Jullie ook al? Wij ook!quote:Op zondag 23 november 2008 21:33 schreef saban het volgende:
[..]
Nou, uh, Clio en ik waren bij de meet ... wij WAREN de meet
Ik wil meer! MEER!quote:Op zondag 23 november 2008 21:35 schreef Min-e het volgende:
De allerleukste fokker was erbij! Vond je het niet genoeg??
Ik en de allerleukste Fokkerquote:Op zondag 23 november 2008 21:54 schreef saban het volgende:
Wie is wij?
1 parmak verirsin, ondan sonra kolunu isterler..quote:
Bi selam verirsin, adam yarim saat deyip 5 bira verirquote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
1 parmak verirsin, ondan sonra kolunu isterler..
Morgen weer werken he, geen tijd.quote:Op zondag 23 november 2008 21:58 schreef IHVK het volgende:
Niemand wil rellen blijkbaar.
Jaja.quote:Op zondag 23 november 2008 22:00 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jij blijft de enige waaraan ik een volledige liefdesbetuiging heb gedaan
Verandering van spijs doet etenquote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef ClioSporT het volgende:
1 parmak verirsin, ondan sonra kolunu isterler..
Okequote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey, behandel me niet als een voorwerp. Ik ben niet jouw bezit!
Pas maar op, het dooit zo weer weg.quote:Op zondag 23 november 2008 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Het heeft flink gesneeuwd vandaag zeg. En dat in de herfst.
Wel mooi om uit het raam te kijken.![]()
Ik had het kunnen verwachten.quote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sen hele bir eve gel, gorusuruz.
Ah, geeft niet. Ik had er al genoeg van namelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Pas maar op, het dooit zo weer weg.
Warmtefront komt eraan.
Sen Turk degilmisin lan, serefsixquote:Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had het kunnen verwachten.
Turkse mannen...
beetje te gay.quote:Op zondag 23 november 2008 22:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had het kunnen verwachten.
Turkse mannen...
Nee man.quote:Op zondag 23 november 2008 22:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Sen Turk degilmisin lan, serefsix.
Er zijn weinig charmante woorden om vrouwen zoals jij te beschrijven.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Min-e het volgende:
Enne afblijven van IKVK, alsmede ACT-F, daarnaast ga ik trouwen met Clio en naar Tarkan met Saban.
Eerdaags zal ik overgaan tot infiltratie van de rest, spoedig zal IK, en alleen ik heersen over het turken topic! Ha, ha, ha....
Gewoon werken aan je woordenschat, blijf maar een beetje in de buurt hangen, steek je vast nog wel het een en ander op.quote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er zijn weinig charmante woorden om vrouwen zoals jij te beschrijven.
Moet lukken.quote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gewoon werken aan je woordenschat, blijf maar een beetje in de buurt hangen, steek je vast nog wel het een en ander op.
Enige overgave wat van toepassing op jou is enkel overgeven.quote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Een volledige overgave? Wat saai, dacht dat er bij jou meer te behalen was
Als je met mij trouwt dan kan je al het andere wel vergeten want buiten de keukendeuren kom je niet.quote:Op zondag 23 november 2008 23:06 schreef Min-e het volgende:
Enne afblijven van IKVK, alsmede ACT-F, daarnaast ga ik trouwen met Clio en naar Tarkan met Saban.
Eerdaags zal ik overgaan tot infiltratie van de rest, spoedig zal IK, en alleen ik heersen over het turken topic! Ha, ha, ha....
quote:Op zondag 23 november 2008 23:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als je met mij trouwt dan kan je al het andere wel vergeten want buiten de keukendeuren kom je niet.
Je legt de lat te hoog.quote:Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gewoon werken aan je woordenschat, blijf maar een beetje in de buurt hangen, steek je vast nog wel het een en ander op.
Opgeven of overgeven? In dat laatste geval kom ik je verzorgen, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Enige overgave wat van toepassing op jou is enkel overgeven.
Autoritaire mannen, hmmmquote:Op zondag 23 november 2008 23:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als je met mij trouwt dan kan je al het andere wel vergeten want buiten de keukendeuren kom je niet.
Staat er toch vrij duidelijk.quote:
Neuh, ben voorzien.quote:In dat laatste geval kom ik je verzorgen, zo ben ik dan ook wel weer
Mag ik met yenge niet naar Tarkanquote:Op zondag 23 november 2008 23:26 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |