Er zijn zelfs geruchten dat Beth de zus.....quote:Op donderdag 11 december 2008 22:13 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Tsjaa er zijn ook geuchten dat Luke eigenlijk een verklede Natalee was, lijkt me net zo waarschijnlijk
Wat zie ik Ghostbuster!? Gaan we nu de SM imiteren?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:13 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Tsjaa er zijn ook geuchten dat Luke eigenlijk een verklede Natalee was, lijkt me net zo waarschijnlijk
wanneer was dan de eerst contact met arjan of arjan iets kon doen voor joran in de vrouwenhandelquote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef bastibro het volgende:
[..]
De undercover actie van PrdV in Bangkok vond plaats in sept. okt.
Arjan was een long-time pokerfriend on-line
Dat zijn wel meer dan geruchten hoor Pol, dat staat zelfs in officiele politie rapportenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Polleeder het volgende:
Er zijn zelfs geruchten dat Beth de zus.....
Het gerucht gaat dat er in Zuid-Oost Azie vandaag iemand is opgepakt die een apenpak droeg! Hij sprak een buitenlandse, niet Aziatische taal.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dat zijn wel meer dan geruchten hoor Pol, dat staat zelfs in officiele politie rapporten
Die verhalen kwamen toch ook bij Joran vandaan?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dat zijn wel meer dan geruchten hoor Pol, dat staat zelfs in officiele politie rapporten
Bovendien, als je er op Googled krijg je 1.220.000 resultaten. 1.220.000 results can't be wrongquote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Er zijn wel veel aantoonbare leugens van Joran en zijn vader.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:18 schreef Polleeder het volgende:
en als er ook maar één van die vele, van elkaar afhankelijke, (onaangetoonde) geruchten niet klopt, dan stort het hele kaartenhuis in elkaar
zou toch niet zijn dat natalee het over JORAN´s moeder hadquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:08 schreef yyentle het volgende:
[..]
Die verhalen kwamen toch ook bij Joran vandaan?
Joran kan over Hitler begonnen zijn: dat weten we niet.
De Kalpoe broers vertelden dat ze alleen het woord Hitler hoorden en dat ze de rest later (tijdens de besprekingen) van Joran te horen kregen, dus misschien heeft Jorans moeder ook dit keer de rest er wel bijbedacht.
![]()
zouden er andere overwegingen zijn om de zaak niet te sluiten, kan me haast niet voorstellen dat ze op aruba dagelijks mensen op deze zaak hebben zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:20 schreef johan555 het volgende:
Besluit vervolging Van der Sloot in januari
Het lukt het Openbaar Ministerie op Aruba waarschijnlijk niet nog dit jaar een beslissing te nemen over de strafrechtelijke vervolging van Joran van der Sloot in de zaak van de verdwenen Amerikaanse tiener Natalee Holloway. "We houden een slag om de arm, het kan ook januari worden", laat een woordvoerder weten. "Dat zal met het onderzoek te maken hebben. De planning was wel heel strak."
Het Arubaanse OM heropende het onderzoek naar de verdwijning in februari. Hiertoe werd besloten op grond van de door misdaadverslaggever Peter R. de Vries met verborgen camera's opgenomen 'bekentenis' van Joran van der Sloot. Herhaaldelijk was gezegd dat het besluit over de vervolging nog in 2008 zou worden genomen.
Van der Sloot zei op de heimelijk opgenomen beelden dat hij de avond in 2005 waarop de scholier verdween seks met Holloway had en dat ze toen onwel werd. Na haar dood zou haar lichaam overboord zijn gegooid in zee.
Het onderzoek was in december vorig jaar officieel gesloten, nadat Van der Sloot was vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs. Hij was op 21 november in zijn woonplaats Arnhem opnieuw gearresteerd en naar Aruba gevlogen, maar mocht in januari weer naar Nederland.
Na de recente heropening van het onderzoek wilde het OM hem laten oppakken maar de rechter-commissaris wees het verzoek tot arrestatie af. Van der Sloot was al twee keer eerder aangehouden en daarom zouden aan een nieuwe voorlopige hechtenis zeer zware eisen moeten worden gesteld. De 'bekentenis' die Van der Sloot in het programma van De Vries deed was volgens de rechter niet voldoende om hem weer vast te zetten. Het OM ging tegen dit oordeel in beroep, maar ook het gemeenschappelijk hof van justitie op Curaçao bepaaalde dat er niet voldoende bewijs was om hem opnieuw op te pakken.
Joran van der Sloot was in de tussentijd in Rotterdam verhoord door rechercheurs van de Arubaanse politie. Hij verklaarde dat hij tijdens de gesprekken in de auto onder invloed van marihuana was en ontkende opnieuw iedere betrokkenheid bij Holloways verdwijning.
trouw
Ze hebben meer tijd nodig om de doofpot te vullenquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:46 schreef duikkie het volgende:
WAT doen ze dan de hele tijd ??? is het openhouden van deze zaak een soort WSW baan ofzo ( WSW= wet sociale werkplaats)
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_de_Antillen_misluktquote:Het Antilliaanse parlement nam vandaag een motie aan waarin het Nederlandse delegatielid Hero Brinkman, Kamerlid voor de PVV, de toegang tot het Antilliaanse parlementsgebouw werd ontzegd, „zonodig met behulp van de sterke arm”.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:08 schreef yyentle het volgende:
Joran kan over Hitler begonnen zijn: dat weten we niet.
dus misschien heeft Jorans moeder ook dit keer de rest er wel bijbedacht.
Je spreekt jezelf wel lekker tegen nou, zeg.quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:31 schreef yyentle het volgende:
Daarnaast suggereert Jorans moeder nogal wat.
Weet je meteen waar de suggesties over Natalee en haar moeder vandaan komen.
http://www.elsevier.nl/we(...)md-verwijt-Aruba.htmquote:Bijleveld gelooft niets van 'vreemd' verwijt Aruba
De Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes verwijt Van der Straten het onderzoek naar de verdwenen Natalee Holloway ernstig te hebben gedwarsboomd.
De staatssecretaris zegt er vanuit te gaan dat de beschuldigingen niet kloppen.
we weten dat de arubanen zeer kwaad worden als je het over hun verleden hebt, brinkman mocht niet eens naar binnen toen een link maakte naar arubaanse verleden en de slavenhandel door blanke nederlanders.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef bolsena het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf wel lekker tegen nou, zeg.![]()
Wat is het nou? Misschien heeft J's moeder dat er bijgedacht, of hééft ze dat gesuggereerd?
Kom op jong, even duidelijk zijn nu.
Jorans moeder suggereert toch van alles in de uitzending van Pauw en Witteman?quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef bolsena het volgende:
Je spreekt jezelf wel lekker tegen nou, zeg.![]()
Wat is het nou? Misschien heeft J's moeder dat er bijgedacht, of hééft ze dat gesuggereerd?
Kom op jong, even duidelijk zijn nu.
http://parlando.sdu.nl/cg(...)/pos=0/KST125749.rtfquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:19 schreef johan555 het volgende:
Ach dat staat in de elseviers, die schrijven soms ook maar wat .
Is het een officiële verklaring van Bijleveld dan ? Persbericht ?
of is Rudy net zo'n fantast als Joran die maar wat stoer wil doen.quote:“Eigenlijk wilde ik tot mijn pensioen volgend jaar wachten om dit naar buiten te brengen”, vertelt de minister verder. “Maar het is tijd om de waarheid te vertellen. Toen de zaak aan het licht kwam hoorde ik Van der Straten letterlijk zeggen: ‘Dit kan ik mijn vriend Paul niet aandoen’.
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_50116.phpquote:Vergeet ook niet dat een Nederlandse minister me in die tijd vroeg om ‘alstublieft’ niet te noemen dat Joran een Nederlander is. Ik zeg niet wie het was, maar mocht het op een bepaald moment nodig zijn om hem te noemen, doe ik dat zeker.
prive les van anita van der Sloot ???quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:36 schreef yyentle het volgende:
[..]
Deepak en Satish hebben in de dagen na de verdwijning van Natalee (toen ze bij Joran thuis werden overhoord en nader geinstrueerd) toch uitleg gekregen over de Hitlerverhalen?
het onderzoek zal wel heerlijk vertraagt worden, CROES wat maak je me nou zal op aruba wel te horen zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:56 schreef johan555 het volgende:
Dit schrijft ze Caesu:
Hoewel het me bevreemdt dat de beschuldiging nu pas wordt gedaan, ga ik er gelet op de ernst van de aantijging, van uit dat per ommegaande een onderzoek zal worden ingesteld door de Arubaanse minister van Justitie. Als minister van Justitie draagt dhr. Croes daarvoor immers de verantwoordelijkheid.
Dus ze verwacht dat er een onderzoek komt en wel per ommegaande .
Dan is het Elseviers stukje stemmingmakerij .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |