interssant om eens uit te zoekenquote:Op donderdag 11 december 2008 01:27 schreef mrBhimself het volgende:
*zucht* ja, en dan mag je de 'titel' rechter voeren. En los daarvan was hij ook al plv rechter in administratieve zaken en mocht hij zich ook rechter noemen. Denk jij nou werkelijk dat hij zich rechter noemt en dat ook aangeeft op de website van de firma waarvoor hij werkt, terwijl hij die 'titel' niet mocht voeren. Wake up!
Nee hoor maar ik wil de dingen kunnen begrijpenquote:Op donderdag 11 december 2008 01:31 schreef mrBhimself het volgende:
Laat maar zitten joh, je kunt of wilt het niet begrijpen, ik schat in het eerste.
http://www.wikihow.com/Become-More-Intelligent-Than-You-Are-Nowquote:Op donderdag 11 december 2008 01:38 schreef johan555 het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik wil de dingen kunnen begrijpen
OT ik haatquote:Op donderdag 11 december 2008 00:51 schreef bolsena het volgende:
[..]
Dat kan ik best maar daar heb ik niet altijd zin in.
OT, is dat trouwens het posten van totaal zinloze krantenartikeltjes over drugsgebruik en het ontbreken van gevangenissen in Aruba?
nou das niet vreemd hoor, er lopen heel wat mensen rond op deze aarbol die diploma's kopen, en zich dan doctor enzo noemenquote:Op donderdag 11 december 2008 01:27 schreef mrBhimself het volgende:
*zucht* ja, en dan mag je de 'titel' rechter voeren. En los daarvan was hij ook al plv rechter in administratieve zaken en mocht hij zich ook rechter noemen. Denk jij nou werkelijk dat hij zich rechter noemt en dat ook aangeeft op de website van de firma waarvoor hij werkt, terwijl hij die 'titel' niet mocht voeren. Wake up!
In dit geval bedoelde J on-topic.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:15 schreef duikkie het volgende:
[..]
OT ik haatafkortingen die zowel als OFF als ON topic betekenen in zinnen
this story is not going awayquote:
No chance of thatquote:Op donderdag 11 december 2008 10:17 schreef duikkie het volgende:
[..]
this story is not going away, de enige juiste feit
Ik weet niet wie je bedoelt met het Pro-Jorankamp, maar ik kan wel even reageren.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:54 schreef duikkie het volgende:
heb eens een vraagje voor het pro JORAN kamp en kom op je weet zelf wel of je erbij hoort
According to Karam Misier:quote:Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef bolsena het volgende:
het artikeltje van vorige week, waarin VdStraten verklaard te weten wat er met N is gebeurd en wie er mee te maken hadden
Misschien publiceren ze die niet omdat die stukjes hun beweringen niet staven of misschien zelfs wel ontkrachten.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef duikkie het volgende:
waarom houd zowel peter r de vries als greta leuke stukjes tape achter ??
van peter r de vries weten we dat joran en eem vaak reden en ook langst de hoerenbuurt, waarom wordt dat achtergehouden ??
zo ook greta die heeft drie opnames, we hebben er een gehoort waarom de andere twee nog niet ??
het argument van is niet intressant geloof ik niet zo , willen ze dat later gebruiken ?? als het niet intressant is kan je het altijd op internet kwijt, hoeft niet altijd op tv
Volgens mij is die greta opname in februari gemaakt in Cambodjaquote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef duikkie het volgende:
wie weet deze feiten, ik raak ze even kwijt ??
wanneer is nou de opname van greta geweest met joran, graag dag tijd hoeft niet, er wordt gesproken over januari maar dat kan toch niet toen zat joran nog niet in thai, of was het juni ???
waarom houd zowel peter r de vries als greta leuke stukjes tape achter ??
van peter r de vries weten we dat joran en eem vaak reden en ook langst de hoerenbuurt, waarom wordt dat achtergehouden ??
zo ook greta die heeft drie opnames, we hebben er een gehoort waarom de andere twee nog niet ??
het argument van is niet intressant geloof ik niet zo , willen ze dat later gebruiken ?? als het niet intressant is kan je het altijd op internet kwijt, hoeft niet altijd op tv
van stukken van peter r de vries zou ik me dat nog kunnen indenken, maar de drie gesprekken van joran met zijn vader van greta gaat dat niet op die waren juist voor openbaring gemaakt.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:29 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Misschien publiceren ze die niet omdat die stukjes hun beweringen niet staven of misschien zelfs wel ontkrachten.
Nee hoor johan, Tante Greet zegt zelf in haar gesprekje bij The View "Joran went back on the bus to Cambodia, where he was staying at that time and we went to the Bangkok airport".quote:Op donderdag 11 december 2008 14:02 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij is die greta opname in februari gemaakt in Cambodja
Misschien waren die stukjes nog slechter en ongeloofwaardiger dan dat neppe stukkie telefoongesprek dat ze wel heeft laten horen?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:18 schreef duikkie het volgende:
van stukken van peter r de vries zou ik me dat nog kunnen indenken, maar de drie gesprekken van joran met zijn vader van greta gaat dat niet op die waren juist voor openbaring gemaakt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:51 schreef johan555 het volgende:
En wat is er in San Nicolas volgens jou ?
Ten eerste, dat heb ik niet gezegd, dat er wat is in San Nicolas. Ik schreef dat de verklaringen die richting uit wezen.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef bolsena het volgende:
Overigens ben ik niet de enige die daar zo over denkt (het artikeltje van vorige week, waarin VdStraten verklaard te weten wat er met N is gebeurd en wie er mee te maken hadden?). Veel verklaringen of onderzoeken, de een meer geloofwaardig als de ander, wijzen de richting van San Nicolas uit.
begin februari kan nog niet toen hadden we die rel in arhem dacht ik na aanleiding van peter r de vries uitzending die was op 3 feb 2008.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:24 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Nee hoor johan, Tante Greet zegt zelf in haar gesprekje bij The View "Joran went back on the bus to Cambodia, where he was staying at that time and we went to the Bangkok airport".
woont allemaal lekker dicht bij elkaar is aan te lopen , met of zonder schoenen 10 a 15 minutenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:35 schreef bolsena het volgende:
[..]
[..]
Ten eerste, dat heb ik niet gezegd, dat er wat is in San Nicolas. Ik schreef dat de verklaringen die richting uit wezen.
Overigens is het meer Savaneta, en niet San Nicolas. San Nicolas kwam als ik het goed heb ter sprake via andere wegen (Shango, K&C).
Via google kwam ik weer eens op die site SM (lekkere naam)en vond deze woonadressen van Lorenzo (post van ene vsm):
-his mansion Savaneta 172, Savaneta (Jaraweg),
-his concrete country block house, near Arikok Park near Hooiberg,
-and the mansion his mother lived in, which is the ONLY ONE they searched, apx June 16th?:
SAVANETA 123-K, SAVANETA, ARUBA
Pcies.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:29 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Misschien publiceren ze die niet omdat die stukjes hun beweringen niet staven of misschien zelfs wel ontkrachten.
Wat bedoel je, waar lurk ik? SM of google?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:43 schreef johan555 het volgende:
Via google ha ha
Jij lurkt daar dagelijks en buster ook
Kunnen ze zien he !
Heb het al gevonden, zie boven.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef duikkie het volgende:
ik ken het woord lurken wel , zal eens gaan googlen
daar zal een schele recht naar kijken
Speel ik niet, dat ben ik.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef johan555 het volgende:
Speel je een beetje het onwetende ,klungelige ,onkundige groene internet figuurtje ?
Tja, je mag geloven wat je wilt.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:28 schreef johan555 het volgende:
Je weet anders een hoop linkjes snel te vinden dus geloof er helemaal niks van ha ha
Maar geeft niet dat is mijn mening
Dit ben ik zowaar met je eens. Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:39 schreef duikkie het volgende:
je bent nooit te oud om alles te willen leren
lezen.lezenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:55 schreef bolsena het volgende:
[..]
Dit ben ik zowaar met je eens. Je bent nooit te oud om te leren.
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:23 schreef duikkie het volgende:
wie weet deze feiten, ik raak ze even kwijt ??
wanneer is nou de opname van greta geweest met joran, graag dag tijd hoeft niet, er wordt gesproken over januari maar dat kan toch niet toen zat joran nog niet in thai, of was het juni ???
http://gretawire.foxnews.com/quote:So here it is: in the midst of all the traveling for the election coverage beginning last spring, I flew to Asia (yes, Asia) for a quick trip to work on the Natalee case. I left on a Friday, flew 18 hours to Asia…upon landing, did fast work on the ground….including taping an important interview (which I have not yet shown you but expect to soon)…and then, without sleep, jumped back on a plane…flew back 18 hours…and was back in the USA by about 9am on Monday. I was back on the air for ON THE RECORD at 10pm that night. Yes, no one knew about the trip (other than Fox.) We learned something new in Asia — and from a source that is very important to this investigation.
To try and figure our more (corroborate/disprove) what we learned in Asia, I also took other trips - including one out to Seattle and I was back in one day. I took an early morning flight…interviewed someone…jumped back on the plane. It has been, as you might imagine, exhausting trying to fly all over the globe doing this Natalee Holloway case while also meeting my responsibilities for election coverage.
Fox has been great throughout this investigation …Fox has been 100 per cent supportive of us attempting to finish this still incomplete investigative story……Fox has spent a fortune making it possible for us to track down leads all over the place. Some have been worthwhile and some not.
So now what? well…we are working on the final part of our investigation…looking to corroborate what we have or disprove what we have…we need to make a decision how to show it to you. Do we show it all to you, including the wild goose chases we have been on? I am sort of in favor of showing you all since it does show you how we gather news…what we do ..the behind the scenes part of our business that I like to include you in.
….if all goes as planned, we will air this soon…so yes, we are working on it…and we have not dropped it.
Ja, dat zag ik wel. Maar persoonlijk denk ik dat niemand te oud is om te willen leren en dat niemand te oud is om te leren.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:43 schreef duikkie het volgende:
[..]
lezen.lezen, er staat niet te oud om te leren , want dat kan je namelijk wel eens zijn , maar te willen leren is niemand te oud
http://www.hartvannederla(...)aand_onderzoek_Arubaquote:Staatssecretaris Bijleveld eist diepgaand onderzoek Aruba
Er moeten koppen rollen op Aruba. Staatssecretaris Ank Bijleveld van Koninkrijksrelaties wil een diepgravend onderzoek naar de rol van
oud-politiecommissaris Jan van der Straaten.
Hij zou het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway ernstig hebben gehinderd.
word weer leuk, zijn dit onze kerstcadeau's naar aruba ???quote:Op donderdag 11 december 2008 19:26 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.hartvannederla(...)aand_onderzoek_Aruba
Ik begrijp dat Aruba onafhankelijk is en niet gedwongen kan worden?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:26 schreef Caesu het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe ontwikkeling, en komt er dus nóg een onderzoek, of is dit gewoon hetzelfde bericht van gisteren, maar dan gerecycled door HvN, en gebracht op de suggestieve manier zoals we dat van SBS gewend zijn?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:26 schreef Caesu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:02 schreef Caesu het volgende:
ja het is hetzelfde bericht, komt uit deze brief aan de Kamer:
http://www.minbzk.nl/actueel/116134/brief-aan-tweede_0
maar vandaag heeft Bijleveld dit nog eens herhaald in een Tweede Kamer commissie.
daardoor pikt meer media het nu op.
en Hart van Nederland heeft een interview met Bijleveld en het stukje van Brinkman op FOX News erbij gedaan.
http://www.volkskrant.nl/(...)tie_in_zaak-Holloway
http://www.ad.nl/binnenla(...)in_zaakHolloway.html
http://www.nrc.nl/binnenl(...)ijt_in_zaak-Holloway
interessant te noemen is ook dat er maandag een Rondetafelconferentie is op Curaçao tussen Nederland, Aruba en de Nederlandse Antillen met Balkenende als voorzitter.
Bijleveld gaat daar ook naar toe en ik neem aan ook Rudy Croes, de Minister van Justitie van Aruba.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |