Integendeel, ik wil de mensen juist aanmoedigen van tijd tot tijd daar een kijkje te nemen, top amusement.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:01 schreef johan555 het volgende:
Kom je hier Sm een beetje belachelijk maken ?
1) zwak bewijs hoor ik dame dit verteld uit nachtelijk avonturen, hoe helder ben je nog na een schuim party dat je alles nog weet, natuurlijk leuk om te horen maar hoeveel waarde moet je aan zoiets geven.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:38 schreef bastibro het volgende:
Interessante ontwikkelingen rondom de zaak:
1) Peter R de Vries verzameld aanvullend bewijs(Celes)
2) Een getuige van de 30e mei 2005 die niet geloofd werd door ALE is(wederom) opgestaan en doorstond
met succes 2 leugendetectortests.
3) Greta van Susteren heeft nieuwe Candid tapes waarin Joran bekentenissen doet en zal die maandag
uitzenden.
Wat is de reactie van Hans Mos op dit alles?
Heb je daar een bron voor johan of is dit zomaar uit de dikke duim gezogen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:29 schreef johan555 het volgende:
The Thai embassy said yesterday: “There’s something going on...”
is die docu nou ergens uitgezonden of niet ?? of is hij alleen te koop ??? ik dacht bij een vandaag maar dat zei peter r de vries dus niet, hij zei staat daar op de loonlijstquote:
Net voor een arrestatie geef ik geen bronnen wegquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:16 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor johan of is dit zomaar uit de dikke duim gezogen?
Ondertussen in Laos zit Joran heerlijk een cocktailtje weg te tikken op kosten van Peterrrrrrrr de Vies
Kan ik begrijpen johan maar laat je als er geen arrestatie volgt dan wel even weten wie je dan zo gefopt heeft?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:53 schreef johan555 het volgende:
[..]
Net voor een arrestatie geef ik geen bronnen weg
Geen zorgen duikkie volgende week staat het meesterwerk van Renee Gielen wel ergens op YouTube tot grote ergernis van de vele alu-hoedjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:20 schreef duikkie het volgende:
[..]
is die docu nou ergens uitgezonden of niet ?? of is hij alleen te koop ??? ik dacht bij een vandaag maar dat zei peter r de vries dus niet, hij zei staat daar op de loonlijst
Zeker wanneer hij zich nog in Thailand of omgeving ophoud.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:26 schreef johan555 het volgende:
De situatie dat er geen arrestatie komt is niet belangrijk want die komt er wel .
Dus I call bullshit johan, je kan niet eens op de meest simpele vragen antwoorden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:26 schreef johan555 het volgende:
De situatie dat er geen arrestatie komt is niet belangrijk want die komt er wel .
O ja Bassie is er dan aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:55 schreef bastibro het volgende:In Nederland wil de politie hem trouwens ook gaarne spreken ivm de 6000 van Mart Bakx.
Ik dacht het al je hebt geen enkel bewijs johan, je valt weer eens te meer door de mand en laat je malle aapjes fantasien met je op de loop gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:05 schreef johan555 het volgende:
Joran wordt al gevolgd ( dag en nacht )sinds hij in Thailand is zegt dat genoeg ?
Volgens de politie wel .quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:07 schreef JoBuster het volgende:
[..]
O ja Bassie is er dan aangifte gedaan?
Of is dit weer zo'n verzonnen feitje waar jij en je makkers patent op lijken te hebben?
DUSSSSS............ link, quote, pdf of doc
daar gaat het nou net niet om. Het gaat over politiek, over een verknipt soort nationalisme (van de amerikaanse kant) en over Joran. Het meisje zelf boeit niemand.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:26 schreef bastibro het volgende:
Hier gaat het om . Niet om slappe praatjes !
Da's gek bassie ik hoor de politie helemaal niet in dat filmpje van je, alleen een opgelichte homo die verdenkingen heeft mbt een hyves-profiel en een SBS "journalist".quote:
ja dat kan jequote:Op zaterdag 22 november 2008 15:31 schreef yyentle het volgende:
Kun je aan de buitenkant van een auto zien of het een huurauto is?
Ha Duikkie,quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:56 schreef duikkie het volgende:
[..]
ja dat kan je, RENT A CAR sticker, of aan het type auto, kenteken
ik zou die verklaringen van de jongens , maar gewoon overboord gooien. ze hadden te veel tijd en een te grootte duim, dat de waarde van de verklaringen na drie jaar wel nul is. ze waren niet aan het vrijen maar aan het zoenen, verder kunnen sommige mensen dat niet hebben als ze voorbij rijden en gaan toeteren en dan kijk je automatisch even opquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:07 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ha Duikkie,
Ik volg je al heel lang.![]()
Bedankt voor je antwoord. Joran was dus tijdens het vrijen met Natalee erg oplettend wat er in het verkeer gebeurde.
Ik zie behalve wat jij tot 2x toe obstructie noemt bij die doorzoeking van het huis, in het hele verhaal geen enkele obstructie. Alleen maar verklaringen, verklaringen en nog maals verklaringen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:31 schreef yyentle het volgende:
Ik plaats mijn reactie uit een andere draad ook hier omdat de andere draad bijna is volgepost.
Joran op de vlucht in Thailand
[..]
Dat is toch geen BRON jongens, een redactielid van een kijkcijfergeil flutprogramma met een doorzichtige agenda.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:24 schreef mrBhimself het volgende:
GMBW is overigens een medewerker van SBS6 (Peter R de Vries redactie)
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:41 schreef johan555 het volgende:
gbmw yesterday
This is coming from the Thai embassy in The Hague:
Joran was already kept an eye on in Thailand prior to the broadcast of Peter R. de Vries; actually since he arrived there since they were aware of him & Natalee Holloway. There hasn't been an arrest yet but he is watched very closely.
Graag een linkje en/of bron.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:44 schreef johan555 het volgende:
Wat kom jij hier doen buster alleen maar kritiek spuien een beetje zieken ?
Start zelf ergens een topic maar kom de mensen hier niet lastig vallen
Als je goed leest is de bron de Thaise ambassade !!
This is coming from the Thai embassy in The Hague:
Joran was already kept an eye on in Thailand prior to the broadcast of Peter R. de Vries; actually since he arrived there since they were aware of him & Natalee Holloway. There hasn't been an arrest yet but he is watched very closely.
Sinds wanneer ben jij hier moderator johan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:44 schreef johan555 het volgende:
Wat kom jij hier doen buster alleen maar kritiek spuien een beetje zieken ?
Start zelf ergens een topic maar kom de mensen hier niet lastig vallen
Als je goed leest is de bron de Thaise ambassade !!
Dat is een goeie polleeder je kan iemand op zoveel manieren in de gaten houden .quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:42 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Maar als ze hem de hele tijd al zo goed in de gaten hielden, waarom hebben ze hem dat niet meteen opgepakt in dat hotel, toen hij aan het onderhandelen was met die meisjes? Dan zijn er twee mogelijkheden: Hij wordt in werkelijkheid toch niet zo goed in de gaten gehouden (waarschijnlijk zelfs helemaal niet), óf wat hij gedaan heeft, is niet voldoende voor een arrestatie, zelfs in Thailand niet. Als de Thaise politie werkelijk een 'voorbeeld' wil stellen, hebben ze geen twee weken nodig om hem te arresteren. Maar goed, deze week zullen we het dus definitief weten
Vrouwenhandel heb ik niet gezien in de uitzending van Peter R. De dames vonden het bedrag te laag of wilden hun school afmaken... in ieder geval niets tegen hun wil.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:00 schreef johan555 het volgende:
[..]
Dat is een goeie polleeder je kan iemand op zoveel manieren in de gaten houden .
Maar in Thailand staat vrouwen handel wel hoog op de agenda en als ze je maar even verdenken
van iets, ga je zo de bak in en krijg je enkele jaren later eens een keer een proces .
Ik vind het van PrdV ook niet echt duidelijk gebracht want wie waren die andere 2 knapen ?
Ene Luke en die andere is een soort wietkoker las ik op z'n space .
Er had veel meer in kunnen zitten maar je weet niet wat er tijdens de chat gesprekken is gezegd en welke foto's Joran heeft opgestuurd van de dames die hij aanbood .
Of dat echt bewijs is weet ik niet .
Wel las ik dat er laatst een brit is opgepakt die zich ook met vrouwen handel bezig hield en die
ging meteen de bangkwan in .
Mijn punt is dat er nadat op de 9e het appartementje van Joran was onderzocht, de politie vond dat er aanleiding was voor nader onderzoek in de woning van VanderSloot. Dit is tot twee keer toe gevraagd: op de 15e en op de 23ste. Een keer was er zelfs een huiszoekingsbevel. Deze zijn beide teruggedraaid: een keer nota bene op het moment dat Joran's vader was opgepakt als verdachte.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zie behalve wat jij tot 2x toe obstructie noemt bij die doorzoeking van het huis, in het hele verhaal geen enkele obstructie. Alleen maar verklaringen, verklaringen en nog maals verklaringen...
Nogmaal: Wat wil je daarmee zeggen? Wat is je punt?
Het is voor mij irrelevant wat verdachten zeggen of schrijven zolang het niet ondersteund wordt met 'hard' bewijsmateriaal. Een verdachte staat niet onder ede tijdens een politieverhoor en mag altijd zijn verklaring wijzigen, hoe stupide dat ook is soms.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:42 schreef yyentle het volgende:
[..]
Mijn punt is dat er nadat op de 9e het appartementje van Joran was onderzocht, de politie vond dat er aanleiding was voor nader onderzoek in de woning van VanderSloot. Dit is tot twee keer toe gevraagd: op de 15e en op de 23ste. Een keer was er zelfs een huiszoekingsbevel. Deze zijn beide teruggedraaid: een keer nota bene op het moment dat Joran's vader was opgepakt als verdachte.
Zodoende is het vinden van mogelijk bewijs VOORKOMEN.![]()
Agter, ik heb ook een vraagje aan jou.
Heb je Deepak's email gelezen?![]()
Wie heeft die mail geschreven denk je?
Aan de kennis van het Engels, de schrijfstijl en de inhoud van de mail kun je zien dat die mail nooit door Deepak kan zijn geschreven.
Was het de "vriendin" van Rene Gielen die de mail heeft opgesteld?
laten we de zaak NH maar de zaak PAUL van der sloot zijnquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:49 schreef agter het volgende:
BTW: dit hele verhaal staat m.i. gewoon los van wat Joran in Bangkok allemaal uitvreet. De zaak NH is niet per definitie de zaak Joran van der Sloot...toch?
Ik zie de logica niet. Hoezo zou Paul v/d Sloot geen ambulance bellen? Dit gaat toch nergens over? Er is bovendien die nacht geen telefoonverkeer geweest naar het ouderlijk huis wb Joran.quote:Op zondag 23 november 2008 08:14 schreef duikkie het volgende:
[..]
laten we de zaak NH maar de zaak PAUL van der sloot zijn, ik denk dat we echt de dader hebben van deze verdwijning.
een jongen of jongens van 17 /21 jaar hebben nog zoveel ervaring niet en schieten gewoon in paniek, bij het plotseling onwel /dood van een meisje, dan roep je zeker om hulp. JORAN / DEEPAK en satisch zijn poppetjes geworden in de zaak holloway.
JORAN heeft verder hier de verkeerde conclusie uit getrokken en gedacht dat het in het leven altijd zo gaat. een paar jaar cel in thailand zou die jongen ook goed doen![]()
hard bewijs heb je alleen nodig in een rechtzaak, joran en zijn familie en in mindere maten kalpoe's zijn voor het leven getekend en ik persoonlijk vraag me af wat slechter is, schade aan je naam als advocaat of rechter in opleiding je hele leven lang of je hele leven beschuldigd worden en gelinkt worden aan een vermissing van een meisje. het is duidelijk waar de familie van der sloot voor heeft gekozen
Exact agter, deze hele zaak hangt van speculatie aan elkaar en dat is waar Peterrrrr en sommige van z'n amerikaanse collegaatjes handig gebruik van maken.quote:Op zondag 23 november 2008 12:45 schreef agter het volgende:
Al met al blijken sommige mensen Joran als 'schuldige' aan te wijzen, en weer anderen zijn vader, Paul van der Sloot.
Dit geeft toch al aan dat het gewoon niet duidelijk is wie wat gedaan heeft? En dat het dus alleen maar bij speculeren blijft.
Goed dat er weer wat leven is hier.quote:Op zondag 23 november 2008 12:45 schreef agter het volgende:
Al met al blijken sommige mensen Joran als 'schuldige' aan te wijzen, en weer anderen zijn vader, Paul van der Sloot.
Dit geeft toch al aan dat het gewoon niet duidelijk is wie wat gedaan heeft? En dat het dus alleen maar bij speculeren blijft.
En waar bestaan die daden dan volgens jou uit?quote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef bastibro het volgende:
[..]
Goed dat er weer wat leven is hier.
Je wordt idd gek van al dat gespeculeer terwijl simpelweg niemand kan weten wat er precies gebeurd is.
Paul of Joran? Vast staat in ieder geval dat ze beiden zeer veel daderwetenschap hebben en ik durf zelfs te beweren dat `Paulus` precies weet wat er gebeurd is die nacht. !!
Oja bastibro, heb je daar ook bewijzen voor of zuig je dat uit de dikke duim?quote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef bastibro het volgende:Vast staat in ieder geval dat ze beiden zeer veel daderwetenschap hebben en ik durf zelfs te beweren dat `Paulus` precies weet wat er gebeurd is die nacht. !!
Een van de redenen dat hij werd aangehouden de 23e juni is juist dat hij dat ook verklaard had.quote:Ik zie de logica niet. Hoezo zou Paul v/d Sloot geen ambulance bellen? Dit gaat toch nergens over? Er is bovendien die nacht geen telefoonverkeer geweest naar het ouderlijk huis wb Joran.
Tuurlijk, das duidelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 16:36 schreef johan555 het volgende:
Hij reed niet voor niet met het rode jeepje rond![]()
Het is interessant om alle verklaringen van PvdS naast elkaar te leggen
Hij legt dan steeds verschillende verklaringen (ook tijden) ed af
Als er iets gebeurd is op de plaats waar tot twee keer toe geen onderzoek gedaan mocht worden, was dat ook niet nodig.quote:Op zondag 23 november 2008 11:57 schreef fokje het volgende:
[..]
Er is bovendien die nacht geen telefoonverkeer geweest naar het ouderlijk huis wb Joran.
Heb je daar ook een linkje en bewijs voor bassie of verzin je dit ter plekke?quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef bastibro het volgende:
Terwijl vast is komen te staan dat er wel degelijk telefoonverkeer (rond 3 uur) was die nacht door hem.
Denk jij dat het bezoek aan een psychiater gebonden is aan een minimum leeftijd dan johan?quote:Op zondag 23 november 2008 17:11 schreef johan555 het volgende:
Waarom liep Joran eigenlijk op z'n 17e al bij een psychiater ?
Ha, ha daar heb je een punt MrB, maar er is voor sommigen dan nog een lange weg te gaan.quote:Op zondag 23 november 2008 17:25 schreef mrBhimself het volgende:
Wie zegt dat die verstokte posters momenteel niet onder behandeling van een psychiater staan JoBuster![]()
Misschien heeft Anita het wel gedaan en geeft ze nu Joran de schult...wie zal het zeggen...zonder bewijzen kom je toch echt nergens.quote:Op zondag 23 november 2008 17:37 schreef johan555 het volgende:
De moeder van Joran, Anita van der Sloot, gaf in een gesprek bij de familie thuis aan Greta van Susteren en Beth Holloway toe dat zij hun zoon niet in de hand hadden vanwege een ‘defiant attitude’ en dat Joran een psychiater bezocht. “They had no control over him”. Gerold Dompig, een tijd lang onderzoeksleider in de zaak Holloway, bevestigt dit beeld in een CBS-uitzending van ’48 hours’ op 25 maart 2006. Hij meldt daarin dat de FBI een profiel had gemaakt van Joran: “… a person who has never been corrected by his parents. He’s the boss of what happens in that house (…) he’s allowed to do anything”.
gaat een beetje moeilijk als je in nederland zit en het gebeurt in aruba. natuurlijk kan ze wel opdracht hebben gegeven tot iets er was email verkeer tussen nederland en aruba om 5:00 in de ochtendquote:Op zondag 23 november 2008 17:44 schreef agter het volgende:
[..]
Misschien heeft Anita het wel gedaan en geeft ze nu Joran de schult...wie zal het zeggen...zonder bewijzen kom je toch echt nergens.
Er was die nacht wel een ufo-sighting...quote:Op zondag 23 november 2008 17:50 schreef duikkie het volgende:
[..]
gaat een beetje moeilijk als je in nederland zit en het gebeurt in aruba. natuurlijk kan ze wel opdracht hebben gegeven tot iets er was email verkeer tussen nederland en aruba om 5:00 in de ochtend![]()
JIj vertoont echt narsistische trekjes, dat heb ik al lang gezien.quote:Op zondag 23 november 2008 17:40 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ha, ha daar heb je een punt MrB, maar er is voor sommigen dan nog een lange weg te gaan.
Ik herinner me nog een poster hier die trots meldde bij een psychiatrische kliniek in Den Dolder te gaan posten om Joran te spotten, hoe verknipt kan je wezen.
Anyway ik ben het geheel met je eens, Joran kan liegen alsof het gedrukt staat en de posters op de fora lullen maar wat in de ruimte bij gebrek aan feitelijke kennis.
Maar vermakelijk zijn ze wel die mafketels.
Gelukkig kunnen verdachten pas veroordeeld worden als wettig en overtuiigend bewezen is dat zij schuldig zijn aan een strafbaar feit. Ik ben blij dat wij hier in Nederland ook aan vasthouden en mensen hier niet veroordeeld kunnen worden door het publiek en/of de media. Veroordeeld door de media zijn zij toch al en zolang Peter R de Vries hier een slaatje uit kan slaan zullen zij ook in de schijnwerpers blijven.quote:Op zondag 23 november 2008 17:43 schreef duikkie het volgende:
sommige hier zoeken juridisch bewijzen, nou daar heeft de club van paul van der sloot wel voor gezorgd dat die er niet meer zijn. maar er is nog iets anders dan juridisch bewijs, en dat is wat vele mensen wel aanvoelen. het zit gewoon niet lekker in de zaak holloway. en deel daarvan is paul van der sloot, deze man had redenen om de vermissing de vermissing te laten blijven. dat wil helemaal niet zeggen dat hij schuldig is of iets gedaan heeft. maar hij is 100% schuldig aan het blijven vermissen van natalee. wat joran en kalpoe hebben uitgespook die nacht staat daar nog los van. PAUL van der sloot heeft besloten dit juridisch te benaderen en niet als vader en daar is het verkeerd gegaan, waarschijnlijk bang voor zijn loopbaan, baan of vrouw
met zijn vader? waarom zou Peter r De Vries die telefooncel dan aanhalen?quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef bastibro het volgende:
[..]
Een van de redenen dat hij werd aangehouden de 23e juni is juist dat hij dat ook verklaard had.
Terwijl vast is komen te staan dat er wel degelijk telefoonverkeer (rond 3 uur) was die nacht door hem.
De reden van de aanhouding van Paul van der Sloot was om de druk op Joran op te voeren. Hij heeft helemaal geen verklaring afgelegd over telefoonverkeer of anderszins. Waar kunnen we de verklaringen van Paul van der Sloot lezen? De verklaringen van Joran en de Kalpoes kunnen we overal vinden, verklaringen van Paul van der Sloot heb ik nog nergens gezien!quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef bastibro het volgende:
[..]
Een van de redenen dat hij werd aangehouden de 23e juni is juist dat hij dat ook verklaard had.
Is het verplicht hier om kritiek te hebben op Renee Gielen?quote:Op zondag 23 november 2008 19:42 schreef johan555 het volgende:
wat is je kritiek op Gielen mr b himself ?
Laat maar eens zien dan. Ik durf te wedden dat je helemaal niks hebt.quote:Op zondag 23 november 2008 19:45 schreef johan555 het volgende:
Die heb ik wel
Zeer uitgebreide zelfs !
was gewoon een vraag hoorquote:Op zondag 23 november 2008 19:46 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Is het verplicht hier om kritiek te hebben op Renee Gielen?
Jij geeft je hier uit voor Sherlock. Laat maar eens zien wat je hebt gevonden dan, of ben je bang dat je door de mand valt?quote:
Van iemand die obsessief gedrag vertoond t.a.v. Renee Gielen komt het als vraag een beetje vreemd over.quote:
Ik denk niet dat het obsessief gedrag is. Zijn weerzin is logischerwijs gewekt. Het is een obsessief vrouwtje, dat is wel duidelijk geworden, die een weerzinwekkend filmpje heeft samengesteld.quote:Op zondag 23 november 2008 20:10 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Van iemand die obsessief gedrag vertoond t.a.v. Renee Gielen komt het als vraag een beetje vreemd over.
Ik dacht dat ze Joran hadden geSTINGt, maar het schijnt gewoon een intervieuw te zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 20:31 schreef duikkie het volgende:
gaan we hier weer een beetje op elkaar afgeven ???, zo af en toe gebeurt dat in zo'n item
maar helpt de zaak NH niet echt he
verder wachten we morgen maar weer af , het "bewijs"van een americaanse tv persoon ???
Dat is nergens voor nodig johan en mag ik hier even opmerken dat je weigering om je mede forumers de weg te wijzen naar de beschikbare documenten mbt de Holloway zaak wel heel erg zielig en sukkelig overkomt.quote:
D'r zijn nog wel meer mensen die meelezen hoor!quote:Op zondag 23 november 2008 20:54 schreef johan555 het volgende:
Daar staan er ook wat ja .
Maar denk je dat ik voor hem documenten ga opspeuren ?
Als je hem iets vraagt geeft ie geen antwoord
wordt dus ook weer niets, maar goed laat morgen maar een linkje zien naar het opgenomen program, we kijken en luisteren wel weer. logisch dat hans mos er niet achteraan gaat, alles wat joran verteld moet je met een zak zeezout nemenquote:Op zondag 23 november 2008 20:35 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Joran hadden geSTINGt, maar het schijnt gewoon een intervieuw te zijn.
Voor hoeveel zou hij het gedaan hebben??
Ik ga er van uit dat Greta dik heeft betaald voor het interview. Joran zal wel meer gevraagd hebben dan die lullige 1000 dollar die hij van Peter heeft ontvangen.quote:Op zondag 23 november 2008 20:35 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Joran hadden geSTINGt, maar het schijnt gewoon een intervieuw te zijn.
Voor hoeveel zou hij het gedaan hebben??
Beste bassie ik zou je willen adviseren om je te beperken tot woorden die je kan spellen "narsistische" is natuurlijk tokkie Nederlands.quote:Op zondag 23 november 2008 18:49 schreef bastibro het volgende:
JIj vertoont echt narsistische trekjes, dat heb ik al lang gezien.
post jij de documenten van Gielen dan evenquote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig johan en mag ik hier even opmerken dat je weigering om je mede forumers de weg te wijzen naar de beschikbare documenten mbt de Holloway zaak wel heel erg zielig en sukkelig overkomt.
Ga naar http://www.hollowaycase.com en vindt daar de verklaringen van Paul van der Sloot, Joran en de Kalpoes.
Nou, kom maar met dat deksel danquote:Op zondag 23 november 2008 21:27 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Beste bassie ik zou je willen adviseren om je te beperken tot woorden die je kan spellen "narsistische" is natuurlijk tokkie Nederlands.
Nu houdt je gebrek aan taalkundige vaardigheid natuurlijk niet in dat je geheel en al gedisqualificeerd bent mbt dit onderwerp, maar het geeft wel een indicatie van je niveau in het algemeen en in het bijzonder in relatie tot dit onderwerp.
Om kort te gaan bassie, ga niet andere posters aanvallen in gebrekkig nederlands en met gebrekkige kennis van de casus want dan krijg je de deksel op je neus.
Als ik wist over welke documenten je het hebt en ik deze had of wist waar ze te vinden zijn dan zou ik dat zeker doen johan.quote:Op zondag 23 november 2008 21:28 schreef johan555 het volgende:
post jij de documenten van Gielen dan even
Oh die 1000 $ voor het verkopen en verhandelen van die vrouw bedoel je !quote:Op zondag 23 november 2008 21:24 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Greta dik heeft betaald voor het interview. Joran zal wel meer gevraagd hebben dan die lullige 1000 dollar die hij van Peter heeft ontvangen.
Het deel van het verkopen en verhandelen van een vrouw moet ik dan toch gemist hebben. Ik heb een aantal studentes gezien die weinig behoefte hadden om naar Nederland te gaan. Althans niet voordat zij hun studie afgemaakt hebben.quote:Op zondag 23 november 2008 21:37 schreef johan555 het volgende:
[..]
Oh die 1000 $ voor het verkopen en verhandelen van die vrouw bedoel je !
Dat zijn ze in Thailand nog niet vergeten hoor !
Verkopen en verhandelen van die vrouw johan?quote:Op zondag 23 november 2008 21:37 schreef johan555 het volgende:
Oh...ik zag iemand van Peter R die onschuldige mensen probeerde om te kopen om toch vooral wat strafbaars voor de camera te doen...quote:Op zondag 23 november 2008 21:37 schreef johan555 het volgende:
[..]
Tot het tegendeel bewezen is wel ja.quote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef mrBhimself het volgende:
Ik weet niet of onschuldig het juiste woord is![]()
Plasman de woordvoerder van Peterrrrrrrrrrrr, ja dat is een goede bron johanquote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef johan555 het volgende:
Er zal spoedig blijken hoe ze daar in Thailand over denken .
Plasman heeft er het zijne al over gezegd !
Hoelang denk je dat we nog moeten wachten op acties van de Thaise overheid dan?quote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef johan555 het volgende:
Er zal spoedig blijken hoe ze daar in Thailand over denken .
Plasman heeft er het zijne al over gezegd !
Zodra Johan zijn bewijsmateriaal naar Bankok heeft gestuurd gaan ze daar tot actie over.quote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef agter het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat we nog moeten wachten op acties van de Thaise overheid dan?
Tis al 2 weken of zo...die uitzending zou nu toch wel vertaald moeten zijn...
(geloof dat ze in Bangkok heel wat anders aan hun hoofd hebben op dit moment)
Het wachten is dus weer op Johan...zuchtquote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Zodra Johan zijn bewijsmateriaal naar Bankok heeft gestuurd gaan ze daar tot actie over.
Kom je hier een beetje zieken buster ? met jochie dit en dat en zieken als iemand een spel fout maakt en dat geziek over petertje ?quote:Op zondag 23 november 2008 21:53 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Verkopen en verhandelen van die vrouw johan?
Hoe kom je daarbij, dat heb ik niet kunnen waarnemen in het programma van Petertje en het bedrag dat van eigenaar wisselde was geen $ maar euro.
Zie je johan het gaat hier om feiten en details en dat schijn jij niet te kunnen begrijpen of te kunnen opbrengen.
Geeft niets hoor jochie maar het is wel tijd dat eens duidelijk wordt dat jouw "bijdrage" in deze casus er een is van vage beweringen, valse quotes, domme theorien en een algeheel gebrek aan feitenkennis.
Haha LOL johan en bewijs dat zijn 2 dingen die niet in 1 post passenquote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef mrBhimself het volgende:Zodra Johan zijn bewijsmateriaal naar Bankok heeft gestuurd gaan ze daar tot actie over.
Het is persoonlijk johan en niet "personelijk" en als je mensen een mailtje wil sturen moet je dat zelf weten jochie.quote:Op zondag 23 november 2008 22:05 schreef johan555 het volgende:Begin zelf ergens een topicje en val de mensen hier niet personelijk aan .
on topic blijven dus graag anders gaat er een mailtje naar de mod
LOL je hebt helemaal gelijk MrB, edited as we speak.quote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef mrBhimself het volgende:
LOL Verifiebare moet natuurlijk verifieerbare zijn
Jaaa, kruip jij Bou maar in zijn anuss . .quote:Op zondag 23 november 2008 22:31 schreef JoBuster het volgende:
[..]
LOL je hebt helemaal gelijk MrB, edited as we speak.
Anyway verwacht jij iets van de maandag uitzending van Greta?
Jij ziet er geen frustratie in. Dat is typerend voor jou dan.quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef mrBhimself het volgende:
Ik zie weinig aan frustratie bij JoBuster, er zijn wel andere posters die ernstig gefrustreerd lijken. Volgens mij kan het nooit kwaad als iemand om feiten vraagt in plaats van zelf meer vage verhalen hier te posten.
Was dat niet Laos of Cambodja of zo?quote:Op zondag 23 november 2008 23:38 schreef johan555 het volgende:
Lijkt me ook het beste agter !
waar zit Joran volgens jou ?
Wanneer is de 'meeting' met Greta geweest; voor of na de Prdv uitzending?quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef lipboutje het volgende:
Joran ,zit niet meer in thailand,is Greta ook weer halfweg tegemoet gekomen, zie dus de wereldbol!
Als de beelden niet geshopped zijn, is dit zeker geen thais hotel,lijkt meer op frans hotelkamertje
Intervieuw met Greta was in Juni in Thailand. Dat is te lezen op de blog van Greta en Mos zegt dat in het filmpje(persrelease).quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef lipboutje het volgende:
Joran ,zit niet meer in thailand,is Greta ook weer halfweg tegemoet gekomen, zie dus de wereldbol!
Als de beelden niet geshopped zijn, is dit zeker geen thais hotel,lijkt meer op frans hotelkamertje
tskk, tskk bassie dat is niet erg netjes van je jochie, ik ben alleen op zoek naar feiten in deze casus en helaas vertroebelen jij en andere alu-hoedjes mijn zoektocht naar de harde waarheid door steeds onzin te posten die niet door welk feit dan ook wordt ondersteund.quote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef bastibro het volgende:
Het is die Jo-baster die hier de boel alleen maar loopt af te zeiken.
Discussieren JA, niet op de man spelen zoals Jo . . constant doet.
Eerst heeft ie de sfeer op nwo vreselijk verziekt, met zijn gedram en intolerantie joeg hij iedereen weg daar.
Nu gaat hij proberen hier zijn gefrustreerde stempeltje te drukken.
kunnen jullie dit via mail doen, wij hoeven dat gebekvecht niet mee beleven. on topic plzquote:Op maandag 24 november 2008 00:12 schreef JoBuster het volgende:
[..]
tskk, tskk bassie dat is niet erg netjes van je jochie, ik ben alleen op zoek naar feiten in deze casus en helaas vertroebelen jij en andere alu-hoedjes mijn zoektocht naar de harde waarheid door steeds onzin te posten die niet door welk feit dan ook wordt ondersteund.
Ik ben zeer begaan met de Natalee Holloway case, maar alleen met feiten kunnen we deze verdwijning oplossen en NIET met onzin van alu-hoedjes.
ONLY feiten will set you free BASSIE
Nee, het intervieuw met Joran dat morgen wordt uitgezonden is van Juni jl.quote:Op maandag 24 november 2008 00:10 schreef lipboutje het volgende:
Dus is oud intervieuw?dacht dat het vrij recent was,met dat van Joran dan.
Dat intv. van Mos, is toch dat er een intv. was met een getuige ,die greta aan Mos wou laten zien!
Is Amerika zo achterlijk dan, dat ze oud material uit gaan zenden?quote:Op maandag 24 november 2008 00:16 schreef bastibro het volgende:
[..]
Nee, het intervieuw met Joran dat morgen wordt uitgezonden is van Juni jl.
Helemaal gelijk lipboutje, als er geen BS meer wordt gepost dan zal ik er ook niet meer op reageren, OK?quote:Op maandag 24 november 2008 00:13 schreef lipboutje het volgende:
kunnen jullie dit via mail doen, wij hoeven dat gebekvecht niet mee beleven. on topic plz
Het is waarschijnlijk een oud verhaal met weinig credibiliteit MrB.quote:Op maandag 24 november 2008 00:20 schreef mrBhimself het volgende:
Vreemd dat Greta wel de halve wereld wil overvliegen om een verhaal van Joran aan te horen, maar niet met 'het verhaal' naar Hans Mos op Aruba wil gaan.
Het gerucht gaat dat Joran in Thailand een universiteit bezoekt. Wellicht had hij daar ook die meisjes vandaan.quote:Op maandag 24 november 2008 00:27 schreef lipboutje het volgende:
Joe tacopina zegt dat Joran gewoon naar school gaat, zou ie weer in Nederland zijn?, want scholen in Thailand zijn er niet om uit te zoeken.
Ja ,dat zegt ie wel in het intv.met PrdV, dat zijn vriendinnen, en ik kan dat allemaal bewijzen.quote:Op maandag 24 november 2008 00:30 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Joran in Thailand een universiteit bezoekt. Wellicht had hij daar ook die meisjes vandaan.
Je schijnt er niet mee te kunnen stoppen om mensen vernederende naampjes te gevenquote:Op maandag 24 november 2008 00:27 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een oud verhaal met weinig credibiliteit MrB.
Waarom zou die Greta muts anders bijna een half jaar wachten tot publicatie?
Waar staan die vervelende naampjes nu weer dan Bastibroquote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef bastibro het volgende:
[..]
Je schijnt er niet mee te kunnen stoppen om mensen vernederende naampjes te geven
Ik wil niet lullig doen, maar waarom noem jij Joran dan altijd Urine...over vernederend gesproken.quote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef bastibro het volgende:
[..]
Je schijnt er niet mee te kunnen stoppen om mensen vernederende naampjes te geven
Dat deed ik idd een paar keer en ben daarmee gestopt!quote:Op maandag 24 november 2008 00:34 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar waarom noem jij Joran dan altijd Urine...over vernederend gesproken.
even doorbijtenquote:Op maandag 24 november 2008 00:13 schreef lipboutje het volgende:
[..]
kunnen jullie dit via mail doen, wij hoeven dat gebekvecht niet mee beleven. on topic plz
Hoor dit!quote:Op maandag 24 november 2008 00:37 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dat deed ik idd een paar keer en ben daarmee gestopt!
Ik kan dat namelijk ook erg goed, maar weet dat je daarmee geen steek verder komt, integendeel.
nog enige hoop dat deze natalee rebound #21 over de zaak gaat ???quote:Op maandag 24 november 2008 08:39 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Hoor dit!Woorden van een van de grootste gebruikers van de vernederendste bijnamen. De smeerpijperij van jou [en Johan555] zijn door de moderator van nwo-info gewist anders zou ik hier een interessant linkje hebben geplaatst. Belangstellenden kunnen op scaredmonkeys.com. hun hart ophalen
Volgens mij ben je in de war met je vriendjes, je weet welquote:Op maandag 24 november 2008 08:39 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Hoor dit!Woorden van een van de grootste gebruikers van de vernederendste bijnamen. De smeerpijperij van jou [en Johan555] zijn door de moderator van nwo-info gewist anders zou ik hier een interessant linkje hebben geplaatst. Belangstellenden kunnen op scaredmonkeys.com. hun hart ophalen
o dat zal best maar daar gaat het mij niet zo om, het gaat er mij om dat de verklaring van de agente die naast paul van der sloot blijkbaar stond niets gehoord heeftquote:
nou moet peter r de vries niet zo flauw doen, zowel zijn als deze op tv verklaring van joran is gewoon niet de echte waarheid. maar beide kunnen delen van de waarheid bevattenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:18 schreef johan555 het volgende:
[ afbeelding ]
De Vries: Dit hoort gewoon bij verdediging
AMSTERDAM - Volgens Peter R. de Vries hoort het interview dat Joran van der Sloot gaf aan Foxnieuws allemaal bij de verdedigingsstrategie van de Nederlander. "Hij wil gewoon het beeld scheppen dat hij een pathologische leugenaar is waardoor het zicht op de werkelijkheid vertroebelt".
Het interview is volgens de misdaadjournalist al een half jaar oud. "Ze hebben het op de plank laten liggen omdat ze het onbetrouwbaar vonden". Na de uitzending van Peter R. de Vries ruim twee weken geleden waarin Joran voor de geheime camera Thaise vrouwen aanbiedt voor de handel, besloten de Amerikanen het verhaal toch uit te zenden.
De Vries is dan ook niet onder de indruk van de ´nieuwe bekentenis´ van Joran. "Hij wil gewoon het beeld scheppen dat hij niet spoort. Hij denkt ´als ik maar steeds heel ongeloofwaardig overkom, geloven mensen mijn echte bekentenis ook niet meer. En zo zorg ik ervoor dat ik niet in de gevangenis kom’", aldus de tv-journalist. "Want als mensen denken dat hij onzin praat, gaan ze misschien ook wel denken dat de bekentenissen in de Range Rover waren gelogen".
Maar op dat punt valt Van der Sloot volgens De Vries snel door mand. "Er is een duidelijk verschil tussen de Joran die uitspraken doet voor een televisiecamera en de Joran die praat op het moment dat hij niet weet dat hij wordt gefilmd", legt hij uit.
Zo waren de bekentenissen die Joran deed tegenover Patrick van der Eem in de Range Rover duidelijk anders. "Hij wist toen niet dat hij werd gefilmd en dacht dat hij sprak met zijn beste vriend. Aan zijn lichaamshouding kon je zien dat dit een authentiek verhaal was. Meerdere wetenschappers hebben dat voor ons onderzocht en bevestigd".
Het is een bekende methode van criminelen om veel te liegen om zo twijfels te zaaien. En dat de vader van Joran, die advocaat is, dit weet, ligt volgens De Vries voor de hand. "Je zag ook dat de vader van Joran na onze eerste uitzending bewust leugens rondstrooide. Zo zei hij dat Joran in een psychiatrische inrichting zat, terwijl dit helemaal niet klopte. Ook meldde hij over zijn eigen zoon dat het een fantast en een pathologische leugenaar was".
Tsjaa wat moet Petertje anders, het enige dat deze reportage weer bewijst is dat als je Joran een paar dollars, euri, wiet, belofte van een wietplantage of veel aandacht geeft, dat hij je dan exact het lulverhaal verteld dat je horen wilt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:37 schreef duikkie het volgende:nou moet peter r de vries niet zo flauw doen, zowel zijn als deze op tv verklaring van joran is gewoon niet de echte waarheid. maar beide kunnen delen van de waarheid bevatten![]()
Nee, Peter de Vries met hetzelfde kulverhaal als in de Telegraaf maar dan nu in Elsevier.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:17 schreef johan555 het volgende:elseviers
je ziet ze toch samen in beeldquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:57 schreef lipboutje het volgende:
As je goed luisterd is er tussen het gesprek door, een zeer goede backnoise te horen als JJ begint te praten.
Denk dus dat greta nooit dit intervieuw heeft afgenomen.
Ik ben benieuwd waarom dat onderzoek in de woning van VanderSloot twee keer werd afgeblazen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:49 schreef agter het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wat ze zouden hebben gevonden bij Paul van der Sloot mocht dat huiszoekingsbevel doorgang gevonden hebben.
Ja dat is heel vreemd want de 2e keer was Paul vd Sloot zelf ook een verdachte ,quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:12 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarom dat onderzoek in de woning van VanderSloot twee keer werd afgeblazen.
Ook ben ik benieuwd waarom Jorans vader informeerde of zijn aanwezigheid in het casino was opgenomen.
Ook ben ik benieuwd waarom Jorans vader zegt dat hij in de pauze is weggegaan en dat Joran zijn spel heeft overgenomen terwijl dit dus niet kan omdat Joran is gaan blackjacken en is blijven blackjacken.
Ik ben bang dat daar mijn nederlands niet slecht genoeg voor is bassiequote:Op dinsdag 25 november 2008 18:29 schreef bastibro het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat jij het bent die mij immiteert, JoBustert
Hart van Nederland wil graag weten wat er gebeurt in uw omgeving. Wij hebben niet alleen oog voor het grote landelijke nieuws, maar ook voor het kleine nieuws uit uw regio of uit uw woonplaats. Uw Nieuws kan gaan over vandalen die het speeltuintje in uw buurt kort en klein hebben geslagen, maar ook over de oudste inwoner van uw woonplaats die feestelijk in het zonnetje wordt gezet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:34 schreef johan555 het volgende:
Just in Dutch Hart van Nederland:
- Thai justice from the beginning have kept an eye on Joran;
- They are investigating all of the womenstrafficking stuff;
- They are now looking for the LAST PUZZLE PIECES;
- An arrest might be coming soon.
Ik sluit niks meer uit in deze zaak, het kan maar zo. Neemt niet weg dat het een politiek idiote streek zou zijn van de Thaise overheid om deze poging tot arbeidsbemiddeling ineens te gaan bestraffenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef johan555 het volgende:
Je leest het vanzelf wel fokje !
Misschien wist "de grote onbekende" wel hoe Natalee eruit zag.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:01 schreef duikkie het volgende:
, zonder verder te kijken wat de vrouw/dame eruit ziet,
LOL, maar het zou wel erg goed voor Joran zijn om daar eens een paar jaar te zitten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:18 schreef fokje het volgende:
[..]
Ik sluit niks meer uit in deze zaak, het kan maar zo. Neemt niet weg dat het een politiek idiote streek zou zijn van de Thaise overheid om deze poging tot arbeidsbemiddeling ineens te gaan bestraffen
Might be. Oftewel, we weten niets zeker, en alles is nog mogelijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:34 schreef johan555 het volgende:
Just in Dutch Hart van Nederland:
- Thai justice from the beginning have kept an eye on Joran;
- They are investigating all of the womenstrafficking stuff;
- They are now looking for the LAST PUZZLE PIECES;
- An arrest might be coming soon.
Niet de huid verkopen als de beer nog niet geschoten is. Hij zit er nog nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:45 schreef johan555 het volgende:
Geen idee Polleeder maar die Thaise gevangenissen lijken me Geen pretje !
[ afbeelding ]
Ja LOL, niet zo'n beste bron HvN op SBS6 de Peterrrrr campingzender maarja als je nix anders hebt dan moeten die jongens toch wat.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:43 schreef fokje het volgende:
Dus stuur al uw verhalen, foto's of filmpjes naar hart@sbs.nl.
succes hoor!
Thanks very much Observer. GREAT!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:17 schreef observer777 het volgende:
There is a application that allows you to see FOXNEWS and other stations live on your PC. There is a part 2 of On The Record airing tonight at 4AM Holland time. I know most of you will be sleeping at that time but they do replay the show again after the first showing.
http://www.tvunetworks.com/downloads/player.html
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:57 schreef lipboutje het volgende:
As je goed luisterd is er tussen het gesprek door, een zeer goede backnoise te horen als JJ begint te praten.
Denk dus dat greta nooit dit intervieuw heeft afgenomen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:41 schreef johan555 het volgende:
Geen woorden meer aan vuil maken aan die Gielen
Die denkt dat een een anti PR iets tegen haar is ha ha
Zou ze wel willen !!
Nee ik stel 'm aan jou omdat jij die qualificatie hier aan geeft. Maar ik begrijp dus dat je geen argumentatie hebt?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:23 schreef johan555 het volgende:
Die vraag moet je zelf maar beantwoorden
kenne we de docu van gielen dan helemaal ??, helpt niet als je alleen geld vraagt voor je dvd he, dan mag je toch wel afvragen of geld verdienen niet je motief is, joran's motoquote:Op woensdag 26 november 2008 10:48 schreef Klummie het volgende:
[..]
Waarom is Gielen shit en prdv niet?
Thing is dat Renee Gielen in haar documentaire Natalee. The unrevealed timelines kritische vragen stelt mbt Beth Holloway, de beinvloeding van het onderzoek door de Twitty's, de (frauduleuze) financiele handel en wandel van de NH-foundation en tot slot de leugens aan de kaak stelt die Beth Holloway heeft verteld.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:37 schreef Klummie het volgende:Nee ik stel 'm aan jou omdat jij die qualificatie hier aan geeft. Maar ik begrijp dus dat je geen argumentatie hebt?
Sterk
linkje werkt niet maar als het de trailer is die heb ik al tig keer gezienquote:Op woensdag 26 november 2008 12:04 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Thing is dat Renee Gielen in haar documentaire Natalee. The unrevealed timelines kritische vragen stelt mbt Beth Holloway, de beinvloeding van het onderzoek door de Twitty's, de (frauduleuze) financiele handel en wandel van de NH-foundation en tot slot de leugens aan de kaak stelt die Beth Holloway heeft verteld.
Kijk dat vindt niet iedereen even leuk, want dat past niet in hun beeld van Joran als zekere dader en Natalee als onschuldige maagd.
Zelf hou ik wel van zo'n kritische benadering en niet zo van de indoctrinatie die PrdV op het campingzender-publiek loslaat.
Hmmm bij mij werkt linkje prima, is inderdaad trailer, verhaaltje en de mogelijkheid DVD te bestellen of the streamen, probeer anders www.nataleedoc.nl duikkie.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:18 schreef duikkie het volgende:linkje werkt niet maar als het de trailer is die heb ik al tig keer gezien
kritische vragen stellen mag natuurlijk altijd, maar zoals gielen het doet klopt het van begin al niet, gewoon recht dat formulier in beeld niet schuin, verder is de aankomsttijd gecheckd en klopt gewoon niet wat gielen zegt , maar ze blijft eraan vasthouden.
ik schreef al ik wacht de hele docu wel af , en zoals echte hollander wil ik er niets voor betalenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:27 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hmmm bij mij werkt linkje prima, is inderdaad trailer, verhaaltje en de mogelijkheid DVD te bestellen of the streamen, probeer anders www.nataleedoc.nl duikkie.
Tsjaa aankomsttijd op Aruba is inderdaad een vaag verhaal, maar naast dat stukkie papier (niet erg overtuigend inderdaad) zijn er nog een aantal aanwijzingen dat Beth's beweringen niet klopppen.
Kijk Renee Gielen's verhaal is niet DE waarheid maar een aantal zaken zijn te toevallig of kloppen niet en daar mogen best kritische vragen over gesteld worden.
Hoewel sommigen daar slecht tegen schijnen te kunnen hier
wel nee, er verdwijnen wel meer mensen op aruba hoor !!quote:Op woensdag 26 november 2008 16:07 schreef princemm het volgende:
een kooi met een lichaam dan kan het toch niet anders dan dat dat die blonde moet zijn of is het niet zeker????
Er is helemaal niks zeker aan. Er wordt alla fox weer eens gespeculeerd en dat wordt dan weer gebracht als feiten. En op die "feiten" volgen weer verwijten. Vermakelijk wel.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:07 schreef princemm het volgende:
een kooi met een lichaam dan kan het toch niet anders dan dat dat die blonde moet zijn of is het niet zeker????
Bron??quote:Op woensdag 26 november 2008 16:51 schreef johan555 het volgende:
hot news
There is a post by Kyle where he definately says that
human remains were found.
After a long period in sea water, I don't know what would remain other than bone
Wanneer heeft hij dat gezegd dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:58 schreef johan555 het volgende:
Kyle is de bron de leider van het onderzoek op zee
Ik was ook al aan het zoeken, en betekend dat dat er afgelopen dagen/vandaag resten zijn gevonden?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:10 schreef sunmoonstar het volgende:
En ik bedoel: waar kunnen we dat terugvinden?
Januari 2008 dusquote:
januari 2008 en 30-12-2007quote:Op woensdag 26 november 2008 17:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Januari 2008 dus![]()
Maar als het natalee zou zijn geweest zouden we daar toch allang meer van gehoord moeten hebben?
Normaal gezien gaan die lichaamsresten toch naar Nederland voor onderzoek .quote:Op woensdag 26 november 2008 17:35 schreef bastibro het volgende:
De kooi is gevonden eind dec vorig jaar.
De Arubaanse duikers(van ALE) hebben op 7 januari de botten, textielstukken ed veilig gesteld.
De vraag is waarom hier nooit iets over naar buiten is gebracht en wat ermee gebeurd is.
rare zin ??quote:Op woensdag 26 november 2008 16:51 schreef johan555 het volgende:
hot news
There is a post by Kyle where he definately says that
human remains were found.
After a long period in sea water, I don't know what would remain other than bone
ik probeer me altijd zoiets voor te stellen , heb dat mischien van JORANquote:Op woensdag 26 november 2008 17:17 schreef johan555 het volgende:
Dat is in een email naar een aantal mensen gestuurd
Dat die viskooi gevonden was door de persistence is geen geheim ooit geweest .
Bij de eerste zoektocht was Mos aanwezig .
Er zijn toen foto's gemaakt maar die waren klein gemaakt .
Nu zijn er grotere foto's opgedoken en die zijn uitvergroot .
Mos zei bij dat zee onderzoek we moeten nu terug naar de kant .
EN 8 dagen later mocht er alleen door Arubaanse duikers gedoken worden en die hebben het lichaam geborgen .
Die eerste foto's zijn dus het bewijs dat er een lichaam in die kooi lag .
[ [url=
ik krijg wel foto's met nog beroerder nederland als ik schrijfquote:
ze waren nog niet gepost , maar ik denk dat het meerderheid hier wel door heeft dat greta te grettig is geweest met joran te betalen, het heeft 0% waarheidsgehalte, maar joran geen domme jongen. na het achterlaten van natalee op strand ( zijn verhaal) zit ruimte om nog vanalles te verzinnen.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:43 schreef bastibro het volgende:
Weet niet of ze al gepost zijn maar hier de On the Recordshow van vannacht:
welk item ze heten allemaal het zelfde alleen datum andersquote:Op woensdag 26 november 2008 18:24 schreef johan555 het volgende:
hier op klikken duikkie
http://scaredmonkeys.net/index.php?board=2.0
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:17 schreef duikkie het volgende:
[..]
maar een deel van de mensen hier geloven het strand verhaal van joran, ik persoonlijk ben er nog niet zo zeker van dat ze naar strand zijn gereden, er is totaal geen bewijs voor.
ik heb waarschijnlijk te weinig fantasie,quote:Op woensdag 26 november 2008 17:17 schreef johan555 het volgende:
Dat is in een email naar een aantal mensen gestuurd
Dat die viskooi gevonden was door de persistence is geen geheim ooit geweest .
Bij de eerste zoektocht was Mos aanwezig .
Er zijn toen foto's gemaakt maar die waren klein gemaakt .
Nu zijn er grotere foto's opgedoken en die zijn uitvergroot .
Mos zei bij dat zee onderzoek we moeten nu terug naar de kant .
EN 8 dagen later mocht er alleen door Arubaanse duikers gedoken worden en die hebben het lichaam geborgen .
Die eerste foto's zijn dus het bewijs dat er een lichaam in die kooi lag .
[ [url=
beetje lastig zo , maak er eens een logisch verhaal van.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:03 schreef johan555 het volgende:
Hier zie je Mos op het schip the Persistence
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik schreef dit dus om 8:18 en peter r de vries had dit dus in rtl boulevard vroege editiequote:Op woensdag 26 november 2008 08:18 schreef duikkie het volgende:
ben ik nou gek ? als ik het goed heb heb ik de laaste twee stukjes van greta bij foxnews gehoord en gezien . en de tape jongens kom op zeg, zo praat paul van der sloot echt niet !!!!,
ik zou zeggen greta pak het nova stukje van dacht 29 juni 2005 daar heb je paul van der sloot on tape, en is er niemand in america die nederlandse stem kan analyseren ??
nou weet ik de condities niet waaronder de opname is gemaakt, ongenomen in een telephoon cel aan joran's kant, hoe werkt dat dan en bedoelt hij skype aan vaders kant het programma skype ???
maar de grootste twijfel vind ik de toonzetting en de manier van spreken van paul van der sloot op de zogename tape, het wordt echt voor gelezen en volgens mij van papier ook nog
heeft JORAN op toneelschool gezeten ?? verder laten ze elkaar wel netjes uit praten zeg, nooit een crosstalk zoals ze dat in engels zeggen dat is toch niet mogelijk bij zo'n beladen onderwerp ??
wat hoor je op boulevard dan duikkie ?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:15 schreef duikkie het volgende:
trouwens wie was er eerst peter r de vries of ik ??? hoor net het verhaal op rtl4 boulevard, leest peter r de vries hier soms mee ???
wat ik dus ongeveer schrijf, dat het zeker de stem van paul van der sloot niet is, peter r de vries heeft dan ook een andere opname ( stem) van paul , tja want hij mag waarschijnlijk niet die van nova gebruiken. verder komt dat ook peter denkt dat het van papier en slecht toneel speel is overeenquote:Op woensdag 26 november 2008 20:26 schreef johan555 het volgende:
[..]
wat hoor je op boulevard dan duikkie ?
De 29e dec werd de kooi gevonden en de 30e was Mos(met aanhang) aanwezig op de boot.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:03 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik probeer me altijd zoiets voor te stellen , heb dat mischien van JORAN, die heeft ook een levendige fantasie
de americanen hebben een mooi bootje die de zee afzoekt, toevallig op de dag dat ze een kooi vinden is MOS aan boord, geloof je zelf toch niet, volgens mij mag mos dan in een andere show met mediums komen hoor voorspellende gave. iets klopt er niet in dit verhaal. en persoonlijk denk ik niet dat de americanen zich weg laten sturen, en die arubaanse duikers lijkt mij logisch als onze usa vrienden die niet bij hadden
geef ook effe met pijltje aan waar die botten dan in die kooi moeten liggen ik zie het niet ( zou het dan toch waar wezen dat de mensen rond me gelijk hebben , duikkie jij moet hoog nodig aan de bril)
ik word gek van die foto's !!!! vooral als je naar de datum kijkt. 7 januari 2008 ??? hebben ze een week over gedaan om plastic zakjes te vinden ??? de foto's van 29-12-2007 zijn dus wel anders dan die van 30-12-2007 wat op 30-12-2007 PLAT is was op 29-12-2007 nog niet plat ook dat blauwe ( vissekop) is op 30-12-2007 weg ?? en duikt weer op op 7-1-2008 ??quote:Op woensdag 26 november 2008 21:35 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De resultaten van de zoek Expeditie ? Welke resultaten dan ?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:53 schreef mrBhimself het volgende:
Ter informatie: De hier genoemde Kyle was niet de onderzoeksleider van de 'zoekexpeditie', maar de operator van de ROV; de camerarobot die gebruikt werd bij het onderzoek. Het gerucht gaat dat Kyle heeft gepoogd om een aantal foto's te verkopen aan de media. Tevens gaat het gerucht dat Beth en Dave op de hoogte zijn van de resultaten van de zoekexpeditie.
Zoals gezegd allemaal geruchten en speculaties. m.u.v. Kyle, want die bestaat echt :-)
ik vind het meer een vissekop , maar zou logisch zijn dat dat een stuk dijbeen was, volgens mij het dikste been van een mens, maar wat zie ik dan van de dijbeen ??? en waar ligt dat dan op foto van 29-12-2007 ??quote:Op woensdag 26 november 2008 21:46 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ]
Oordeel zelf, zou ik zeggen.
wel even zeggen dat de foto 90 graden gedraait is, en nu wel te zien dat het geen plat iets isquote:Op woensdag 26 november 2008 22:01 schreef johan555 het volgende:
[..]
De resultaten van de zoek Expeditie ? Welke resultaten dan ?
Mos heeft gezegd dat ze met Arubaanse duikers het lichaam gingen bergen .
Dat hebben ze 8 dagen later gedaan .
Verder heeft niemand er nog iets van gehoord
Normaal gaan de lichaams resten dan naar Nederland voor onderzoek lijkt me .
Nu is er toevallig iemand van die expeditie naar buiten gekomen met die foto's .
Hij heeft er eerst 1 foto gepost en ik ben met photoshop aan de gang gegaan (inzoomen en de kleuren corrigeren,draaien ) en zag een schedel die foto heb ik gepost en daarna heeft kermit (omdat hij wel inzag dat iedereen nu kon zien dat het echt een schedel was ) meerdere foto's gepost .
Kyle ontkende eerst dacht ik maar heeft vandaag in Email toegegeven dat er menselijke resten in de kooi waren .Volgens mij wist Beth&Dave niet van het bestaan van deze foto's af !
Dus Wat is er gebeurd met die menselijke resten ?
Niet dat ik wil zeggen dat ze van NH waren want dat weet nog niemand !
Maar is hier sprake van een doofpot affaire of hoe zit het .
Het lijkt me dat Mos er nu een verklaring over moet afleggen !
dit is de foto
[ afbeelding ]
Stond er ook duikkiequote:Op woensdag 26 november 2008 22:09 schreef duikkie het volgende:
[..]
wel even zeggen dat de foto 90 graden gedraait is, en nu wel te zien dat het geen plat iets is
hoe weet hij dat nou ??? hij neemt het aan, ook al heeft hij het vastgehouden , wie weet wat voor vreemde dingen die zeelui als aas gebruikt hebben ??? slachtafval van dieren ???, hier kan je ook alles halen bij het slachthuis kost niets, en de krabben lusten er wel pap vanquote:Op woensdag 26 november 2008 22:10 schreef johan555 het volgende:
Duikkie Kyle heeft toegegeven dat het " Menselijke" resten waren !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |