Ook Greta heeft dat nooit met zoveel woorden gezegd maar heeft dat geimpliceerd met haar akties oid.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:02 schreef bolsena het volgende:
Dat heb ik dus nooit gezegd hè, maar dat stond op Refugees Unleashed.
Maar daar is niemand iets over bekend dus?
Ik vraag me trouwens wel af of Greta uberhaupt (nog) 100% achter Beth staat na 3,5 jaar.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef johan555 het volgende:
Kom je nu iedere keer reclame maken voor een ander forum Bolsena ?
buster heeft er ook een handje van![]()
Bij ieder stukje zet je wel een link naar RU het misselijke trollen forum !
Probeer je de mensen hier weg te lokken ofzo ?
Ik zal dat draadje even lezen dan, vanmiddag.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef JoBuster het volgende:
Ook Greta heeft dat nooit met zoveel woorden gezegd maar heeft dat geimpliceerd met haar akties oid.
Als je gewoon het draadje op Refugees Unleashed wat verder leest zie je vanzelf wat er bedoeld werd.
Tja, het probleem is dat Greta, Beth en Peter zo in elkaars hol vastgenaaid zitten, dat ze er nooit meer uit durven te komen (bang voor een vuile kop).quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef JoBuster het volgende:
Wat betreft Greta en Beth, ik denk dat ze van elkaar weten dat ze soms liegen, maarja deze zaak is voor zowel Beth als Greta een mealticket dus zijn ze min of meer tot elkaar veroordeeld.
Euh, ja, whatever jongen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef johan555 het volgende:
Kom je nu iedere keer reclame maken voor een ander forum Bolsena ?
Bij ieder stukje zet je wel een link naar RU het misselijke trollen forum !
Probeer je de mensen hier weg te lokken ofzo ?
tja na 3 jaar krijg je dat zeker, daarom roepen we hier zo af en toe kom eens met bewijzen, zolang die er niet zijn kan je moeilijk iemand overtuigen niet. zo blijven de verhalen rond deze zaak in stand. niemand maar dan ook niemand kan bewijzen hoe het gegaan is. zelfs JORAN , deepak en satisch kunnen het hele verhaal niet vertellen. het is zo complex geworden en er spelen zoveel belangen en vriendjespolitiek mee. rudy croes is het laatste voorbeeld hierin, man die zijn geweten opzij zetten voor zijn carriere, alleen als zijn ego een deuk kreeg gaat hij roepenquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:36 schreef bolsena het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen, is dat mensen die zo overtuigd zijn geweest van een bepaalde zaak, niet snel hun mening durven te veranderen of hun ongelijk durven toe te geven.
Ha, ha, daar heb jij bolsena toch helemaal niet voor nodig johanquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:04 schreef johan555 het volgende:
Ik weet niet wat je bedoelt met je laatste opmerking Bolsena
Maar er is weer een bericht naar de mod
Ik laat me door jou echt niet belachelijk maken met je vreemde aantijgingen.
Zeg Johan, voor de andere (zeer summiere) meeleuters en meelurkers, die nog steeds geinteresseerd zijn in deze zaak wordt jij steeds meer en meer een vreselijk irritant kutusertje hier met je : "er is weer een PM naar een modje toe". Voor mij part PM je je een ongeluk maar dat hoef je niet de hele tijd te vermelden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:04 schreef johan555 het volgende:
Amen, Bren has spokenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:41 schreef BwennieBren het volgende:
Zeg Johan, voor de andere (zeer summiere) meeleuters en meelurkers, die nog steeds geinteresseerd zijn in deze zaak wordt jij steeds meer en meer een vreselijk irritant kutusertje hier met je : "er is weer een PM naar een modje toe". Voor mij part PM je je een ongeluk maar dat hoef je niet de hele tijd te vermelden.
En kom niet aanzetten met "maar ik heb dit topic gestart" want die Holloway zaak loopt op FOK al geruime tijd. Bovendien kom je ook hier met links van SM aandragen en anderen belachelijk maken, dus FOK dat okay?
Je bent geloof ik niet helemaal op de hoogte van het reilen en zeilen op FOK want volgens mij kan iedereen gewoon zijn mening over deze zaak ventileren, althans dat was vroegâh zo. En als je het te heet wordt onder je schoenen door opmerkingen van Bols of Buster of elke ander die het niet met je eens is, of simpelweg uitgelult bent: rechtsbovenaan in je scherm zit een rood vakje met een wit kruisje, één keer klikken en een borrel inschenkenHet leven kan zo simpel zijn.
En heb je daar geen zin in, blijf dan ontopic want elke keer schreeuwen dat je een PM zendt naar een modje of mensen verzoekt om ontopic te blijven, is net zo offtopic.
Zo en dit was ook lekker off topic
Excuseer je vooral niet. Je hoeft er ook niet op in te gaan, als je het maar begrijpt, wat ik soms ernstig betwijfel overigens.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:52 schreef johan555 het volgende:
Sorry maar op jou ga ik al helemaal niet meer in ,je kwam hier al eerder herrie schoppen
OK jongen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:04 schreef johan555 het volgende:
En met SM-spelletjes bedoel ik Scared Monkeys-spelletjes, dat je het even weet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:04 schreef johan555 het volgende:
Volgens mij wel hoor bolsena, effe op het envelopje klikken bovenaan de pagina en gewoon pm activeren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef bolsena het volgende:
OK jongen.
Ik kan niet PM'en op deze site (FOK), daarvoor moet je een Abonnement hebben geloof ik (?).
Ik denk dat ik jou, Bwennie, ShaoliN en APK daar misschien maar eens in moest volgen.quote:Ik heb echter niets te verbergen in deze, dus ik zal de moderators ook wel eens vertellen wat ik van jou en jouw gedrag vind. Dat gaat geheel open en bloot, op het feedback topic (meld misdaad anoniem).
OT blijven bolsena !quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef bolsena het volgende:
[..]
En met SM-spelletjes bedoel ik Scared Monkeys-spelletjes, dat je het even weet.
Ik weet heus wel wat voor spelletje je probeert te spelen, hoor.
Continu niet ter zake doende artikelen plaatsen (bijvoorbeeld de artikelen over drugsgebruik en het ontbreken van gevangenissen op Aruba), enkel en alleen om jouw "standpunten" te verduidelijken. Continu de zaken, feiten en quotes van andere users misinterpreteren, verdraaien en manipuleren op zo'n manier dat het lijkt alsof jou Groot Leed wordt aangedaan, zodat je kunt huilebalken bij de moderators en zo je doel kunt bereiken: lastige users weg laten vagen.
Continu met verkeerde informatie op de proppen komen (zoals gisteren met het Rijksrechercheonderzoek wat volgens jou al helemaal in pannen en kruiken was), om de zaken een draai proberen te geven (en waar niet iedereen intrapt, gelukkig). Informatie waarmee je trouwens jouw politieke voorkeur flink verraad (diep rechts).
Je hebt verder ook nooit problemen veroorzaakt op de andere sites, zeker (NWO-INFO?)? Laat me niet lachen, zeg.
Maar goed, je las wat ik zojuist geschreven heb. Als ik straks tijd heb, zal ik de mods wel inlichten over jouw gedrag.
Ciao for now.
Ow, dat wist ik geeneens. Nooit geprobeerd ook.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:18 schreef JoBuster het volgende:
Volgens mij wel hoor bolsena, effe op het envelopje klikken bovenaan de pagina en gewoon pm activeren.
Jij ook dan lutser!quote:
Ik blijf scrollen met jou Gastonquote:Als ik iets post wat je niet bevalt dan sla je het toch gewoon over !
Maak daar maar discuzeuren van aangezien je discussiëren ook niet goed kan schrijven. Daar heb jij nogal al een handje van (discuzeuren dan he? ) Bovendien heb je van discussiëren geen kaas gegeten man! Dus pulleasequote:Voor de goede orde ik ben dit topic gestart om te discucieren over wat er Mogelijk
voorgevallen is op Aruba.
Zoals ik bedoel je te suggereren? Ik heb genoeg on-topic gereageerd remember? Het was alleen niet in jouw straatje pik! Bovendien maak ik zelf wel uit waar ik post en dat doe ik al sinds 1999 hier op FOK, dus tief lekker op met die opmerking, want ik heb nu wel degelijk een discussie met jou. Overigens kan je gewoon op mijn usernaam googlen hoor, ik heb niets te verbergen als "rellert". Er is zelfs een foto en een woonplaats te vinden. So by all means... en dan kan je ook zien dat ik niet alleen hier meelees/lurk/post maar over zoveel andere zaken dan alleen Holloway. Dus jouw ongefundeerde stelling dat ik hier speciaal "herrie" kom schoppen haal je waarschijnlijk ook diep uit je aars.quote:Maar er komen toch altijd gasten op af die dat proberen te ontregelen en alleen komen om aanmerkingen te maken en niet wezelijk meedoen aan de discussie. Die horen hier naar mijn mening dan ook niet thuis !
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:52 schreef johan555 het volgende:
Sorry maar op jou ga ik al helemaal niet meer in ,je kwam hier al eerder herrie schoppen
Heerlijk zo'n type met de ruggegraat van een amoebequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef johan555 het volgende:
Ik bedoelde jou niet BwennieBren maar zei het in het algemeen jij post meestal wel OT
Waar spreek ik mezelf dan tegen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:18 schreef bolsena het volgende:
[..]
Ik heb die uitzending van P&W niet gezien.
Ik hou me nog maar sinds een week of twee met deze zaak bezig, dus alles wat daarvoor gaande was heb ik grotendeels gemist (afgezien van die "Joran-meets-Patrick-tapes" die overal in de kranten en op de televisie verschenen).
Het viel me alleen op dat jij jezelf tegensprak, daar valt verder geen knoop tussen te wrikken.
Staat die uitzending van P&W op youtube ofzo?
Ik heb sowieso die moeder van Hitle, ik bedoel Joran, nog nooit in een interview gezien of horen praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |