Wanneer is de 'meeting' met Greta geweest; voor of na de Prdv uitzending?quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef lipboutje het volgende:
Joran ,zit niet meer in thailand,is Greta ook weer halfweg tegemoet gekomen, zie dus de wereldbol!
Als de beelden niet geshopped zijn, is dit zeker geen thais hotel,lijkt meer op frans hotelkamertje
Intervieuw met Greta was in Juni in Thailand. Dat is te lezen op de blog van Greta en Mos zegt dat in het filmpje(persrelease).quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef lipboutje het volgende:
Joran ,zit niet meer in thailand,is Greta ook weer halfweg tegemoet gekomen, zie dus de wereldbol!
Als de beelden niet geshopped zijn, is dit zeker geen thais hotel,lijkt meer op frans hotelkamertje
tskk, tskk bassie dat is niet erg netjes van je jochie, ik ben alleen op zoek naar feiten in deze casus en helaas vertroebelen jij en andere alu-hoedjes mijn zoektocht naar de harde waarheid door steeds onzin te posten die niet door welk feit dan ook wordt ondersteund.quote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef bastibro het volgende:
Het is die Jo-baster die hier de boel alleen maar loopt af te zeiken.
Discussieren JA, niet op de man spelen zoals Jo . . constant doet.
Eerst heeft ie de sfeer op nwo vreselijk verziekt, met zijn gedram en intolerantie joeg hij iedereen weg daar.
Nu gaat hij proberen hier zijn gefrustreerde stempeltje te drukken.
kunnen jullie dit via mail doen, wij hoeven dat gebekvecht niet mee beleven. on topic plzquote:Op maandag 24 november 2008 00:12 schreef JoBuster het volgende:
[..]
tskk, tskk bassie dat is niet erg netjes van je jochie, ik ben alleen op zoek naar feiten in deze casus en helaas vertroebelen jij en andere alu-hoedjes mijn zoektocht naar de harde waarheid door steeds onzin te posten die niet door welk feit dan ook wordt ondersteund.
Ik ben zeer begaan met de Natalee Holloway case, maar alleen met feiten kunnen we deze verdwijning oplossen en NIET met onzin van alu-hoedjes.
ONLY feiten will set you free BASSIE
Nee, het intervieuw met Joran dat morgen wordt uitgezonden is van Juni jl.quote:Op maandag 24 november 2008 00:10 schreef lipboutje het volgende:
Dus is oud intervieuw?dacht dat het vrij recent was,met dat van Joran dan.
Dat intv. van Mos, is toch dat er een intv. was met een getuige ,die greta aan Mos wou laten zien!
Is Amerika zo achterlijk dan, dat ze oud material uit gaan zenden?quote:Op maandag 24 november 2008 00:16 schreef bastibro het volgende:
[..]
Nee, het intervieuw met Joran dat morgen wordt uitgezonden is van Juni jl.
Helemaal gelijk lipboutje, als er geen BS meer wordt gepost dan zal ik er ook niet meer op reageren, OK?quote:Op maandag 24 november 2008 00:13 schreef lipboutje het volgende:
kunnen jullie dit via mail doen, wij hoeven dat gebekvecht niet mee beleven. on topic plz
Het is waarschijnlijk een oud verhaal met weinig credibiliteit MrB.quote:Op maandag 24 november 2008 00:20 schreef mrBhimself het volgende:
Vreemd dat Greta wel de halve wereld wil overvliegen om een verhaal van Joran aan te horen, maar niet met 'het verhaal' naar Hans Mos op Aruba wil gaan.
Het gerucht gaat dat Joran in Thailand een universiteit bezoekt. Wellicht had hij daar ook die meisjes vandaan.quote:Op maandag 24 november 2008 00:27 schreef lipboutje het volgende:
Joe tacopina zegt dat Joran gewoon naar school gaat, zou ie weer in Nederland zijn?, want scholen in Thailand zijn er niet om uit te zoeken.
Ja ,dat zegt ie wel in het intv.met PrdV, dat zijn vriendinnen, en ik kan dat allemaal bewijzen.quote:Op maandag 24 november 2008 00:30 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Joran in Thailand een universiteit bezoekt. Wellicht had hij daar ook die meisjes vandaan.
Je schijnt er niet mee te kunnen stoppen om mensen vernederende naampjes te gevenquote:Op maandag 24 november 2008 00:27 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een oud verhaal met weinig credibiliteit MrB.
Waarom zou die Greta muts anders bijna een half jaar wachten tot publicatie?
Waar staan die vervelende naampjes nu weer dan Bastibroquote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef bastibro het volgende:
[..]
Je schijnt er niet mee te kunnen stoppen om mensen vernederende naampjes te geven
Ik wil niet lullig doen, maar waarom noem jij Joran dan altijd Urine...over vernederend gesproken.quote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef bastibro het volgende:
[..]
Je schijnt er niet mee te kunnen stoppen om mensen vernederende naampjes te geven
Dat deed ik idd een paar keer en ben daarmee gestopt!quote:Op maandag 24 november 2008 00:34 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar waarom noem jij Joran dan altijd Urine...over vernederend gesproken.
even doorbijtenquote:Op maandag 24 november 2008 00:13 schreef lipboutje het volgende:
[..]
kunnen jullie dit via mail doen, wij hoeven dat gebekvecht niet mee beleven. on topic plz
Hoor dit!quote:Op maandag 24 november 2008 00:37 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dat deed ik idd een paar keer en ben daarmee gestopt!
Ik kan dat namelijk ook erg goed, maar weet dat je daarmee geen steek verder komt, integendeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |