net zoals Joran ?
Durven ze nog wel over straat ?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:38 schreef bastibro het volgende:
[..]
Na de laatste uitlatingen van Rudy schijnt het Arubaanse volk zacht gezegt `niet blij` te zijn.
Ben benieuwd hoe ze nu tov Paulass&Son staan
Dus ja, dat kan wel een rennen worden voor Paulass
Voor types als johan is iedereen die het niet met hem eens is een trolletje bolsenaquote:Op donderdag 11 december 2008 00:37 schreef bolsena het volgende:
JoBuster ben jij een trolletje jongen???
Dat kan ik best maar daar heb ik niet altijd zin in.quote:
Ik zei het al eens in het Nederlands:quote:Op donderdag 11 december 2008 00:28 schreef johan555 het volgende:
[quote]Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef bastibro het volgende:
En daar gaat de schoft!
[ afbeelding ]
ha ha dat is een goeie Bastibro
Zou Paul ook "on the run" gaan net zoals Joran ?
Ik vraag me wel af wie er allemaal nog op andere sites posten, SM, RU, dat soort sites.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:44 schreef mrBhimself het volgende:
oh ja, als jullie de leeftijd van Julia nog willen posten op SM, ze is 30 augustus jl. 43 geworden!
Ouchh dat zal ze tegenvallen, PvdS was toch die opgejaagde man die geen leven, laat staan een carriere had?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:44 schreef mrBhimself het volgende:
Ja hoor, Paul gaat nog gewoon elke dag naar zijn werk en wordt ook regelmatig op het parket in Aruba gesignaleerd; business as usual.
Ik denk niet dat de maffe aapies echt staan te wachten op feiten mrB, dat leidt zo af van de heksenjachtquote:oh ja, als jullie de leeftijd van Julia nog willen posten op SM, ze is 30 augustus jl. 43 geworden!
Volgens mij is hij helemaal nog geen advocaatquote:Op donderdag 11 december 2008 00:44 schreef mrBhimself het volgende:
Ja hoor, Paul gaat nog gewoon elke dag naar zijn werk en wordt ook regelmatig op het parket in Aruba gesignaleerd; business as usual.
oh ja, als jullie de leeftijd van Julia nog willen posten op SM, ze is 30 augustus jl. 43 geworden!
Je bedoelt trollenjacht?quote:
Lurken op Scared Monkeys, welnee johan het is veel leuker om af en toe daar in te loggen en die bende geriatrische Rednecks op een "wild goose chase" te sturen.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:52 schreef johan555 het volgende:
Oh jullie zijn de lurkers op sm ha ha
Heb je t in de gaten?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:52 schreef johan555 het volgende:
Oh jullie zijn de lurkers op sm ha ha
Zielig zeg als je dat echt zou doen, heb je geen leven ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2008 01:01 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Lurken op Scared Monkeys, welnee johan het is veel leuker om af en toe daar in te loggen en die bende geriatrische Rednecks op een "wild goose chase" te sturen.![]()
A stranger from NY who met JORAN (and Freddy) years ago always gets their attention
Jawel hoor, geen leven hebben is je met "De Gouden Kooi" onledig houden.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:08 schreef Donnie29 het volgende:
Zielig zeg als je dat echt zou doen, heb je geen leven ofzo?
Op Aruba is Joran's bijnaam " LOVERBOY "quote:Op donderdag 11 december 2008 01:08 schreef mrBhimself het volgende:
Nu je het er toch over hebt mijnheer Bro. Hoe komt het dat je op de SM site Joran consequent Urine blijft noemen, terwijl je hier hebt gepost dat je dat kinderachtige gedoe tegenwoordig achterwege laat. Korte termijn geheugen niet helemaal jofel meer?
Ik was het ff zat met jullie, snap jequote:Op donderdag 11 december 2008 01:08 schreef mrBhimself het volgende:
Nu je het er toch over hebt mijnheer Bro. Hoe komt het dat je op de SM site Joran consequent Urine blijft noemen, terwijl je hier hebt gepost dat je dat kinderachtige gedoe tegenwoordig achterwege laat. Korte termijn geheugen niet helemaal jofel meer?
Ja hoor, dat snap ik wel. Het is uitermate lastig om een beetje fatsoenlijk te discussieren en niet telkens te vervallen in kinderachtig gedrag, dus het is je vergeven hoor, de meesten hier kennen je inmiddels wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:14 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ik was het ff zat met jullie, snap je
Hij was rechter in opleiding nietwaar !quote:Op donderdag 11 december 2008 01:15 schreef mrBhimself het volgende:
Ja, het klopt dat hij drie jaar als rechter heeft gewerkt. Gedurende zijn opleiding heeft hij zaken voorgezeten en als rechter gewerkt. Daarnaast heeft hij ook tijdens zijn periode als advocaat als plv rechter gewerkt. Met name in administratieve zaken, Paul van der Sloot is geen penalist.
Ohh leuk bijnaampjes, je moet eens weten wat voor een leuke bijnaampjes ze daar voor het scum from Alabama hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:12 schreef johan555 het volgende:
Op Aruba is Joran's bijnaam " LOVERBOY "
Nee, dat doet hij niet, hij mocht zich toen rechter noemen en hij mag nu dus zeggen dat hij 3 jaar rechter is geweest, helemaal niks 'vals' aan. Hij mag zich nu niet meer uitgeven voor rechter, maar hij zal ook wel zo slim zijn om dat niet te doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:18 schreef johan555 het volgende:
[..]
Hij was rechter in opleiding nietwaar !
Dan geef je toch een beetje valse voorlichting op zo'n website vind ik !
Hij zit volgens mij net zo diep in de huizenhandel als jij in de sexbusiness toch? Ik kan eigenlijk niet zo goed volgen waarom jij allerlei insinuaties en zogebnaamde 'beschuldigingen' uit over personen die je niet eens kent. Vreemde afwijking m.i.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:19 schreef johan555 het volgende:
En Paul zit ook in de huizen handel toch !
interssant om eens uit te zoekenquote:Op donderdag 11 december 2008 01:27 schreef mrBhimself het volgende:
*zucht* ja, en dan mag je de 'titel' rechter voeren. En los daarvan was hij ook al plv rechter in administratieve zaken en mocht hij zich ook rechter noemen. Denk jij nou werkelijk dat hij zich rechter noemt en dat ook aangeeft op de website van de firma waarvoor hij werkt, terwijl hij die 'titel' niet mocht voeren. Wake up!
Nee hoor maar ik wil de dingen kunnen begrijpenquote:Op donderdag 11 december 2008 01:31 schreef mrBhimself het volgende:
Laat maar zitten joh, je kunt of wilt het niet begrijpen, ik schat in het eerste.
http://www.wikihow.com/Become-More-Intelligent-Than-You-Are-Nowquote:Op donderdag 11 december 2008 01:38 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik wil de dingen kunnen begrijpen
OT ik haatquote:Op donderdag 11 december 2008 00:51 schreef bolsena het volgende:
[..]
Dat kan ik best maar daar heb ik niet altijd zin in.
OT, is dat trouwens het posten van totaal zinloze krantenartikeltjes over drugsgebruik en het ontbreken van gevangenissen in Aruba?
nou das niet vreemd hoor, er lopen heel wat mensen rond op deze aarbol die diploma's kopen, en zich dan doctor enzo noemenquote:Op donderdag 11 december 2008 01:27 schreef mrBhimself het volgende:
*zucht* ja, en dan mag je de 'titel' rechter voeren. En los daarvan was hij ook al plv rechter in administratieve zaken en mocht hij zich ook rechter noemen. Denk jij nou werkelijk dat hij zich rechter noemt en dat ook aangeeft op de website van de firma waarvoor hij werkt, terwijl hij die 'titel' niet mocht voeren. Wake up!
In dit geval bedoelde J on-topic.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:15 schreef duikkie het volgende:
[..]
OT ik haatafkortingen die zowel als OFF als ON topic betekenen in zinnen
this story is not going awayquote:
No chance of thatquote:Op donderdag 11 december 2008 10:17 schreef duikkie het volgende:
[..]
this story is not going away, de enige juiste feit
Ik weet niet wie je bedoelt met het Pro-Jorankamp, maar ik kan wel even reageren.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:54 schreef duikkie het volgende:
heb eens een vraagje voor het pro JORAN kamp en kom op je weet zelf wel of je erbij hoort
According to Karam Misier:quote:Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef bolsena het volgende:
het artikeltje van vorige week, waarin VdStraten verklaard te weten wat er met N is gebeurd en wie er mee te maken hadden
Misschien publiceren ze die niet omdat die stukjes hun beweringen niet staven of misschien zelfs wel ontkrachten.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef duikkie het volgende:
waarom houd zowel peter r de vries als greta leuke stukjes tape achter ??
van peter r de vries weten we dat joran en eem vaak reden en ook langst de hoerenbuurt, waarom wordt dat achtergehouden ??
zo ook greta die heeft drie opnames, we hebben er een gehoort waarom de andere twee nog niet ??
het argument van is niet intressant geloof ik niet zo , willen ze dat later gebruiken ?? als het niet intressant is kan je het altijd op internet kwijt, hoeft niet altijd op tv
Volgens mij is die greta opname in februari gemaakt in Cambodjaquote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef duikkie het volgende:
wie weet deze feiten, ik raak ze even kwijt ??
wanneer is nou de opname van greta geweest met joran, graag dag tijd hoeft niet, er wordt gesproken over januari maar dat kan toch niet toen zat joran nog niet in thai, of was het juni ???
waarom houd zowel peter r de vries als greta leuke stukjes tape achter ??
van peter r de vries weten we dat joran en eem vaak reden en ook langst de hoerenbuurt, waarom wordt dat achtergehouden ??
zo ook greta die heeft drie opnames, we hebben er een gehoort waarom de andere twee nog niet ??
het argument van is niet intressant geloof ik niet zo , willen ze dat later gebruiken ?? als het niet intressant is kan je het altijd op internet kwijt, hoeft niet altijd op tv
van stukken van peter r de vries zou ik me dat nog kunnen indenken, maar de drie gesprekken van joran met zijn vader van greta gaat dat niet op die waren juist voor openbaring gemaakt.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:29 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Misschien publiceren ze die niet omdat die stukjes hun beweringen niet staven of misschien zelfs wel ontkrachten.
Nee hoor johan, Tante Greet zegt zelf in haar gesprekje bij The View "Joran went back on the bus to Cambodia, where he was staying at that time and we went to the Bangkok airport".quote:Op donderdag 11 december 2008 14:02 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij is die greta opname in februari gemaakt in Cambodja
Misschien waren die stukjes nog slechter en ongeloofwaardiger dan dat neppe stukkie telefoongesprek dat ze wel heeft laten horen?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:18 schreef duikkie het volgende:
van stukken van peter r de vries zou ik me dat nog kunnen indenken, maar de drie gesprekken van joran met zijn vader van greta gaat dat niet op die waren juist voor openbaring gemaakt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:51 schreef johan555 het volgende:
En wat is er in San Nicolas volgens jou ?
Ten eerste, dat heb ik niet gezegd, dat er wat is in San Nicolas. Ik schreef dat de verklaringen die richting uit wezen.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef bolsena het volgende:
Overigens ben ik niet de enige die daar zo over denkt (het artikeltje van vorige week, waarin VdStraten verklaard te weten wat er met N is gebeurd en wie er mee te maken hadden?). Veel verklaringen of onderzoeken, de een meer geloofwaardig als de ander, wijzen de richting van San Nicolas uit.
begin februari kan nog niet toen hadden we die rel in arhem dacht ik na aanleiding van peter r de vries uitzending die was op 3 feb 2008.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:24 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Nee hoor johan, Tante Greet zegt zelf in haar gesprekje bij The View "Joran went back on the bus to Cambodia, where he was staying at that time and we went to the Bangkok airport".
woont allemaal lekker dicht bij elkaar is aan te lopen , met of zonder schoenen 10 a 15 minutenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:35 schreef bolsena het volgende:
[..]
[..]
Ten eerste, dat heb ik niet gezegd, dat er wat is in San Nicolas. Ik schreef dat de verklaringen die richting uit wezen.
Overigens is het meer Savaneta, en niet San Nicolas. San Nicolas kwam als ik het goed heb ter sprake via andere wegen (Shango, K&C).
Via google kwam ik weer eens op die site SM (lekkere naam)en vond deze woonadressen van Lorenzo (post van ene vsm):
-his mansion Savaneta 172, Savaneta (Jaraweg),
-his concrete country block house, near Arikok Park near Hooiberg,
-and the mansion his mother lived in, which is the ONLY ONE they searched, apx June 16th?:
SAVANETA 123-K, SAVANETA, ARUBA
Pcies.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:29 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Misschien publiceren ze die niet omdat die stukjes hun beweringen niet staven of misschien zelfs wel ontkrachten.
Wat bedoel je, waar lurk ik? SM of google?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:43 schreef johan555 het volgende:
Via google ha ha
Jij lurkt daar dagelijks en buster ook
Kunnen ze zien he !
Heb het al gevonden, zie boven.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef duikkie het volgende:
ik ken het woord lurken wel , zal eens gaan googlen
daar zal een schele recht naar kijken
Speel ik niet, dat ben ik.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef johan555 het volgende:
Speel je een beetje het onwetende ,klungelige ,onkundige groene internet figuurtje ?
Tja, je mag geloven wat je wilt.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:28 schreef johan555 het volgende:
Je weet anders een hoop linkjes snel te vinden dus geloof er helemaal niks van ha ha
Maar geeft niet dat is mijn mening
Dit ben ik zowaar met je eens. Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:39 schreef duikkie het volgende:
je bent nooit te oud om alles te willen leren
lezen.lezenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:55 schreef bolsena het volgende:
[..]
Dit ben ik zowaar met je eens. Je bent nooit te oud om te leren.
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef duikkie het volgende:
wie weet deze feiten, ik raak ze even kwijt ??
wanneer is nou de opname van greta geweest met joran, graag dag tijd hoeft niet, er wordt gesproken over januari maar dat kan toch niet toen zat joran nog niet in thai, of was het juni ???
http://gretawire.foxnews.com/quote:So here it is: in the midst of all the traveling for the election coverage beginning last spring, I flew to Asia (yes, Asia) for a quick trip to work on the Natalee case. I left on a Friday, flew 18 hours to Asia…upon landing, did fast work on the ground….including taping an important interview (which I have not yet shown you but expect to soon)…and then, without sleep, jumped back on a plane…flew back 18 hours…and was back in the USA by about 9am on Monday. I was back on the air for ON THE RECORD at 10pm that night. Yes, no one knew about the trip (other than Fox.) We learned something new in Asia — and from a source that is very important to this investigation.
To try and figure our more (corroborate/disprove) what we learned in Asia, I also took other trips - including one out to Seattle and I was back in one day. I took an early morning flight…interviewed someone…jumped back on the plane. It has been, as you might imagine, exhausting trying to fly all over the globe doing this Natalee Holloway case while also meeting my responsibilities for election coverage.
Fox has been great throughout this investigation …Fox has been 100 per cent supportive of us attempting to finish this still incomplete investigative story……Fox has spent a fortune making it possible for us to track down leads all over the place. Some have been worthwhile and some not.
So now what? well…we are working on the final part of our investigation…looking to corroborate what we have or disprove what we have…we need to make a decision how to show it to you. Do we show it all to you, including the wild goose chases we have been on? I am sort of in favor of showing you all since it does show you how we gather news…what we do ..the behind the scenes part of our business that I like to include you in.
….if all goes as planned, we will air this soon…so yes, we are working on it…and we have not dropped it.
Ja, dat zag ik wel. Maar persoonlijk denk ik dat niemand te oud is om te willen leren en dat niemand te oud is om te leren.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:43 schreef duikkie het volgende:
[..]
lezen.lezen, er staat niet te oud om te leren , want dat kan je namelijk wel eens zijn , maar te willen leren is niemand te oud
http://www.hartvannederla(...)aand_onderzoek_Arubaquote:Staatssecretaris Bijleveld eist diepgaand onderzoek Aruba
Er moeten koppen rollen op Aruba. Staatssecretaris Ank Bijleveld van Koninkrijksrelaties wil een diepgravend onderzoek naar de rol van
oud-politiecommissaris Jan van der Straaten.
Hij zou het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway ernstig hebben gehinderd.
word weer leuk, zijn dit onze kerstcadeau's naar aruba ???quote:Op donderdag 11 december 2008 19:26 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.hartvannederla(...)aand_onderzoek_Aruba
Ik begrijp dat Aruba onafhankelijk is en niet gedwongen kan worden?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:26 schreef Caesu het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe ontwikkeling, en komt er dus nóg een onderzoek, of is dit gewoon hetzelfde bericht van gisteren, maar dan gerecycled door HvN, en gebracht op de suggestieve manier zoals we dat van SBS gewend zijn?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:26 schreef Caesu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:02 schreef Caesu het volgende:
ja het is hetzelfde bericht, komt uit deze brief aan de Kamer:
http://www.minbzk.nl/actueel/116134/brief-aan-tweede_0
maar vandaag heeft Bijleveld dit nog eens herhaald in een Tweede Kamer commissie.
daardoor pikt meer media het nu op.
en Hart van Nederland heeft een interview met Bijleveld en het stukje van Brinkman op FOX News erbij gedaan.
http://www.volkskrant.nl/(...)tie_in_zaak-Holloway
http://www.ad.nl/binnenla(...)in_zaakHolloway.html
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ijt_in_zaak-Holloway
interessant te noemen is ook dat er maandag een Rondetafelconferentie is op Curaēao tussen Nederland, Aruba en de Nederlandse Antillen met Balkenende als voorzitter.
Bijleveld gaat daar ook naar toe en ik neem aan ook Rudy Croes, de Minister van Justitie van Aruba.
de staatssecretaris kan Aruba niet ergens toe dwingen.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:02 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Aruba onafhankelijk is en niet gedwongen kan worden?![]()
Maar wel geld blijven geven?![]()
Dat daar mensen worden geintimideerd, gechanteerd en misschien wel omgekocht om Jorans vader (en wie weet wie nog meer) te beschermen is wel duidelijk. Mensen die zich met smerige zaakjes bezig houden hebben vaak ook dergelijke vriendjes.
Misschien weten Paulus (en van der Straten) teveel van andere mensen.
Kind looks kind.![]()
Het openbaar ministerie reageert niet?
Waarom zijn Mevrouw Croes en mevrouw Jansen respectievelijk ziek geworden en opgestapt?
Pasten de dames niet in het plaatje daar op Aruba?
ons kent ons, ik geloof niet dat er iemand op aruba is die geen banden heeft , aruba is niet zo groot he. het is dan ook logisch dat iedereen wel wat weet van elkaar. het is mooi te zien waar deze wijze van leven tot kan lijden.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:02 schreef yyentle het volgende:
Misschien weten Paulus (en van der Straten) teveel van andere mensen.
Niet toe dwingen ?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:08 schreef Caesu het volgende:
[..]
de staatssecretaris kan Aruba niet ergens toe dwingen.
maar de Minsterraad wel. (Art. 43 lid 2 Statuut voor het Koninkrijk der Nederlanden)
dat wordt misschien de volgende stap als Rudy Croes een onderzoek weigert.
Art. 43 lid 2 is toevallig vorige week nog voor Aruba gebruikt betreffende de grondslag van het Caraļbisch Gerechtshof.
Aruba heeft de financiėn redelijk op orde nog.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:12 schreef johan555 het volgende:
[..]
Niet toe dwingen ?
wat denk je wat er gebeurt als niet meewerken ?
Dan gaat de geld kraan dicht
Ze hebben in augustus nog 118 miljoen euro ontvangen
Ach wat is goeie reclamequote:Op donderdag 11 december 2008 20:15 schreef Caesu het volgende:
[..]
Aruba heeft de financiėn redelijk op orde nog.
Curaēao en St. Maarten hebben dat niet.
en die 118 miljoen voor het Plant complex staat nog niet op de rekening.
dus dat kan Nederland inderdaad vasthouden eventueel.
maar door de economisch teruggang kunnen de Amerikaanse toeristen uitblijven.
en die uitspraak van Brinkman op FOX 'corrupt as hell' was ook niet echt goede reclame.
ja de waarnemend PG Robert Pietersz tot 23 december.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:20 schreef johan555 het volgende:
[..]
Ach wat is goeie reclame
Beetje wakker schudden kan nooit kwaad .
De huidige PG zit daar nu tijdelijk toch voor een half jaartje ?
Tot eind december dacht ik .
Dan zal Robert Pietersz toch nog even aan de bak moeten lijkt me zo ,wie is zijn opvolger ?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:25 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja de tijdelijke PG Robert Pietersz tot 23 december.
Theresa Croes-Fernandes Pedra, de echte PG, zit al 2 jaar ofzo op betaald ziekteverlof thuis.
zij was PG op het moment dat Natalee zoek raakte
Henk Kamp?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:27 schreef johan555 het volgende:
[..]
Dan zal Robert Pietersz toch nog even aan de bak moeten lijkt me zo ,wie is zijn opvolger ?
quote:Ze kan Croes niet dwingen een onderzoek in te stellen, maar vindt het vreemd dat de minister nu pas met de aantijging komt. Nederland is bereid te helpen bij het onderzoek als dat nodig is, aldus Bijleveld.
http://www.volkskrant.nl/(...)tie_in_zaak-Hollowayquote:De PVV heeft er donderdag tevergeefs op aangedrongen dat de Nederlandse rijksrecherche de beschuldigingen onderzoekt. De partij stond met dit voorstel alleen in de Tweede Kamer.
die wordt al commissaris voor de BES-eilanden.quote:
is dat zoiets als de laatste maaltijd ???quote:Op donderdag 11 december 2008 20:40 schreef Caesu het volgende:
de Rondetafelconferentie van 15 december.
quote:Dave: Well, when we first arrived on the island we rented a car. We stopped at two different police stations and explained the situation. I explained that I am the father of Natalee Holloway and she is missing. The first comment was would you like to file a complaint? Finally after talking to several officers in those two police departments, they indicated they were not aware of any disappearance and not aware of any complaint. So the directed me to the Noord police station which supervises the area around the Holiday Inn. When I arrived at that police station, the detective knew I was coming and I was frantic as you can imagine a parent being who has their daughter missing. I walked up to the front desk accompanied by my brother and brother in law. I identified myself as the father of Natalee Holloway and Jacobs got up from his chair and grumbled “Well, how much money you got?” We were just stunned and everyone finally came together and we met in the back room He basically told us “Aw, this happens all the time, go down to C&C and have a beer and just wait on her and she’ll show up.” We questioned his tactics and wanted to know if a search was being conducted. He just looked at us and said “Why would you want to do that?” “Think positive, you’re thinking negative.” I said well the first few days are the most critical. He indicated to us you are on the wrong page and you need to go search a drug house or whatever. And then he made the comment that “Look, I need to get with you guys. There have been some reports that some of Jugs friends have been busting up in some of these crack houses.” I was again floored. I thought how do you know about crack houses and who’s up in them, but you are not even aware someone is missing? You know, give me a break.
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:42 schreef Caesu het volgende:
[..]
die wordt al commissaris voor de BES-eilanden.
http://www.parool.nl/paro(...)is-op-Antillen.dhtml
Ik zie het, staat op deze website.quote:Henk Kamp Commissaris voor Bonaire, Saba en Sint Eustatius
14 oktober 2008
Henk Kamp wordt met ingang van 1 januari 2009 benoemd tot Commissaris voor Bonaire, Sint Eustatius en Saba. De heer Kamp is lid van de Tweede Kamer voor de VVD en was daarvoor minister van Defensie en minister van VROM.
De benoeming vindt plaats in verband met de toekomstige positie van de eilanden als ‘bijzondere gemeenten’ van Nederland. Vooruitlopend op de feitelijke overgang is het van belang dat de kwaliteit van de uitvoering van overheidstaken op de eilanden gegarandeerd wordt. De commissaris zal daar primair voor verantwoordelijk worden.
Bij de verdere vormgeving van het transitieproces zal Henk Kamp als rechterhand van staatssecretaris Bijleveld (Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties) optreden. Zijn taken als Commissaris zullen vooral bestaan uit het stimuleren van betrokkenen op de eilanden en in Nederland, om te werken aan concrete oplossingen. Hij dient ervoor te zorgen dat beleidsplannen van ministeries aansluiten op de dagelijkse praktijk op de eilanden. Hij stroomlijnt de informatiebehoefte voor de departementen in Nederland stimuleert de voortgang van het transitieproces. Hij treedt snel en slagvaardig op en heeft direct toegang tot de politiek verantwoordelijken in de Rijksministerraad en op de eilanden. Dat is nodig om bestuurlijke patstellingen en ambtelijke competentiegeschillen te doorbreken.
Met de benoeming van Henk Kamp als Commissaris voor de eilanden wordt invulling gegeven aan de mogelijkheden voor een voortvarende gefaseerde overgang van Bonaire, Saba en Sint Eustatius in het Nederlandse staatsbestel, zoals met de eilanden is afgesproken.
In Juni duikkie, de 14 volgens mij. Ik was daar ook erg benieuwd naar en heb het uitgezocht.quote:wanneer is nou de opname van greta geweest met joran, graag dag tijd hoeft niet , er wordt gesproken over januari maar dat kan toch niet toen zat joran nog niet in thai, of was het juni ???
had wel wat van je gelezen hierover maar weet niet meer in welk NHiR nummer ??quote:Op donderdag 11 december 2008 21:26 schreef bastibro het volgende:
[..]
In Juni duikkie, de 14 volgens mij. Ik was daar ook erg benieuwd naar en heb het uitgezocht.
Joran verbleef destijds in Cambodja en kwam speciaal voor het intervieuw naar Bangkok
Luke lult geen Hollands duikkiequote:Op donderdag 11 december 2008 21:51 schreef duikkie het volgende:
[..]
had wel wat van je gelezen hierover maar weet niet meer in welk NHiR nummer ??
in feb vlucht joran dus en in juni heeft hij al een interview met greta 3 maanden dus, nu nog alleen weten wanneer joran contact zocht met greta, maar meer wanneer hij contact zocht met onze cafe sexbaas van peter r de vries was dat na mislukken van opzet greta, of liepen deze twee zaken parralle naast elkaar ??
als dat zo is zou de tweede stem op het bandje best eens de partner in thai zijn die meedeed in vrouwenhandel was dat niet ene luuk ??
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:57 schreef johan555 het volgende:
Klopt ja duikkie en er zijn geruchten dat Luke een FBI man is
En in dat geval is niet Greta er niet ingetrapt maar Joranquote:
Tsjaa er zijn ook geuchten dat Luke eigenlijk een verklede Natalee was, lijkt me net zo waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 december 2008 21:57 schreef johan555 het volgende:
Klopt ja duikkie en er zijn geruchten dat Luke een FBI man is
Er zijn zelfs geruchten dat Beth de zus.....quote:Op donderdag 11 december 2008 22:13 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Tsjaa er zijn ook geuchten dat Luke eigenlijk een verklede Natalee was, lijkt me net zo waarschijnlijk
Wat zie ik Ghostbuster!? Gaan we nu de SM imiteren?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:13 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Tsjaa er zijn ook geuchten dat Luke eigenlijk een verklede Natalee was, lijkt me net zo waarschijnlijk
wanneer was dan de eerst contact met arjan of arjan iets kon doen voor joran in de vrouwenhandelquote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef bastibro het volgende:
[..]
De undercover actie van PrdV in Bangkok vond plaats in sept. okt.
Arjan was een long-time pokerfriend on-line
Dat zijn wel meer dan geruchten hoor Pol, dat staat zelfs in officiele politie rapportenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Polleeder het volgende:
Er zijn zelfs geruchten dat Beth de zus.....
Het gerucht gaat dat er in Zuid-Oost Azie vandaag iemand is opgepakt die een apenpak droeg! Hij sprak een buitenlandse, niet Aziatische taal.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dat zijn wel meer dan geruchten hoor Pol, dat staat zelfs in officiele politie rapporten
Die verhalen kwamen toch ook bij Joran vandaan?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dat zijn wel meer dan geruchten hoor Pol, dat staat zelfs in officiele politie rapporten
Bovendien, als je er op Googled krijg je 1.220.000 resultaten. 1.220.000 results can't be wrongquote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Er zijn wel veel aantoonbare leugens van Joran en zijn vader.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:18 schreef Polleeder het volgende:
en als er ook maar één van die vele, van elkaar afhankelijke, (onaangetoonde) geruchten niet klopt, dan stort het hele kaartenhuis in elkaar
zou toch niet zijn dat natalee het over JORAN´s moeder hadquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:08 schreef yyentle het volgende:
[..]
Die verhalen kwamen toch ook bij Joran vandaan?
Joran kan over Hitler begonnen zijn: dat weten we niet.
De Kalpoe broers vertelden dat ze alleen het woord Hitler hoorden en dat ze de rest later (tijdens de besprekingen) van Joran te horen kregen, dus misschien heeft Jorans moeder ook dit keer de rest er wel bijbedacht.
![]()
zouden er andere overwegingen zijn om de zaak niet te sluiten, kan me haast niet voorstellen dat ze op aruba dagelijks mensen op deze zaak hebben zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:20 schreef johan555 het volgende:
Besluit vervolging Van der Sloot in januari
Het lukt het Openbaar Ministerie op Aruba waarschijnlijk niet nog dit jaar een beslissing te nemen over de strafrechtelijke vervolging van Joran van der Sloot in de zaak van de verdwenen Amerikaanse tiener Natalee Holloway. "We houden een slag om de arm, het kan ook januari worden", laat een woordvoerder weten. "Dat zal met het onderzoek te maken hebben. De planning was wel heel strak."
Het Arubaanse OM heropende het onderzoek naar de verdwijning in februari. Hiertoe werd besloten op grond van de door misdaadverslaggever Peter R. de Vries met verborgen camera's opgenomen 'bekentenis' van Joran van der Sloot. Herhaaldelijk was gezegd dat het besluit over de vervolging nog in 2008 zou worden genomen.
Van der Sloot zei op de heimelijk opgenomen beelden dat hij de avond in 2005 waarop de scholier verdween seks met Holloway had en dat ze toen onwel werd. Na haar dood zou haar lichaam overboord zijn gegooid in zee.
Het onderzoek was in december vorig jaar officieel gesloten, nadat Van der Sloot was vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs. Hij was op 21 november in zijn woonplaats Arnhem opnieuw gearresteerd en naar Aruba gevlogen, maar mocht in januari weer naar Nederland.
Na de recente heropening van het onderzoek wilde het OM hem laten oppakken maar de rechter-commissaris wees het verzoek tot arrestatie af. Van der Sloot was al twee keer eerder aangehouden en daarom zouden aan een nieuwe voorlopige hechtenis zeer zware eisen moeten worden gesteld. De 'bekentenis' die Van der Sloot in het programma van De Vries deed was volgens de rechter niet voldoende om hem weer vast te zetten. Het OM ging tegen dit oordeel in beroep, maar ook het gemeenschappelijk hof van justitie op Curaēao bepaaalde dat er niet voldoende bewijs was om hem opnieuw op te pakken.
Joran van der Sloot was in de tussentijd in Rotterdam verhoord door rechercheurs van de Arubaanse politie. Hij verklaarde dat hij tijdens de gesprekken in de auto onder invloed van marihuana was en ontkende opnieuw iedere betrokkenheid bij Holloways verdwijning.
trouw
Ze hebben meer tijd nodig om de doofpot te vullenquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:46 schreef duikkie het volgende:
WAT doen ze dan de hele tijd ??? is het openhouden van deze zaak een soort WSW baan ofzo ( WSW= wet sociale werkplaats)
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_de_Antillen_misluktquote:Het Antilliaanse parlement nam vandaag een motie aan waarin het Nederlandse delegatielid Hero Brinkman, Kamerlid voor de PVV, de toegang tot het Antilliaanse parlementsgebouw werd ontzegd, „zonodig met behulp van de sterke arm”.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:08 schreef yyentle het volgende:
Joran kan over Hitler begonnen zijn: dat weten we niet.
dus misschien heeft Jorans moeder ook dit keer de rest er wel bijbedacht.
Je spreekt jezelf wel lekker tegen nou, zeg.quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:31 schreef yyentle het volgende:
Daarnaast suggereert Jorans moeder nogal wat.
Weet je meteen waar de suggesties over Natalee en haar moeder vandaan komen.
http://www.elsevier.nl/we(...)md-verwijt-Aruba.htmquote:Bijleveld gelooft niets van 'vreemd' verwijt Aruba
De Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes verwijt Van der Straten het onderzoek naar de verdwenen Natalee Holloway ernstig te hebben gedwarsboomd.
De staatssecretaris zegt er vanuit te gaan dat de beschuldigingen niet kloppen.
we weten dat de arubanen zeer kwaad worden als je het over hun verleden hebt, brinkman mocht niet eens naar binnen toen een link maakte naar arubaanse verleden en de slavenhandel door blanke nederlanders.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef bolsena het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf wel lekker tegen nou, zeg.![]()
Wat is het nou? Misschien heeft J's moeder dat er bijgedacht, of hééft ze dat gesuggereerd?
Kom op jong, even duidelijk zijn nu.
Jorans moeder suggereert toch van alles in de uitzending van Pauw en Witteman?quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef bolsena het volgende:
Je spreekt jezelf wel lekker tegen nou, zeg.![]()
Wat is het nou? Misschien heeft J's moeder dat er bijgedacht, of hééft ze dat gesuggereerd?
Kom op jong, even duidelijk zijn nu.
http://parlando.sdu.nl/cg(...)/pos=0/KST125749.rtfquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:19 schreef johan555 het volgende:
Ach dat staat in de elseviers, die schrijven soms ook maar wat .
Is het een officiėle verklaring van Bijleveld dan ? Persbericht ?
of is Rudy net zo'n fantast als Joran die maar wat stoer wil doen.quote:“Eigenlijk wilde ik tot mijn pensioen volgend jaar wachten om dit naar buiten te brengen”, vertelt de minister verder. “Maar het is tijd om de waarheid te vertellen. Toen de zaak aan het licht kwam hoorde ik Van der Straten letterlijk zeggen: ‘Dit kan ik mijn vriend Paul niet aandoen’.
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_50116.phpquote:Vergeet ook niet dat een Nederlandse minister me in die tijd vroeg om ‘alstublieft’ niet te noemen dat Joran een Nederlander is. Ik zeg niet wie het was, maar mocht het op een bepaald moment nodig zijn om hem te noemen, doe ik dat zeker.
prive les van anita van der Sloot ???quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:36 schreef yyentle het volgende:
[..]
Deepak en Satish hebben in de dagen na de verdwijning van Natalee (toen ze bij Joran thuis werden overhoord en nader geinstrueerd) toch uitleg gekregen over de Hitlerverhalen?
het onderzoek zal wel heerlijk vertraagt worden, CROES wat maak je me nou zal op aruba wel te horen zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:56 schreef johan555 het volgende:
Dit schrijft ze Caesu:
Hoewel het me bevreemdt dat de beschuldiging nu pas wordt gedaan, ga ik er gelet op de ernst van de aantijging, van uit dat per ommegaande een onderzoek zal worden ingesteld door de Arubaanse minister van Justitie. Als minister van Justitie draagt dhr. Croes daarvoor immers de verantwoordelijkheid.
Dus ze verwacht dat er een onderzoek komt en wel per ommegaande .
Dan is het Elseviers stukje stemmingmakerij .
Anky gaat er vanuit dat Croes maar wat uit z'n duim zuigt, maar wil tóch dat er een onderzoek naar komt. Mooi toch? Als zijn beschuldiging klopt hangt-ie ook, en als z'n beschuldiging niet klopt staat-ie voor lulquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:02 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)md-verwijt-Aruba.htm
ze gaat er dus vanuit dat de minister van Justitie maar wat uit z'n duim zuigt?
kan dąt niet onderzocht worden?
Hij bevuilt wel z'n eigen nest ja .quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Anky gaat er vanuit dat Croes maar wat uit z'n duim zuigt, maar wil tóch dat er een onderzoek naar komt. Mooi toch? Als zijn beschuldiging klopt hangt-ie ook, en als z'n beschuldiging niet klopt staat-ie voor lul
Inderdaad. Maar dįt verdwijnt natuurlijk in de Néderlandse doofpotquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:41 schreef Caesu het volgende:
overigens geeft Bijleveld in haar brief hier ook geen reactie op:
"Vergeet ook niet dat een Nederlandse minister me in die tijd vroeg om ‘alstublieft’ niet te noemen dat Joran een Nederlander is. Ik zeg niet wie het was, maar mocht het op een bepaald moment nodig zijn om hem te noemen, doe ik dat zeker."
Ja dan is het bewezen Pol, Beth Holloway is de zus van Hitler dat maakt Natalee dan het nichtje van Hitler toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:21 schreef Polleeder het volgende:
Bovendien, als je er op Googled krijg je 1.220.000 resultaten. 1.220.000 results can't be wrong
Hi, hi, die Ank slim gespeeld.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:02 schreef Caesu het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)md-verwijt-Aruba.htm
ze gaat er dus vanuit dat de minister van Justitie maar wat uit z'n duim zuigt?
kan dąt niet onderzocht worden?
Ik heb een oud artikeltje over hem opgeduikeldquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:34 schreef johan555 het volgende:
Hij bevuilt wel z'n eigen nest ja .
Want zo lang informatie achter houden is dat helemaal cosjer ?
Let goed op het woordje 'ook'quote:Arubaanse minister wil naam zuiveren
Caribische redactie
datum weggehaald![]()
De Arubaanse minister Rudy Croes van Justitie bereidt gerechterlijke stappen voor wegens smaad. Het dagblad Diario beschuldigde hem ervan dat hij geld aannam in ruil voor vergunningen. De grootste oppositiepartij de AVP deed vervolgens aangifte bij de procureur-generaal. De minister heeft zijn advocaten ingeschakeld om te kijken of er gronden zijn voor een rechtszaak.
Croes heeft geen moeite met het feit dat de AVP naar het Openbaar Ministerie is gestapt, dat is de juiste weg; de Diario zegt hij niet te lezen. Maar de minister hoopt dat de oppositiepartij dan ook de vele miljoenen dollars terugbetaalt die in de put zijn verwenen toen de partij in de regering zat. Zo is er van de de groots aangekondigde racebaan nooit iets terechtgekomen en is een ambitieus project voor San Nicolas nooit van de grond gekomen. "Mijn vraag is: hebben jullie dat geld ook teruggegeven?"
Een publiek figuur moet een brede rug moet hebben, erkent Croes, maar de maat is nu vol. Als zijn adviseurs vinden dat er sprake is van smaad, dan stapt hij naar de rechter om zijn naam te zuiveren.
Bron
paula was haar naam :quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:36 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ja dan is het bewezen Pol, Beth Holloway is de zus van Hitler dat maakt Natalee dan het nichtje van Hitler toch?![]()
Jeetje wat een openbaring zo op de vrijdagmorgen, misschien moet Natalee's Wiki ook effe aangepast worden want zoiets moet toch vermeld worden nietwaar.
Iemand daar enige ervaring mee?
I think that it has finished with a sizzlequote:Op vrijdag 12 december 2008 10:53 schreef Polleeder het volgende:
Hoe zou dit eigenlijk afgelopen zijn?
'Where smoke is, is fire'
Ach, ik krijg de smaak te pakkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:04 schreef JoBuster het volgende:
[..]
I think that it has finished with a sizzle![]()
you know the soup is hardly ever eaten as hot as it has been served.
Uit 2006quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:00 schreef johan555 het volgende:
Datum weg gehaald ? ha ha
Was het in 1950 ofzo ?
Ik heb Renee Gielen er eigenlijk nog niet vaak over gehoord en ook in haar docu Natalee, The Unrevealed Timelines komt het ook niet uitgebreid aan de orde anders dan dat het een verklaring van Joran betrof.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:04 schreef johan555 het volgende:
Dat hiltler verhaal is ooit genoemd door Joran en sterk uitvergroot en steeds weer in de media gebracht door die Gielen .
Als het roepen van vage en nooit bewezen onzin in deze zaak inderdaad een staartje zou krijgen, dan kunnen jij en je makkers op planet aap jullie borst(jes) nat makenquote:Die heeft wel meer vage en nooit bewezen onzin geroepen en dat zal zeker een staartje gaan krijgen .
Echt waar, komt Natalee boven water, gaat Jug de bak in voor verkrachting en Beth voor fraude met de Natalee funds??quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef johan555 het volgende:
Wacht maar af Buster komt helemaal goed !
ik denk dat we allemaal wel weten hoe het zit met joran/paul en natalee, over bewijzen kunnen we het nog hebben. maar dat natalee dood is en joran erbij was staat toch eigenlijk wel vast en dat is voor de familie eindelijk duidelijk en kan ze daar in berusten. het enige bekvechten gaat ook over hoe en wanneer kunnen we joran/paul en heel de meut juridisch aanpakkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:24 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ik heb Renee Gielen er eigenlijk nog niet vaak over gehoord en ook in haar docu Natalee, The Unrevealed Timelines komt het ook niet uitgebreid aan de orde anders dan dat het een verklaring van Joran betrof.
[..]
Als het roepen van vage en nooit bewezen onzin in deze zaak inderdaad een staartje zou krijgen, dan kunnen jij en je makkers op planet aap jullie borst(jes) nat maken![]()
Toch is het vreemd dat Beth Holloway de in het begin overal en nergens rechtszaken aanspande (en vervolgens geen poot aan de grond kreeg) nu opmerkelijk gelaten de zaken over zich laat heen komen??
Hmmmmmm.......
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:26 schreef duikkie het volgende:
[..]
prive les van anita van der Sloot ???
quote:De Kamer,
gehoord de beraadslaging,
overwegende dat minister van justitie Croes van Aruba heeft gezegd dat Paul van der Sloot en Jan van der Straten als politiechef, bewust het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway de eerste tien dagen hebben gefrustreerd;
overwegende dat de kwaliteit van dit politieonderzoek om meerdere redenen zwaar onder vuur ligt;
overwegende dat deze verdwijning nog steeds niet is opgelost en zowel nationaal als internationaal de goede naam van Nederland zwaar onder druk ligt;
verzoekt de regering, opdracht te geven aan de rijksrecherche een onderzoek in te stellen naar de integriteit van de onderzoeksbeslissingen gedaan tijdens het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway en daarbij tevens te onderzoeken of er nog openstaande onderzoeksvragen zijn,
en gaat over tot de orde van de dag.
De voorzitter:
Deze motie is voorgesteld door het lid Brinkman. Naar mij blijkt, wordt de indiening ervan voldoende ondersteund.
Zij krijgt nr. 11 (31568).
quote:Staatssecretaris Bijleveld-Schouten:
Dan kom ik op de motie op stuk nr. 11, over de uitspraak van de minister van Justitie van Aruba, de heer Croes. Ik heb de Kamer al een brief gestuurd over dit onderwerp, waarin ik aangeef dat ik het vreemd vind dat op dit moment zulke vergaande aantijgingen door de minister van Justitie van Aruba worden gedaan aangaande politiemensen in het onderzoek. Ik vind het een merkwaardige kwestie dat dit nu gebeurt. Het gaat echter over een onderzoek dat al tijden geleden is geweest. Er kan nog steeds onderzoek worden ingesteld naar dat onderzoek. Dat is echter geheel en al onder de verantwoordelijkheid van de minister van Justitie van Aruba. Hij moet zelf dat onderzoek instellen. Nederland kan wel daarbij behulpzaam zijn, maar kan niet zelf onderzoek doen. Ook aanneming van deze motie wil ik daarom ontraden.
quote:De heer Remkes:
Wij stemmen ook tegen de vierde motie omdat wij de minister van Justitie van Aruba niet als de beste en meest betrouwbare inspiratiebron beschouwen.
http://www.tweedekamer.nl(...)ecember_2008.jsp#id6quote:In stemming komt de motie-Brinkman (31568, nr. 11).
De voorzitter:
Ik constateer dat de aanwezige leden van de fractie van de PVV voor deze motie hebben gestemd en die van de overige fracties ertegen, zodat zij is verworpen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:26 schreef duikkie het volgende:
[..]
prive les van anita van der Sloot ???
Pas wanneer we weten wįt ze nou precies gedaan hebben. Als Joran er idd. bij was, wil ik bijv. graag weten of het moord, of een ongeluk was (zeer belangrijk voor de strafmaat), en ook wil ik dan meer duidelijkheid over de precieze rol van Pa. 'Hij was erbij betrokken' of 'Hij zal wel dit en dat...' is niet duidelijk genoeg, ik wil weten wįt-ie dan gedaan heeft, was hij bijv. de 'Daury', waar Joran over sprak of niet. Pas dįn komen we ergensquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:33 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik denk dat we allemaal wel weten hoe het zit met joran/paul en natalee, over bewijzen kunnen we het nog hebben. maar dat natalee dood is en joran erbij was staat toch eigenlijk wel vast en dat is voor de familie eindelijk duidelijk en kan ze daar in berusten. het enige bekvechten gaat ook over hoe en wanneer kunnen we joran/paul en heel de meut juridisch aanpakken
er gaat helemaal geen geld naar Aruba vanuit Nederland.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:52 schreef johan555 het volgende:
Dit zegt nog helemaal niks hoor .
Nederland kan Aruba niet Dwingen een onderzoek te doen maar wel de geldkraan (voorlopig) dichtdraaien. Dus de macht ligt toch bij bijleveld
Met die suggesties heeft Anita, en Paul ook trouwens, alles te maken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:31 schreef yyentle het volgende:
[..]
Er zijn wel veel aantoonbare leugens van Joran en zijn vader.
Daarnaast suggereert Jorans moeder nogal wat.
Kijk maar eens naar de uitzending van Pauw en Witteman van 11 januari 2008 (archief van P&W).
Weet je meteen waar de suggesties over Natalee en haar moeder vandaan komen.
hahaha OOKquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:02 schreef Polleeder het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, het touw hangt al bijna om z'n hals
zou me niet verbazen dat een vrouw aan het hoofd staat van deze criminele organisatiequote:Op vrijdag 12 december 2008 11:55 schreef yyentle het volgende:
[..]
![]()
En toen dat niet leek te werken kreeg Deepak voor alle zekerheid Steve op zijn dak.
Dus je zat eerder uit je nek te kletsen johan toen je beweerde dat dat rijksrecherche onderzoek al was gestart?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:52 schreef johan555 het volgende:
Dit zegt nog helemaal niks hoor .
Nederland kan Aruba niet Dwingen een onderzoek te doen maar wel de geldkraan (voorlopig) dichtdraaien. Dus de macht ligt toch bij bijleveld
Ehm, ja - dit zal het zijn geweest, ja. Joran vergeleek zijn eigen moeder met de zus van Hitler.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:25 schreef duikkie het volgende:
dus dat JORAN zoiets gehoort heeft op school en toen in de auto met deepak/satisch het over zijn school project had vergeleek hij natuurlijk zijn blanke hollandse moeders met de zuster van hitler, ze was streng en hij mocht er niets van.
Meer dan je denkt, jongen. De Amerikanen hebben een veel extremer beeld van Hitler dan de Europeanen, hou daar maar zeer ernstig rekening mee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:25 schreef duikkie het volgende:
en wat hebben americanen met hitler eigenlijk ??
Jij denkt dat 18-jarige Amerikanen niet weten wie Hitler was?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:25 schreef duikkie het volgende:
voor wie het betoog niet kan volgen, ik twijfel of natalee over hitler begon, een student 18 jaar moet dat van school hebben
Ik heb die uitzending van P&W niet gezien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:36 schreef yyentle het volgende:
Jorans moeder suggereert toch van alles in de uitzending van Pauw en Witteman?
(11 januari 2008 Pauw en Witteman, archief, naar januari, blz. 2)![]()
![]()
Deepak en Satish hebben in de dagen na de verdwijning van Natalee (toen ze bij Joran thuis werden overhoord en nader geinstrueerd) toch uitleg gekregen over de Hitlerverhalen?
Of denk je dat Deepak en Satish die verhalen hebben bedacht.![]()
Deepak en Satish hebben die mail van Deepak ook niet verzonden dus...........![]()
Pcies!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef Polleeder het volgende:
Als zijn beschuldiging klopt hangt-ie ook, en als z'n beschuldiging niet klopt staat-ie voor lul![]()
Dat zou heel goed kunne ja. Anita Hugen vloeit voort uit Anita Hitler?quote:Ehm, ja - dit zal het zijn geweest, ja. Joran vergeleek zijn eigen moeder met de zus van Hitler.
Het is de landsrecherche van Aruba en deze beslissing in de 2e kamer zegt niets .quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:13 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dus je zat eerder uit je nek te kletsen johan toen je beweerde dat dat rijksrecherche onderzoek al was gestart?
Wat een verrassing..................... NOT
Flutmotie van Brinkman kamerbreed verworpen, Ankie laat het over aan Croes en Croes gaat z'n eigen domme uitspraken niet onderzoeken.
ergo glas, plas en alles bleef zoals het was.
Ik heb effe een heel erg "I told you so" momentje
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:59 schreef bolsena het volgende:
Ik lees op RU dat Greta Beth een leugenaar zou hebben genoemd.
Is dat waar? En in welke context dan, in welk interview of welke uitzending?
http://www.refugeesunleashed.net/about17880-0-asc-75.html
Emily: "Greta's purpose is to help Beth."
DiamondDot: "Yeah. By calling Beth a big fat liar."
DiamondDot: "As it is, Greta is calling Peter and Beth liars."
Please contact me if you have more information regarding (the answers to) these questions.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:50 schreef bolsena het volgende:
According to Karam Misier:
In Nov. he will dug up the bones of Nat. Holl.
Dit artikeltje dus.
Is dit nou aan de gang, dit onderzoek? Updates?
Greta noemde Beth nooit een leugenaar. Waar komt dat nu weer vandaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:39 schreef bolsena het volgende:
Ik heb gisteren trouwens nog twee vragen gesteld waarop ik nog geen antwoord heb gekregen helaas.![]()
[..]
[..]
Please contact me if you have more information regarding (the answers to) these questions.
Sorry hoor johan maar jouw "bronnen" neem ik met een flinke schep zout, je zit er 80% van de tijd faliekant naast dus of je hebt heel beroerde bronnen of je zuigt ze uit je duim.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:32 schreef johan555 het volgende:
[quote]
Ik heb begrepen van een Arubaanse bron dat ze dit wel gaan uitzoeken en dat er een onderzoek komt .Of dat in alle stilte gebeurt weet ik niet maar denk het haast wel
Logisch toch ook want de Minister roept nogal wat een : regelrechte beschuldiging .
Vreselijk, ik denk dat Jan er niet van kan slapen van de aantijgingen van gekke Rudy daarom heeft Jan hier ook direct op gereageerd in de pers en via z'n advocaatquote:En als ze het niet uitzoeken zal er altijd een Smet op J vd Straten blijven hangen .
ik vraag me echt af of een americaans meisje van 18 echt in een auto op 30 mei haar moeder gelijk zet met de ideeen van hitler, ik geloof nooit dat de jeugd dat doet. ook het verhaal volgens joran over de slaven die de familie holloway zou hebben hebben totaal geen verband met hitler. hitler had het op joden , zigeuners en weet ik veel aan de stok. en vooral omdat hij joden de schuld gaf van de economisch situatie in duitslandquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:15 schreef bolsena het volgende:
[..]
Ehm, ja - dit zal het zijn geweest, ja. Joran vergeleek zijn eigen moeder met de zus van Hitler.![]()
[..]
Meer dan je denkt, jongen. De Amerikanen hebben een veel extremer beeld van Hitler dan de Europeanen, hou daar maar zeer ernstig rekening mee.
[..]
Jij denkt dat 18-jarige Amerikanen niet weten wie Hitler was?
Ach, laat ook maar zitten eigenlijk.
Dat heb ik dus nooit gezegd hč, maar dat stond op Refugees Unleashed.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:42 schreef bastibro het volgende:
[..]
Greta noemde Beth nooit een leugenaar. Waar komt dat nu weer vandaan![]()
Dat van die Misier is vol,gens mij van 2007
Tja, als je geloofd dat geen enkele tiener soms eens een teringhekel kan hebben aan zijn of haar ouders, denk ik dat verder discussieren geen zin heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:57 schreef duikkie het volgende:
ik vraag me echt af of een americaans meisje van 18 echt in een auto op 30 mei haar moeder gelijk zet met de ideeen van hitler, ik geloof nooit dat de jeugd dat doet...( )....
kortom ik zie een americaan die dus zeer streng zou wezen voor dochter, dochter niet haar moeder hitler zus noemen,
tuurlijk zijn die er, maar een schijthekel aan iemand hebben binnen je familie, dat is juist net iets waar hitler niet voor stond, de familie was heilig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:07 schreef bolsena het volgende:
[..]
Je denkt echt dat geen enkele jonge meid of knul een schijthekel heeft aan zijn of haar ouders?
Ook Greta heeft dat nooit met zoveel woorden gezegd maar heeft dat geimpliceerd met haar akties oid.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:02 schreef bolsena het volgende:
Dat heb ik dus nooit gezegd hč, maar dat stond op Refugees Unleashed.
Maar daar is niemand iets over bekend dus?
Ik vraag me trouwens wel af of Greta uberhaupt (nog) 100% achter Beth staat na 3,5 jaar.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef johan555 het volgende:
Kom je nu iedere keer reclame maken voor een ander forum Bolsena ?
buster heeft er ook een handje van![]()
Bij ieder stukje zet je wel een link naar RU het misselijke trollen forum !
Probeer je de mensen hier weg te lokken ofzo ?
Ik zal dat draadje even lezen dan, vanmiddag.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef JoBuster het volgende:
Ook Greta heeft dat nooit met zoveel woorden gezegd maar heeft dat geimpliceerd met haar akties oid.
Als je gewoon het draadje op Refugees Unleashed wat verder leest zie je vanzelf wat er bedoeld werd.
Tja, het probleem is dat Greta, Beth en Peter zo in elkaars hol vastgenaaid zitten, dat ze er nooit meer uit durven te komen (bang voor een vuile kop).quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef JoBuster het volgende:
Wat betreft Greta en Beth, ik denk dat ze van elkaar weten dat ze soms liegen, maarja deze zaak is voor zowel Beth als Greta een mealticket dus zijn ze min of meer tot elkaar veroordeeld.
Euh, ja, whatever jongen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef johan555 het volgende:
Kom je nu iedere keer reclame maken voor een ander forum Bolsena ?
Bij ieder stukje zet je wel een link naar RU het misselijke trollen forum !
Probeer je de mensen hier weg te lokken ofzo ?
tja na 3 jaar krijg je dat zeker, daarom roepen we hier zo af en toe kom eens met bewijzen, zolang die er niet zijn kan je moeilijk iemand overtuigen niet. zo blijven de verhalen rond deze zaak in stand. niemand maar dan ook niemand kan bewijzen hoe het gegaan is. zelfs JORAN , deepak en satisch kunnen het hele verhaal niet vertellen. het is zo complex geworden en er spelen zoveel belangen en vriendjespolitiek mee. rudy croes is het laatste voorbeeld hierin, man die zijn geweten opzij zetten voor zijn carriere, alleen als zijn ego een deuk kreeg gaat hij roepenquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:36 schreef bolsena het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen, is dat mensen die zo overtuigd zijn geweest van een bepaalde zaak, niet snel hun mening durven te veranderen of hun ongelijk durven toe te geven.
Ha, ha, daar heb jij bolsena toch helemaal niet voor nodig johanquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:04 schreef johan555 het volgende:
Ik weet niet wat je bedoelt met je laatste opmerking Bolsena
Maar er is weer een bericht naar de mod
Ik laat me door jou echt niet belachelijk maken met je vreemde aantijgingen.
Zeg Johan, voor de andere (zeer summiere) meeleuters en meelurkers, die nog steeds geinteresseerd zijn in deze zaak wordt jij steeds meer en meer een vreselijk irritant kutusertje hier met je : "er is weer een PM naar een modje toe". Voor mij part PM je je een ongeluk maar dat hoef je niet de hele tijd te vermelden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:04 schreef johan555 het volgende:
Amen, Bren has spokenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:41 schreef BwennieBren het volgende:
Zeg Johan, voor de andere (zeer summiere) meeleuters en meelurkers, die nog steeds geinteresseerd zijn in deze zaak wordt jij steeds meer en meer een vreselijk irritant kutusertje hier met je : "er is weer een PM naar een modje toe". Voor mij part PM je je een ongeluk maar dat hoef je niet de hele tijd te vermelden.
En kom niet aanzetten met "maar ik heb dit topic gestart" want die Holloway zaak loopt op FOK al geruime tijd. Bovendien kom je ook hier met links van SM aandragen en anderen belachelijk maken, dus FOK dat okay?
Je bent geloof ik niet helemaal op de hoogte van het reilen en zeilen op FOK want volgens mij kan iedereen gewoon zijn mening over deze zaak ventileren, althans dat was vroegāh zo. En als je het te heet wordt onder je schoenen door opmerkingen van Bols of Buster of elke ander die het niet met je eens is, of simpelweg uitgelult bent: rechtsbovenaan in je scherm zit een rood vakje met een wit kruisje, één keer klikken en een borrel inschenkenHet leven kan zo simpel zijn.
En heb je daar geen zin in, blijf dan ontopic want elke keer schreeuwen dat je een PM zendt naar een modje of mensen verzoekt om ontopic te blijven, is net zo offtopic.
Zo en dit was ook lekker off topic
Excuseer je vooral niet. Je hoeft er ook niet op in te gaan, als je het maar begrijpt, wat ik soms ernstig betwijfel overigens.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:52 schreef johan555 het volgende:
Sorry maar op jou ga ik al helemaal niet meer in ,je kwam hier al eerder herrie schoppen
OK jongen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:04 schreef johan555 het volgende:
En met SM-spelletjes bedoel ik Scared Monkeys-spelletjes, dat je het even weet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:04 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij wel hoor bolsena, effe op het envelopje klikken bovenaan de pagina en gewoon pm activeren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef bolsena het volgende:
OK jongen.
Ik kan niet PM'en op deze site (FOK), daarvoor moet je een Abonnement hebben geloof ik (?).
Ik denk dat ik jou, Bwennie, ShaoliN en APK daar misschien maar eens in moest volgen.quote:Ik heb echter niets te verbergen in deze, dus ik zal de moderators ook wel eens vertellen wat ik van jou en jouw gedrag vind. Dat gaat geheel open en bloot, op het feedback topic (meld misdaad anoniem).
OT blijven bolsena !quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef bolsena het volgende:
[..]
En met SM-spelletjes bedoel ik Scared Monkeys-spelletjes, dat je het even weet.
Ik weet heus wel wat voor spelletje je probeert te spelen, hoor.
Continu niet ter zake doende artikelen plaatsen (bijvoorbeeld de artikelen over drugsgebruik en het ontbreken van gevangenissen op Aruba), enkel en alleen om jouw "standpunten" te verduidelijken. Continu de zaken, feiten en quotes van andere users misinterpreteren, verdraaien en manipuleren op zo'n manier dat het lijkt alsof jou Groot Leed wordt aangedaan, zodat je kunt huilebalken bij de moderators en zo je doel kunt bereiken: lastige users weg laten vagen.
Continu met verkeerde informatie op de proppen komen (zoals gisteren met het Rijksrechercheonderzoek wat volgens jou al helemaal in pannen en kruiken was), om de zaken een draai proberen te geven (en waar niet iedereen intrapt, gelukkig). Informatie waarmee je trouwens jouw politieke voorkeur flink verraad (diep rechts).
Je hebt verder ook nooit problemen veroorzaakt op de andere sites, zeker (NWO-INFO?)? Laat me niet lachen, zeg.
Maar goed, je las wat ik zojuist geschreven heb. Als ik straks tijd heb, zal ik de mods wel inlichten over jouw gedrag.
Ciao for now.
Ow, dat wist ik geeneens. Nooit geprobeerd ook.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:18 schreef JoBuster het volgende:
Volgens mij wel hoor bolsena, effe op het envelopje klikken bovenaan de pagina en gewoon pm activeren.
Jij ook dan lutser!quote:
Ik blijf scrollen met jou Gastonquote:Als ik iets post wat je niet bevalt dan sla je het toch gewoon over !
Maak daar maar discuzeuren van aangezien je discussiėren ook niet goed kan schrijven. Daar heb jij nogal al een handje van (discuzeuren dan he? ) Bovendien heb je van discussiėren geen kaas gegeten man! Dus pulleasequote:Voor de goede orde ik ben dit topic gestart om te discucieren over wat er Mogelijk
voorgevallen is op Aruba.
Zoals ik bedoel je te suggereren? Ik heb genoeg on-topic gereageerd remember? Het was alleen niet in jouw straatje pik! Bovendien maak ik zelf wel uit waar ik post en dat doe ik al sinds 1999 hier op FOK, dus tief lekker op met die opmerking, want ik heb nu wel degelijk een discussie met jou. Overigens kan je gewoon op mijn usernaam googlen hoor, ik heb niets te verbergen als "rellert". Er is zelfs een foto en een woonplaats te vinden. So by all means... en dan kan je ook zien dat ik niet alleen hier meelees/lurk/post maar over zoveel andere zaken dan alleen Holloway. Dus jouw ongefundeerde stelling dat ik hier speciaal "herrie" kom schoppen haal je waarschijnlijk ook diep uit je aars.quote:Maar er komen toch altijd gasten op af die dat proberen te ontregelen en alleen komen om aanmerkingen te maken en niet wezelijk meedoen aan de discussie. Die horen hier naar mijn mening dan ook niet thuis !
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:52 schreef johan555 het volgende:
Sorry maar op jou ga ik al helemaal niet meer in ,je kwam hier al eerder herrie schoppen
Heerlijk zo'n type met de ruggegraat van een amoebequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef johan555 het volgende:
Ik bedoelde jou niet BwennieBren maar zei het in het algemeen jij post meestal wel OT
Waar spreek ik mezelf dan tegen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:18 schreef bolsena het volgende:
[..]
Ik heb die uitzending van P&W niet gezien.
Ik hou me nog maar sinds een week of twee met deze zaak bezig, dus alles wat daarvoor gaande was heb ik grotendeels gemist (afgezien van die "Joran-meets-Patrick-tapes" die overal in de kranten en op de televisie verschenen).
Het viel me alleen op dat jij jezelf tegensprak, daar valt verder geen knoop tussen te wrikken.
Staat die uitzending van P&W op youtube ofzo?
Ik heb sowieso die moeder van Hitle, ik bedoel Joran, nog nooit in een interview gezien of horen praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |