quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Het maakt niet uit, ook al staat Fenerbahçe laatste, ze winnen altijd van gassaray.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wel gewonnen van Galatasaray, hoe slecht we op dit moment ook zijn.
Moet je echt trots op wezen, laatste staanquote:Op donderdag 20 november 2008 18:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, ook al staat Fenerbahçe laatste, ze winnen altijd van gassaray.
Het is ook niet letterlijk bedoelt. Met laatste staan bedoel ik 6e staan en dan gassaray bijv. met 6 - 0 afmaken.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:43 schreef saban het volgende:
[..]
Moet je echt trots op wezen, laatste staan
Oh, dus aan te geven dat FB niet zo slecht is moet je de allemachtige GS als voorbeeld gevenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is ook niet letterlijk bedoelt. Met laatste staan bedoel ik 6e staan en dan gassaray bijv. met 6 - 0 afmaken.
BTW, Zo slecht doet Fenerbahçe het nou ook weer niet op dit moment.
Als je het cool vind dat je met 6 - 0 wordt afgemaakt, ja dan wel jaquote:Op donderdag 20 november 2008 18:48 schreef saban het volgende:
[..]
Oh, dus aan te geven dat FB niet zo slecht is moet je de allemachtige GS als voorbeeld geven
Galatasaray gaat voorop, Fenerbahce volgtquote:Op donderdag 20 november 2008 18:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je het cool vind dat je met 6 - 0 wordt afgemaakt, ja dan wel ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ne okuyon, bokmu var?
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:55 schreef saban het volgende:
[..]
Galatasaray gaat voorop, Fenerbahce volgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
anlamadim.
Olmadiquote:Op donderdag 20 november 2008 19:12 schreef saban het volgende:
[..]
Valla sallabende anlamadim
Maksat fenerlileri sinir etmek
Kan het nog ouder?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:15 schreef xminator het volgende:
Weet niet of jullie gamers zijn, maar halflife 1 kost maar 0,98 dollar @ steam
Wat maakt dat uit? Heb liever een oude game dat leuk is dan een nieuwe game dat alleen mooi isquote:
Her lafi agzima koymasanaquote:Op donderdag 20 november 2008 19:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Heb liever een oude game dat leuk is dan een nieuwe game dat alleen mooi is
Incl tax 0,96 euroquote:Op donderdag 20 november 2008 19:15 schreef xminator het volgende:
Weet niet of jullie gamers zijn, maar halflife 1 kost maar 0,98 dollar @ steam
OMG ik ken 2 TURKENquote:Op donderdag 20 november 2008 20:50 schreef etoz het volgende:
he meisje wil je ijsje
even wachte
sikim kagte
tamam kayboldum..quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opbokken Dylann. Clio niet reageren.
Peki..quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opbokken Dylann. Clio niet reageren.
Is goed, vanavond ga ik toch mijn slaap inhalen. Zal proberen het te beantwoorden a.s. weekend.quote:
Zal ik je over PM anders vertellen wat m'n eerste reactie was.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was je altijd maar zo gehoorzaam...
Mag ik dat doen?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zal ik je over PM anders vertellen wat m'n eerste reactie was.
Slapen is nutteloos ..volgens sommigequote:Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is goed, vanavond ga ik toch mijn slaap inhalen. Zal proberen het te beantwoorden a.s. weekend.
Verschilt per persoon, mini mag van mij part 24 uur per dag slapen omdat ze toch weinig inbreng heeft voor de rest. Ik daarentegen kan mijn uren heel goed benutten zowel hier als elders.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:34 schreef saban het volgende:
[..]
Slapen is nutteloos ..volgens sommige
Doe maar niet, mijn Turkse scheldwoordenschat wil ik graag zo limitatief mogelijk houden.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Zal ik je over PM anders vertellen wat m'n eerste reactie was.
Nep turkquote:Op donderdag 20 november 2008 22:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Doe maar niet, mijn Turkse scheldwoordenschat wil ik graag zo limitatief mogelijk houden.
Limitatiefquote:Op donderdag 20 november 2008 22:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Doe maar niet, mijn Turkse scheldwoordenschat wil ik graag zo limitatief mogelijk houden.
Morgen in Nurnberg.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef xminator het volgende:
= leuk
= leuk
= gay, hoe kunnen mensen leuke liedjes zo verkrachten?
Zo praat ik overdag, naarmate de avond vordert probeer ik om te schakelen. Soms ontglipt me er eentje...quote:
Nee, ja en misschien.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef ClioSporT het volgende:
ben je blond, brunette ? Zie je er uit als een Turk ?
quote:
Sezen Aksuquote:Op donderdag 20 november 2008 22:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, want de meeste artiesten die komen zijn of ghey of kiro of trekken idioten aan.
Tamam, ceketini de getir soguk olur..quote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
O ja jij ging ook, ik heb de kaartjes al in huis.
Oynariz beraber
Als je je mond maar niet open trekt ...of gewoon Turks spreektquote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
O ja jij ging ook, ik heb de kaartjes al in huis.
Oynariz beraber
Hoe moet ik dan praten? Zo van: weetje, enne weetje enzoquote:Op donderdag 20 november 2008 22:50 schreef saban het volgende:
[..]
Als je je mond maar niet open trekt ...of gewoon Turks spreekt
Liever dat dan woorden die ik voor het eerst hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan praten? Zo van: weetje, enne weetje enzo![]()
@Clio Lijk jij op Tommy?
yep, allebei btje dikkie.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
@Clio Lijk jij op Tommy?
Zo praten maroc'squote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
@Clio Lijk jij op Tommy?
Als je een gemiddelde dag neemt, wat is dan het percentage dat je Nederlands spreekt?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:57 schreef saban het volgende:
[..]
Liever dat dan woorden die ik voor het eerst hoor
He niets mis met marokkanen! Probeer jij maar eens goed te lijken wanneer er een paar van je soortgenoten het bijna onmogelijk voor je maken.quote:
Totdat je eronder ligt!quote:
70%quote:Op donderdag 20 november 2008 23:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als je een gemiddelde dag neemt, wat is dan het percentage dat je Nederlands spreekt?
Oh daar doe je nog wel aan?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Namus diye bir sey vardir![]()
[ code verwijderd ]
kijk mij nou zedig zijn
[ code verwijderd ]
Nou dan zal het wel meevallen, ik vind het juist lastiger om turkse woorden bijelkaar te rapen.quote:
Weet ik het, ik doe maar wat...quote:Op donderdag 20 november 2008 23:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh daar doe je nog wel aan?
Ik snap ff niet wat je nou elke keer doet met die code's
Zal maar niet vragen wat dat is, anders lijk ik echt domquote:Op donderdag 20 november 2008 23:30 schreef ClioSporT het volgende:
Komt omdat het merendeel Kurtlar Vadisi zit te kijken
Nogal ja, ook al vind ik dat niet zo erg. Ik heb er zelf ook nooit naar gekeken.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zal maar niet vragen wat dat is, anders lijk ik echt dom
Ik zei anders lijk ik domquote:Op donderdag 20 november 2008 23:37 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nogal ja, ook al vind ik dat niet zo erg. Ik heb er zelf ook nooit naar gekeken.
Zolang er maar genoeg is wat ik wel weetquote:Op donderdag 20 november 2008 23:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik?![]()
Impossible, ik kijk het niet eens.
Maar om niet te weten wat het is;.
Wat is dan wel van belang om te weten?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zolang er maar genoeg is wat ik wel weet
Van belang? Niets wat niet behoort tot een interesse, dit kan vrijwillig of onvrijwillig zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is dan wel van belang om te weten?
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Van belang? Niets wat niet behoort tot een interesse, dit kan vrijwillig of onvrijwillig zijn.
Nogal ja, ook al vind ik dat niet zo erg. Ik heb er zelf ook nooit naar gekeken.quote:
Goed om te weten dat jij het niet zo erg vind, kan ik met een goed gevoel gaan slapen.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nogal ja, ook al vind ik dat niet zo erg. Ik heb er zelf ook nooit naar gekeken.
naber tavukquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:38 schreef IHVK het volgende:
tvp
Tja, dat is waar.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
He niets mis met marokkanen! Probeer jij maar eens goed te lijken wanneer er een paar van je soortgenoten het bijna onmogelijk voor je maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |