Ik vraag me wel af wie er allemaal nog op andere sites posten, SM, RU, dat soort sites.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:44 schreef mrBhimself het volgende:
oh ja, als jullie de leeftijd van Julia nog willen posten op SM, ze is 30 augustus jl. 43 geworden!
Ouchh dat zal ze tegenvallen, PvdS was toch die opgejaagde man die geen leven, laat staan een carriere had?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:44 schreef mrBhimself het volgende:
Ja hoor, Paul gaat nog gewoon elke dag naar zijn werk en wordt ook regelmatig op het parket in Aruba gesignaleerd; business as usual.
Ik denk niet dat de maffe aapies echt staan te wachten op feiten mrB, dat leidt zo af van de heksenjachtquote:oh ja, als jullie de leeftijd van Julia nog willen posten op SM, ze is 30 augustus jl. 43 geworden!
Volgens mij is hij helemaal nog geen advocaatquote:Op donderdag 11 december 2008 00:44 schreef mrBhimself het volgende:
Ja hoor, Paul gaat nog gewoon elke dag naar zijn werk en wordt ook regelmatig op het parket in Aruba gesignaleerd; business as usual.
oh ja, als jullie de leeftijd van Julia nog willen posten op SM, ze is 30 augustus jl. 43 geworden!
Je bedoelt trollenjacht?quote:
Lurken op Scared Monkeys, welnee johan het is veel leuker om af en toe daar in te loggen en die bende geriatrische Rednecks op een "wild goose chase" te sturen.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:52 schreef johan555 het volgende:
Oh jullie zijn de lurkers op sm ha ha
Heb je t in de gaten?quote:Op donderdag 11 december 2008 00:52 schreef johan555 het volgende:
Oh jullie zijn de lurkers op sm ha ha
Zielig zeg als je dat echt zou doen, heb je geen leven ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2008 01:01 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Lurken op Scared Monkeys, welnee johan het is veel leuker om af en toe daar in te loggen en die bende geriatrische Rednecks op een "wild goose chase" te sturen.![]()
A stranger from NY who met JORAN (and Freddy) years ago always gets their attention
Jawel hoor, geen leven hebben is je met "De Gouden Kooi" onledig houden.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:08 schreef Donnie29 het volgende:
Zielig zeg als je dat echt zou doen, heb je geen leven ofzo?
Op Aruba is Joran's bijnaam " LOVERBOY "quote:Op donderdag 11 december 2008 01:08 schreef mrBhimself het volgende:
Nu je het er toch over hebt mijnheer Bro. Hoe komt het dat je op de SM site Joran consequent Urine blijft noemen, terwijl je hier hebt gepost dat je dat kinderachtige gedoe tegenwoordig achterwege laat. Korte termijn geheugen niet helemaal jofel meer?
Ik was het ff zat met jullie, snap jequote:Op donderdag 11 december 2008 01:08 schreef mrBhimself het volgende:
Nu je het er toch over hebt mijnheer Bro. Hoe komt het dat je op de SM site Joran consequent Urine blijft noemen, terwijl je hier hebt gepost dat je dat kinderachtige gedoe tegenwoordig achterwege laat. Korte termijn geheugen niet helemaal jofel meer?
Ja hoor, dat snap ik wel. Het is uitermate lastig om een beetje fatsoenlijk te discussieren en niet telkens te vervallen in kinderachtig gedrag, dus het is je vergeven hoor, de meesten hier kennen je inmiddels wel.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:14 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ik was het ff zat met jullie, snap je
Hij was rechter in opleiding nietwaar !quote:Op donderdag 11 december 2008 01:15 schreef mrBhimself het volgende:
Ja, het klopt dat hij drie jaar als rechter heeft gewerkt. Gedurende zijn opleiding heeft hij zaken voorgezeten en als rechter gewerkt. Daarnaast heeft hij ook tijdens zijn periode als advocaat als plv rechter gewerkt. Met name in administratieve zaken, Paul van der Sloot is geen penalist.
Ohh leuk bijnaampjes, je moet eens weten wat voor een leuke bijnaampjes ze daar voor het scum from Alabama hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:12 schreef johan555 het volgende:
Op Aruba is Joran's bijnaam " LOVERBOY "
Nee, dat doet hij niet, hij mocht zich toen rechter noemen en hij mag nu dus zeggen dat hij 3 jaar rechter is geweest, helemaal niks 'vals' aan. Hij mag zich nu niet meer uitgeven voor rechter, maar hij zal ook wel zo slim zijn om dat niet te doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:18 schreef johan555 het volgende:
[..]
Hij was rechter in opleiding nietwaar !
Dan geef je toch een beetje valse voorlichting op zo'n website vind ik !
Hij zit volgens mij net zo diep in de huizenhandel als jij in de sexbusiness toch? Ik kan eigenlijk niet zo goed volgen waarom jij allerlei insinuaties en zogebnaamde 'beschuldigingen' uit over personen die je niet eens kent. Vreemde afwijking m.i.quote:Op donderdag 11 december 2008 01:19 schreef johan555 het volgende:
En Paul zit ook in de huizen handel toch !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |