quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Het maakt niet uit, ook al staat Fenerbahçe laatste, ze winnen altijd van gassaray.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wel gewonnen van Galatasaray, hoe slecht we op dit moment ook zijn.
Moet je echt trots op wezen, laatste staanquote:Op donderdag 20 november 2008 18:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, ook al staat Fenerbahçe laatste, ze winnen altijd van gassaray.
Het is ook niet letterlijk bedoelt. Met laatste staan bedoel ik 6e staan en dan gassaray bijv. met 6 - 0 afmaken.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:43 schreef saban het volgende:
[..]
Moet je echt trots op wezen, laatste staan
Oh, dus aan te geven dat FB niet zo slecht is moet je de allemachtige GS als voorbeeld gevenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is ook niet letterlijk bedoelt. Met laatste staan bedoel ik 6e staan en dan gassaray bijv. met 6 - 0 afmaken.
BTW, Zo slecht doet Fenerbahçe het nou ook weer niet op dit moment.
Als je het cool vind dat je met 6 - 0 wordt afgemaakt, ja dan wel jaquote:Op donderdag 20 november 2008 18:48 schreef saban het volgende:
[..]
Oh, dus aan te geven dat FB niet zo slecht is moet je de allemachtige GS als voorbeeld geven
Galatasaray gaat voorop, Fenerbahce volgtquote:Op donderdag 20 november 2008 18:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je het cool vind dat je met 6 - 0 wordt afgemaakt, ja dan wel ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ne okuyon, bokmu var?
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:55 schreef saban het volgende:
[..]
Galatasaray gaat voorop, Fenerbahce volgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
anlamadim.
Olmadiquote:Op donderdag 20 november 2008 19:12 schreef saban het volgende:
[..]
Valla sallabende anlamadim
Maksat fenerlileri sinir etmek
Kan het nog ouder?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:15 schreef xminator het volgende:
Weet niet of jullie gamers zijn, maar halflife 1 kost maar 0,98 dollar @ steam
Wat maakt dat uit? Heb liever een oude game dat leuk is dan een nieuwe game dat alleen mooi isquote:
Her lafi agzima koymasanaquote:Op donderdag 20 november 2008 19:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Heb liever een oude game dat leuk is dan een nieuwe game dat alleen mooi is
Incl tax 0,96 euroquote:Op donderdag 20 november 2008 19:15 schreef xminator het volgende:
Weet niet of jullie gamers zijn, maar halflife 1 kost maar 0,98 dollar @ steam
OMG ik ken 2 TURKENquote:Op donderdag 20 november 2008 20:50 schreef etoz het volgende:
he meisje wil je ijsje
even wachte
sikim kagte
tamam kayboldum..quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opbokken Dylann. Clio niet reageren.
Peki..quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opbokken Dylann. Clio niet reageren.
Is goed, vanavond ga ik toch mijn slaap inhalen. Zal proberen het te beantwoorden a.s. weekend.quote:
Zal ik je over PM anders vertellen wat m'n eerste reactie was.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was je altijd maar zo gehoorzaam...
Mag ik dat doen?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zal ik je over PM anders vertellen wat m'n eerste reactie was.
Slapen is nutteloos ..volgens sommigequote:Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is goed, vanavond ga ik toch mijn slaap inhalen. Zal proberen het te beantwoorden a.s. weekend.
Verschilt per persoon, mini mag van mij part 24 uur per dag slapen omdat ze toch weinig inbreng heeft voor de rest. Ik daarentegen kan mijn uren heel goed benutten zowel hier als elders.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:34 schreef saban het volgende:
[..]
Slapen is nutteloos ..volgens sommige
Doe maar niet, mijn Turkse scheldwoordenschat wil ik graag zo limitatief mogelijk houden.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zal ik je over PM anders vertellen wat m'n eerste reactie was.
Nep turkquote:Op donderdag 20 november 2008 22:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Doe maar niet, mijn Turkse scheldwoordenschat wil ik graag zo limitatief mogelijk houden.
Limitatiefquote:Op donderdag 20 november 2008 22:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Doe maar niet, mijn Turkse scheldwoordenschat wil ik graag zo limitatief mogelijk houden.
Morgen in Nurnberg.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef xminator het volgende:
= leuk
= leuk
= gay, hoe kunnen mensen leuke liedjes zo verkrachten?
Zo praat ik overdag, naarmate de avond vordert probeer ik om te schakelen. Soms ontglipt me er eentje...quote:
Nee, ja en misschien.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef ClioSporT het volgende:
ben je blond, brunette ? Zie je er uit als een Turk ?
quote:
Sezen Aksuquote:Op donderdag 20 november 2008 22:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, want de meeste artiesten die komen zijn of ghey of kiro of trekken idioten aan.
Tamam, ceketini de getir soguk olur..quote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
O ja jij ging ook, ik heb de kaartjes al in huis.
Oynariz beraber
Als je je mond maar niet open trekt ...of gewoon Turks spreektquote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
O ja jij ging ook, ik heb de kaartjes al in huis.
Oynariz beraber
Hoe moet ik dan praten? Zo van: weetje, enne weetje enzoquote:Op donderdag 20 november 2008 22:50 schreef saban het volgende:
[..]
Als je je mond maar niet open trekt ...of gewoon Turks spreekt
Liever dat dan woorden die ik voor het eerst hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan praten? Zo van: weetje, enne weetje enzo![]()
@Clio Lijk jij op Tommy?
yep, allebei btje dikkie.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
@Clio Lijk jij op Tommy?
Zo praten maroc'squote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
@Clio Lijk jij op Tommy?
Als je een gemiddelde dag neemt, wat is dan het percentage dat je Nederlands spreekt?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:57 schreef saban het volgende:
[..]
Liever dat dan woorden die ik voor het eerst hoor
He niets mis met marokkanen! Probeer jij maar eens goed te lijken wanneer er een paar van je soortgenoten het bijna onmogelijk voor je maken.quote:
Totdat je eronder ligt!quote:
70%quote:Op donderdag 20 november 2008 23:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als je een gemiddelde dag neemt, wat is dan het percentage dat je Nederlands spreekt?
Oh daar doe je nog wel aan?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Namus diye bir sey vardir![]()
[ code verwijderd ]
kijk mij nou zedig zijn
[ code verwijderd ]
Nou dan zal het wel meevallen, ik vind het juist lastiger om turkse woorden bijelkaar te rapen.quote:
Weet ik het, ik doe maar wat...quote:Op donderdag 20 november 2008 23:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh daar doe je nog wel aan?
Ik snap ff niet wat je nou elke keer doet met die code's
Zal maar niet vragen wat dat is, anders lijk ik echt domquote:Op donderdag 20 november 2008 23:30 schreef ClioSporT het volgende:
Komt omdat het merendeel Kurtlar Vadisi zit te kijken
Nogal ja, ook al vind ik dat niet zo erg. Ik heb er zelf ook nooit naar gekeken.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zal maar niet vragen wat dat is, anders lijk ik echt dom
Ik zei anders lijk ik domquote:Op donderdag 20 november 2008 23:37 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nogal ja, ook al vind ik dat niet zo erg. Ik heb er zelf ook nooit naar gekeken.
Zolang er maar genoeg is wat ik wel weetquote:Op donderdag 20 november 2008 23:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik?![]()
Impossible, ik kijk het niet eens.
Maar om niet te weten wat het is;.
Wat is dan wel van belang om te weten?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zolang er maar genoeg is wat ik wel weet
Van belang? Niets wat niet behoort tot een interesse, dit kan vrijwillig of onvrijwillig zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is dan wel van belang om te weten?
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Van belang? Niets wat niet behoort tot een interesse, dit kan vrijwillig of onvrijwillig zijn.
Nogal ja, ook al vind ik dat niet zo erg. Ik heb er zelf ook nooit naar gekeken.quote:
Goed om te weten dat jij het niet zo erg vind, kan ik met een goed gevoel gaan slapen.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nogal ja, ook al vind ik dat niet zo erg. Ik heb er zelf ook nooit naar gekeken.
naber tavukquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:38 schreef IHVK het volgende:
tvp
Tja, dat is waar.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
He niets mis met marokkanen! Probeer jij maar eens goed te lijken wanneer er een paar van je soortgenoten het bijna onmogelijk voor je maken.
GIt kendin al.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:01 schreef saban het volgende:
[..]
Iyidir, karnim acikti.
Bana durum doner alsana
Zie je zo bij donerci in Rotterdamquote:
tesekkur ederim ama bana birsey getirmene gerek yokquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zie je zo bij donerci in Rotterdam
Sen elma ye, saglikli yasa, guzelligini bozma.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
tesekkur ederim ama bana birsey getirmene gerek yok
Senin guzellik sirrin mi?quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:57 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Sen elma ye, saglikli yasa, guzelligini bozma.
Ik moest nog tanken en pinnenquote:Op zaterdag 22 november 2008 02:23 schreef ClioSporT het volgende:
* ClioSporT is blij dat saban er eindelijk is.. Ibne saban!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 04:36 schreef ClioSporT het volgende:
amateurtje
Koop een dagboekquote:Op zondag 23 november 2008 02:04 schreef RoW_0 het volgende:
Mn klas is kankerdom he.
Ze praten over cultuur en gelul, en ze zeggen dat doner uit islam komt.
ik zeg; nee de koran is geen kookboek, doner komt uit Turkije, en turkije is geen islamitische staat punt.
Hele kankerpaupernazi klas tegen me. incl docente.
hoe kan islam nou doner veroorzaken
in wat voor pauper stad woon jij?quote:Op zondag 23 november 2008 02:04 schreef RoW_0 het volgende:
Mn klas is kankerdom he.
ik zeg; nee de koran is geen kookboek, doner komt uit Turkije, en turkije is geen islamitische staat punt.
Al was Turkije een Islamitische staat.quote:Op zondag 23 november 2008 02:04 schreef RoW_0 het volgende:
Mn klas is kankerdom he.
Wel kunnen er dingen door de islam voortkomen die niet in de Koran staan, denk dat dat hun punt was en jij je wat meer op de detail 'doner' richt.quote:Op zondag 23 november 2008 13:00 schreef RoW_0 het volgende:
ja gaan ze me een beetje uitlachen. Ik heb geen vrijheid van meningsuiting daar. en als ik met feiten kom heb ik nog steeds ongelijk.
Ik denk niet dat zijn klas zo intelligent isquote:Op zondag 23 november 2008 13:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel kunnen er dingen door de islam voortkomen die niet in de Koran staan, denk dat dat hun punt was en jij je wat meer op de detail 'doner' richt.
Je hebt inside info?quote:Op zondag 23 november 2008 13:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn klas zo intelligent is
Mijn mama is in Mekkaquote:Op zondag 23 november 2008 13:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Zo me Mama is lahmacun aan het maken![]()
.
Foto's!quote:Op zondag 23 november 2008 13:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Zo me Mama is lahmacun aan het maken![]()
.
Ik denk clio seni gordugu yerde...........quote:Op zondag 23 november 2008 14:07 schreef Triggershot het volgende:
Iedereen schiet op, ik sta binnen 20 min bij jullie deur, we gaan bij clio eten.
Toevalllig, m'n ma viert haar verjaardag vandaag, aan eten niet tekort dusquote:Op zondag 23 november 2008 14:07 schreef Triggershot het volgende:
Iedereen schiet op, ik sta binnen 20 min bij jullie deur, we gaan bij clio eten.
nou...?quote:Op zondag 23 november 2008 14:24 schreef saban het volgende:
[..]
Ik denk clio seni gordugu yerde...........
Gefeli Clio!quote:Op zondag 23 november 2008 15:04 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Toevalllig, m'n ma viert haar verjaardag vandaag, aan eten niet tekort dus
O ja, dat was ik vergeten. Wat stomquote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef etoz het volgende:
bize davetiye yok mu len..
Nou, uh, Clio en ik waren bij de meet ... wij WAREN de meetquote:Op zondag 23 november 2008 19:58 schreef ACT-F het volgende:
Wisten jullie dat er afgelopen vrijdag een mini Turken fokmeet heeft plaatsgevonden? Waar waren jullie
De allerleukste fokker was erbij! Vond je het niet genoeg??quote:Op zondag 23 november 2008 19:58 schreef ACT-F het volgende:
Wisten jullie dat er afgelopen vrijdag een mini Turken fokmeet heeft plaatsgevonden? Waar waren jullie
Jullie ook al? Wij ook!quote:Op zondag 23 november 2008 21:33 schreef saban het volgende:
[..]
Nou, uh, Clio en ik waren bij de meet ... wij WAREN de meet
Ik wil meer! MEER!quote:Op zondag 23 november 2008 21:35 schreef Min-e het volgende:
De allerleukste fokker was erbij! Vond je het niet genoeg??
Ik en de allerleukste Fokkerquote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef saban het volgende:
Wie is wij?
1 parmak verirsin, ondan sonra kolunu isterler..quote:
Bi selam verirsin, adam yarim saat deyip 5 bira verirquote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
1 parmak verirsin, ondan sonra kolunu isterler..
Morgen weer werken he, geen tijd.quote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef IHVK het volgende:
Niemand wil rellen blijkbaar.
Jaja.quote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jij blijft de enige waaraan ik een volledige liefdesbetuiging heb gedaan
Verandering van spijs doet etenquote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef ClioSporT het volgende:
1 parmak verirsin, ondan sonra kolunu isterler..
Okequote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey, behandel me niet als een voorwerp. Ik ben niet jouw bezit!
Pas maar op, het dooit zo weer weg.quote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Het heeft flink gesneeuwd vandaag zeg. En dat in de herfst.
Wel mooi om uit het raam te kijken.![]()
Ik had het kunnen verwachten.quote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sen hele bir eve gel, gorusuruz.
Ah, geeft niet. Ik had er al genoeg van namelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Pas maar op, het dooit zo weer weg.
Warmtefront komt eraan.
Sen Turk degilmisin lan, serefsixquote:Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had het kunnen verwachten.
Turkse mannen...
beetje te gay.quote:Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had het kunnen verwachten.
Turkse mannen...
Nee man.quote:Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Sen Turk degilmisin lan, serefsix.
Er zijn weinig charmante woorden om vrouwen zoals jij te beschrijven.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Min-e het volgende:
Enne afblijven van IKVK, alsmede ACT-F, daarnaast ga ik trouwen met Clio en naar Tarkan met Saban.
Eerdaags zal ik overgaan tot infiltratie van de rest, spoedig zal IK, en alleen ik heersen over het turken topic! Ha, ha, ha....
Gewoon werken aan je woordenschat, blijf maar een beetje in de buurt hangen, steek je vast nog wel het een en ander op.quote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er zijn weinig charmante woorden om vrouwen zoals jij te beschrijven.
Moet lukken.quote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gewoon werken aan je woordenschat, blijf maar een beetje in de buurt hangen, steek je vast nog wel het een en ander op.
Enige overgave wat van toepassing op jou is enkel overgeven.quote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Een volledige overgave? Wat saai, dacht dat er bij jou meer te behalen was
Als je met mij trouwt dan kan je al het andere wel vergeten want buiten de keukendeuren kom je niet.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Min-e het volgende:
Enne afblijven van IKVK, alsmede ACT-F, daarnaast ga ik trouwen met Clio en naar Tarkan met Saban.
Eerdaags zal ik overgaan tot infiltratie van de rest, spoedig zal IK, en alleen ik heersen over het turken topic! Ha, ha, ha....
quote:Op zondag 23 november 2008 23:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als je met mij trouwt dan kan je al het andere wel vergeten want buiten de keukendeuren kom je niet.
Je legt de lat te hoog.quote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gewoon werken aan je woordenschat, blijf maar een beetje in de buurt hangen, steek je vast nog wel het een en ander op.
Opgeven of overgeven? In dat laatste geval kom ik je verzorgen, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Enige overgave wat van toepassing op jou is enkel overgeven.
Autoritaire mannen, hmmmquote:Op zondag 23 november 2008 23:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als je met mij trouwt dan kan je al het andere wel vergeten want buiten de keukendeuren kom je niet.
Staat er toch vrij duidelijk.quote:
Neuh, ben voorzien.quote:In dat laatste geval kom ik je verzorgen, zo ben ik dan ook wel weer
Mag ik met yenge niet naar Tarkanquote:Op zondag 23 november 2008 23:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw Tarkan niet.quote:
Oh, mij dus wel, coolquote:Op zondag 23 november 2008 23:38 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw Tarkan niet.
Mine ook eigenlijk niet.![]()
Moet wel even de echte Turkse man spelen
Insinueer jij nou dat ze een slet is?quote:Op zondag 23 november 2008 23:38 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw Tarkan niet.
Mine ook eigenlijk niet.![]()
Dat dacht ik al inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef Min-e het volgende:
Nou en? Daar doe ik toch ook niet moeilijk over?
quote:Op zondag 23 november 2008 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Insinueer jij nou dat ze een slet is?
De schoften.quote:Op zondag 23 november 2008 23:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vooroordelen....van je mede- allochtoon moet je het maar hebben
Beni cekemeyenler anten taksin.quote:Op zondag 23 november 2008 23:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zoals een echte turkse nu zou zeggen: "cekemeyenler catlasin!"
Cekemeyenler canak anteni takar.quote:Op zondag 23 november 2008 23:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Echte Turk had nu z'n pistool gepakt.quote:Op zondag 23 november 2008 23:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef saban het volgende:
[..]
Cekemeyenler canak anteni takar.
Het is; kiskananlar catlasin
Afgemaakt wordenquote:Op zondag 23 november 2008 23:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
afgemaakt worden in je eigen taal.
Bestaan er ook turkse taalcursussen voor de teveel vernederlandste turk?quote:Op zondag 23 november 2008 23:48 schreef saban het volgende:
[..]
Cekemeyenler canak anteni takar.
Het is; kiskananlar catlasin
http://www.loi.nl/Cursussen/Talen/PRD_000308?cmp=knc-34222&HBX_OU=50&HBX_PK=turkse%20taalquote:Op zondag 23 november 2008 23:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bestaan er ook turkse taalcursussen voor de teveel vernederlandste turk?
Pronk je nu met je hoofdletter gebruik?quote:Op zondag 23 november 2008 23:50 schreef saban het volgende:
[..]
Afgemaakt worden
Heb je hier geen mooie woorden voor?
Je bent zojuist <vul in moeilijke TS woorden>
Ja, maar, Saban, zo wordt ze niet nationalistisch (genoeg). Dat kan niet, eh. Straks zegt ze nog enge dingen over Ataturk.quote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef saban het volgende:
[..]
http://www.loi.nl/Cursussen/Talen/PRD_000308?cmp=knc-34222&HBX_OU=50&HBX_PK=turkse%20taal
Dat leer je niet, dat zit in je bloed.quote:Op zondag 23 november 2008 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar, Saban, zo wordt ze niet nationalistisch (genoeg). Dat kan niet, eh. Straks zegt ze nog enge dingen over Ataturk.
Dan kunnen we die virus er dus nog gelukkig uitpompen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:59 schreef saban het volgende:
[..]
Dat leer je niet, dat zit in je bloed.
Net zoals bij jou het extremisme eruit is gepompt.quote:Op maandag 24 november 2008 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan kunnen we die virus er dus nog gelukkig uitpompen.
Er is een verschil tussen nationalistisch zijn en vaderlandlievend zijn. Te veel nationalisme is ronduit eng.quote:Op zondag 23 november 2008 23:59 schreef saban het volgende:
[..]
Dat leer je niet, dat zit in je bloed.
Idd, dus voor jou is er ook hoop!quote:Op maandag 24 november 2008 00:01 schreef saban het volgende:
[..]
Net zoals bij jou het extremisme eruit is gepompt.
In welke zin?quote:Op maandag 24 november 2008 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, dus voor jou is er ook hoop!
quote:Op maandag 24 november 2008 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moslim extremisten met bomgordels zijn engquote:Op maandag 24 november 2008 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen nationalistisch zijn en vaderlandlievend zijn. Te veel nationalisme is ronduit eng.
Toen je nog een rechtgeaarde fanatieke moslim was had ik daar tenminste nog bewondering voor, maar dat halfbakken, "ik-ben-afvallige" gedoe, is voor zachtgekookte eitjes!!quote:Op maandag 24 november 2008 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Net zo eng als extremistische nationalistische Turken.quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef saban het volgende:
[..]
Moslim extremisten met bomgordels zijn eng
Hoe heb jij eitjes liever? Gebakken, gekookt of bevrucht?quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Toen je nog een rechtgeaarde fanatieke moslim was had ik daar tenminste nog bewondering voor, maar dat halfbakken, "ik-ben-afvallige" gedoe, is voor zachtgekookte eitjes!!
Waarom?quote:Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zo eng als extremistische nationalistische Turken.
Groot gelijk, zou mijn lb moeten inrichten zoals het jou behartigt.quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Toen je nog een rechtgeaarde fanatieke moslim was had ik daar tenminste nog bewondering voor, maar dat halfbakken, "ik-ben-afvallige" gedoe, is voor zachtgekookte eitjes!!
Hij snapt het niet. Des te leuker.quote:Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yapma la, daarna word zijn wrok voor mijn persoon erger
quote:Op maandag 24 november 2008 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij snapt het niet. Des te leuker..
Omdat je met die mensen niet rationeel meer kan praten of discussiëren. Ze worden/zijn blind.quote:
Liever dat je met iemand niet kan praten dan diegene zichzelf en jou opblaast.quote:Op maandag 24 november 2008 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat je met die mensen niet rationeel meer kan praten of discussiëren. Ze worden/zijn blind.
Ik hou niet van eieren, wel van kuikentjes die vind ik liefffquote:Op maandag 24 november 2008 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe heb jij eitjes liever? Gebakken, gekookt of bevrucht?. Hehe,
.
Niet kan praten... Gaat wel iets meer de richting op van onderdruk zetten. Zolang je 'liever' de ene hebt... Ik had liever gezien dat je ze allebei zou afkeuren.quote:Op maandag 24 november 2008 00:11 schreef saban het volgende:
[..]
Liever dat je met iemand niet kan praten dan diegene zichzelf en jou opblaast.
Het is jammer dat ik hier vanavond geen tijd meer voor heb, maar jouw beschouwingen zul je zelf moeten kunnen uitdragen, ook al betekent dat dat je bestaande theorieen en denkbeelden opnieuw moet uitvinden.quote:Op maandag 24 november 2008 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Groot gelijk, zou mijn lb moeten inrichten zoals het jou behartigt.
Jaaa, gele kuikentjes. Snoezig.quote:Op maandag 24 november 2008 00:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik hou niet van eieren, wel van kuikentjes die vind ik liefff
Geen tijd meer voor ons? Ga je weg? Wat ga je doen? Waarom laat je ons zo achter? Heb je problemen? Heb je hulp nodig? Neehee.quote:Op maandag 24 november 2008 00:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik hier vanavond geen tijd meer voor heb, maar jouw beschouwingen zul je zelf moeten kunnen uitdragen, ook al betekent dat dat je bestaande theorieen en denkbeelden opnieuw moet uitvinden.
Ik ga graag een gesprek met je aan, alleen veroorzaakt FOK! teveel ruis en kut communicatievorm.quote:Op maandag 24 november 2008 00:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik hier vanavond geen tijd meer voor heb, maar jouw beschouwingen zul je zelf moeten kunnen uitdragen, ook al betekent dat dat je bestaande theorieen en denkbeelden opnieuw moet uitvinden.
leuk he een SC topic zonder richtlijnen waar iedereen kan posten zoals ze willen.quote:Op maandag 24 november 2008 00:14 schreef ClioSporT het volgende:
heeej, jullie zouden eens online call of duty moeten spelen. Lucht op joh, kut kijk mij eens intellectueel zijn geouwehoer altijd van sommige.
Werd tijd, zie je zo.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 00:14 schreef ClioSporT het volgende:
heeej, jullie zouden eens online call of duty moeten spelen. Lucht op joh, kut kijk mij eens intellectueel zijn geouwehoer altijd van sommige.
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 24 november 2008 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een beetje iemand van de leeftijd van je moeder je bed in willen hebben..
Milfhunter's wel eens gezien ?quote:Op maandag 24 november 2008 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een beetje iemand van de leeftijd van je moeder je bed in willen hebben..
Ja, go with the flowquote:Op maandag 24 november 2008 01:42 schreef ClioSporT het volgende:
Wat dacht je, ik ga ook wat moeilijke woorden gebruiken voortaan.
quote:
Senin icin gelmis galibaquote:Op maandag 24 november 2008 14:42 schreef etoz het volgende:
bu ustteki kisi var ya sanirim bir top, ister bir topicgeçmisine bakin..
Oh jeej, even aan Trigger vragen wat we volgens de koran moeten doen nu.quote:Op maandag 24 november 2008 14:42 schreef etoz het volgende:
bu ustteki kisi var ya sanirim bir top, ister bir topicgeçmisine bakin..
Klopt. So what?quote:Op maandag 24 november 2008 14:42 schreef etoz het volgende:
bu ustteki kisi var ya sanirim bir top,
neuken?quote:
gisteren Lahmacun, vandaag Döner.. teer jij op Turks Fastfood ofzo..quote:Op maandag 24 november 2008 15:30 schreef xminator het volgende:
En toen was het stil.
Zo en nu ga ik een broodje doner halen
No Thanksquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh jeej, even aan Trigger vragen wat we volgens de koran moeten doen nu.
"Ze" leert je alleen dingen als yarak en am. Heeft ze msn ?quote:Op maandag 24 november 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No Thanks
Ik had trouwens wel m'n collega nodig om het te vertalen hoor. Ze leert me alleen de basisdingen (en de scheldwoorden heb ik zo't idee). Dus yarak en am volop, maar nuttige zaken ho maar!
Moet je haar zeggen, senin anan guzelmi.quote:Op maandag 24 november 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No Thanks
Ik had trouwens wel m'n collega nodig om het te vertalen hoor. Ze leert me alleen de basisdingen (en de scheldwoorden heb ik zo't idee). Dus yarak en am volop, maar nuttige zaken ho maar!
nodig haar uit op FOK.. we hebben genoeg yarak hierzo.. dus een ammetje kunnen we wel gebruiken..quote:Op maandag 24 november 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No Thanks
Whehe, ik zal 't 'r voorstellen. Moment!quote:Op maandag 24 november 2008 16:22 schreef etoz het volgende:
[..]
nodig haar uit op FOK.. we hebben genoeg yarak hierzo.. dus een ammetje kunnen we wel gebruiken..
Doner is misschien fastfood.quote:Op maandag 24 november 2008 15:35 schreef etoz het volgende:
[..]
gisteren Lahmacun, vandaag Döner.. teer jij op Turks Fastfood ofzo..
Sinds wanneer halen ketters antwoorden uit de Koran?quote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh jeej, even aan Trigger vragen wat we volgens de koran moeten doen nu.
Iets voor jou?quote:Op maandag 24 november 2008 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds wanneer halen ketters antwoorden uit de Koran?
waar kan je die halen?quote:Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iets voor jou?
[ afbeelding ]
Zulke reacties maken het er natuurlijk veel beter op.quote:Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is dit trouwens een kut topic(reeks) geworden.
Nee i.d.d., maar iemand moest het eens zeggen.quote:Op maandag 24 november 2008 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zulke reacties maken het er natuurlijk veel beter op.
Dan doe je er toch wat aan ipv er over te gaan klagen, constructiever?quote:Op maandag 24 november 2008 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar iemand moest het eens zeggen.
Vanuit waar is ondergedoken zeker.quote:Op maandag 24 november 2008 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Jami, zou ik zeggen. Ik denk dat hij je graag zou helpen.
Heeft hij zijn pak van de zeeman ofzo, zijn mouwenquote:Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iets voor jou?
[ afbeelding ]
Of naar Afshin Ellian. Die stuurt je mailtje wel door naar Jami.quote:Op maandag 24 november 2008 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanuit waar is ondergedoken zeker.
geloof je het zelf?quote:Op maandag 24 november 2008 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of naar Afshin Ellian. Die stuurt je mailtje wel door naar Jami.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |