abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63921773
Natalie Holloway And the Joran Confession
By Rachael Rizzo

Rachael Rizzo has been an actress since the age of nine. Since forever she has been writing about what the things she loves mean to ...

I guess my topic today is a little different from all my other topics, but it is something I feel I would like to talk about. I don't watch TV all that often, but last night my stepdad turned on the TV at about 9:00 to watch the 20/20 special. It was on the Natalie Halloway case and how that kid Joran got caught giving specific details about her death. I don't know if anyone saw it, but it was pretty intense.

This one guy went undercover and befriended Joran. He went to a special investigator and offered his services in getting a confession from Joran. There are a couple things I want to go into about those tapes. One, how did someone get that cold blooded and stupid at the same time? He didn't even know if she was dead or not. He had someone dispose of her body for him. He even referred to her as "b...h" and "whore" at times. He said that he wanted to be alone with her so he could just "f...k" her. I honestly don't know how certain people get like this. You can't blame it all on parents anymore. Kids have ways of getting these things into their heads. I mean, he is obviously psychologically damaged somewhere in his brain. That aside, sometimes I would just like to see where this kid started to go wrong. I guess we will never know (unless we are with the higher powers above).

Another thing is that guy who got the confession from him. He was quite the character. I just wonder what his whole motive was in the thing. I can't imagine someone just going up to a suspect and just deciding at that moment that they are going to get a confession from this guy. There has to be something behind that too. Although I believe he is sincere in wanting to catch the guy, I think there was a motive too. I guess it really doesn't matter, because he served his purpose. We can be grateful for that.

I really thought the interview with Natalie's mother was very good. She says she doesn't want revenge, but that his punishment will be in a living hell for the rest of his life. There is something to that. Every bad choice or good choice you make can turn you towards any path. Although we have to come to the conclusion that he is cold blooded then maybe he won't care how everyone looks at him (as long as he is free). It may be sad but true.

Sometimes I wonder how her friends must feel (the ones there with her). I know I would feel guilty for the rest of my life for letting her get in a car drunk with three guys. It is in no way their fault, but I just got to thinking how guilty I would feel. I hope her family and friends find peace. They deserve it.

Hopefully, something will come of these tapes and justice will be served......if not by a judge then by the higher powers above.

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 11-12-2008 00:42:04 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63921810
Holloway would not get into a car with strangers

Alabama Teen Natalee Holloway Missing in Aruba

James Joyner | Thursday, June 2, 2005

Natalee Holloway disappeared on the last night of a trip to Aruba to celebrate her graduation from high school. Four days later, the Alabama teenager is still missing, despite an extensive search of the Dutch Caribbean island. “Honestly, at the beginning, we were hopeful the girl would come back,” said police Superintendent Jan van der Straaten. “Today, we are more and more thinking about the possibility of a crime.”

On the island remarkable for its absence of violent crime, hundreds of residents and tourists posted fliers to help the hunt. FBI agents helped the Dutch military and Aruba police scour outlying scrubland with helicopters and all-terrain vehicles but found no trace of the 18-year-old. Aruba radio and television stations broadcast a reward offer from Holloway’s family, though they did not specify an amount. The family promised to reward anyone who brings her safely to a police station or hospital. “Everybody has been quite supportive,” the teenager’s mother, Beth Holloway Twitty, told The Associated Press. “I am not leaving. I am going to have Natalee with me.”

Holloway came to Aruba for a five-day excursion with 124 seniors and 40 chaperons from Mountain Brook High School, near Birmingham, Ala. She was last seen around 2 a.m. Monday, Attorney General Caren Janssen said Thursday. Police discount the possibility she left the island, because they found her passport in her hotel room, van der Straaten said.

Hopes were lifted briefly just before midnight Thursday when a news photographer said he had seen Holloway on the west side of the island. Police rushed to the scene but found an island girl who fit the description but had brown hair, not Holloway’s long blond tresses.

Dressed in the same blue-and-green striped, low-cut blouse and denim miniskirt that she wore at the beach earlier in the day, Holloway spent Sunday evening partying at Carlos ‘N Charlie’s, a popular restaurant and dance spot where tourists and locals meet in the capital, Oranjestad. She left 10 minutes before closing at 1 a.m., said the restaurant’s master of ceremonies Jose Hernandez, 38. “Nothing was out of the ordinary.” Friends saw her getting into a vehicle outside the nightclub. She did not show up to catch her flight Monday. Her stepmother, Robin Holloway, said Natalee was last seen with a local resident who claimed to be a foreign exchange student.

Police questioned and released three Aruban students who said they dropped Holloway off early Monday at the Holiday Inn where she had been staying, about three miles from Oranjestad, said police assistant inspector Jules Sambo. “We don’t have any indication as to if she is alive,” Sambo said. “The whole population is aware that she is missing. The police are doing everything to find her.”

Several family members arrived the day after she disappeared. Her mother and her father, David Holloway of Meridian, Miss., went on television Thursday night to appeal to residents for information. “Natalee is a well-traveled teenager. She has traveled to Europe, Canada,” family spokeswoman Marcia Twitty told ABC’s “Good Morning America.” She added that Holloway would not get into a car with strangers. “This is totally, totally out of character for Natalee,” she said.

The island of 72,000 off the coast of Venezuela has a reputation of being all but free of crime for tourists. There was one murder and six rapes last year and two murders and three rapes this year. But all the rapes were committed by local men against local women. The two murders involved drug addicts who died in knife fights.

Bizarre. One hopes she’s safe but that does not seem likely at this point.

About the Author: James Joyner is the publisher of Outside the Beltway and the managing editor of the Atlantic Council. He's a former Army officer, Desert Storm vet, and college professor with a PhD in political science from The University of Alabama.

He lives just outside the Beltway in Alexandria, Virginia.

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_63921884
Ah... even een vraagje.

Is die documentaire al ergens te vinden waar de moeder van Natalee als verdachte wordt gezien?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_63921888
Laatste bericht van Mr B

Ik denk niet dat iemand dat gedrag voor hem heeft verzonnen. Ik heb sterk de indruk dat Joran niet helemaal spoort. Of dat nu een aangeboren afwijking is of dat het te maken heeft met de druk die hij heeft ondervonden met deze zaak, weet ik niet,. Maar het zou m.i. niet verkeerd zijn als hij eens goed onderzocht zou worden.
pi_63921922
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:04 schreef Karammel het volgende:
Ah... even een vraagje.

Is die documentaire al ergens te vinden waar de moeder van Natalee als verdachte wordt gezien?
Staat ergens op you tube moet je ff zoeken
pi_63922005
Buster zou hier nog antwoord op geven :

quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:51 schreef JoBuster het volgende:

Ja, ja, probeer jij maar weer te ontkennen dat die Jug Twitty Natalee heeft verkracht en zwanger heeft gemaakt, die skank Beth heeft toen natuurlijk getracht eea te verhullen door een illegale abortus en daar is Natalee aan gestorven.
pi_63922050
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:01 schreef johan555 het volgende:
Natalie Halloway And the Joran Confession
By Rachael Rizzo

Rachael Rizzo has been an actress since the age of nine. Since forever she has been writing about what the things she loves mean to ...

...It was on the Natalie Halloway case
Voor iemand die zo graag schrijft mag ze best de naam van het slachtoffer even goed spellen.
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63922157
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:06 schreef bastibro het volgende:
Gielen moet een paar liter amoniak drinken!
(bericht 3% gewijzigd)
En dat zegt iemand die over de vermeende strafbaarheid van bepaalde feiten praat.
Triest.
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63922177
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:11 schreef johan555 het volgende:
IK snap niet dat je dit soort beweringen durft te doen zonder enig bewijs buster .
Hoezo johan;

I think that Jug Twitty and his boys raped Natalee Holloway and that Beth knew about it, that is why she ran away from "Hitler's sister" aka Mom, her stepdad and the abusive Twitty boys.

Zie je johan, beweren zonder enig bewijs is errug makkelijk zoals jij al 25 toppiks bewijst.
I stand with the happy Island.
pi_63922423
Buster komt hier alleen om wat te klieren en mensen aan te vallen
Heb je daar zo'n lol in ?
  donderdag 11 december 2008 @ 00:23:52 #12
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63922523
En daar gaat de schoft!

pi_63922600
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:20 schreef johan555 het volgende:
Buster komt hier alleen om wat te klieren en mensen aan te vallen
Heb je daar zo'n lol in ?
Nee hoor johan, het was niet meer dan een kleine demonstratie hoe jij hier normaliter opereert.

Een paar uur geleden beweer jij de meest grote onzin mbt een rijksrecherche onderzoek op Aruba en als iemand om bewijzen vraagt geef je niet thuis jochie

So, you get here a cookie from your own dough
pi_63922671
[quote]Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef bastibro het volgende:
En daar gaat de schoft!

ha ha dat is een goeie Bastibro
Zou Paul ook "on the run" gaan net zoals Joran ?
pi_63922716
Ik snap niet dat ze vd Straten ooit aangesteld hebben op Aruba .
Op zo'n geweldadig eiland
Hij was politie chef in Huizen, wat toen nog een boerendorpje was met 12 000 inwoners .
pi_63922780
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:23 schreef bastibro het volgende:
En daar gaat de schoft!

Beter goed gejat (van klaasaapie) dan slecht zelf bedacht, n'est ce pas Bassie
pi_63922857
JoBuster, kom je hier alleen om te klieren en irriteren???
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:45 schreef bolsena het volgende:
Weet je dat ik écht nog geen flauw idee heb wat een Troll nou precies is?

Jullie hebben het er al vaak over gehad, maar ik weet echt niet wat jullie daar mee bedoelen.
Ik heb eindelijk eens ontdekt wat een troll nou is:
http://www.xs4all.nl/~dug(...)Holloway/page04a.htm
http://pc-en-internet.inf(...)olls-en-flamers.html

JoBuster ben jij een trolletje jongen???
pi_63922896
kan je OT blijven bolsena !
  donderdag 11 december 2008 @ 00:38:53 #19
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63922898
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:28 schreef johan555 het volgende:
En daar gaat de schoft!

[ afbeelding ]

Na de laatste uitlatingen van Rudy schijnt het Arubaanse volk zacht gezegt `niet blij` te zijn.
Ben benieuwd hoe ze nu tov Paulass&Son staan

Dus ja, dat kan wel een rennen worden voor Paulass
pi_63922927
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:38 schreef bastibro het volgende:

[..]

Na de laatste uitlatingen van Rudy schijnt het Arubaanse volk zacht gezegt `niet blij` te zijn.
Ben benieuwd hoe ze nu tov Paulass&Son staan

Dus ja, dat kan wel een rennen worden voor Paulass
Durven ze nog wel over straat ?
pi_63923013
Ja hoor, Paul gaat nog gewoon elke dag naar zijn werk en wordt ook regelmatig op het parket in Aruba gesignaleerd; business as usual.

oh ja, als jullie de leeftijd van Julia nog willen posten op SM, ze is 30 augustus jl. 43 geworden!
--
pi_63923021
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:37 schreef bolsena het volgende:
JoBuster ben jij een trolletje jongen???
Voor types als johan is iedereen die het niet met hem eens is een trolletje bolsena

Dus als dat het criterium is, then I am guilty as charged.

One only fills up the well, after the calf has drowned.
pi_63923134
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:38 schreef johan555 het volgende:
kan je OT blijven bolsena !
Dat kan ik best maar daar heb ik niet altijd zin in.

OT, is dat trouwens het posten van totaal zinloze krantenartikeltjes over drugsgebruik en het ontbreken van gevangenissen in Aruba?
pi_63923153
Oh jullie zijn de lurkers op sm ha ha
pi_63923165
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:28 schreef johan555 het volgende:
En daar gaat de schoft!

[ afbeelding ]

Ik zei het al eens in het Nederlands:

'Don't sell the skin, before the bear has been shot'
pi_63923167
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:44 schreef mrBhimself het volgende:
oh ja, als jullie de leeftijd van Julia nog willen posten op SM, ze is 30 augustus jl. 43 geworden!
Ik vraag me wel af wie er allemaal nog op andere sites posten, SM, RU, dat soort sites.

Ik kwam vanavond mijn naam tegen op UR.
pi_63923190
quote:
Ja hoor, Paul gaat nog gewoon elke dag naar zijn werk en wordt ook regelmatig op het parket in Aruba gesignaleerd; business as usual.
Ouchh dat zal ze tegenvallen, PvdS was toch die opgejaagde man die geen leven, laat staan een carriere had?
quote:
Ik denk niet dat de maffe aapies echt staan te wachten op feiten mrB, dat leidt zo af van de heksenjacht
pi_63923198
quote:

Volgens mij is hij helemaal nog geen advocaat
pi_63923219
oh, wat is hij dan volgens jou?
--
pi_63923254
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:54 schreef JoBuster het volgende:
heksenjacht
Je bedoelt trollenjacht?

Anyway, ik ga slapen beste mensen en trollen.
Een prettige doch contemplatieve nacht gewenst aan een ieder.

"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." (Plato)
pi_63923256
Kijk maar wat er op de site van mr carlo staat
Zal het opzoeken
pi_63923268
Hoef je niet te doen, Paul van der Sloot is op 16 januari 2006 beėdigd als advocaat op Aruba en ingeschreven in het register van de balie. Lulkoek dus weer wat je meld..tweede keer binnen een paar uur; het gaat goed.

Paul A.P.J. van der Sloot, born in the Netherlands (1952), graduated from the University of Tilburg, the Netherlands (LL.M., 1979). Before going into private practice Mr. van der Sloot worked ten years in social legal aid in the Netherlands, four years in the Aruban Government, eight years in the public prosecution and three years as a judge. He was admitted to the bar in 2006. His practice focuses mainly on administrative law and mediation.

Languages: Dutch, English, German, French and Papiamento.
--
pi_63923283
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:52 schreef johan555 het volgende:
Lurken op Scared Monkeys, welnee johan het is veel leuker om af en toe daar in te loggen en die bende geriatrische Rednecks op een "wild goose chase" te sturen.

A stranger from NY who met JORAN (and Freddy) years ago always gets their attention
  donderdag 11 december 2008 @ 01:05:56 #34
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63923340
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:52 schreef johan555 het volgende:
Heb je t in de gaten?
pi_63923363
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:01 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Lurken op Scared Monkeys, welnee johan het is veel leuker om af en toe daar in te loggen en die bende geriatrische Rednecks op een "wild goose chase" te sturen.

A stranger from NY who met JORAN (and Freddy) years ago always gets their attention
Zielig zeg als je dat echt zou doen, heb je geen leven ofzo?
pi_63923366
Nu je het er toch over hebt mijnheer Bro. Hoe komt het dat je op de SM site Joran consequent Urine blijft noemen, terwijl je hier hebt gepost dat je dat kinderachtige gedoe tegenwoordig achterwege laat. Korte termijn geheugen niet helemaal jofel meer?
--
pi_63923389
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:08 schreef Donnie29 het volgende:
Zielig zeg als je dat echt zou doen, heb je geen leven ofzo?
Jawel hoor, geen leven hebben is je met "De Gouden Kooi" onledig houden.

toedels
pi_63923390
je hebt gelijk mr b
maar klopt dit dan wat er op die website staat ?

HIJ WERKTE 3 JAAR ALS RECHTER ????????????????

donderdag 11 december 2008 @ 01:12:17 #39
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63923401
En wanneer Paulass afgevoerd is in de politieauto, gaat Anita los en besluit haar lang verdrongen droom waar te maken. Voor Julia werken . .

When the cat is gone, the mice will dance
pi_63923404
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:08 schreef mrBhimself het volgende:
Nu je het er toch over hebt mijnheer Bro. Hoe komt het dat je op de SM site Joran consequent Urine blijft noemen, terwijl je hier hebt gepost dat je dat kinderachtige gedoe tegenwoordig achterwege laat. Korte termijn geheugen niet helemaal jofel meer?
Op Aruba is Joran's bijnaam " LOVERBOY "
  donderdag 11 december 2008 @ 01:14:06 #41
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63923411
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:08 schreef mrBhimself het volgende:
Ik was het ff zat met jullie, snap je
pi_63923424
Ja, het klopt dat hij drie jaar als rechter heeft gewerkt. Gedurende zijn opleiding heeft hij zaken voorgezeten en als rechter gewerkt. Daarnaast heeft hij ook tijdens zijn periode als advocaat als plv rechter gewerkt. Met name in administratieve zaken, Paul van der Sloot is geen penalist.
--
pi_63923446
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:14 schreef bastibro het volgende:

[..]

Ik was het ff zat met jullie, snap je
Ja hoor, dat snap ik wel. Het is uitermate lastig om een beetje fatsoenlijk te discussieren en niet telkens te vervallen in kinderachtig gedrag, dus het is je vergeven hoor, de meesten hier kennen je inmiddels wel.
--
pi_63923452
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:15 schreef mrBhimself het volgende:
Ja, het klopt dat hij drie jaar als rechter heeft gewerkt. Gedurende zijn opleiding heeft hij zaken voorgezeten en als rechter gewerkt. Daarnaast heeft hij ook tijdens zijn periode als advocaat als plv rechter gewerkt. Met name in administratieve zaken, Paul van der Sloot is geen penalist.
Hij was rechter in opleiding nietwaar !
Dan geef je toch een beetje valse voorlichting op zo'n website vind ik !
pi_63923455
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:12 schreef johan555 het volgende:
Op Aruba is Joran's bijnaam " LOVERBOY "
Ohh leuk bijnaampjes, je moet eens weten wat voor een leuke bijnaampjes ze daar voor het scum from Alabama hebben.

Dan is skank voor Beth en dronken breezer voor Natalee nog heel erg netjes
pi_63923464
En Paul zit ook in de huizen handel toch !
pi_63923488
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:18 schreef johan555 het volgende:

[..]

Hij was rechter in opleiding nietwaar !
Dan geef je toch een beetje valse voorlichting op zo'n website vind ik !

Nee, dat doet hij niet, hij mocht zich toen rechter noemen en hij mag nu dus zeggen dat hij 3 jaar rechter is geweest, helemaal niks 'vals' aan. Hij mag zich nu niet meer uitgeven voor rechter, maar hij zal ook wel zo slim zijn om dat niet te doen.
--
pi_63923506
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:19 schreef johan555 het volgende:
En Paul zit ook in de huizen handel toch !
Hij zit volgens mij net zo diep in de huizenhandel als jij in de sexbusiness toch? Ik kan eigenlijk niet zo goed volgen waarom jij allerlei insinuaties en zogebnaamde 'beschuldigingen' uit over personen die je niet eens kent. Vreemde afwijking m.i.
--
pi_63923519
Volgens mij ben je rechter in opleiding en daarna pas rechter !
pi_63923546
*zucht* ja, en dan mag je de 'titel' rechter voeren. En los daarvan was hij ook al plv rechter in administratieve zaken en mocht hij zich ook rechter noemen. Denk jij nou werkelijk dat hij zich rechter noemt en dat ook aangeeft op de website van de firma waarvoor hij werkt, terwijl hij die 'titel' niet mocht voeren. Wake up!
--
pi_63923556
Om opgeleid te kunnen worden als rechter,
wordt u benoemd tot rechter-plaatsvervanger
bij één van de gerechten en volgt u de leergang
voor rechter
pi_63923578
Laat maar zitten joh, je kunt of wilt het niet begrijpen, ik schat in het eerste.
--
pi_63923581
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:27 schreef mrBhimself het volgende:
*zucht* ja, en dan mag je de 'titel' rechter voeren. En los daarvan was hij ook al plv rechter in administratieve zaken en mocht hij zich ook rechter noemen. Denk jij nou werkelijk dat hij zich rechter noemt en dat ook aangeeft op de website van de firma waarvoor hij werkt, terwijl hij die 'titel' niet mocht voeren. Wake up!
interssant om eens uit te zoeken
  donderdag 11 december 2008 @ 01:32:06 #54
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63923629
Dit doet hij er ook nog bij

pi_63923634
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:31 schreef mrBhimself het volgende:
Laat maar zitten joh, je kunt of wilt het niet begrijpen, ik schat in het eerste.
Nee hoor maar ik wil de dingen kunnen begrijpen
pi_63924612
pi_63924806
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:51 schreef bolsena het volgende:

[..]

Dat kan ik best maar daar heb ik niet altijd zin in.

OT, is dat trouwens het posten van totaal zinloze krantenartikeltjes over drugsgebruik en het ontbreken van gevangenissen in Aruba?
OT ik haat afkortingen die zowel als OFF als ON topic betekenen in zinnen
pi_63924876
quote:
Op donderdag 11 december 2008 01:27 schreef mrBhimself het volgende:
nou das niet vreemd hoor, er lopen heel wat mensen rond op deze aarbol die diploma's kopen, en zich dan doctor enzo noemen

maar wat maakt het allemaal uit wat voor title iemand draagt, verkeerde afslag in je leven kan je op elk nivo en met elk titel maken
pi_63925823
quote:
Op donderdag 11 december 2008 08:15 schreef duikkie het volgende:

[..]

OT ik haat afkortingen die zowel als OFF als ON topic betekenen in zinnen
In dit geval bedoelde J on-topic.
pi_63926550
Ik lees op RU dat Greta Beth een leugenaar zou hebben genoemd. Is dat waar? En in welke context dan, in welk interview of welke uitzending?

Heb dat gemist denk ik.

http://www.refugeesunleashed.net/about17880-0-asc-75.html

Emily: "Greta's purpose is to help Beth."
DiamondDot: "Yeah. By calling Beth a big fat liar."

DiamondDot: "As it is, Greta is calling Peter and Beth liars."

Iemand iets over bekend?
Tv-uitzending op Youtube?
pi_63926975
quote:
this story is not going away , de enige juiste feit
pi_63927934
heb eens een vraagje voor het pro JORAN kamp en kom op je weet zelf wel of je erbij hoort

als natalee gewoon is weggelopen van een liegende moeder, waarom doet de familie van der sloot dan zo moeilijk ??

als het aan joran ligt worden zijn verhalen toch wel gelooft, want hij is geen leugenaar die gelijk achteraf zegt nee hoor ik lieg, nee joran liegt , duurt een paar uur en dan belt of mailt hij, hij heeft dus wel de intentie dat je hem eerst gelooft.

maar bij joran is altijd de schuldige de ander, dus waarom blijft hij dan niet bij zijn verhaal ??? beth was toch volgens joran zuster van hitler, wat ik hem al heel lang niet meer hoor roepen trouwens. als natalee echt weg wou lopen en joran (uit zijn goede hart) zou haar daarbij hebben geholpen, dan ga je toch niet moeilijk lopen doen, en vertel je dat telkens weer ??? nee joran heeft elke dag een ander verhaal

[ Bericht 0% gewijzigd door duikkie op 11-12-2008 10:59:24 ]
pi_63928439
.
pi_63928932
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:17 schreef duikkie het volgende:

[..]

this story is not going away , de enige juiste feit
No chance of that
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_63928988
Ik denk dat van af het begin af aan Paul betrokken is bij het verzinnen
wat wel of niet te zeggen tegen de Politie en de Media .
Ook kwam de uitspraak no body no case al snel in de media terecht .
Maar als je de verklaringen naleest heeft hij dat anders gezegd.
Natalee wegzetten als een sletje ,drankorgel,flirtende tiener etc is een onderdeel van de strategie .
IK denk dat iedere advocaat wel nadenkt wat nou de perfecte moord of verdwijning is .
Door te zeggen "No Body no Case" probeert hij iedereen te ontmoedigen nog verder te zoeken want er Is immers geen body .
Maar ik vermoed dat het tegendeel waar is en dat het lichaam Wel gevonden kan worden ,
Waarom gedragen ze zich anders zo vreemd ?
Als je echt zeker weet dat er niets gevonden kan worden dan kan je je gewoon normaal gedragen want ze kunnen je nergens op pakken .
Joran heeft al meerdere malen aangegeven dat hij hangt als ze het lijk vinden .
Dus hieruit maak ik op dat als ze het lijk vinden er sporen moeten zijn die naar hem toe leiden
(ingeslagen schedel-schotwond oid.)
Waarom zijn de broertjes en de huishoudster nooit echt ondervraagd ?
Is er buurtonderzoek gedaan ?
Waarom liep Joran zo beroerd de volgende dagen ?
Waarom kwam de 2 k's in die week zo vaak op bezoek ?
Had PvdS toegang tot alle dociumenten dankzij zijn vriend Jan ?
Waarom was er zo veel telefoon verkeer tussen PvdS en Jvd Straten ?
Stapte Joran nou wel of niet met zijn broertjes op de bus op die maandag ?
Vragen genoeg dus !!
pi_63929029
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:54 schreef duikkie het volgende:
heb eens een vraagje voor het pro JORAN kamp en kom op je weet zelf wel of je erbij hoort
Ik weet niet wie je bedoelt met het Pro-Jorankamp, maar ik kan wel even reageren.

Zelf behoor ik niet tot een kamp, daar ben ik te individueel, onafhankelijk en nadenkend voor.

Ik probeer gewoon te kijken naar de feiten die gepresenteerd zijn, en niet naar de vele roddels die over ons uit worden gebraakt. Zo reageert ook elke serieuze onderzoeker, wetenschapper of officier van justitie.

Natuurlijk kunnen roddels feiten worden als ze onderzocht worden en als vervolgens blijkt dat de roddels (een kern van) waarheid bevatten. Maar op basis van geruchten een mening volgen, zie je mij niet doen.

Veel van de vragen kan ik niet beantwoorden. Waarschijnlijk kan niemand die hier beantwoorden. Alleen de betrokkenen.

Joran's gedrag is erg vreemd en verdachtmakend te noemen, tevens zou je kunnen denken dat hij sociopathische of psychopathische trekjes heeft.

Feit is dat de wetenschap ons leert dat mensen om het minste of geringste al kunnen liegen.
Dat geldt voor zowel verdachten als voor getuigen. Daar heb ik al eerder iets over geschreven (de "betrouwbaarheid" van verklaringen).

Er zijn genoeg redenen om te bedenken, waarom Joran zou liegen tegen iedereen. Bijvoorbeeld omdat hij:
-zijn vader wil beschermen
-zijn vrienden / handlangers wil beschermen (Lorenzo, Pitbull?)
-Natalee wil beschermen tegen een slechte reputatie (b.v. zeggen dat ze geen seks hadden, om de familie van N niet te verontrusten)
-bang is voor andere mensen (zijn vader, eventuele handlangers als Lorenzo en Pitbull, etc.)
-of simpelweg omdat hij zijn alibi, zelfs al was hij onschuldig, niet goed genoeg vind of vond.

Weet je dat het zelfs voor onschuldige mensen nog knap lastig is om een alibi te "verzinnen" (hebben)?
Probeer het maar eens. Stel dat jouw buurman vannacht is vermoord, en jij wordt ondervraagd. Wat zeg je dan tegen de politie en wie kan datgene bevestigen dat jij zegt?

Goed, er zijn dus zoveel redenen te verzinnen waarom Joran of elke andere willekeurige persoon zou kunnen of willen liegen. Daarmee keur ik zijn gedrag niet goed - ik probeer alleen te begrijpen en analyseren, voordat ik ga veroordelen.

Ik ben dus geen Joran-volger, vriend of believer of wat dan ook. Ik keur zijn gedrag niet goed maar niemand van ons weet wat er werkelijk speelt. Wie weet wordt hij wel met de dood bedreigd door (andere?) criminelen op Aruba die iets met de zaak van doen hebben?
We weten het gewoon niet. In tegenstelling tot wat sommige mensen (die ik eerder de "Natalee-volgers" zou willen noemen) ons willen doen geloven.

En nog even mijn mening dan:
Ik denk dat Joran en zijn vader wel degelijk "iets" met de zaak te maken hebben, evenals de Kalpoe's. Maar ik denk eveneens dat dat "iets" schromelijk wordt overschat en dat de echte aandacht zich maar eens moet richten op andere mensen die wellicht niet geheel toevallig zijn "overleden" of "worden vermist" (P en L, dus).

Overigens ben ik niet de enige die daar zo over denkt (het artikeltje van vorige week, waarin VdStraten verklaard te weten wat er met N is gebeurd en wie er mee te maken hadden?). Veel verklaringen of onderzoeken, de een meer geloofwaardig als de ander, wijzen de richting van San Nicolas uit.

Daar vind je wellicht de echte antwoorden op de vraag wat er met Natalee gebeurd is.

Maar nogmaals: eerst facts, figures and proof - en daarna pas een veroordeling s.v.p.
pi_63929248
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef bolsena het volgende:
het artikeltje van vorige week, waarin VdStraten verklaard te weten wat er met N is gebeurd en wie er mee te maken hadden
According to Karam Misier:
In Nov. he will dug up the bones of Nat. Holl.

This former High Commisioner of Police said he can solve this case with "flexie team". ( ) In AUA there was VDStraten who had failed & dragged AUA in a bad spot with his incapacity and Karam M said he would come and dug up the bones of the girl NH. According to KM he knows very well where NH is buried and also in whose house NH was hiding. Also KM knows where Nat died and the ones that had mutilated her body so they could dispose of her body and bury parts of her body.
Likewise this case could also solve the dissapearance of Vicenzo Tromp According to other version Vicenzo Tromp wanted to talk and he became a threat to "macamba - connection" (macamba= dutch born in the Netherlands). The same with Pit Bull whose case took a turn around cause he also wanted to talk.

Dit artikeltje dus.

Is this still going on? Any updates?
Is dit nog steeds aan de gang, dit onderzoek? Updates?
pi_63929281
En wat is er in San Nicolas volgens jou ?
pi_63930982
So many unanswered questions Johan,but there was a strategy that first day and that was too make sure her body was never found. If they covered up the case,never revealed the evidence and never answered any questions there would be no case. They were hoping it would go away. Like all the others.
=======================
Just imagine if your daughter went missing and the Detective asks how much money do you have? Then tells you to go to the bar and have a drink..But to watch the drink because people put GHB in it. Then you find out he's a narcotics officer with zero experience,who brags about going to schools and telling them about date rape drugs. Then you hear the confessions of a sociopath who was sexually assaulting your daughter while she was in and out of conscioussness before she dissapeared forever.
=============================
Dave Holloway (Interview with Greta Van Susteren, On the Record, FOX News, Nov. 4, 2005):

Greta: Let me talk a little bit about the letter. One of the things that made me almost fall out of my chair when I read the letter is that around June 1st when you arrived after being notified that your daughter was missing is that you went around the island including the police station talking to a detective Dennis Jacobs. When you went in there to see him he made a remark asking you when you’re looking for your daughter if you have any money. Tell me the facts surrounding this discussion.

Dave: Well, when we first arrived on the island we rented a car. We stopped at two different police stations and explained the situation. I explained that I am the father of Natalee Holloway and she is missing. The first comment was would you like to file a complaint? Finally after talking to several officers in those two police departments, they indicated they were not aware of any disappearance and not aware of any complaint. So the directed me to the Noord police station which supervises the area around the Holiday Inn. When I arrived at that police station, the detective knew I was coming and I was frantic as you can imagine a parent being who has their daughter missing. I walked up to the front desk accompanied by my brother and brother in law. I identified myself as the father of Natalee Holloway and Jacobs got up from his chair and grumbled “Well, how much money you got?” We were just stunned and everyone finally came together and we met in the back room He basically told us “Aw, this happens all the time, go down to C&C and have a beer and just wait on her and she’ll show up.” We questioned his tactics and wanted to know if a search was being conducted. He just looked at us and said “Why would you want to do that?” “Think positive, you’re thinking negative.” I said well the first few days are the most critical. He indicated to us you are on the wrong page and you need to go search a drug house or whatever. And then he made the comment that “Look, I need to get with you guys. There have been some reports that some of Jugs friends have been busting up in some of these crack houses.” I was again floored. I thought how do you know about crack houses and who’s up in them, but you are not even aware someone is missing? You know, give me a break.

Greta: Dave, did you get the sense that his remark about money was a very bad joke or that he wanted money from you to pursue the investigation?

Dave: I don’t know, sometimes I wonder now what the real motive is. I met with them again this past week and again one of the references was how money do you have and how long can you continue searching for your daughter. He said “Most of these cases we would have quit investigating long ago.” That’s when I decided we need a change.

Greta: Natalee Holloway’s father recently asked the deputy chief to do him a favor and he was turned down. Dave, what was the favor you asked of Deputy Chief Gerold Dompig?

Dave: We felt that we had a real key witness that I felt if he was interviewed properly that it could break this case. I went to the chief and expressed my concerns with the investigative team for one. I mentioned this witness as well. We had been watching the witness and knew he was very nervous. We felt like the time to strike is now while the iron is hot. I spoke with him that day, and the next day I called him early that morning. I asked him, “Gerold do me a favor. I’ve hung with you this long and can you please, please handle this interrogation?” I think if you handle it right, we could possibly solve this case. As of today, that has yet to be done.

[ Bericht 0% gewijzigd door observer777 op 11-12-2008 13:01:19 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_63931622
wie weet deze feiten, ik raak ze even kwijt ??

wanneer is nou de opname van greta geweest met joran, graag dag tijd hoeft niet , er wordt gesproken over januari maar dat kan toch niet toen zat joran nog niet in thai, of was het juni ???

waarom houd zowel peter r de vries als greta leuke stukjes tape achter ??
van peter r de vries weten we dat joran en eem vaak reden en ook langst de hoerenbuurt, waarom wordt dat achtergehouden ??
zo ook greta die heeft drie opnames, we hebben er een gehoort waarom de andere twee nog niet ??

het argument van is niet intressant geloof ik niet zo , willen ze dat later gebruiken ?? als het niet intressant is kan je het altijd op internet kwijt, hoeft niet altijd op tv
pi_63931748
Aangezien het hier vandaag toch dump-hier-ouwe-quotes-dag is, hier een column van Steve Yuhas waarbij hij ingaat op wat 1 jaar Holloway mediacircus nu eigenlijk gebracht heeft en feitelijk gaat dat nu na 3,5 jaar nog steeds op.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

One Year of Natalee Holloway & Beth Twitty; Ten Arrests and 9 Straight; 1 Gay: Still Nothing
By: Steve Yuhas

We are almost at the one year mark that will surely be treated like the equivalent of the Lindberg baby kidnapping when Natalee Holloway went missing on a vacation in Aruba. So far the prosecutors in Aruba have arrested ten people, held Joran van der Sloot for four months without charges and still everyone is either out of custody for lack of evidence or the one person still in jail as of this writing the tenth person who was brought into the circle of Holloway suspects was released from a jail in Amsterdam for lack of evidence. Oh, and because of the fact that the guy is gay and unlikely to be the heterosexual predator he was painted to be on talk shows.

It seems that the pressure from the Twitty family is working against both the prosecution and defense: the prosecution arrests anyone and everyone; the Twitty-Holloway clan applauds and get on the talk shows and then the person is released for lack of evidence. Almost a year of arrest and release so that the killer or killers, kidnapper or kidnappers or Natalee Holloway herself (if she is still alive and made herself disappear) is sitting back watching and laughing at the comical way the case is going.

One full year since Beth Twitty and her husband became household names for their television antics in Aruba and since they convinced a couple of governors and a bunch of poor people not to vacation on an island paradise with a crime rate that any city in Alabama would pay for.

The tragedy in all of this is the cast of characters: the bipolar mother who one day is chastising the people of Aruba for not voting for the right people to the next day praising them in tearful apologies, the chaperones who stayed quiet until one called a radio station that I was appearing on to talk about their duties (it was to take the kids to the hospital; not to baby-sit them – I guess keeping account of them or out of the hands of killers was not on their check list), the “friends” who went to Aruba with Holloway and waves her off in a car with boys she didn’t know for more than a few days the night before she was supposed to leave and a whole litany of “experts” who get together on television to discuss the case every night with women who know just as little about the case named Greta, Nancy or Rita.

It is the cast of characters that make this case and the disappearance of Natalee Holloway so tragic because but for this ensemble there would be far more care and attention paid to the missing girl and far less on the antics of her mother and father (or step-father).

Beth Twitty comes across to the people of Alabama as a sympathetic character, and she is because she can’t find her daughter, but to much of America and the world she is an abrasive and rude woman whose disdain for the people of Aruba overshadows the goodwill that was initially shown to her in the opening days of this soap opera. Her following people around with television cameras in tow in order to confront people that she suspects had something to do with her daughters demise has become fodder for virtually everyone not within 500 miles of Mountain Brook, Alabama.

The rest of the cast plays supporting roles insofar as their television time is much less, but when they do take to the airwaves they just look stupid. Book rights sold and a book coined by ghost writers by Natalee’s father, the chaperones from hell who are silent on how they let a women they were chaperoning disappear the night before they were all scheduled to leave Aruba and a group of so-called friends who talked to the media in the beginning and painted a different picture of Natalee Holloway than her mother and certainly the video and pictures do.

We were all told of Natalee Holloway’s piety – turns out that was not the case as there are picture from her high school days on the internet that show a party girl who went to Aruba to drink the early summer away before she went to school. Even Beth Twitty tried to convince us that Natalee was saintly, but the pictures and video along with the prosecution and police in Aruba put that to rest. Holloway’s friends are something all together different as they did more to harm than help her reputation when they developed their film or became stars in their own right by giving interviews and being in surveillance tape with the missing Alabama woman.

One year since an adult made a decision to take a trip to Aruba and ended up gone. Nobody knows what happened to her and if anyone does they’re not talking. You can listen to Beth Twitty, but everything she says turns out to be the ranting of a mother missing a daughter who is not afraid to defame an entire family in courts without jurisdiction in the matter.

A year since her daughter disappeared and there is very little by way of public scrutiny of the vast amount of money collected to find the missing woman, but we know that Beth Twitty has had a good year of traveling the globe and the United States – part of the time giving (of all things) seminar advice on how to travel. A previous column talked about that, but taking that advice would be like taking marriage advice from the woman who left her children in a broken home.

The facts are in and one year after the disappearance of Natalee Holloway there were ten people caught and released for lack of evidence and Beth Twitty has caused at least one of them to be sued in America offering up her version of the events that led to the disappearance of her daughter. Of course she has no facts on her side and is running on speculation, but the fact that ten people were arrested and released in and of itself is enough to give doubt to any jury who looks at the matter against the main suspect and the object of Twitty’s wrath: the van der Sloot family.

We will have to watch as the three women obsessed with the Holloway-Twitty missing person story take the one year anniversary to do something special to reflect on their banner year with ratings, gubernatorial boycotts and a talking head bonanza of experts on Aruban justice. Nancy, Greta and Rita may just shed a few tears as they talk about a missing woman in a world filled with missing people.

The sad thing is that Holloway is probably dead, she is not coming back, and there are other missing people whose mothers would like nothing more than for the three women with audiences who love a mystery to cover their daughter, but they just don’t have the appeal that the Holloway case has so they will go without the help of the mainstream media. The three cable shows decided that Natalee Holloway was important, more important, than any other missing person and they run with it every chance they get with breaking news alerts and there is no doubt in my mind that the graphics departments at the three networks are working frantically for a nice graphic with tragic music to accompany the one year anniversary of Natalee Holloway’s disappearance.

If only other people who disappeared, minors and children first and foremost, were given the same coverage and access to the media. Alas, it is obvious that you have to have an overbearing and dishonest mother and dysfunctional family to get that kind of coverage and the Holloway case just proved that people like Beth Twitty are nice for numbers, but she still doesn’t have her kid back and as tragic as that is you have to wonder if the book on this case cannot be closed because her behavior made the people in Aruba less likely to help and more likely to say to hell with it.
pi_63931795
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef duikkie het volgende:
van peter r de vries weten we dat joran en eem vaak reden en ook langst de hoerenbuurt, waarom wordt dat achtergehouden ??
zo ook greta die heeft drie opnames, we hebben er een gehoort waarom de andere twee nog niet ??

het argument van is niet intressant geloof ik niet zo , willen ze dat later gebruiken ?? als het niet intressant is kan je het altijd op internet kwijt, hoeft niet altijd op tv
Misschien publiceren ze die niet omdat die stukjes hun beweringen niet staven of misschien zelfs wel ontkrachten.
pi_63932687
quote:

wanneer is nou de opname van greta geweest met joran, graag dag tijd hoeft niet , er wordt gesproken over januari maar dat kan toch niet toen zat joran nog niet in thai, of was het juni ???

Volgens mij is die greta opname in februari gemaakt in Cambodja
pi_63933045
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:29 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Misschien publiceren ze die niet omdat die stukjes hun beweringen niet staven of misschien zelfs wel ontkrachten.
van stukken van peter r de vries zou ik me dat nog kunnen indenken, maar de drie gesprekken van joran met zijn vader van greta gaat dat niet op die waren juist voor openbaring gemaakt.
pi_63933195
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:02 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij is die greta opname in februari gemaakt in Cambodja
Nee hoor johan, Tante Greet zegt zelf in haar gesprekje bij The View "Joran went back on the bus to Cambodia, where he was staying at that time and we went to the Bangkok airport".
pi_63933385
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:18 schreef duikkie het volgende:
van stukken van peter r de vries zou ik me dat nog kunnen indenken, maar de drie gesprekken van joran met zijn vader van greta gaat dat niet op die waren juist voor openbaring gemaakt.
Misschien waren die stukjes nog slechter en ongeloofwaardiger dan dat neppe stukkie telefoongesprek dat ze wel heeft laten horen?
pi_63933453
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:51 schreef johan555 het volgende:
En wat is er in San Nicolas volgens jou ?
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef bolsena het volgende:
Overigens ben ik niet de enige die daar zo over denkt (het artikeltje van vorige week, waarin VdStraten verklaard te weten wat er met N is gebeurd en wie er mee te maken hadden?). Veel verklaringen of onderzoeken, de een meer geloofwaardig als de ander, wijzen de richting van San Nicolas uit.
Ten eerste, dat heb ik niet gezegd, dat er wat is in San Nicolas. Ik schreef dat de verklaringen die richting uit wezen.

Overigens is het meer Savaneta, en niet San Nicolas. San Nicolas kwam als ik het goed heb ter sprake via andere wegen (Shango, K&C).

Via google kwam ik weer eens op die site SM (lekkere naam) en vond deze woonadressen van Lorenzo (post van ene vsm):
-his mansion Savaneta 172, Savaneta (Jaraweg),
-his concrete country block house, near Arikok Park near Hooiberg,
-and the mansion his mother lived in, which is the ONLY ONE they searched, apx June 16th?:
SAVANETA 123-K, SAVANETA, ARUBA
pi_63933625
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:24 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Nee hoor johan, Tante Greet zegt zelf in haar gesprekje bij The View "Joran went back on the bus to Cambodia, where he was staying at that time and we went to the Bangkok airport".
begin februari kan nog niet toen hadden we die rel in arhem dacht ik na aanleiding van peter r de vries uitzending die was op 3 feb 2008.

is al eerder hier beschreven was om paul te ontlasten.

maar ik zoek effe de feiten bij elkaar ergens in februari vlucht joran naar thailand, maakt tapes is in onderhandeling met greta en greta komt ergens, ondertussen komt anita van der sloot ook nog ergens naar thailand ???

kortom timeline met gebeurtenissen

3feb 2008 peter r de ontdooier met verborgen camera---- 9 november peter r de vries met vrouwenhandelaar
pi_63933692
Via google ha ha
Jij lurkt daar dagelijks en buster ook
Kunnen ze zien he !
pi_63933712
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:35 schreef bolsena het volgende:

[..]

[..]

Ten eerste, dat heb ik niet gezegd, dat er wat is in San Nicolas. Ik schreef dat de verklaringen die richting uit wezen.

Overigens is het meer Savaneta, en niet San Nicolas. San Nicolas kwam als ik het goed heb ter sprake via andere wegen (Shango, K&C).

Via google kwam ik weer eens op die site SM (lekkere naam) en vond deze woonadressen van Lorenzo (post van ene vsm):
-his mansion Savaneta 172, Savaneta (Jaraweg),
-his concrete country block house, near Arikok Park near Hooiberg,
-and the mansion his mother lived in, which is the ONLY ONE they searched, apx June 16th?:
SAVANETA 123-K, SAVANETA, ARUBA

woont allemaal lekker dicht bij elkaar is aan te lopen , met of zonder schoenen 10 a 15 minuten
pi_63933721
quote:
Op donderdag 11 december 2008 13:29 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Pcies.
Veel journalisten zijn ook maar selectieve waarnemers ten slotte. Zeker de "journalisten" die eerder entertainer dan journalist genoemd moeten worden.
pi_63933844
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:43 schreef johan555 het volgende:
Via google ha ha
Jij lurkt daar dagelijks en buster ook
Kunnen ze zien he !
Wat bedoel je, waar lurk ik? SM of google?
Via google kun je heel makkelijk op sites als FOK, RU of SM terechtkomen, hoor. Nooit geprobeerd?

Wat is lurken trouwens?

Is dat niet een Zeeuws woord?

Edit:
http://www.encyclo.nl/begrip/lurken

Tja, meelezen of koekeloeren dus. Ik lees sinds een kleine anderhalve week regelmatig mee op allerlei vage sites ja.
Maar dan alleen als ik via een google zoekopdracht bij een of ander artikel uitkom op een site ofzo.
Ik wordt zo regelmatig naar de monkeys of the refugees verwezen inderdaad. Of scrux of nwo en nog meer sites waar ik niet al te veel aandacht aan wil besteden.

[ Bericht 14% gewijzigd door bolsena op 11-12-2008 14:54:19 ]
pi_63933946
ik ken het woord lurken wel , zal eens gaan googlen

daar zal een schele recht naar kijken
pi_63934060
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef duikkie het volgende:
ik ken het woord lurken wel , zal eens gaan googlen

daar zal een schele recht naar kijken
Heb het al gevonden, zie boven.
pi_63934443
Speel je een beetje het onwetende ,klungelige ,onkundige groene internet figuurtje ?
pi_63934612
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef johan555 het volgende:
Speel je een beetje het onwetende ,klungelige ,onkundige groene internet figuurtje ?
Speel ik niet, dat ben ik.
pi_63934977
Je weet anders een hoop linkjes snel te vinden dus geloof er helemaal niks van ha ha
Maar geeft niet dat is mijn mening
pi_63935273
je bent nooit te oud om alles te willen leren
pi_63938692
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:28 schreef johan555 het volgende:
Je weet anders een hoop linkjes snel te vinden dus geloof er helemaal niks van ha ha
Maar geeft niet dat is mijn mening
Tja, je mag geloven wat je wilt.

Informatie opzoeken (via internet) is waar ik goed in ben en waar ik trouwens ook voor ben opgeleid (wetenschappelijke achtergrond), dusja....zo moeilijk is het toch niet, snel wat informatie optrommelen en analyseren?

Voor mij niet althans.
pi_63938715
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:39 schreef duikkie het volgende:
je bent nooit te oud om alles te willen leren
Dit ben ik zowaar met je eens. Je bent nooit te oud om te leren.
pi_63939779
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:55 schreef bolsena het volgende:

[..]

Dit ben ik zowaar met je eens. Je bent nooit te oud om te leren.
lezen.lezen , er staat niet te oud om te leren , want dat kan je namelijk wel eens zijn , maar te willen leren is niemand te oud
pi_63940029
quote:

quote:
So here it is: in the midst of all the traveling for the election coverage beginning last spring, I flew to Asia (yes, Asia) for a quick trip to work on the Natalee case. I left on a Friday, flew 18 hours to Asia…upon landing, did fast work on the ground….including taping an important interview (which I have not yet shown you but expect to soon)…and then, without sleep, jumped back on a plane…flew back 18 hours…and was back in the USA by about 9am on Monday. I was back on the air for ON THE RECORD at 10pm that night. Yes, no one knew about the trip (other than Fox.) We learned something new in Asia — and from a source that is very important to this investigation.

To try and figure our more (corroborate/disprove) what we learned in Asia, I also took other trips - including one out to Seattle and I was back in one day. I took an early morning flight…interviewed someone…jumped back on the plane. It has been, as you might imagine, exhausting trying to fly all over the globe doing this Natalee Holloway case while also meeting my responsibilities for election coverage.

Fox has been great throughout this investigation …Fox has been 100 per cent supportive of us attempting to finish this still incomplete investigative story……Fox has spent a fortune making it possible for us to track down leads all over the place. Some have been worthwhile and some not.

So now what? well…we are working on the final part of our investigation…looking to corroborate what we have or disprove what we have…we need to make a decision how to show it to you. Do we show it all to you, including the wild goose chases we have been on? I am sort of in favor of showing you all since it does show you how we gather news…what we do ..the behind the scenes part of our business that I like to include you in.

….if all goes as planned, we will air this soon…so yes, we are working on it…and we have not dropped it.
http://gretawire.foxnews.com/

http://www.refugeesunleashed.net/about17504-0.html
pi_63940110
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:43 schreef duikkie het volgende:

[..]

lezen.lezen , er staat niet te oud om te leren , want dat kan je namelijk wel eens zijn , maar te willen leren is niemand te oud
Ja, dat zag ik wel. Maar persoonlijk denk ik dat niemand te oud is om te willen leren en dat niemand te oud is om te leren.
pi_63940327
Over "leren" gesproken:

Ik heb gisteren dat raadseltje van Shango eens doorgelezen. Nou, best interessant hoor.
http://ragingbull.quote.com/mboard/boards.cgi?board=CLB01002&read=6937

Hebben jullie dit wel eens gelezen trouwens?
http://arubanboycott.blog(...)urdered-bouncer.html

dineSH
djOeGAN

SHANGO

CHOOSE-A-NAME-BAR
TATTOOS

SHANGO HAS NOT DANCED WITH THE LIONS, NOR ARAWAKS, AND DOES NOT KEEP THEIR COMPANY.

SHANGO LOOKS FROM AFAR BUT SPEAKS WITH TRUTH. HE DOES NOT CONVERSE WITH THE SIMIAN, OR ANY OTHER WORLDLY SOURCES, AND ATTEMPTS TO BRING DIRECTION TO SPECULATION.

"Shango's" IP-adres zou uit Florida komen.

Looks from Afar = Florida?

Nou, voer voor conspiracyfreaks denk ik zo.

Is de moord op Dinesh D al opgelost trouwens?
pi_63940463
ben al wat verder met de timeline met als thema joran als vrouwenhandelaar

op 3 feb 2008 hebben we dus de uitzending van peter r de vries en vlucht joran waarschijnlijk naar thailand.
in juni laten we zeggen 15 juni spreekt hij met greta over gesprekken met zijn vader over mensenhandel, als ik het goed had waren die gesprekken in januari ??? en later. eigenlijk kan ik dat moeilijk plaatsen daar het intervieuw met het wijnglas ook in die periode was maar goed. joran moet pas na 3 feb 2008 kontact hebben gelegd met greta toch

weet iemand wanneer joran msn contact had met de bewaker( dat was die jongen toch) van peter r de vries tweede geheime opname was dat ook niet ergens rond deze tijd of was dat net nadat greta weg was ??
pi_63940851
quote:
Staatssecretaris Bijleveld eist diepgaand onderzoek Aruba

Er moeten koppen rollen op Aruba. Staatssecretaris Ank Bijleveld van Koninkrijksrelaties wil een diepgravend onderzoek naar de rol van
oud-politiecommissaris Jan van der Straaten.

Hij zou het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway ernstig hebben gehinderd.
http://www.hartvannederla(...)aand_onderzoek_Aruba
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_63941630
quote:
word weer leuk, zijn dit onze kerstcadeau's naar aruba ???
de americanen gaan ook weer uit hun dak als er WEER niets gebeurt

afwachten of onze luie medemens op aruba , uit hun stoel willen komen
pi_63941745
quote:
Ik begrijp dat Aruba onafhankelijk is en niet gedwongen kan worden?

Maar wel geld blijven geven?

Dat daar mensen worden geintimideerd, gechanteerd en misschien wel omgekocht om Jorans vader (en wie weet wie nog meer) te beschermen is wel duidelijk. Mensen die zich met smerige zaakjes bezig houden hebben vaak ook dergelijke vriendjes.

Misschien weten Paulus (en van der Straten) teveel van andere mensen.

Kind looks kind.

Het openbaar ministerie reageert niet?

Waarom zijn Mevrouw Croes en mevrouw Jansen respectievelijk ziek geworden en opgestapt?

Pasten de dames niet in het plaatje daar op Aruba?
pi_63941867
Ik wilde 'm eigenlijk hier neerzetten
quote:
Is dit een nieuwe ontwikkeling, en komt er dus nóg een onderzoek, of is dit gewoon hetzelfde bericht van gisteren, maar dan gerecycled door HvN, en gebracht op de suggestieve manier zoals we dat van SBS gewend zijn?

Edit: Jouw antwoord ook maar erbij dan:
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:02 schreef Caesu het volgende:
ja het is hetzelfde bericht, komt uit deze brief aan de Kamer:
http://www.minbzk.nl/actueel/116134/brief-aan-tweede_0

maar vandaag heeft Bijleveld dit nog eens herhaald in een Tweede Kamer commissie.

daardoor pikt meer media het nu op.
en Hart van Nederland heeft een interview met Bijleveld en het stukje van Brinkman op FOX News erbij gedaan.

http://www.volkskrant.nl/(...)tie_in_zaak-Holloway
http://www.ad.nl/binnenla(...)in_zaakHolloway.html
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ijt_in_zaak-Holloway

interessant te noemen is ook dat er maandag een Rondetafelconferentie is op Curaēao tussen Nederland, Aruba en de Nederlandse Antillen met Balkenende als voorzitter.
Bijleveld gaat daar ook naar toe en ik neem aan ook Rudy Croes, de Minister van Justitie van Aruba.

Dat krijg je nu met die dubbele posts
pi_63941886
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:02 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ik begrijp dat Aruba onafhankelijk is en niet gedwongen kan worden?

Maar wel geld blijven geven?

Dat daar mensen worden geintimideerd, gechanteerd en misschien wel omgekocht om Jorans vader (en wie weet wie nog meer) te beschermen is wel duidelijk. Mensen die zich met smerige zaakjes bezig houden hebben vaak ook dergelijke vriendjes.

Kind looks kind.

Het openbaar ministerie reageert niet?

Waarom zijn Mevrouw Croes en mevrouw Jansen respectievelijk ziek geworden en opgestapt?

Pasten de dames niet in het plaatje daar op Aruba?
de staatssecretaris kan Aruba niet ergens toe dwingen.
maar de Minsterraad wel. (Art. 43 lid 2 Statuut voor het Koninkrijk der Nederlanden)
dat wordt misschien de volgende stap als Rudy Croes een onderzoek weigert.

Art. 43 lid 2 is toevallig vorige week nog voor Aruba gebruikt betreffende de grondslag van het Caraļbisch Gerechtshof.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_63941913
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:02 schreef yyentle het volgende:

ons kent ons, ik geloof niet dat er iemand op aruba is die geen banden heeft , aruba is niet zo groot he. het is dan ook logisch dat iedereen wel wat weet van elkaar. het is mooi te zien waar deze wijze van leven tot kan lijden.

schuilen kan nog wel , heel dicht bij elkaar
pi_63941995
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:08 schreef Caesu het volgende:

[..]

de staatssecretaris kan Aruba niet ergens toe dwingen.
maar de Minsterraad wel. (Art. 43 lid 2 Statuut voor het Koninkrijk der Nederlanden)
dat wordt misschien de volgende stap als Rudy Croes een onderzoek weigert.

Art. 43 lid 2 is toevallig vorige week nog voor Aruba gebruikt betreffende de grondslag van het Caraļbisch Gerechtshof.
Niet toe dwingen ?
wat denk je wat er gebeurt als ze niet meewerken ?
Dan gaat de geldkraan dicht
Ze hebben in augustus nog 118 miljoen euro ontvangen

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 11-12-2008 20:18:22 ]
pi_63942070
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:12 schreef johan555 het volgende:

[..]

Niet toe dwingen ?
wat denk je wat er gebeurt als niet meewerken ?
Dan gaat de geld kraan dicht
Ze hebben in augustus nog 118 miljoen euro ontvangen
Aruba heeft de financiėn redelijk op orde nog.
Curaēao en St. Maarten hebben dat niet.

en die 118 miljoen voor het Plant complex staat nog niet op de rekening.
dus dat kan Nederland inderdaad vasthouden eventueel.
maar door de economisch teruggang kunnen de Amerikaanse toeristen uitblijven.
en die uitspraak van Brinkman op FOX 'corrupt as hell' was ook niet echt goede reclame.
pi_63942167
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:15 schreef Caesu het volgende:

[..]

Aruba heeft de financiėn redelijk op orde nog.
Curaēao en St. Maarten hebben dat niet.

en die 118 miljoen voor het Plant complex staat nog niet op de rekening.
dus dat kan Nederland inderdaad vasthouden eventueel.
maar door de economisch teruggang kunnen de Amerikaanse toeristen uitblijven.
en die uitspraak van Brinkman op FOX 'corrupt as hell' was ook niet echt goede reclame.
Ach wat is goeie reclame
Beetje wakker schudden kan nooit kwaad .
De huidige PG zit daar nu tijdelijk toch voor een half jaartje ?
Tot eind december dacht ik .
pi_63942272
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:20 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ach wat is goeie reclame
Beetje wakker schudden kan nooit kwaad .
De huidige PG zit daar nu tijdelijk toch voor een half jaartje ?
Tot eind december dacht ik .
ja de waarnemend PG Robert Pietersz tot 23 december.
Theresa Croes-Fernandes Pedra, de echte PG, zit al 2 jaar ofzo op betaald ziekteverlof thuis.
zij was PG op het moment dat Natalee zoek raakte
pi_63942325
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:25 schreef Caesu het volgende:

[..]

ja de tijdelijke PG Robert Pietersz tot 23 december.
Theresa Croes-Fernandes Pedra, de echte PG, zit al 2 jaar ofzo op betaald ziekteverlof thuis.
zij was PG op het moment dat Natalee zoek raakte
Dan zal Robert Pietersz toch nog even aan de bak moeten lijkt me zo ,wie is zijn opvolger ?
pi_63942361
Is die brief aan de PG openbaar Caesu ?
pi_63942621
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:27 schreef johan555 het volgende:

[..]

Dan zal Robert Pietersz toch nog even aan de bak moeten lijkt me zo ,wie is zijn opvolger ?
Henk Kamp?
pi_63942642
er is geen brief aan een PG.
alleen een brief aan de Tweede Kamer.
http://www.minbzk.nl/actueel/116134/brief-aan-tweede_0
quote:
Ze kan Croes niet dwingen een onderzoek in te stellen, maar vindt het vreemd dat de minister nu pas met de aantijging komt. Nederland is bereid te helpen bij het onderzoek als dat nodig is, aldus Bijleveld.
quote:
De PVV heeft er donderdag tevergeefs op aangedrongen dat de Nederlandse rijksrecherche de beschuldigingen onderzoekt. De partij stond met dit voorstel alleen in de Tweede Kamer.
http://www.volkskrant.nl/(...)tie_in_zaak-Holloway

ik denk dat er helemaal niets formeels van Bijleveld naar Aruba is gegaan.
maar dit zet wel de politieke relatie wat onder druk en de toon is gezet voor de Rondetafelconferentie van 15 december.
pi_63942712
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:40 schreef yyentle het volgende:

[..]

Henk Kamp?
die wordt al commissaris voor de BES-eilanden.
http://www.parool.nl/paro(...)is-op-Antillen.dhtml
pi_63942735
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:40 schreef Caesu het volgende:
de Rondetafelconferentie van 15 december.
is dat zoiets als de laatste maaltijd ???
pi_63942758
Ze moeten die 118 Miljoen nog maar even vasthouden .
Geen onderzoek geen Geld !
  donderdag 11 december 2008 @ 21:00:20 #114
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63943266
quote:
Dave: Well, when we first arrived on the island we rented a car. We stopped at two different police stations and explained the situation. I explained that I am the father of Natalee Holloway and she is missing. The first comment was would you like to file a complaint? Finally after talking to several officers in those two police departments, they indicated they were not aware of any disappearance and not aware of any complaint. So the directed me to the Noord police station which supervises the area around the Holiday Inn. When I arrived at that police station, the detective knew I was coming and I was frantic as you can imagine a parent being who has their daughter missing. I walked up to the front desk accompanied by my brother and brother in law. I identified myself as the father of Natalee Holloway and Jacobs got up from his chair and grumbled “Well, how much money you got?” We were just stunned and everyone finally came together and we met in the back room He basically told us “Aw, this happens all the time, go down to C&C and have a beer and just wait on her and she’ll show up.” We questioned his tactics and wanted to know if a search was being conducted. He just looked at us and said “Why would you want to do that?” “Think positive, you’re thinking negative.” I said well the first few days are the most critical. He indicated to us you are on the wrong page and you need to go search a drug house or whatever. And then he made the comment that “Look, I need to get with you guys. There have been some reports that some of Jugs friends have been busting up in some of these crack houses.” I was again floored. I thought how do you know about crack houses and who’s up in them, but you are not even aware someone is missing? You know, give me a break.
pi_63943743
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:42 schreef Caesu het volgende:

[..]

die wordt al commissaris voor de BES-eilanden.
http://www.parool.nl/paro(...)is-op-Antillen.dhtml
quote:
Henk Kamp Commissaris voor Bonaire, Saba en Sint Eustatius
14 oktober 2008
Henk Kamp wordt met ingang van 1 januari 2009 benoemd tot Commissaris voor Bonaire, Sint Eustatius en Saba. De heer Kamp is lid van de Tweede Kamer voor de VVD en was daarvoor minister van Defensie en minister van VROM.

De benoeming vindt plaats in verband met de toekomstige positie van de eilanden als ‘bijzondere gemeenten’ van Nederland. Vooruitlopend op de feitelijke overgang is het van belang dat de kwaliteit van de uitvoering van overheidstaken op de eilanden gegarandeerd wordt. De commissaris zal daar primair voor verantwoordelijk worden.

Bij de verdere vormgeving van het transitieproces zal Henk Kamp als rechterhand van staatssecretaris Bijleveld (Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties) optreden. Zijn taken als Commissaris zullen vooral bestaan uit het stimuleren van betrokkenen op de eilanden en in Nederland, om te werken aan concrete oplossingen. Hij dient ervoor te zorgen dat beleidsplannen van ministeries aansluiten op de dagelijkse praktijk op de eilanden. Hij stroomlijnt de informatiebehoefte voor de departementen in Nederland stimuleert de voortgang van het transitieproces. Hij treedt snel en slagvaardig op en heeft direct toegang tot de politiek verantwoordelijken in de Rijksministerraad en op de eilanden. Dat is nodig om bestuurlijke patstellingen en ambtelijke competentiegeschillen te doorbreken.

Met de benoeming van Henk Kamp als Commissaris voor de eilanden wordt invulling gegeven aan de mogelijkheden voor een voortvarende gefaseerde overgang van Bonaire, Saba en Sint Eustatius in het Nederlandse staatsbestel, zoals met de eilanden is afgesproken.
Ik zie het, staat op deze website.

http://www.minbzk.nl/actueel/kamerstukken
  donderdag 11 december 2008 @ 21:26:01 #116
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63944065
quote:
In Juni duikkie, de 14 volgens mij. Ik was daar ook erg benieuwd naar en heb het uitgezocht.
Joran verbleef destijds in Cambodja en kwam speciaal voor het intervieuw naar Bangkok

donderdag 11 december 2008 @ 21:45:24 #117
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63944748
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:40 schreef yyentle het volgende:

[..]

Henk Kamp?
LOL was dat maar waar
pi_63944955
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:26 schreef bastibro het volgende:

[..]

In Juni duikkie, de 14 volgens mij. Ik was daar ook erg benieuwd naar en heb het uitgezocht.
Joran verbleef destijds in Cambodja en kwam speciaal voor het intervieuw naar Bangkok

had wel wat van je gelezen hierover maar weet niet meer in welk NHiR nummer ??

in feb vlucht joran dus en in juni heeft hij al een interview met greta 3 maanden dus, nu nog alleen weten wanneer joran contact zocht met greta, maar meer wanneer hij contact zocht met onze cafe sexbaas van peter r de vries was dat na mislukken van opzet greta, of liepen deze twee zaken parralle naast elkaar ??

als dat zo is zou de tweede stem op het bandje best eens de partner in thai zijn die meedeed in vrouwenhandel was dat niet ene luuk ??
pi_63945135
Klopt ja duikkie en er zijn geruchten dat Luke een FBI man is
  donderdag 11 december 2008 @ 22:05:22 #120
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63945418
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:51 schreef duikkie het volgende:

[..]

had wel wat van je gelezen hierover maar weet niet meer in welk NHiR nummer ??

in feb vlucht joran dus en in juni heeft hij al een interview met greta 3 maanden dus, nu nog alleen weten wanneer joran contact zocht met greta, maar meer wanneer hij contact zocht met onze cafe sexbaas van peter r de vries was dat na mislukken van opzet greta, of liepen deze twee zaken parralle naast elkaar ??

als dat zo is zou de tweede stem op het bandje best eens de partner in thai zijn die meedeed in vrouwenhandel was dat niet ene luuk ??
Luke lult geen Hollands duikkie
De undercover actie van PrdV in Bangkok vond plaats in sept. okt.
Arjan was een long-time pokerfriend on-line
  donderdag 11 december 2008 @ 22:05:46 #121
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63945439
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:57 schreef johan555 het volgende:
pi_63945512
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef bastibro het volgende:

[..]

En in dat geval is niet Greta er niet ingetrapt maar Joran
pi_63945771
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:57 schreef johan555 het volgende:
Tsjaa er zijn ook geuchten dat Luke eigenlijk een verklede Natalee was, lijkt me net zo waarschijnlijk
pi_63945834
geuchten ? wijntje op bustertje
pi_63945925
en als er ook maar één van die vele, van elkaar afhankelijke, (onaangetoonde) geruchten niet klopt, dan stort het hele kaartenhuis in elkaar
pi_63946151
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:13 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Tsjaa er zijn ook geuchten dat Luke eigenlijk een verklede Natalee was, lijkt me net zo waarschijnlijk
Er zijn zelfs geruchten dat Beth de zus.....
pi_63946253
Ja en dat Paul de neef van Mussolini is en soms verkleed als vrouw door orangestad loopt ha ha
  donderdag 11 december 2008 @ 22:37:32 #128
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63946638
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:13 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Wat zie ik Ghostbuster!? Gaan we nu de SM imiteren?
pi_63946674
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef bastibro het volgende:

[..]

De undercover actie van PrdV in Bangkok vond plaats in sept. okt.
Arjan was een long-time pokerfriend on-line
wanneer was dan de eerst contact met arjan of arjan iets kon doen voor joran in de vrouwenhandel
was dat dan juli ?? augustus ???

kortom we hebben :

3 feb 2008 .... joran vlucht naar thailand
maart ,april, mei joran legt contact met greta
greata hapt in juni toe
eind juni joran merkt niets en boort de volgende persoon aan ???
juli augustus joran zet vrouwenhandel op ???
sept okt joran denkt in handel te zitten ??
november twee bommen barsten in joran's face ???
pi_63946983
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Polleeder het volgende:
Er zijn zelfs geruchten dat Beth de zus.....
Dat zijn wel meer dan geruchten hoor Pol, dat staat zelfs in officiele politie rapporten
pi_63947496
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Dat zijn wel meer dan geruchten hoor Pol, dat staat zelfs in officiele politie rapporten
Het gerucht gaat dat er in Zuid-Oost Azie vandaag iemand is opgepakt die een apenpak droeg! Hij sprak een buitenlandse, niet Aziatische taal.

donderdag 11 december 2008 @ 23:32:57 #132
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63948698
Koppen moeten rollen op Aruba

pi_63949962
Besluit vervolging Van der Sloot in januari

Het lukt het Openbaar Ministerie op Aruba waarschijnlijk niet nog dit jaar een beslissing te nemen over de strafrechtelijke vervolging van Joran van der Sloot in de zaak van de verdwenen Amerikaanse tiener Natalee Holloway. "We houden een slag om de arm, het kan ook januari worden", laat een woordvoerder weten. "Dat zal met het onderzoek te maken hebben. De planning was wel heel strak."

Het Arubaanse OM heropende het onderzoek naar de verdwijning in februari. Hiertoe werd besloten op grond van de door misdaadverslaggever Peter R. de Vries met verborgen camera's opgenomen 'bekentenis' van Joran van der Sloot. Herhaaldelijk was gezegd dat het besluit over de vervolging nog in 2008 zou worden genomen.

Van der Sloot zei op de heimelijk opgenomen beelden dat hij de avond in 2005 waarop de scholier verdween seks met Holloway had en dat ze toen onwel werd. Na haar dood zou haar lichaam overboord zijn gegooid in zee.

Het onderzoek was in december vorig jaar officieel gesloten, nadat Van der Sloot was vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs. Hij was op 21 november in zijn woonplaats Arnhem opnieuw gearresteerd en naar Aruba gevlogen, maar mocht in januari weer naar Nederland.

Na de recente heropening van het onderzoek wilde het OM hem laten oppakken maar de rechter-commissaris wees het verzoek tot arrestatie af. Van der Sloot was al twee keer eerder aangehouden en daarom zouden aan een nieuwe voorlopige hechtenis zeer zware eisen moeten worden gesteld. De 'bekentenis' die Van der Sloot in het programma van De Vries deed was volgens de rechter niet voldoende om hem weer vast te zetten. Het OM ging tegen dit oordeel in beroep, maar ook het gemeenschappelijk hof van justitie op Curaēao bepaaalde dat er niet voldoende bewijs was om hem opnieuw op te pakken.

Joran van der Sloot was in de tussentijd in Rotterdam verhoord door rechercheurs van de Arubaanse politie. Hij verklaarde dat hij tijdens de gesprekken in de auto onder invloed van marihuana was en ontkende opnieuw iedere betrokkenheid bij Holloways verdwijning.

trouw
pi_63952329
quote:

[..]

Die verhalen kwamen toch ook bij Joran vandaan?

Joran kan over Hitler begonnen zijn: dat weten we niet.

De Kalpoe broers vertelden dat ze alleen het woord Hitler hoorden en dat ze de rest later (tijdens de besprekingen ) van Joran te horen kregen, dus misschien heeft Jorans moeder ook dit keer de rest er wel bijbedacht.

[ Bericht 5% gewijzigd door yyentle op 12-12-2008 07:21:53 ]
pi_63952368
quote:

[..]

Bovendien, als je er op Googled krijg je 1.220.000 resultaten. 1.220.000 results can't be wrong
pi_63952420
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:18 schreef Polleeder het volgende:
en als er ook maar één van die vele, van elkaar afhankelijke, (onaangetoonde) geruchten niet klopt, dan stort het hele kaartenhuis in elkaar
Er zijn wel veel aantoonbare leugens van Joran en zijn vader.

Daarnaast suggereert Jorans moeder nogal wat.

Kijk maar eens naar de uitzending van Pauw en Witteman van 11 januari 2008 (archief van P&W).

Weet je meteen waar de suggesties over Natalee en haar moeder vandaan komen.
pi_63952425
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 07:08 schreef yyentle het volgende:

[..]

Die verhalen kwamen toch ook bij Joran vandaan?

De Kalpoe broers vertelden dat ze alleen het woord Hitler hoorden en dat ze de rest later (tijdens de besprekingen ) van Joran te horen kregen, dus misschien heeft Jorans moeder ook dit keer de rest er wel bijbedacht.
zou toch niet zijn dat natalee het over JORAN´s moeder had , en dat joran over zijn moeder klaagde , lijkt mij logischer joran mocht niet veel van moeders, vaders was een soffie.

kortom wat in de verklaringen staat is allemaal bij elkaar gelogen. laten we daar nu maar vanuit gaan
pi_63952497
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:20 schreef johan555 het volgende:
Besluit vervolging Van der Sloot in januari

Het lukt het Openbaar Ministerie op Aruba waarschijnlijk niet nog dit jaar een beslissing te nemen over de strafrechtelijke vervolging van Joran van der Sloot in de zaak van de verdwenen Amerikaanse tiener Natalee Holloway. "We houden een slag om de arm, het kan ook januari worden", laat een woordvoerder weten. "Dat zal met het onderzoek te maken hebben. De planning was wel heel strak."

Het Arubaanse OM heropende het onderzoek naar de verdwijning in februari. Hiertoe werd besloten op grond van de door misdaadverslaggever Peter R. de Vries met verborgen camera's opgenomen 'bekentenis' van Joran van der Sloot. Herhaaldelijk was gezegd dat het besluit over de vervolging nog in 2008 zou worden genomen.

Van der Sloot zei op de heimelijk opgenomen beelden dat hij de avond in 2005 waarop de scholier verdween seks met Holloway had en dat ze toen onwel werd. Na haar dood zou haar lichaam overboord zijn gegooid in zee.

Het onderzoek was in december vorig jaar officieel gesloten, nadat Van der Sloot was vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs. Hij was op 21 november in zijn woonplaats Arnhem opnieuw gearresteerd en naar Aruba gevlogen, maar mocht in januari weer naar Nederland.

Na de recente heropening van het onderzoek wilde het OM hem laten oppakken maar de rechter-commissaris wees het verzoek tot arrestatie af. Van der Sloot was al twee keer eerder aangehouden en daarom zouden aan een nieuwe voorlopige hechtenis zeer zware eisen moeten worden gesteld. De 'bekentenis' die Van der Sloot in het programma van De Vries deed was volgens de rechter niet voldoende om hem weer vast te zetten. Het OM ging tegen dit oordeel in beroep, maar ook het gemeenschappelijk hof van justitie op Curaēao bepaaalde dat er niet voldoende bewijs was om hem opnieuw op te pakken.

Joran van der Sloot was in de tussentijd in Rotterdam verhoord door rechercheurs van de Arubaanse politie. Hij verklaarde dat hij tijdens de gesprekken in de auto onder invloed van marihuana was en ontkende opnieuw iedere betrokkenheid bij Holloways verdwijning.

trouw
zouden er andere overwegingen zijn om de zaak niet te sluiten, kan me haast niet voorstellen dat ze op aruba dagelijks mensen op deze zaak hebben zitten.
ze zijn niet bereid om ook maar dingen uit te zoeken, hoe gek ook de greata tapes.

WAT doen ze dan de hele tijd ??? is het openhouden van deze zaak een soort WSW baan ofzo ( WSW= wet sociale werkplaats )
pi_63952565
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 07:46 schreef duikkie het volgende:

WAT doen ze dan de hele tijd ??? is het openhouden van deze zaak een soort WSW baan ofzo ( WSW= wet sociale werkplaats )
Ze hebben meer tijd nodig om de doofpot te vullen
pi_63952685
ik ben benieuwd of Brinkman begin volgende maand wordt toegelaten op Aruba nadat hij dat land op FOX 'corrupt as hell' heeft genoemd.
http://www.tweedekamer.nl(...)jksrelaties_2008.jsp
FOX is wel de best bekeken nieuwszender in Amerika, het land waar de meeste toeristen op Aruba vandaan komen.

de vorige keer wilden ze hem niet toelaten in het parlement van de Antillen.
toen ging de hele delegatie solidair met Brinkman ook maar niet naar binnen en mislukte het overleg.
quote:
Het Antilliaanse parlement nam vandaag een motie aan waarin het Nederlandse delegatielid Hero Brinkman, Kamerlid voor de PVV, de toegang tot het Antilliaanse parlementsgebouw werd ontzegd, „zonodig met behulp van de sterke arm”.
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_de_Antillen_mislukt
pi_63952920
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 07:08 schreef yyentle het volgende:

dus misschien heeft Jorans moeder ook dit keer de rest er wel bijbedacht.
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 07:31 schreef yyentle het volgende:

Je spreekt jezelf wel lekker tegen nou, zeg.

Wat is het nou? Misschien heeft J's moeder dat er bijgedacht, of hééft ze dat gesuggereerd?

Kom op jong, even duidelijk zijn nu.
pi_63952975
Aruba heeft 90 rechercheurs hoor , voor iedere toerist 1
pi_63953238
quote:
Bijleveld gelooft niets van 'vreemd' verwijt Aruba

De Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes verwijt Van der Straten het onderzoek naar de verdwenen Natalee Holloway ernstig te hebben gedwarsboomd.
De staatssecretaris zegt er vanuit te gaan dat de beschuldigingen niet kloppen.
http://www.elsevier.nl/we(...)md-verwijt-Aruba.htm

ze gaat er dus vanuit dat de minister van Justitie maar wat uit z'n duim zuigt?
kan dąt niet onderzocht worden?
pi_63953490
Ach dat staat in de elseviers, die schrijven soms ook maar wat .
Is het een officiėle verklaring van Bijleveld dan ? Persbericht ?
En het is geen verwijt van Aruba maar van Croes.
Die kan nu natuurlijk alles roepen ,de PG is bijna weg die andere
Croes zit thuis op wachtgeld en Mos is volgens mij helemaal niet vooruit te branden .
Politiek zal ook meespelen .
Maar als het waar is dan heeft Croes mogelijk de zaak eerder kwaad gedaan
dan goed door er Zo laat mee naar buiten te komen en moet Zijn kop direct rollen .
Dus het blijft een zooitje daar .
pi_63953625
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef bolsena het volgende:

[..]

[..]

Wat is het nou? Misschien heeft J's moeder dat er bijgedacht, of hééft ze dat gesuggereerd?

we weten dat de arubanen zeer kwaad worden als je het over hun verleden hebt, brinkman mocht niet eens naar binnen toen een link maakte naar arubaanse verleden en de slavenhandel door blanke nederlanders.

dus dat JORAN zoiets gehoort heeft op school en toen in de auto met deepak/satisch het over zijn school project had vergeleek hij natuurlijk zijn blanke hollandse moeders met de zuster van hitler, ze was streng en hij mocht er niets van. dat hoorde deepak en satisch !!!, natalee lag laveloos in de schoot van joran
en wat hebben americanen met hitler eigenlijk ??

ik weet niet wat de lesstof in america over de tweede wereld oorlog is ?? van onderdrukking en joden vervolging hebben ze geen last gehad. het zelfde geldt voor ons wat hebben wij eigenlijk mee gekregen tussen de oorlog zuid-noord over slaven.

kan ook zijn dat ik niet heb opgelet in de klas

maar volgens mij leeft het hitler meer aan deze kant van de plas , het wordt er elk jaar in gehamert met 4 /5 mei , maar wat doen de americanen eigenlijk ???

voor wie het betoog niet kan volgen, ik twijfel of natalee over hitler begon, een student 18 jaar moet dat van school hebben en ik denk dat het trauma over slaven en noord-zuid oorlog meer in america leeft dan bij ons
pi_63953860
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef bolsena het volgende:

Jorans moeder suggereert toch van alles in de uitzending van Pauw en Witteman?
(11 januari 2008 Pauw en Witteman, archief, naar januari, blz. 2)

Deepak en Satish hebben in de dagen na de verdwijning van Natalee (toen ze bij Joran thuis werden overhoord en nader geinstrueerd) toch uitleg gekregen over de Hitlerverhalen?

Of denk je dat Deepak en Satish die verhalen hebben bedacht.

Deepak en Satish hebben die mail van Deepak ook niet verzonden dus...........
pi_63953952
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:19 schreef johan555 het volgende:
Ach dat staat in de elseviers, die schrijven soms ook maar wat .
Is het een officiėle verklaring van Bijleveld dan ? Persbericht ?
http://parlando.sdu.nl/cg(...)/pos=0/KST125749.rtf

komt niet naar voren in de brief van haar.
mogeljk heeft Elsevier dat dan weer uit een interviewtje ofzo.
quote:
“Eigenlijk wilde ik tot mijn pensioen volgend jaar wachten om dit naar buiten te brengen”, vertelt de minister verder. “Maar het is tijd om de waarheid te vertellen. Toen de zaak aan het licht kwam hoorde ik Van der Straten letterlijk zeggen: ‘Dit kan ik mijn vriend Paul niet aandoen’.
of is Rudy net zo'n fantast als Joran die maar wat stoer wil doen.

overigens geeft Bijleveld in haar brief hier ook geen reactie op:
quote:
Vergeet ook niet dat een Nederlandse minister me in die tijd vroeg om ‘alstublieft’ niet te noemen dat Joran een Nederlander is. Ik zeg niet wie het was, maar mocht het op een bepaald moment nodig zijn om hem te noemen, doe ik dat zeker.
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_50116.php

en de PG Pieterz, blijft overigens waarschijnlijk nog 6 maanden langer aan.
pi_63954315
Dit schrijft ze Caesu:

Hoewel het me bevreemdt dat de beschuldiging nu pas wordt gedaan, ga ik er gelet op de ernst van de aantijging, van uit dat per ommegaande een onderzoek zal worden ingesteld door de Arubaanse minister van Justitie. Als minister van Justitie draagt dhr. Croes daarvoor immers de verantwoordelijkheid.

Dus ze verwacht dat er een onderzoek komt en wel per ommegaande .
Dan is het Elseviers stukje stemmingmakerij .
pi_63954909
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:36 schreef yyentle het volgende:

[..]

Deepak en Satish hebben in de dagen na de verdwijning van Natalee (toen ze bij Joran thuis werden overhoord en nader geinstrueerd) toch uitleg gekregen over de Hitlerverhalen?

prive les van anita van der Sloot ???
pi_63954981
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:56 schreef johan555 het volgende:
Dit schrijft ze Caesu:

Hoewel het me bevreemdt dat de beschuldiging nu pas wordt gedaan, ga ik er gelet op de ernst van de aantijging, van uit dat per ommegaande een onderzoek zal worden ingesteld door de Arubaanse minister van Justitie. Als minister van Justitie draagt dhr. Croes daarvoor immers de verantwoordelijkheid.

Dus ze verwacht dat er een onderzoek komt en wel per ommegaande .
Dan is het Elseviers stukje stemmingmakerij .
het onderzoek zal wel heerlijk vertraagt worden, CROES wat maak je me nou zal op aruba wel te horen zijn.
zal me niet verbazen als er weer een paar lang ziek thuis gaan zitten
pi_63954991
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:02 schreef Caesu het volgende:

[..]

Anky gaat er vanuit dat Croes maar wat uit z'n duim zuigt, maar wil tóch dat er een onderzoek naar komt. Mooi toch? Als zijn beschuldiging klopt hangt-ie ook, en als z'n beschuldiging niet klopt staat-ie voor lul
pi_63955049
Tja zo'n uitspraak van Croes en de reactie van Brinkman is toch te zien op FOX
News, de grootste en meest bekeken zender in de States .
Door zo'n uitspraak zullen er wel enkele duizenden toeristen toch voor een andere bestemming kiezen . Croes is niet de aller slimste vrees ik .
pi_63955087
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef Polleeder het volgende:

[..]

Anky gaat er vanuit dat Croes maar wat uit z'n duim zuigt, maar wil tóch dat er een onderzoek naar komt. Mooi toch? Als zijn beschuldiging klopt hangt-ie ook, en als z'n beschuldiging niet klopt staat-ie voor lul
Hij bevuilt wel z'n eigen nest ja .
Want zo lang informatie achter houden is dat helemaal cosjer ?
Croes had aan de bel moeten trekken toen het speelde !!

Dan zeg je toch " He Jantje wat hoor ik nu en waar ben jij mee bezig " !!!
pi_63955106
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:41 schreef Caesu het volgende:

overigens geeft Bijleveld in haar brief hier ook geen reactie op:

"Vergeet ook niet dat een Nederlandse minister me in die tijd vroeg om ‘alstublieft’ niet te noemen dat Joran een Nederlander is. Ik zeg niet wie het was, maar mocht het op een bepaald moment nodig zijn om hem te noemen, doe ik dat zeker."
Inderdaad. Maar dįt verdwijnt natuurlijk in de Néderlandse doofpot
pi_63955143
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 07:21 schreef Polleeder het volgende:
Bovendien, als je er op Googled krijg je 1.220.000 resultaten. 1.220.000 results can't be wrong
Ja dan is het bewezen Pol, Beth Holloway is de zus van Hitler dat maakt Natalee dan het nichtje van Hitler toch?

Jeetje wat een openbaring zo op de vrijdagmorgen, misschien moet Natalee's Wiki ook effe aangepast worden want zoiets moet toch vermeld worden nietwaar.

Iemand daar enige ervaring mee?
pi_63955223
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:02 schreef Caesu het volgende:

Hi, hi, die Ank slim gespeeld.

kaats -> bal -> toedeledokie en zoek het lekker zelf uit Croes
pi_63955513
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:34 schreef johan555 het volgende:

Hij bevuilt wel z'n eigen nest ja .
Want zo lang informatie achter houden is dat helemaal cosjer ?
Ik heb een oud artikeltje over hem opgeduikeld

Maar niet minder interessant:
quote:
Arubaanse minister wil naam zuiveren

Caribische redactie

datum weggehaald

De Arubaanse minister Rudy Croes van Justitie bereidt gerechterlijke stappen voor wegens smaad. Het dagblad Diario beschuldigde hem ervan dat hij geld aannam in ruil voor vergunningen. De grootste oppositiepartij de AVP deed vervolgens aangifte bij de procureur-generaal. De minister heeft zijn advocaten ingeschakeld om te kijken of er gronden zijn voor een rechtszaak.

Croes heeft geen moeite met het feit dat de AVP naar het Openbaar Ministerie is gestapt, dat is de juiste weg; de Diario zegt hij niet te lezen. Maar de minister hoopt dat de oppositiepartij dan ook de vele miljoenen dollars terugbetaalt die in de put zijn verwenen toen de partij in de regering zat. Zo is er van de de groots aangekondigde racebaan nooit iets terechtgekomen en is een ambitieus project voor San Nicolas nooit van de grond gekomen. "Mijn vraag is: hebben jullie dat geld ook teruggegeven?"

Een publiek figuur moet een brede rug moet hebben, erkent Croes, maar de maat is nu vol. Als zijn adviseurs vinden dat er sprake is van smaad, dan stapt hij naar de rechter om zijn naam te zuiveren.

Bron
Let goed op het woordje 'ook'

Hoe zou dit eigenlijk afgelopen zijn?

'Where smoke is, is fire'
pi_63955703
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:36 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ja dan is het bewezen Pol, Beth Holloway is de zus van Hitler dat maakt Natalee dan het nichtje van Hitler toch?

Jeetje wat een openbaring zo op de vrijdagmorgen, misschien moet Natalee's Wiki ook effe aangepast worden want zoiets moet toch vermeld worden nietwaar.

Iemand daar enige ervaring mee?
paula was haar naam :

Paula Hitler (Hafeld, 21 januari 1896 - Berchtesgaden, 1 juni 1960) was Adolf Hitlers jongere zus, en het jongste kind van Alois Hitler en diens derde vrouw Klara Pölzl. Paula Hitler werd geboren aan de Almsteg in het Oostenrijkse Hafeld, en was de enige volle zus van Adolf Hitler die een volwassen leeftijd bereikte.
pi_63955714
Datum weg gehaald ? ha ha
Was het in 1950 ofzo ?
pi_63955752

Kijk, het touw hangt al bijna om z'n hals
pi_63955805
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:53 schreef Polleeder het volgende:
Hoe zou dit eigenlijk afgelopen zijn?

'Where smoke is, is fire'
I think that it has finished with a sizzle

you know the soup is hardly ever eaten as hot as it has been served.
pi_63955823
Dat hiltler verhaal is ooit genoemd door Joran en sterk uitvergroot en steeds weer in de media gebracht door die Gielen .
Die heeft wel meer vage en nooit bewezen onzin geroepen en dat zal zeker een staartje gaan krijgen .
pi_63955955
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:04 schreef JoBuster het volgende:

[..]

I think that it has finished with a sizzle

you know the soup is hardly ever eaten as hot as it has been served.
Ach, ik krijg de smaak te pakken
pi_63955989
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:00 schreef johan555 het volgende:
Datum weg gehaald ? ha ha
Was het in 1950 ofzo ?
Uit 2006

Staat nog in de bron
pi_63956166
ik denk overigens dat dit het wordt:

"dit is de reden dat ik Jan v/d Straten van de zaak af heb gehaald en Dompig erop heb gezet.
jammer van die eerste 10 dagen maar ik kwam er pas wat laat achter. verder moet ik op de scheiding der machten letten, ik kan m'n aanwijzingsbevoegdheid toch niet zomaar gebruiken, ik ben niet corrupt hoor.
maar ik kom er nu pas mee naar buiten want ik was toch best kwaad op Jan v/d Straten want hij moet niet zo denigrerend doen over mijn kindje, de Kustwacht."
pi_63956355
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:04 schreef johan555 het volgende:
Dat hiltler verhaal is ooit genoemd door Joran en sterk uitvergroot en steeds weer in de media gebracht door die Gielen .
Ik heb Renee Gielen er eigenlijk nog niet vaak over gehoord en ook in haar docu Natalee, The Unrevealed Timelines komt het ook niet uitgebreid aan de orde anders dan dat het een verklaring van Joran betrof.
quote:
Die heeft wel meer vage en nooit bewezen onzin geroepen en dat zal zeker een staartje gaan krijgen .
Als het roepen van vage en nooit bewezen onzin in deze zaak inderdaad een staartje zou krijgen, dan kunnen jij en je makkers op planet aap jullie borst(jes) nat maken

Toch is het vreemd dat Beth Holloway de in het begin overal en nergens rechtszaken aanspande (en vervolgens geen poot aan de grond kreeg) nu opmerkelijk gelaten de zaken over zich laat heen komen??
Hmmmmmm.......
pi_63956542
Wacht maar af Buster komt helemaal goed !
pi_63956599
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef johan555 het volgende:
Wacht maar af Buster komt helemaal goed !
Echt waar, komt Natalee boven water, gaat Jug de bak in voor verkrachting en Beth voor fraude met de Natalee funds??
Vertel, johan, vertel.........
pi_63956635
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:24 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ik heb Renee Gielen er eigenlijk nog niet vaak over gehoord en ook in haar docu Natalee, The Unrevealed Timelines komt het ook niet uitgebreid aan de orde anders dan dat het een verklaring van Joran betrof.
[..]

Als het roepen van vage en nooit bewezen onzin in deze zaak inderdaad een staartje zou krijgen, dan kunnen jij en je makkers op planet aap jullie borst(jes) nat maken

Toch is het vreemd dat Beth Holloway de in het begin overal en nergens rechtszaken aanspande (en vervolgens geen poot aan de grond kreeg) nu opmerkelijk gelaten de zaken over zich laat heen komen??
Hmmmmmm.......
ik denk dat we allemaal wel weten hoe het zit met joran/paul en natalee, over bewijzen kunnen we het nog hebben. maar dat natalee dood is en joran erbij was staat toch eigenlijk wel vast en dat is voor de familie eindelijk duidelijk en kan ze daar in berusten. het enige bekvechten gaat ook over hoe en wanneer kunnen we joran/paul en heel de meut juridisch aanpakken
pi_63956812
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:26 schreef duikkie het volgende:

[..]

pi_63956831
quote:
De Kamer,

gehoord de beraadslaging,

overwegende dat minister van justitie Croes van Aruba heeft gezegd dat Paul van der Sloot en Jan van der Straten als politiechef, bewust het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway de eerste tien dagen hebben gefrustreerd;

overwegende dat de kwaliteit van dit politieonderzoek om meerdere redenen zwaar onder vuur ligt;

overwegende dat deze verdwijning nog steeds niet is opgelost en zowel nationaal als internationaal de goede naam van Nederland zwaar onder druk ligt;

verzoekt de regering, opdracht te geven aan de rijksrecherche een onderzoek in te stellen naar de integriteit van de onderzoeksbeslissingen gedaan tijdens het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway en daarbij tevens te onderzoeken of er nog openstaande onderzoeksvragen zijn,

en gaat over tot de orde van de dag.

De voorzitter:

Deze motie is voorgesteld door het lid Brinkman. Naar mij blijkt, wordt de indiening ervan voldoende ondersteund.

Zij krijgt nr. 11 (31568).
quote:
Staatssecretaris Bijleveld-Schouten:

Dan kom ik op de motie op stuk nr. 11, over de uitspraak van de minister van Justitie van Aruba, de heer Croes. Ik heb de Kamer al een brief gestuurd over dit onderwerp, waarin ik aangeef dat ik het vreemd vind dat op dit moment zulke vergaande aantijgingen door de minister van Justitie van Aruba worden gedaan aangaande politiemensen in het onderzoek. Ik vind het een merkwaardige kwestie dat dit nu gebeurt. Het gaat echter over een onderzoek dat al tijden geleden is geweest. Er kan nog steeds onderzoek worden ingesteld naar dat onderzoek. Dat is echter geheel en al onder de verantwoordelijkheid van de minister van Justitie van Aruba. Hij moet zelf dat onderzoek instellen. Nederland kan wel daarbij behulpzaam zijn, maar kan niet zelf onderzoek doen. Ook aanneming van deze motie wil ik daarom ontraden.
quote:
De heer Remkes:

Wij stemmen ook tegen de vierde motie omdat wij de minister van Justitie van Aruba niet als de beste en meest betrouwbare inspiratiebron beschouwen.
quote:
In stemming komt de motie-Brinkman (31568, nr. 11).

De voorzitter:

Ik constateer dat de aanwezige leden van de fractie van de PVV voor deze motie hebben gestemd en die van de overige fracties ertegen, zodat zij is verworpen.
http://www.tweedekamer.nl(...)ecember_2008.jsp#id6
pi_63957013
Thanks Caesu.

Dus Hero's motie is zoals verwacht getorpedeerd, geen enkele steun van welke partij dan ook voor een rijksrecherche onderzoek.
Wat zal tante Greet teleurgesteld zijn
pi_63957124
Dit zegt nog helemaal niks hoor .
Nederland kan Aruba niet Dwingen een onderzoek te doen maar wel de geldkraan (voorlopig) dichtdraaien. Dus de macht ligt toch bij bijleveld
pi_63957155
de brief van Bijleveld blijft natuurlijk wel staan.
al zit daar enkel een verwachting in.
het blijft bijzonder dat Bijleveld niet reageerde op de standaard manier van 'dat is een Arubaanse aangelegenheid'.

en Greet, die baalt dat haar interview met Joran helemaal niets in gang heeft gezet.
pi_63957181
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:26 schreef duikkie het volgende:

[..]

En toen dat niet leek te werken kreeg Deepak voor alle zekerheid Steve op zijn dak.
pi_63957192
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:33 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik denk dat we allemaal wel weten hoe het zit met joran/paul en natalee, over bewijzen kunnen we het nog hebben. maar dat natalee dood is en joran erbij was staat toch eigenlijk wel vast en dat is voor de familie eindelijk duidelijk en kan ze daar in berusten. het enige bekvechten gaat ook over hoe en wanneer kunnen we joran/paul en heel de meut juridisch aanpakken
Pas wanneer we weten wįt ze nou precies gedaan hebben. Als Joran er idd. bij was, wil ik bijv. graag weten of het moord, of een ongeluk was (zeer belangrijk voor de strafmaat), en ook wil ik dan meer duidelijkheid over de precieze rol van Pa. 'Hij was erbij betrokken' of 'Hij zal wel dit en dat...' is niet duidelijk genoeg, ik wil weten wįt-ie dan gedaan heeft, was hij bijv. de 'Daury', waar Joran over sprak of niet. Pas dįn komen we ergens
pi_63957323
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:52 schreef johan555 het volgende:
Nederland kan Aruba niet Dwingen een onderzoek te doen maar wel de geldkraan (voorlopig) dichtdraaien. Dus de macht ligt toch bij bijleveld
er gaat helemaal geen geld naar Aruba vanuit Nederland.
alleen dat geld voor dat Plant hotel, maar dat gebruikte Aruba om te chanteren.
allerlei politiek ook met dat Hof wat ze naar Aruba wilden hebben.
dat hebben ze niet gekregen, geld van het Plant hotel krijgen ze wel.
vanaf 2009 krijgt Aruba geen geld meer van Nederland (tenzij het toerisme helemaal in gaat storten).
St. Maarten en Curaēao is een ander verhaal.
daar gaat Nederland even 1,7 miljard aan schulden saneren, in ruil raken die eilanden een hoop autonomie kwijt.
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:05:30 #178
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63957425
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 07:31 schreef yyentle het volgende:

[..]

Er zijn wel veel aantoonbare leugens van Joran en zijn vader.

Kijk maar eens naar de uitzending van Pauw en Witteman van 11 januari 2008 (archief van P&W).

Met die suggesties heeft Anita, en Paul ook trouwens, alles te maken.
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:09:33 #179
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63957527
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:02 schreef Polleeder het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk, het touw hangt al bijna om z'n hals
hahaha OOK
pi_63957557
Het geld van het Plant hotel hebben ze nog niet hoor .
Bijleveld kan gaan eisen dat ze eerst de interne zaakjes op orde hebben .
Geen fatsoenlijk bestuur > geen geld JMO
pi_63957634
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:55 schreef yyentle het volgende:

[..]

En toen dat niet leek te werken kreeg Deepak voor alle zekerheid Steve op zijn dak.
zou me niet verbazen dat een vrouw aan het hoofd staat van deze criminele organisatie

ze stuurde op 31 mei 2005 ook al een email in de vroege ochtend , de drijvende factor voor het in het onschuld geloven van joran komt ook van haar af , vaders buigt altijd, is het hem ooit wel eens gevraagd of hij gelooft dat joran onschuldig is ???, de vader heeft het altijd over het proces dat joran met het liegen de schijn tegen heeft, maar ik kan me vergissen , wie weet of ooit PAUL van der sloot ooit getwijfeld heeft of joran niet of wel de dader was ??
pi_63957635
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:52 schreef johan555 het volgende:
Dus je zat eerder uit je nek te kletsen johan toen je beweerde dat dat rijksrecherche onderzoek al was gestart?
Wat een verrassing..................... NOT

Flutmotie van Brinkman kamerbreed verworpen, Ankie laat het over aan Croes en Croes gaat z'n eigen domme uitspraken niet onderzoeken.

ergo glas, plas en alles bleef zoals het was.

Ik heb effe een heel erg "I told you so" momentje
pi_63957684
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:25 schreef duikkie het volgende:
dus dat JORAN zoiets gehoort heeft op school en toen in de auto met deepak/satisch het over zijn school project had vergeleek hij natuurlijk zijn blanke hollandse moeders met de zuster van hitler, ze was streng en hij mocht er niets van.
Ehm, ja - dit zal het zijn geweest, ja. Joran vergeleek zijn eigen moeder met de zus van Hitler.
quote:
en wat hebben americanen met hitler eigenlijk ??
Meer dan je denkt, jongen. De Amerikanen hebben een veel extremer beeld van Hitler dan de Europeanen, hou daar maar zeer ernstig rekening mee.
quote:
voor wie het betoog niet kan volgen, ik twijfel of natalee over hitler begon, een student 18 jaar moet dat van school hebben
Jij denkt dat 18-jarige Amerikanen niet weten wie Hitler was?

Ach, laat ook maar zitten eigenlijk.
pi_63957759
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:36 schreef yyentle het volgende:
Jorans moeder suggereert toch van alles in de uitzending van Pauw en Witteman?
(11 januari 2008 Pauw en Witteman, archief, naar januari, blz. 2)

Of denk je dat Deepak en Satish die verhalen hebben bedacht.
Deepak en Satish hebben die mail van Deepak ook niet verzonden dus...........
Ik heb die uitzending van P&W niet gezien.
Ik hou me nog maar sinds een week of twee met deze zaak bezig, dus alles wat daarvoor gaande was heb ik grotendeels gemist (afgezien van die "Joran-meets-Patrick-tapes" die overal in de kranten en op de televisie verschenen).

Het viel me alleen op dat jij jezelf tegensprak, daar valt verder geen knoop tussen te wrikken.

Staat die uitzending van P&W op youtube ofzo?
Ik heb sowieso die moeder van Hitle, ik bedoel Joran, nog nooit in een interview gezien of horen praten.

[ Bericht 1% gewijzigd door bolsena op 12-12-2008 12:24:25 ]
pi_63957814
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef Polleeder het volgende:
Als zijn beschuldiging klopt hangt-ie ook, en als z'n beschuldiging niet klopt staat-ie voor lul
Pcies!

Nu mag Croes zijn eigen onschuld gaan bewijzen. Beter kan het niet.

Ik voel politieke spelletjes rommelen op de achtergrond trouwens.
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:25:55 #186
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63957971
quote:
Ehm, ja - dit zal het zijn geweest, ja. Joran vergeleek zijn eigen moeder met de zus van Hitler.
Dat zou heel goed kunne ja. Anita Hugen vloeit voort uit Anita Hitler?
pi_63958151
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:13 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Dus je zat eerder uit je nek te kletsen johan toen je beweerde dat dat rijksrecherche onderzoek al was gestart?
Wat een verrassing..................... NOT

Flutmotie van Brinkman kamerbreed verworpen, Ankie laat het over aan Croes en Croes gaat z'n eigen domme uitspraken niet onderzoeken.

ergo glas, plas en alles bleef zoals het was.

Ik heb effe een heel erg "I told you so" momentje
Het is de landsrecherche van Aruba en deze beslissing in de 2e kamer zegt niets .
Want Nederland kan Aruba niet dwingen een onderzoek te doen .
Dus als de kamer het wel nodig vond dan konden ze een onderzoek toch niet afdwingen .
Ik heb begrepen van een Arubaanse bron dat ze dit wel gaan uitzoeken en dat er een onderzoek komt .Of dat in alle stilte gebeurt weet ik niet maar denk het haast wel
Logisch toch ook want de Minister roept nogal wat een : regelrechte beschuldiging .
En als ze het niet uitzoeken zal er altijd een Smet op J vd Straten blijven hangen .

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 12-12-2008 12:38:20 ]
pi_63958179
songtekst :

er is een land ik weet niet waaaaaaaaar , daar woonde eens een leugenaar !!!!!!!

en die loog er op los het klinkt raar een avontuur met een meisje daar.

die leugenaar had een naam en heette JORAN , J-- O -- R -- A--N leugenaar jorannnnnnnnnnn

kijk en luister allemaal , altijd heeft hij een nieuw verhaal ...................
pi_63958241
dubbel kromme volt
pi_63958267
zit je in Bad duikkie ?
pi_63958315
Ik heb gisteren trouwens nog twee vragen gesteld waarop ik nog geen antwoord heb gekregen helaas.
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:59 schreef bolsena het volgende:

Ik lees op RU dat Greta Beth een leugenaar zou hebben genoemd.
Is dat waar? En in welke context dan, in welk interview of welke uitzending?

http://www.refugeesunleashed.net/about17880-0-asc-75.html
Emily: "Greta's purpose is to help Beth."
DiamondDot: "Yeah. By calling Beth a big fat liar."

DiamondDot: "As it is, Greta is calling Peter and Beth liars."
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:50 schreef bolsena het volgende:

According to Karam Misier:
In Nov. he will dug up the bones of Nat. Holl.

Dit artikeltje dus.

Is dit nou aan de gang, dit onderzoek? Updates?
Please contact me if you have more information regarding (the answers to) these questions.
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:40:18 #192
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63958327
LOL
pi_63958360
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:37 schreef johan555 het volgende:
zit je in Bad duikkie ?
jeugd liedjes , zo hadden we ook fabeltjeskrant , maja de bij enz,enz
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:42:37 #194
207372 bastibro
I`ll get there
pi_63958395
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:39 schreef bolsena het volgende:
Ik heb gisteren trouwens nog twee vragen gesteld waarop ik nog geen antwoord heb gekregen helaas.
[..]

[..]

Please contact me if you have more information regarding (the answers to) these questions.
Greta noemde Beth nooit een leugenaar. Waar komt dat nu weer vandaan

Dat van die Misier is vol,gens mij van 2007
pi_63958462
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:32 schreef johan555 het volgende:
[quote]
Ik heb begrepen van een Arubaanse bron dat ze dit wel gaan uitzoeken en dat er een onderzoek komt .Of dat in alle stilte gebeurt weet ik niet maar denk het haast wel
Logisch toch ook want de Minister roept nogal wat een : regelrechte beschuldiging .
Sorry hoor johan maar jouw "bronnen" neem ik met een flinke schep zout, je zit er 80% van de tijd faliekant naast dus of je hebt heel beroerde bronnen of je zuigt ze uit je duim.
quote:
En als ze het niet uitzoeken zal er altijd een Smet op J vd Straten blijven hangen .
Vreselijk, ik denk dat Jan er niet van kan slapen van de aantijgingen van gekke Rudy daarom heeft Jan hier ook direct op gereageerd in de pers en via z'n advocaat
pi_63958792
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:15 schreef bolsena het volgende:

[..]

[..]

Meer dan je denkt, jongen. De Amerikanen hebben een veel extremer beeld van Hitler dan de Europeanen, hou daar maar zeer ernstig rekening mee.
[..]

Jij denkt dat 18-jarige Amerikanen niet weten wie Hitler was?

Ach, laat ook maar zitten eigenlijk.
ik vraag me echt af of een americaans meisje van 18 echt in een auto op 30 mei haar moeder gelijk zet met de ideeen van hitler, ik geloof nooit dat de jeugd dat doet. ook het verhaal volgens joran over de slaven die de familie holloway zou hebben hebben totaal geen verband met hitler. hitler had het op joden , zigeuners en weet ik veel aan de stok. en vooral omdat hij joden de schuld gaf van de economisch situatie in duitsland

kortom ik zie een americaan die dus zeer streng zou wezen voor dochter, dochter niet haar moeder hitler zus noemen, en daarbij komt zoiets verzin je niet in een auto, als natalee deze denkbeelden had zal ze die ooit wel eens meer geuit hebben, oja daar is ook al weer geen bewijs voor.

ik weet niet wat anericanen te horen krijgen over hitler, zou het echt niet weten , dat ze gek zijn van anna frank wel
pi_63958898
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:42 schreef bastibro het volgende:

[..]

Greta noemde Beth nooit een leugenaar. Waar komt dat nu weer vandaan

Dat van die Misier is vol,gens mij van 2007
Dat heb ik dus nooit gezegd hč, maar dat stond op Refugees Unleashed.
Maar daar is niemand iets over bekend dus?

Ik vraag me trouwens wel af of Greta uberhaupt (nog) 100% achter Beth staat na 3,5 jaar.
pi_63959018
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:57 schreef duikkie het volgende:
ik vraag me echt af of een americaans meisje van 18 echt in een auto op 30 mei haar moeder gelijk zet met de ideeen van hitler, ik geloof nooit dat de jeugd dat doet...( )....
kortom ik zie een americaan die dus zeer streng zou wezen voor dochter, dochter niet haar moeder hitler zus noemen,
Tja, als je geloofd dat geen enkele tiener soms eens een teringhekel kan hebben aan zijn of haar ouders, denk ik dat verder discussieren geen zin heeft.

Jij weet niet wat er gezegd of gebeurd is, en ik weet dat niet.

Echter ga jij uit van aannames ("ik geloof nooit dat de jeugd dat doet") die op zijn minst enigszins belachelijk zijn te noemen. Je denkt echt dat geen enkele jonge meid of knul een schijthekel heeft aan zijn of haar ouders?

Ik geef hier geen antwoord op, hoor - ik laat je liever zelf even nadenken en in het water dobberen, voordat je er uit springt.
pi_63959386
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:07 schreef bolsena het volgende:

[..]

Je denkt echt dat geen enkele jonge meid of knul een schijthekel heeft aan zijn of haar ouders?

tuurlijk zijn die er, maar een schijthekel aan iemand hebben binnen je familie, dat is juist net iets waar hitler niet voor stond, de familie was heilig.

ik betwijfel alleen of natalee zoiets heeft gezegd, ze moet als jeudige toch iets in een les ofzo iets over deze man hebben gehoord, en ik neem aan over joden.

kijk kan me indenken dat als beth iedereen in natalee's leven weg hield dat je daar dan opkomt, maar natalee had het in de auto volgens joran over slaven en ik zie het verband niet.

waarschijnlijk was het joran zijn bedoeling om die lastige americanen te schokkeren . hij had ook de grootste lol in dat hij percies aan de familie kon vertellen hoe hij natalee sexueel benadert had.
pi_63959578
Kom je nu iedere keer reclame maken voor een ander forum Bolsena ?

Bij ieder stukje zet je wel een link naar RU het misselijke trollen forum !

Probeer je de mensen hier weg te lokken ofzo ?
pi_63959588
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:02 schreef bolsena het volgende:
Dat heb ik dus nooit gezegd hč, maar dat stond op Refugees Unleashed.
Maar daar is niemand iets over bekend dus?

Ik vraag me trouwens wel af of Greta uberhaupt (nog) 100% achter Beth staat na 3,5 jaar.
Ook Greta heeft dat nooit met zoveel woorden gezegd maar heeft dat geimpliceerd met haar akties oid.
Als je gewoon het draadje op Refugees Unleashed wat verder leest zie je vanzelf wat er bedoeld werd.

Wat betreft Greta en Beth, ik denk dat ze van elkaar weten dat ze soms liegen, maarja deze zaak is voor zowel Beth als Greta een mealticket dus zijn ze min of meer tot elkaar veroordeeld.
pi_63959731
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef johan555 het volgende:
buster heeft er ook een handje van

pi_63959829
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef JoBuster het volgende:
Ook Greta heeft dat nooit met zoveel woorden gezegd maar heeft dat geimpliceerd met haar akties oid.
Als je gewoon het draadje op Refugees Unleashed wat verder leest zie je vanzelf wat er bedoeld werd.
Ik zal dat draadje even lezen dan, vanmiddag.
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef JoBuster het volgende:
Wat betreft Greta en Beth, ik denk dat ze van elkaar weten dat ze soms liegen, maarja deze zaak is voor zowel Beth als Greta een mealticket dus zijn ze min of meer tot elkaar veroordeeld.
Tja, het probleem is dat Greta, Beth en Peter zo in elkaars hol vastgenaaid zitten, dat ze er nooit meer uit durven te komen (bang voor een vuile kop).

Wat ik bedoel te zeggen, is dat mensen die zo overtuigd zijn geweest van een bepaalde zaak, niet snel hun mening durven te veranderen of hun ongelijk durven toe te geven.
pi_63959882
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef johan555 het volgende:

Euh, ja, whatever jongen.

Over meeten with two measures gesproken!

Ga jij lekker naar je SM-spelletjes jongen.
pi_63960263
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:36 schreef bolsena het volgende:

Wat ik bedoel te zeggen, is dat mensen die zo overtuigd zijn geweest van een bepaalde zaak, niet snel hun mening durven te veranderen of hun ongelijk durven toe te geven.
tja na 3 jaar krijg je dat zeker, daarom roepen we hier zo af en toe kom eens met bewijzen, zolang die er niet zijn kan je moeilijk iemand overtuigen niet. zo blijven de verhalen rond deze zaak in stand. niemand maar dan ook niemand kan bewijzen hoe het gegaan is. zelfs JORAN , deepak en satisch kunnen het hele verhaal niet vertellen. het is zo complex geworden en er spelen zoveel belangen en vriendjespolitiek mee. rudy croes is het laatste voorbeeld hierin, man die zijn geweten opzij zetten voor zijn carriere, alleen als zijn ego een deuk kreeg gaat hij roepen
pi_63960571
Ik weet niet wat je bedoelt met je laatste opmerking Bolsena
Maar er is weer een bericht naar de mod
Ik laat me door jou echt niet belachelijk maken met je vreemde aantijgingen.
pi_63960760
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:04 schreef johan555 het volgende:
Ha, ha, daar heb jij bolsena toch helemaal niet voor nodig johan
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2008 @ 14:41:07 #208
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63961491
quote:
Zeg Johan, voor de andere (zeer summiere) meeleuters en meelurkers, die nog steeds geinteresseerd zijn in deze zaak wordt jij steeds meer en meer een vreselijk irritant kutusertje hier met je : "er is weer een PM naar een modje toe". Voor mij part PM je je een ongeluk maar dat hoef je niet de hele tijd te vermelden.

En kom niet aanzetten met "maar ik heb dit topic gestart" want die Holloway zaak loopt op FOK al geruime tijd. Bovendien kom je ook hier met links van SM aandragen en anderen belachelijk maken, dus FOK dat okay?

Je bent geloof ik niet helemaal op de hoogte van het reilen en zeilen op FOK want volgens mij kan iedereen gewoon zijn mening over deze zaak ventileren, althans dat was vroegāh zo. En als je het te heet wordt onder je schoenen door opmerkingen van Bols of Buster of elke ander die het niet met je eens is, of simpelweg uitgelult bent: rechtsbovenaan in je scherm zit een rood vakje met een wit kruisje, één keer klikken en een borrel inschenken Het leven kan zo simpel zijn.

En heb je daar geen zin in, blijf dan ontopic want elke keer schreeuwen dat je een PM zendt naar een modje of mensen verzoekt om ontopic te blijven, is net zo offtopic.

Zo en dit was ook lekker off topic

[ Bericht 0% gewijzigd door BwennieBren op 12-12-2008 14:48:53 ]
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_63961704
Sorry maar op jou ga ik al helemaal niet meer in ,je kwam hier al eerder herrie schoppen
pi_63961856
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:41 schreef BwennieBren het volgende:
Zeg Johan, voor de andere (zeer summiere) meeleuters en meelurkers, die nog steeds geinteresseerd zijn in deze zaak wordt jij steeds meer en meer een vreselijk irritant kutusertje hier met je : "er is weer een PM naar een modje toe". Voor mij part PM je je een ongeluk maar dat hoef je niet de hele tijd te vermelden.

En kom niet aanzetten met "maar ik heb dit topic gestart" want die Holloway zaak loopt op FOK al geruime tijd. Bovendien kom je ook hier met links van SM aandragen en anderen belachelijk maken, dus FOK dat okay?

Je bent geloof ik niet helemaal op de hoogte van het reilen en zeilen op FOK want volgens mij kan iedereen gewoon zijn mening over deze zaak ventileren, althans dat was vroegāh zo. En als je het te heet wordt onder je schoenen door opmerkingen van Bols of Buster of elke ander die het niet met je eens is, of simpelweg uitgelult bent: rechtsbovenaan in je scherm zit een rood vakje met een wit kruisje, één keer klikken en een borrel inschenken Het leven kan zo simpel zijn.

En heb je daar geen zin in, blijf dan ontopic want elke keer schreeuwen dat je een PM zendt naar een modje of mensen verzoekt om ontopic te blijven, is net zo offtopic.

Zo en dit was ook lekker off topic
Amen, Bren has spoken
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2008 @ 15:00:46 #211
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63961895
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:52 schreef johan555 het volgende:
Sorry maar op jou ga ik al helemaal niet meer in ,je kwam hier al eerder herrie schoppen
Excuseer je vooral niet. Je hoeft er ook niet op in te gaan, als je het maar begrijpt, wat ik soms ernstig betwijfel overigens.
pi_63961904
quote:
OK jongen.
Ik kan niet PM'en op deze site (FOK), daarvoor moet je een Abonnement hebben geloof ik (?).

Ik heb echter niets te verbergen in deze, dus ik zal de moderators ook wel eens vertellen wat ik van jou en jouw gedrag vind. Dat gaat geheel open en bloot, op het feedback topic (meld misdaad anoniem).

Owja, ik kwam nog wat leuks tegen trouwens. Goed lezen, Johan:

http://www.xs4all.nl/~dug(...)Holloway/page04a.htm

In Scandinavian folk tales, a troll is a scary thing that lives under a bridge, and dedicates its life to preventing the bridge from being used for the purpose for which it was built.
In internet lingo, a “troll” is a participant whose participation is counterproductive to the purpose of the forum he/she intrudes on. Trolls may be classified by motivation: the psychopathological troll and the missionary troll.

The Psychopathological Troll
The psychopathological troll is motivated to participate in an internet forum by psychotic delusions or compulsions, or by a neurotic seeking of false self-esteem. The postings of a psychotic troll are unlikely to make any recognizable sense at all. The neurotic troll either seeks to obtain false self-esteem by manipulating the reactions of others, or by demonstrating his/her “power” to destroy what others enjoy.

The neurotic troll is often manipulative enough to make it past initial moderation. However, the neurotic troll's primacy of consciousness soon becomes evident: rather than respond substantively to the actual claims and arguments in the articles, links, and posts attacks, the neurotic troll twists and spins whatever he/she responds to, into whatever he/she has “the perfect answer” to. The original poster points out the manipulation and the neurotic troll is exposed. After two or three incidents of this type the neurotic troll usually gives up or if not, is ultimately banned.

The Missionary Troll
The missionary troll is motivated to participate in an internet forum by a desire to win others to his/her favorite belief system, or at least to convince others that his belief system is worthy of consideration and respect because of an implied superiority. ( )

If an error of fact or logic is pointed out to a rational man/woman, he/she will change his mind. If an error of fact or logic is pointed out to a missionary troll, the troll will either (1) ignore the correction, and proceed without regard to it, (2) misrepresent the correction and proceed regardless, (3) divert the argument in another direction to hide and ignore the substantive import of the error that was just identified.

Indeed, the surest sign that one is dealing with a missionary troll is that he/she is totally evidence-proof and never changes his/her mind.. A troll considers himself/herself successful only if he/she changes the minds of someone else. A troll never changes his/her own mind.

http://encyclopediadramat(...)personality_disorder

Ciao cara (dag lieverd).
pi_63961919
quote:
En met SM-spelletjes bedoel ik Scared Monkeys-spelletjes, dat je het even weet.

Ik weet heus wel wat voor spelletje je probeert te spelen, hoor.

Continu niet ter zake doende artikelen plaatsen (bijvoorbeeld de artikelen over drugsgebruik en het ontbreken van gevangenissen op Aruba), enkel en alleen om jouw "standpunten" te verduidelijken. Continu de zaken, feiten en quotes van andere users misinterpreteren, verdraaien en manipuleren op zo'n manier dat het lijkt alsof jou Groot Leed wordt aangedaan, zodat je kunt huilebalken bij de moderators en zo je doel kunt bereiken: lastige users weg laten vagen.

Continu met verkeerde informatie op de proppen komen (zoals gisteren met het Rijksrechercheonderzoek wat volgens jou al helemaal in pannen en kruiken was), om de zaken een draai proberen te geven (en waar niet iedereen intrapt, gelukkig). Informatie waarmee je trouwens jouw politieke voorkeur flink verraad (diep rechts).

Je hebt verder ook nooit problemen veroorzaakt op de andere sites, zeker (NWO-INFO?)? Laat me niet lachen, zeg.

Maar goed, je las wat ik zojuist geschreven heb. Als ik straks tijd heb, zal ik de mods wel inlichten over jouw gedrag.

Ciao for now.

[ Bericht 52% gewijzigd door bolsena op 12-12-2008 15:10:58 ]
pi_63962370
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef bolsena het volgende:
OK jongen.
Ik kan niet PM'en op deze site (FOK), daarvoor moet je een Abonnement hebben geloof ik (?).
Volgens mij wel hoor bolsena, effe op het envelopje klikken bovenaan de pagina en gewoon pm activeren.
quote:
Ik heb echter niets te verbergen in deze, dus ik zal de moderators ook wel eens vertellen wat ik van jou en jouw gedrag vind. Dat gaat geheel open en bloot, op het feedback topic (meld misdaad anoniem).
Ik denk dat ik jou, Bwennie, ShaoliN en APK daar misschien maar eens in moest volgen.
Ook ik word doodmoe van dat gelul van johan en van z'n PM en OT gedreig in het bijzonder.

Ik geloof dat hij denkt dat hij hier het alleenrecht op een mening heeft en dat de rest zijn gel*l van een dronken aardbei maar voor zoete koek moet slikken.

Maar enniewee je hebt gelijk dat kan beter in het feedback forum, for all to see.

[/rant]
pi_63962840
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef bolsena het volgende:

[..]

En met SM-spelletjes bedoel ik Scared Monkeys-spelletjes, dat je het even weet.

Ik weet heus wel wat voor spelletje je probeert te spelen, hoor.

Continu niet ter zake doende artikelen plaatsen (bijvoorbeeld de artikelen over drugsgebruik en het ontbreken van gevangenissen op Aruba), enkel en alleen om jouw "standpunten" te verduidelijken. Continu de zaken, feiten en quotes van andere users misinterpreteren, verdraaien en manipuleren op zo'n manier dat het lijkt alsof jou Groot Leed wordt aangedaan, zodat je kunt huilebalken bij de moderators en zo je doel kunt bereiken: lastige users weg laten vagen.

Continu met verkeerde informatie op de proppen komen (zoals gisteren met het Rijksrechercheonderzoek wat volgens jou al helemaal in pannen en kruiken was), om de zaken een draai proberen te geven (en waar niet iedereen intrapt, gelukkig). Informatie waarmee je trouwens jouw politieke voorkeur flink verraad (diep rechts).

Je hebt verder ook nooit problemen veroorzaakt op de andere sites, zeker (NWO-INFO?)? Laat me niet lachen, zeg.

Maar goed, je las wat ik zojuist geschreven heb. Als ik straks tijd heb, zal ik de mods wel inlichten over jouw gedrag.

Ciao for now.
OT blijven bolsena !
Als ik iets post wat je niet bevalt dan sla je het toch gewoon over !
Voor de goede orde ik ben dit topic gestart om te discussiėren over wat er Mogelijk
voorgevallen is op Aruba .
Maar er komen toch altijd gasten op af die dat proberen te ontregelen en alleen komen om aanmerkingen te maken en niet wezelijk meedoen aan de discussie .
Die horen hier naar mijn mening dan ook niet thuis !

[ Bericht 1% gewijzigd door johan555 op 12-12-2008 16:27:46 ]
pi_63962853
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:18 schreef JoBuster het volgende:
Volgens mij wel hoor bolsena, effe op het envelopje klikken bovenaan de pagina en gewoon pm activeren.
Ow, dat wist ik geeneens. Nooit geprobeerd ook.

Nou ja, ik ga toch eerst naar de stad, kan ik even "afkoelen" en dan zie ik vanavond wel weer wat mij te wachten staat.

Ik sta te popelen en te shaken op mijn benen.
  † In Memoriam † vrijdag 12 december 2008 @ 16:21:36 #217
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_63964250
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:34 schreef johan555 het volgende:

[..]

OT blijven bolsena !
Jij ook dan lutser!
quote:
Als ik iets post wat je niet bevalt dan sla je het toch gewoon over !
Ik blijf scrollen met jou Gaston
quote:
Voor de goede orde ik ben dit topic gestart om te discucieren over wat er Mogelijk
voorgevallen is op Aruba.
Maak daar maar discuzeuren van aangezien je discussiėren ook niet goed kan schrijven. Daar heb jij nogal al een handje van (discuzeuren dan he? ) Bovendien heb je van discussiėren geen kaas gegeten man! Dus pullease
quote:
Maar er komen toch altijd gasten op af die dat proberen te ontregelen en alleen komen om aanmerkingen te maken en niet wezelijk meedoen aan de discussie. Die horen hier naar mijn mening dan ook niet thuis !
Zoals ik bedoel je te suggereren? Ik heb genoeg on-topic gereageerd remember? Het was alleen niet in jouw straatje pik! Bovendien maak ik zelf wel uit waar ik post en dat doe ik al sinds 1999 hier op FOK, dus tief lekker op met die opmerking, want ik heb nu wel degelijk een discussie met jou. Overigens kan je gewoon op mijn usernaam googlen hoor, ik heb niets te verbergen als "rellert". Er is zelfs een foto en een woonplaats te vinden. So by all means... en dan kan je ook zien dat ik niet alleen hier meelees/lurk/post maar over zoveel andere zaken dan alleen Holloway. Dus jouw ongefundeerde stelling dat ik hier speciaal "herrie" kom schoppen haal je waarschijnlijk ook diep uit je aars.

Dat, vergeleken tot jou-persoontje/usernaam/ende klonen waarmee je overal te pas en te onpas (zie bijv. het topic voor mensen die wonen in Aruba) je m.i. absurde mening probeert te ventileren. Gelukkig dat de mod aldaar OOK als snel constateerde dat jij niet echt een helder licht bent dus daar ben je gelukkig mee opgehouden. Om dan maar niet te spreken over je aanwezigheid op andere fora en blogs hey Johan? (RU, Thai forum, NWO, Revu, en Arubaanse fora). Wederom is hier een op zijn plaats.

Ik vind de Holloway-zaak, in tegenstelling tot veel van jouw posts hier, nog steeds interessant. Dus blijf gewoon terugkomen en teruglezen wanneer ik dat wil. Deal with it!

Ik heb de beledigingen naar jou toe maar even vetgedrukt hier, zodat je daar iig niet overheen leest.

Ik zou zeggen: tijd voor een PMtje naar de mods Johan

En nu ga ik mijn eigen advies opvolgen

*kruisje klikt
*borrel inschenkt

De cholera!
pi_63964490
Ik zei het in het algemeen jij post meestal wel OT

[ Bericht 25% gewijzigd door johan555 op 12-12-2008 17:59:09 ]
pi_63965460
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:52 schreef johan555 het volgende:
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef johan555 het volgende:
Ik bedoelde jou niet BwennieBren maar zei het in het algemeen jij post meestal wel OT
Heerlijk zo'n type met de ruggegraat van een amoebe

kruisje -> borreltje
pi_63965602
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:18 schreef bolsena het volgende:

[..]

Ik heb die uitzending van P&W niet gezien.
Ik hou me nog maar sinds een week of twee met deze zaak bezig, dus alles wat daarvoor gaande was heb ik grotendeels gemist (afgezien van die "Joran-meets-Patrick-tapes" die overal in de kranten en op de televisie verschenen).

Het viel me alleen op dat jij jezelf tegensprak, daar valt verder geen knoop tussen te wrikken.

Staat die uitzending van P&W op youtube ofzo?
Ik heb sowieso die moeder van Hitle, ik bedoel Joran, nog nooit in een interview gezien of horen praten.
Waar spreek ik mezelf dan tegen?

Mevrouw VanderSloot gebruikt Renfro, Gielen en Brennan toch als haar spreekbuis?
Ze deed tegen Deepak en Satish toch net alsof ze hen geloofde maar waarschuwde hen tegelijkertijd niet naar het Marriot te gaan. Hoezo niet naar het Marriot?
Joran en Natalee waren toch bij het HI afgezet?

De uitzending van Pauw en Witteman is te vinden op de website van Pauw en Witteman. (11 januari 2008).
In de geschiedenis kun je naar de juiste maand klikken (dit is januari): op pagina 2 staat 11 januari.
De bedriegers op eigen verzoek gefopt. Ze wisten toen immers nog niet dat Jorans gesprekken werden opgenomen?

of/of of en/en

of

bet on too many horses.
pi_63966342
Probeer het morgen maar verder.

Ik heb genoeg gewaarschuwd.
Pretentieus geneuzel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')