quote:Op maandag 24 november 2008 00:14 schreef ClioSporT het volgende:
heeej, jullie zouden eens online call of duty moeten spelen. Lucht op joh, kut kijk mij eens intellectueel zijn geouwehoer altijd van sommige.
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 24 november 2008 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een beetje iemand van de leeftijd van je moeder je bed in willen hebben..
Milfhunter's wel eens gezien ?quote:Op maandag 24 november 2008 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een beetje iemand van de leeftijd van je moeder je bed in willen hebben..
Ja, go with the flowquote:Op maandag 24 november 2008 01:42 schreef ClioSporT het volgende:
Wat dacht je, ik ga ook wat moeilijke woorden gebruiken voortaan.
quote:
Senin icin gelmis galibaquote:Op maandag 24 november 2008 14:42 schreef etoz het volgende:
bu ustteki kisi var ya sanirim bir top, ister bir topicgeçmisine bakin..
Oh jeej, even aan Trigger vragen wat we volgens de koran moeten doen nu.quote:Op maandag 24 november 2008 14:42 schreef etoz het volgende:
bu ustteki kisi var ya sanirim bir top, ister bir topicgeçmisine bakin..
Klopt. So what?quote:Op maandag 24 november 2008 14:42 schreef etoz het volgende:
bu ustteki kisi var ya sanirim bir top,
neuken?quote:
gisteren Lahmacun, vandaag Döner.. teer jij op Turks Fastfood ofzo..quote:Op maandag 24 november 2008 15:30 schreef xminator het volgende:
En toen was het stil.
Zo en nu ga ik een broodje doner halen
No Thanksquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh jeej, even aan Trigger vragen wat we volgens de koran moeten doen nu.
"Ze" leert je alleen dingen als yarak en am. Heeft ze msn ?quote:Op maandag 24 november 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No Thanks
Ik had trouwens wel m'n collega nodig om het te vertalen hoor. Ze leert me alleen de basisdingen (en de scheldwoorden heb ik zo't idee). Dus yarak en am volop, maar nuttige zaken ho maar!
Moet je haar zeggen, senin anan guzelmi.quote:Op maandag 24 november 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No Thanks
Ik had trouwens wel m'n collega nodig om het te vertalen hoor. Ze leert me alleen de basisdingen (en de scheldwoorden heb ik zo't idee). Dus yarak en am volop, maar nuttige zaken ho maar!
nodig haar uit op FOK.. we hebben genoeg yarak hierzo.. dus een ammetje kunnen we wel gebruiken..quote:Op maandag 24 november 2008 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No Thanks
Whehe, ik zal 't 'r voorstellen. Moment!quote:Op maandag 24 november 2008 16:22 schreef etoz het volgende:
[..]
nodig haar uit op FOK.. we hebben genoeg yarak hierzo.. dus een ammetje kunnen we wel gebruiken..
Doner is misschien fastfood.quote:Op maandag 24 november 2008 15:35 schreef etoz het volgende:
[..]
gisteren Lahmacun, vandaag Döner.. teer jij op Turks Fastfood ofzo..
Sinds wanneer halen ketters antwoorden uit de Koran?quote:Op maandag 24 november 2008 15:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh jeej, even aan Trigger vragen wat we volgens de koran moeten doen nu.
Iets voor jou?quote:Op maandag 24 november 2008 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds wanneer halen ketters antwoorden uit de Koran?
waar kan je die halen?quote:Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iets voor jou?
[ afbeelding ]
Zulke reacties maken het er natuurlijk veel beter op.quote:Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is dit trouwens een kut topic(reeks) geworden.
Nee i.d.d., maar iemand moest het eens zeggen.quote:Op maandag 24 november 2008 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zulke reacties maken het er natuurlijk veel beter op.
Dan doe je er toch wat aan ipv er over te gaan klagen, constructiever?quote:Op maandag 24 november 2008 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar iemand moest het eens zeggen.
Vanuit waar is ondergedoken zeker.quote:Op maandag 24 november 2008 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar Jami, zou ik zeggen. Ik denk dat hij je graag zou helpen.
Heeft hij zijn pak van de zeeman ofzo, zijn mouwenquote:Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iets voor jou?
[ afbeelding ]
Of naar Afshin Ellian. Die stuurt je mailtje wel door naar Jami.quote:Op maandag 24 november 2008 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanuit waar is ondergedoken zeker.
geloof je het zelf?quote:Op maandag 24 november 2008 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of naar Afshin Ellian. Die stuurt je mailtje wel door naar Jami.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |