Nee, ja en misschien.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef ClioSporT het volgende:
ben je blond, brunette ? Zie je er uit als een Turk ?
quote:
Sezen Aksuquote:Op donderdag 20 november 2008 22:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, want de meeste artiesten die komen zijn of ghey of kiro of trekken idioten aan.
Tamam, ceketini de getir soguk olur..quote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
O ja jij ging ook, ik heb de kaartjes al in huis.
Oynariz beraber
Als je je mond maar niet open trekt ...of gewoon Turks spreektquote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
O ja jij ging ook, ik heb de kaartjes al in huis.
Oynariz beraber
Hoe moet ik dan praten? Zo van: weetje, enne weetje enzoquote:Op donderdag 20 november 2008 22:50 schreef saban het volgende:
[..]
Als je je mond maar niet open trekt ...of gewoon Turks spreekt
Liever dat dan woorden die ik voor het eerst hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan praten? Zo van: weetje, enne weetje enzo![]()
@Clio Lijk jij op Tommy?
yep, allebei btje dikkie.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
@Clio Lijk jij op Tommy?
Zo praten maroc'squote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
@Clio Lijk jij op Tommy?
Als je een gemiddelde dag neemt, wat is dan het percentage dat je Nederlands spreekt?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:57 schreef saban het volgende:
[..]
Liever dat dan woorden die ik voor het eerst hoor
He niets mis met marokkanen! Probeer jij maar eens goed te lijken wanneer er een paar van je soortgenoten het bijna onmogelijk voor je maken.quote:
Totdat je eronder ligt!quote:
70%quote:Op donderdag 20 november 2008 23:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als je een gemiddelde dag neemt, wat is dan het percentage dat je Nederlands spreekt?
Oh daar doe je nog wel aan?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Namus diye bir sey vardir![]()
[ code verwijderd ]
kijk mij nou zedig zijn
[ code verwijderd ]
Nou dan zal het wel meevallen, ik vind het juist lastiger om turkse woorden bijelkaar te rapen.quote:
Weet ik het, ik doe maar wat...quote:Op donderdag 20 november 2008 23:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh daar doe je nog wel aan?
Ik snap ff niet wat je nou elke keer doet met die code's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |