Ik zie behalve wat jij tot 2x toe obstructie noemt bij die doorzoeking van het huis, in het hele verhaal geen enkele obstructie. Alleen maar verklaringen, verklaringen en nog maals verklaringen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:31 schreef yyentle het volgende:
Ik plaats mijn reactie uit een andere draad ook hier omdat de andere draad bijna is volgepost.
Joran op de vlucht in Thailand
[..]
Dat is toch geen BRON jongens, een redactielid van een kijkcijfergeil flutprogramma met een doorzichtige agenda.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:24 schreef mrBhimself het volgende:
GMBW is overigens een medewerker van SBS6 (Peter R de Vries redactie)
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:41 schreef johan555 het volgende:
gbmw yesterday
The Thai embassy said yesterday: “There’s something going on...”
This is coming from the Thai embassy in The Hague:
Joran was already kept an eye on in Thailand prior to the broadcast of Peter R. de Vries; actually since he arrived there since they were aware of him & Natalee Holloway. There hasn't been an arrest yet but he is watched very closely.
Graag een linkje en/of bron.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:44 schreef johan555 het volgende:
Wat kom jij hier doen buster alleen maar kritiek spuien een beetje zieken ?
Start zelf ergens een topic maar kom de mensen hier niet lastig vallen
Als je goed leest is de bron de Thaise ambassade !!
The Thai embassy said yesterday: “There’s something going on...”
This is coming from the Thai embassy in The Hague:
Joran was already kept an eye on in Thailand prior to the broadcast of Peter R. de Vries; actually since he arrived there since they were aware of him & Natalee Holloway. There hasn't been an arrest yet but he is watched very closely.
Sinds wanneer ben jij hier moderator johan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:44 schreef johan555 het volgende:
Wat kom jij hier doen buster alleen maar kritiek spuien een beetje zieken ?
Start zelf ergens een topic maar kom de mensen hier niet lastig vallen
Als je goed leest is de bron de Thaise ambassade !!
Dat is een goeie polleeder je kan iemand op zoveel manieren in de gaten houden .quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:42 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Maar als ze hem de hele tijd al zo goed in de gaten hielden, waarom hebben ze hem dat niet meteen opgepakt in dat hotel, toen hij aan het onderhandelen was met die meisjes? Dan zijn er twee mogelijkheden: Hij wordt in werkelijkheid toch niet zo goed in de gaten gehouden (waarschijnlijk zelfs helemaal niet), óf wat hij gedaan heeft, is niet voldoende voor een arrestatie, zelfs in Thailand niet. Als de Thaise politie werkelijk een 'voorbeeld' wil stellen, hebben ze geen twee weken nodig om hem te arresteren. Maar goed, deze week zullen we het dus definitief weten
Vrouwenhandel heb ik niet gezien in de uitzending van Peter R. De dames vonden het bedrag te laag of wilden hun school afmaken... in ieder geval niets tegen hun wil.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:00 schreef johan555 het volgende:
[..]
Dat is een goeie polleeder je kan iemand op zoveel manieren in de gaten houden .
Maar in Thailand staat vrouwen handel wel hoog op de agenda en als ze je maar even verdenken
van iets, ga je zo de bak in en krijg je enkele jaren later eens een keer een proces .
Ik vind het van PrdV ook niet echt duidelijk gebracht want wie waren die andere 2 knapen ?
Ene Luke en die andere is een soort wietkoker las ik op z'n space .
Er had veel meer in kunnen zitten maar je weet niet wat er tijdens de chat gesprekken is gezegd en welke foto's Joran heeft opgestuurd van de dames die hij aanbood .
Of dat echt bewijs is weet ik niet .
Wel las ik dat er laatst een brit is opgepakt die zich ook met vrouwen handel bezig hield en die
ging meteen de bangkwan in .
Mijn punt is dat er nadat op de 9e het appartementje van Joran was onderzocht, de politie vond dat er aanleiding was voor nader onderzoek in de woning van VanderSloot. Dit is tot twee keer toe gevraagd: op de 15e en op de 23ste. Een keer was er zelfs een huiszoekingsbevel. Deze zijn beide teruggedraaid: een keer nota bene op het moment dat Joran's vader was opgepakt als verdachte.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zie behalve wat jij tot 2x toe obstructie noemt bij die doorzoeking van het huis, in het hele verhaal geen enkele obstructie. Alleen maar verklaringen, verklaringen en nog maals verklaringen...
Nogmaal: Wat wil je daarmee zeggen? Wat is je punt?
Het is voor mij irrelevant wat verdachten zeggen of schrijven zolang het niet ondersteund wordt met 'hard' bewijsmateriaal. Een verdachte staat niet onder ede tijdens een politieverhoor en mag altijd zijn verklaring wijzigen, hoe stupide dat ook is soms.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:42 schreef yyentle het volgende:
[..]
Mijn punt is dat er nadat op de 9e het appartementje van Joran was onderzocht, de politie vond dat er aanleiding was voor nader onderzoek in de woning van VanderSloot. Dit is tot twee keer toe gevraagd: op de 15e en op de 23ste. Een keer was er zelfs een huiszoekingsbevel. Deze zijn beide teruggedraaid: een keer nota bene op het moment dat Joran's vader was opgepakt als verdachte.
Zodoende is het vinden van mogelijk bewijs VOORKOMEN.![]()
Agter, ik heb ook een vraagje aan jou.
Heb je Deepak's email gelezen?![]()
Wie heeft die mail geschreven denk je?
Aan de kennis van het Engels, de schrijfstijl en de inhoud van de mail kun je zien dat die mail nooit door Deepak kan zijn geschreven.
Was het de "vriendin" van Rene Gielen die de mail heeft opgesteld?
laten we de zaak NH maar de zaak PAUL van der sloot zijnquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:49 schreef agter het volgende:
BTW: dit hele verhaal staat m.i. gewoon los van wat Joran in Bangkok allemaal uitvreet. De zaak NH is niet per definitie de zaak Joran van der Sloot...toch?
Ik zie de logica niet. Hoezo zou Paul v/d Sloot geen ambulance bellen? Dit gaat toch nergens over? Er is bovendien die nacht geen telefoonverkeer geweest naar het ouderlijk huis wb Joran.quote:Op zondag 23 november 2008 08:14 schreef duikkie het volgende:
[..]
laten we de zaak NH maar de zaak PAUL van der sloot zijn, ik denk dat we echt de dader hebben van deze verdwijning.
een jongen of jongens van 17 /21 jaar hebben nog zoveel ervaring niet en schieten gewoon in paniek, bij het plotseling onwel /dood van een meisje, dan roep je zeker om hulp. JORAN / DEEPAK en satisch zijn poppetjes geworden in de zaak holloway.
JORAN heeft verder hier de verkeerde conclusie uit getrokken en gedacht dat het in het leven altijd zo gaat. een paar jaar cel in thailand zou die jongen ook goed doen![]()
hard bewijs heb je alleen nodig in een rechtzaak, joran en zijn familie en in mindere maten kalpoe's zijn voor het leven getekend en ik persoonlijk vraag me af wat slechter is, schade aan je naam als advocaat of rechter in opleiding je hele leven lang of je hele leven beschuldigd worden en gelinkt worden aan een vermissing van een meisje. het is duidelijk waar de familie van der sloot voor heeft gekozen
Exact agter, deze hele zaak hangt van speculatie aan elkaar en dat is waar Peterrrrr en sommige van z'n amerikaanse collegaatjes handig gebruik van maken.quote:Op zondag 23 november 2008 12:45 schreef agter het volgende:
Al met al blijken sommige mensen Joran als 'schuldige' aan te wijzen, en weer anderen zijn vader, Paul van der Sloot.
Dit geeft toch al aan dat het gewoon niet duidelijk is wie wat gedaan heeft? En dat het dus alleen maar bij speculeren blijft.
Goed dat er weer wat leven is hier.quote:Op zondag 23 november 2008 12:45 schreef agter het volgende:
Al met al blijken sommige mensen Joran als 'schuldige' aan te wijzen, en weer anderen zijn vader, Paul van der Sloot.
Dit geeft toch al aan dat het gewoon niet duidelijk is wie wat gedaan heeft? En dat het dus alleen maar bij speculeren blijft.
En waar bestaan die daden dan volgens jou uit?quote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef bastibro het volgende:
[..]
Goed dat er weer wat leven is hier.
Je wordt idd gek van al dat gespeculeer terwijl simpelweg niemand kan weten wat er precies gebeurd is.
Paul of Joran? Vast staat in ieder geval dat ze beiden zeer veel daderwetenschap hebben en ik durf zelfs te beweren dat `Paulus` precies weet wat er gebeurd is die nacht. !!
Oja bastibro, heb je daar ook bewijzen voor of zuig je dat uit de dikke duim?quote:Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef bastibro het volgende:Vast staat in ieder geval dat ze beiden zeer veel daderwetenschap hebben en ik durf zelfs te beweren dat `Paulus` precies weet wat er gebeurd is die nacht. !!
Een van de redenen dat hij werd aangehouden de 23e juni is juist dat hij dat ook verklaard had.quote:Ik zie de logica niet. Hoezo zou Paul v/d Sloot geen ambulance bellen? Dit gaat toch nergens over? Er is bovendien die nacht geen telefoonverkeer geweest naar het ouderlijk huis wb Joran.
Tuurlijk, das duidelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 16:36 schreef johan555 het volgende:
Hij reed niet voor niet met het rode jeepje rond![]()
Het is interessant om alle verklaringen van PvdS naast elkaar te leggen
Hij legt dan steeds verschillende verklaringen (ook tijden) ed af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |