Integendeel, ik wil de mensen juist aanmoedigen van tijd tot tijd daar een kijkje te nemen, top amusement.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:01 schreef johan555 het volgende:
Kom je hier Sm een beetje belachelijk maken ?
1) zwak bewijs hoor ik dame dit verteld uit nachtelijk avonturen, hoe helder ben je nog na een schuim party dat je alles nog weet, natuurlijk leuk om te horen maar hoeveel waarde moet je aan zoiets geven.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:38 schreef bastibro het volgende:
Interessante ontwikkelingen rondom de zaak:
1) Peter R de Vries verzameld aanvullend bewijs(Celes)
2) Een getuige van de 30e mei 2005 die niet geloofd werd door ALE is(wederom) opgestaan en doorstond
met succes 2 leugendetectortests.
3) Greta van Susteren heeft nieuwe Candid tapes waarin Joran bekentenissen doet en zal die maandag
uitzenden.
Wat is de reactie van Hans Mos op dit alles?
Heb je daar een bron voor johan of is dit zomaar uit de dikke duim gezogen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:29 schreef johan555 het volgende:
The Thai embassy said yesterday: “There’s something going on...”
is die docu nou ergens uitgezonden of niet ?? of is hij alleen te koop ??? ik dacht bij een vandaag maar dat zei peter r de vries dus niet, hij zei staat daar op de loonlijstquote:
Net voor een arrestatie geef ik geen bronnen wegquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:16 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor johan of is dit zomaar uit de dikke duim gezogen?
Ondertussen in Laos zit Joran heerlijk een cocktailtje weg te tikken op kosten van Peterrrrrrrr de Vies
Kan ik begrijpen johan maar laat je als er geen arrestatie volgt dan wel even weten wie je dan zo gefopt heeft?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:53 schreef johan555 het volgende:
[..]
Net voor een arrestatie geef ik geen bronnen weg
Geen zorgen duikkie volgende week staat het meesterwerk van Renee Gielen wel ergens op YouTube tot grote ergernis van de vele alu-hoedjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:20 schreef duikkie het volgende:
[..]
is die docu nou ergens uitgezonden of niet ?? of is hij alleen te koop ??? ik dacht bij een vandaag maar dat zei peter r de vries dus niet, hij zei staat daar op de loonlijst
Zeker wanneer hij zich nog in Thailand of omgeving ophoud.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:26 schreef johan555 het volgende:
De situatie dat er geen arrestatie komt is niet belangrijk want die komt er wel .
Dus I call bullshit johan, je kan niet eens op de meest simpele vragen antwoorden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:26 schreef johan555 het volgende:
De situatie dat er geen arrestatie komt is niet belangrijk want die komt er wel .
O ja Bassie is er dan aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:55 schreef bastibro het volgende:In Nederland wil de politie hem trouwens ook gaarne spreken ivm de 6000 van Mart Bakx.
Ik dacht het al je hebt geen enkel bewijs johan, je valt weer eens te meer door de mand en laat je malle aapjes fantasien met je op de loop gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:05 schreef johan555 het volgende:
Joran wordt al gevolgd ( dag en nacht )sinds hij in Thailand is zegt dat genoeg ?
Volgens de politie wel .quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:07 schreef JoBuster het volgende:
[..]
O ja Bassie is er dan aangifte gedaan?
Of is dit weer zo'n verzonnen feitje waar jij en je makkers patent op lijken te hebben?
DUSSSSS............ link, quote, pdf of doc
daar gaat het nou net niet om. Het gaat over politiek, over een verknipt soort nationalisme (van de amerikaanse kant) en over Joran. Het meisje zelf boeit niemand.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:26 schreef bastibro het volgende:
Hier gaat het om . Niet om slappe praatjes !
Da's gek bassie ik hoor de politie helemaal niet in dat filmpje van je, alleen een opgelichte homo die verdenkingen heeft mbt een hyves-profiel en een SBS "journalist".quote:
ja dat kan jequote:Op zaterdag 22 november 2008 15:31 schreef yyentle het volgende:
Kun je aan de buitenkant van een auto zien of het een huurauto is?
Ha Duikkie,quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:56 schreef duikkie het volgende:
[..]
ja dat kan je, RENT A CAR sticker, of aan het type auto, kenteken
ik zou die verklaringen van de jongens , maar gewoon overboord gooien. ze hadden te veel tijd en een te grootte duim, dat de waarde van de verklaringen na drie jaar wel nul is. ze waren niet aan het vrijen maar aan het zoenen, verder kunnen sommige mensen dat niet hebben als ze voorbij rijden en gaan toeteren en dan kijk je automatisch even opquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:07 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ha Duikkie,
Ik volg je al heel lang.![]()
Bedankt voor je antwoord. Joran was dus tijdens het vrijen met Natalee erg oplettend wat er in het verkeer gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |