Koop een dagboekquote:Op zondag 23 november 2008 02:04 schreef RoW_0 het volgende:
Mn klas is kankerdom he.
Ze praten over cultuur en gelul, en ze zeggen dat doner uit islam komt.
ik zeg; nee de koran is geen kookboek, doner komt uit Turkije, en turkije is geen islamitische staat punt.
Hele kankerpaupernazi klas tegen me. incl docente.
hoe kan islam nou doner veroorzaken
in wat voor pauper stad woon jij?quote:Op zondag 23 november 2008 02:04 schreef RoW_0 het volgende:
Mn klas is kankerdom he.
ik zeg; nee de koran is geen kookboek, doner komt uit Turkije, en turkije is geen islamitische staat punt.
Al was Turkije een Islamitische staat.quote:Op zondag 23 november 2008 02:04 schreef RoW_0 het volgende:
Mn klas is kankerdom he.
Wel kunnen er dingen door de islam voortkomen die niet in de Koran staan, denk dat dat hun punt was en jij je wat meer op de detail 'doner' richt.quote:Op zondag 23 november 2008 13:00 schreef RoW_0 het volgende:
ja gaan ze me een beetje uitlachen. Ik heb geen vrijheid van meningsuiting daar. en als ik met feiten kom heb ik nog steeds ongelijk.
Ik denk niet dat zijn klas zo intelligent isquote:Op zondag 23 november 2008 13:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel kunnen er dingen door de islam voortkomen die niet in de Koran staan, denk dat dat hun punt was en jij je wat meer op de detail 'doner' richt.
Je hebt inside info?quote:Op zondag 23 november 2008 13:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zijn klas zo intelligent is
Mijn mama is in Mekkaquote:Op zondag 23 november 2008 13:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Zo me Mama is lahmacun aan het maken![]()
.
Foto's!quote:Op zondag 23 november 2008 13:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Zo me Mama is lahmacun aan het maken![]()
.
Ik denk clio seni gordugu yerde...........quote:Op zondag 23 november 2008 14:07 schreef Triggershot het volgende:
Iedereen schiet op, ik sta binnen 20 min bij jullie deur, we gaan bij clio eten.
Toevalllig, m'n ma viert haar verjaardag vandaag, aan eten niet tekort dusquote:Op zondag 23 november 2008 14:07 schreef Triggershot het volgende:
Iedereen schiet op, ik sta binnen 20 min bij jullie deur, we gaan bij clio eten.
nou...?quote:Op zondag 23 november 2008 14:24 schreef saban het volgende:
[..]
Ik denk clio seni gordugu yerde...........
Gefeli Clio!quote:Op zondag 23 november 2008 15:04 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Toevalllig, m'n ma viert haar verjaardag vandaag, aan eten niet tekort dus
O ja, dat was ik vergeten. Wat stomquote:Op zondag 23 november 2008 20:48 schreef etoz het volgende:
bize davetiye yok mu len..
Nou, uh, Clio en ik waren bij de meet ... wij WAREN de meetquote:Op zondag 23 november 2008 19:58 schreef ACT-F het volgende:
Wisten jullie dat er afgelopen vrijdag een mini Turken fokmeet heeft plaatsgevonden? Waar waren jullie
De allerleukste fokker was erbij! Vond je het niet genoeg??quote:Op zondag 23 november 2008 19:58 schreef ACT-F het volgende:
Wisten jullie dat er afgelopen vrijdag een mini Turken fokmeet heeft plaatsgevonden? Waar waren jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |