Idd, dus voor jou is er ook hoop!quote:Op maandag 24 november 2008 00:01 schreef saban het volgende:
[..]
Net zoals bij jou het extremisme eruit is gepompt.
In welke zin?quote:Op maandag 24 november 2008 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, dus voor jou is er ook hoop!
quote:Op maandag 24 november 2008 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moslim extremisten met bomgordels zijn engquote:Op maandag 24 november 2008 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen nationalistisch zijn en vaderlandlievend zijn. Te veel nationalisme is ronduit eng.
Toen je nog een rechtgeaarde fanatieke moslim was had ik daar tenminste nog bewondering voor, maar dat halfbakken, "ik-ben-afvallige" gedoe, is voor zachtgekookte eitjes!!quote:Op maandag 24 november 2008 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Net zo eng als extremistische nationalistische Turken.quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef saban het volgende:
[..]
Moslim extremisten met bomgordels zijn eng
Hoe heb jij eitjes liever? Gebakken, gekookt of bevrucht?quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Toen je nog een rechtgeaarde fanatieke moslim was had ik daar tenminste nog bewondering voor, maar dat halfbakken, "ik-ben-afvallige" gedoe, is voor zachtgekookte eitjes!!
Waarom?quote:Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zo eng als extremistische nationalistische Turken.
Groot gelijk, zou mijn lb moeten inrichten zoals het jou behartigt.quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Toen je nog een rechtgeaarde fanatieke moslim was had ik daar tenminste nog bewondering voor, maar dat halfbakken, "ik-ben-afvallige" gedoe, is voor zachtgekookte eitjes!!
Hij snapt het niet. Des te leuker.quote:Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yapma la, daarna word zijn wrok voor mijn persoon erger
quote:Op maandag 24 november 2008 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij snapt het niet. Des te leuker..
Omdat je met die mensen niet rationeel meer kan praten of discussiėren. Ze worden/zijn blind.quote:
Liever dat je met iemand niet kan praten dan diegene zichzelf en jou opblaast.quote:Op maandag 24 november 2008 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat je met die mensen niet rationeel meer kan praten of discussiėren. Ze worden/zijn blind.
Ik hou niet van eieren, wel van kuikentjes die vind ik liefffquote:Op maandag 24 november 2008 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe heb jij eitjes liever? Gebakken, gekookt of bevrucht?. Hehe,
.
Niet kan praten... Gaat wel iets meer de richting op van onderdruk zetten. Zolang je 'liever' de ene hebt... Ik had liever gezien dat je ze allebei zou afkeuren.quote:Op maandag 24 november 2008 00:11 schreef saban het volgende:
[..]
Liever dat je met iemand niet kan praten dan diegene zichzelf en jou opblaast.
Het is jammer dat ik hier vanavond geen tijd meer voor heb, maar jouw beschouwingen zul je zelf moeten kunnen uitdragen, ook al betekent dat dat je bestaande theorieen en denkbeelden opnieuw moet uitvinden.quote:Op maandag 24 november 2008 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Groot gelijk, zou mijn lb moeten inrichten zoals het jou behartigt.
Jaaa, gele kuikentjes. Snoezig.quote:Op maandag 24 november 2008 00:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik hou niet van eieren, wel van kuikentjes die vind ik liefff
Geen tijd meer voor ons? Ga je weg? Wat ga je doen? Waarom laat je ons zo achter? Heb je problemen? Heb je hulp nodig? Neehee.quote:Op maandag 24 november 2008 00:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik hier vanavond geen tijd meer voor heb, maar jouw beschouwingen zul je zelf moeten kunnen uitdragen, ook al betekent dat dat je bestaande theorieen en denkbeelden opnieuw moet uitvinden.
Ik ga graag een gesprek met je aan, alleen veroorzaakt FOK! teveel ruis en kut communicatievorm.quote:Op maandag 24 november 2008 00:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik hier vanavond geen tijd meer voor heb, maar jouw beschouwingen zul je zelf moeten kunnen uitdragen, ook al betekent dat dat je bestaande theorieen en denkbeelden opnieuw moet uitvinden.
leuk he een SC topic zonder richtlijnen waar iedereen kan posten zoals ze willen.quote:Op maandag 24 november 2008 00:14 schreef ClioSporT het volgende:
heeej, jullie zouden eens online call of duty moeten spelen. Lucht op joh, kut kijk mij eens intellectueel zijn geouwehoer altijd van sommige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |