tamam kayboldum..quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opbokken Dylann. Clio niet reageren.
Peki..quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opbokken Dylann. Clio niet reageren.
Is goed, vanavond ga ik toch mijn slaap inhalen. Zal proberen het te beantwoorden a.s. weekend.quote:
Zal ik je over PM anders vertellen wat m'n eerste reactie was.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was je altijd maar zo gehoorzaam...
Mag ik dat doen?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zal ik je over PM anders vertellen wat m'n eerste reactie was.
Slapen is nutteloos ..volgens sommigequote:Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is goed, vanavond ga ik toch mijn slaap inhalen. Zal proberen het te beantwoorden a.s. weekend.
Verschilt per persoon, mini mag van mij part 24 uur per dag slapen omdat ze toch weinig inbreng heeft voor de rest. Ik daarentegen kan mijn uren heel goed benutten zowel hier als elders.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:34 schreef saban het volgende:
[..]
Slapen is nutteloos ..volgens sommige
Doe maar niet, mijn Turkse scheldwoordenschat wil ik graag zo limitatief mogelijk houden.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zal ik je over PM anders vertellen wat m'n eerste reactie was.
Nep turkquote:Op donderdag 20 november 2008 22:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Doe maar niet, mijn Turkse scheldwoordenschat wil ik graag zo limitatief mogelijk houden.
Limitatiefquote:Op donderdag 20 november 2008 22:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Doe maar niet, mijn Turkse scheldwoordenschat wil ik graag zo limitatief mogelijk houden.
Morgen in Nurnberg.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef xminator het volgende:
= leuk
= leuk
= gay, hoe kunnen mensen leuke liedjes zo verkrachten?
Zo praat ik overdag, naarmate de avond vordert probeer ik om te schakelen. Soms ontglipt me er eentje...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |