Pas wanneer we weten wát ze nou precies gedaan hebben. Als Joran er idd. bij was, wil ik bijv. graag weten of het moord, of een ongeluk was (zeer belangrijk voor de strafmaat), en ook wil ik dan meer duidelijkheid over de precieze rol van Pa. 'Hij was erbij betrokken' of 'Hij zal wel dit en dat...' is niet duidelijk genoeg, ik wil weten wát-ie dan gedaan heeft, was hij bijv. de 'Daury', waar Joran over sprak of niet. Pas dán komen we ergensquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:33 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik denk dat we allemaal wel weten hoe het zit met joran/paul en natalee, over bewijzen kunnen we het nog hebben. maar dat natalee dood is en joran erbij was staat toch eigenlijk wel vast en dat is voor de familie eindelijk duidelijk en kan ze daar in berusten. het enige bekvechten gaat ook over hoe en wanneer kunnen we joran/paul en heel de meut juridisch aanpakken
er gaat helemaal geen geld naar Aruba vanuit Nederland.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:52 schreef johan555 het volgende:
Dit zegt nog helemaal niks hoor .
Nederland kan Aruba niet Dwingen een onderzoek te doen maar wel de geldkraan (voorlopig) dichtdraaien. Dus de macht ligt toch bij bijleveld
Met die suggesties heeft Anita, en Paul ook trouwens, alles te maken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:31 schreef yyentle het volgende:
[..]
Er zijn wel veel aantoonbare leugens van Joran en zijn vader.
Daarnaast suggereert Jorans moeder nogal wat.
Kijk maar eens naar de uitzending van Pauw en Witteman van 11 januari 2008 (archief van P&W).
Weet je meteen waar de suggesties over Natalee en haar moeder vandaan komen.
hahaha OOKquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:02 schreef Polleeder het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, het touw hangt al bijna om z'n hals
zou me niet verbazen dat een vrouw aan het hoofd staat van deze criminele organisatiequote:Op vrijdag 12 december 2008 11:55 schreef yyentle het volgende:
[..]
![]()
En toen dat niet leek te werken kreeg Deepak voor alle zekerheid Steve op zijn dak.
Dus je zat eerder uit je nek te kletsen johan toen je beweerde dat dat rijksrecherche onderzoek al was gestart?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:52 schreef johan555 het volgende:
Dit zegt nog helemaal niks hoor .
Nederland kan Aruba niet Dwingen een onderzoek te doen maar wel de geldkraan (voorlopig) dichtdraaien. Dus de macht ligt toch bij bijleveld
Ehm, ja - dit zal het zijn geweest, ja. Joran vergeleek zijn eigen moeder met de zus van Hitler.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:25 schreef duikkie het volgende:
dus dat JORAN zoiets gehoort heeft op school en toen in de auto met deepak/satisch het over zijn school project had vergeleek hij natuurlijk zijn blanke hollandse moeders met de zuster van hitler, ze was streng en hij mocht er niets van.
Meer dan je denkt, jongen. De Amerikanen hebben een veel extremer beeld van Hitler dan de Europeanen, hou daar maar zeer ernstig rekening mee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:25 schreef duikkie het volgende:
en wat hebben americanen met hitler eigenlijk ??
Jij denkt dat 18-jarige Amerikanen niet weten wie Hitler was?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:25 schreef duikkie het volgende:
voor wie het betoog niet kan volgen, ik twijfel of natalee over hitler begon, een student 18 jaar moet dat van school hebben
Ik heb die uitzending van P&W niet gezien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:36 schreef yyentle het volgende:
Jorans moeder suggereert toch van alles in de uitzending van Pauw en Witteman?
(11 januari 2008 Pauw en Witteman, archief, naar januari, blz. 2)![]()
![]()
Deepak en Satish hebben in de dagen na de verdwijning van Natalee (toen ze bij Joran thuis werden overhoord en nader geinstrueerd) toch uitleg gekregen over de Hitlerverhalen?
Of denk je dat Deepak en Satish die verhalen hebben bedacht.![]()
Deepak en Satish hebben die mail van Deepak ook niet verzonden dus...........![]()
Pcies!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef Polleeder het volgende:
Als zijn beschuldiging klopt hangt-ie ook, en als z'n beschuldiging niet klopt staat-ie voor lul![]()
Dat zou heel goed kunne ja. Anita Hugen vloeit voort uit Anita Hitler?quote:Ehm, ja - dit zal het zijn geweest, ja. Joran vergeleek zijn eigen moeder met de zus van Hitler.
Het is de landsrecherche van Aruba en deze beslissing in de 2e kamer zegt niets .quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:13 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dus je zat eerder uit je nek te kletsen johan toen je beweerde dat dat rijksrecherche onderzoek al was gestart?
Wat een verrassing..................... NOT
Flutmotie van Brinkman kamerbreed verworpen, Ankie laat het over aan Croes en Croes gaat z'n eigen domme uitspraken niet onderzoeken.
ergo glas, plas en alles bleef zoals het was.
Ik heb effe een heel erg "I told you so" momentje
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:59 schreef bolsena het volgende:
Ik lees op RU dat Greta Beth een leugenaar zou hebben genoemd.
Is dat waar? En in welke context dan, in welk interview of welke uitzending?
http://www.refugeesunleashed.net/about17880-0-asc-75.html
Emily: "Greta's purpose is to help Beth."
DiamondDot: "Yeah. By calling Beth a big fat liar."
DiamondDot: "As it is, Greta is calling Peter and Beth liars."
Please contact me if you have more information regarding (the answers to) these questions.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:50 schreef bolsena het volgende:
According to Karam Misier:
In Nov. he will dug up the bones of Nat. Holl.
Dit artikeltje dus.
Is dit nou aan de gang, dit onderzoek? Updates?
Greta noemde Beth nooit een leugenaar. Waar komt dat nu weer vandaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:39 schreef bolsena het volgende:
Ik heb gisteren trouwens nog twee vragen gesteld waarop ik nog geen antwoord heb gekregen helaas.![]()
[..]
[..]
Please contact me if you have more information regarding (the answers to) these questions.
Sorry hoor johan maar jouw "bronnen" neem ik met een flinke schep zout, je zit er 80% van de tijd faliekant naast dus of je hebt heel beroerde bronnen of je zuigt ze uit je duim.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:32 schreef johan555 het volgende:
[quote]
Ik heb begrepen van een Arubaanse bron dat ze dit wel gaan uitzoeken en dat er een onderzoek komt .Of dat in alle stilte gebeurt weet ik niet maar denk het haast wel
Logisch toch ook want de Minister roept nogal wat een : regelrechte beschuldiging .
Vreselijk, ik denk dat Jan er niet van kan slapen van de aantijgingen van gekke Rudy daarom heeft Jan hier ook direct op gereageerd in de pers en via z'n advocaatquote:En als ze het niet uitzoeken zal er altijd een Smet op J vd Straten blijven hangen .
ik vraag me echt af of een americaans meisje van 18 echt in een auto op 30 mei haar moeder gelijk zet met de ideeen van hitler, ik geloof nooit dat de jeugd dat doet. ook het verhaal volgens joran over de slaven die de familie holloway zou hebben hebben totaal geen verband met hitler. hitler had het op joden , zigeuners en weet ik veel aan de stok. en vooral omdat hij joden de schuld gaf van de economisch situatie in duitslandquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:15 schreef bolsena het volgende:
[..]
Ehm, ja - dit zal het zijn geweest, ja. Joran vergeleek zijn eigen moeder met de zus van Hitler.![]()
[..]
Meer dan je denkt, jongen. De Amerikanen hebben een veel extremer beeld van Hitler dan de Europeanen, hou daar maar zeer ernstig rekening mee.
[..]
Jij denkt dat 18-jarige Amerikanen niet weten wie Hitler was?
Ach, laat ook maar zitten eigenlijk.
Dat heb ik dus nooit gezegd hè, maar dat stond op Refugees Unleashed.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:42 schreef bastibro het volgende:
[..]
Greta noemde Beth nooit een leugenaar. Waar komt dat nu weer vandaan![]()
Dat van die Misier is vol,gens mij van 2007
Tja, als je geloofd dat geen enkele tiener soms eens een teringhekel kan hebben aan zijn of haar ouders, denk ik dat verder discussieren geen zin heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:57 schreef duikkie het volgende:
ik vraag me echt af of een americaans meisje van 18 echt in een auto op 30 mei haar moeder gelijk zet met de ideeen van hitler, ik geloof nooit dat de jeugd dat doet...( )....
kortom ik zie een americaan die dus zeer streng zou wezen voor dochter, dochter niet haar moeder hitler zus noemen,
tuurlijk zijn die er, maar een schijthekel aan iemand hebben binnen je familie, dat is juist net iets waar hitler niet voor stond, de familie was heilig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:07 schreef bolsena het volgende:
[..]
Je denkt echt dat geen enkele jonge meid of knul een schijthekel heeft aan zijn of haar ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |