Nee man.quote:Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Sen Turk degilmisin lan, serefsix.
Er zijn weinig charmante woorden om vrouwen zoals jij te beschrijven.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Min-e het volgende:
Enne afblijven van IKVK, alsmede ACT-F, daarnaast ga ik trouwen met Clio en naar Tarkan met Saban.
Eerdaags zal ik overgaan tot infiltratie van de rest, spoedig zal IK, en alleen ik heersen over het turken topic! Ha, ha, ha....
Gewoon werken aan je woordenschat, blijf maar een beetje in de buurt hangen, steek je vast nog wel het een en ander op.quote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er zijn weinig charmante woorden om vrouwen zoals jij te beschrijven.
Moet lukken.quote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gewoon werken aan je woordenschat, blijf maar een beetje in de buurt hangen, steek je vast nog wel het een en ander op.
Enige overgave wat van toepassing op jou is enkel overgeven.quote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Een volledige overgave? Wat saai, dacht dat er bij jou meer te behalen was
Als je met mij trouwt dan kan je al het andere wel vergeten want buiten de keukendeuren kom je niet.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Min-e het volgende:
Enne afblijven van IKVK, alsmede ACT-F, daarnaast ga ik trouwen met Clio en naar Tarkan met Saban.
Eerdaags zal ik overgaan tot infiltratie van de rest, spoedig zal IK, en alleen ik heersen over het turken topic! Ha, ha, ha....
quote:Op zondag 23 november 2008 23:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als je met mij trouwt dan kan je al het andere wel vergeten want buiten de keukendeuren kom je niet.
Je legt de lat te hoog.quote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gewoon werken aan je woordenschat, blijf maar een beetje in de buurt hangen, steek je vast nog wel het een en ander op.
Opgeven of overgeven? In dat laatste geval kom ik je verzorgen, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Enige overgave wat van toepassing op jou is enkel overgeven.
Autoritaire mannen, hmmmquote:Op zondag 23 november 2008 23:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als je met mij trouwt dan kan je al het andere wel vergeten want buiten de keukendeuren kom je niet.
Staat er toch vrij duidelijk.quote:
Neuh, ben voorzien.quote:In dat laatste geval kom ik je verzorgen, zo ben ik dan ook wel weer
Mag ik met yenge niet naar Tarkanquote:Op zondag 23 november 2008 23:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |