quote:Op woensdag 19 november 2008 10:46 schreef Erik het volgende:
[..]
Pluspunt: ProbeerMe heeft als goedmaker aangegeven gratis een moederbord op te willen sturen, wat ik zeer sportief vind van hem.
Andersom ook een perfecte ervaring. Zeer geduldig en begripvolquote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef BIGGI het volgende:
Perfecte ervaring met BlackSheep
Goede communicatie / regeling / afhandeling voor de N64 uit [TK] PS2/N64 + games
Vanuit mijn kant ook prima, met deze dame kun je goed zaken doenquote:Op zondag 23 november 2008 14:55 schreef grizegrijn het volgende:
Prima ervaring met odebijer na [TK/TR] Xbox 360 premium + 9 games. Niks negatiefs
Geld inmiddels ontvangen. Het duurde lang maar het is wel opgelost.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:10 schreef toimoi het volgende:
Nog altijd geen geld terug van JoachimXXII na belofte vorig weekend dat het in de loop van deze week op mijn rekening zou staan... Naar aanleiding van [TK] ceedees en deeveedees
Het duurt lang, probeer opnieuw contact te krijgen. Weet niet hoe het bij de rest staat.
Dat kan je voortaan hier: [V&A-Frietbak+Policy] Waar iedereen behulpzaam is! meldenquote:Op woensdag 26 november 2008 18:57 schreef sombogywogy het volgende:
ook hier melden dat het topic gesloten mag worden?
[TK] nieuwe windbreaker - jas - ASICS - Vintage -
is betaald en verzonden, zal morgen aankomen bij de ontvanger..
Jup, aan deze kant ook alles prima. Vlot geregeld en de dvd lag vandaag in de bus. Scheelt me weer een knokploeg van neven en zwagers naar Tinuzz sturenquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeer goede ervaring met engessa. De DVD's zien eruit als nieuw. Geweldig.
Ik heb een week geleden een bod gekregen van hem in een [GEZ] topic wat ik open heb staan. Hij heeft daarin een nette vraagprijs voor een pakketje games wat ik eventueel bij hem kan kopen. Ik heb meerdere malen gePM-ed waar hij uiteindelijk op gereageerd heeft met de melding dat hij het erg druk heeft en dat hij iets van zich laat horen als hij weer in staat is.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:12 schreef mschol het volgende:
Slechte ervaring met JoachimXXII
rond 17-10 een deal gesloten om voor 9,- een dvd over te kopen, we zijn nu bijna 2 maanden verder en tot op heden niks gezien, wel afentoe contact gehad met JoachimXXII, met als laatste bericht dat het toch niet werd verstuurd, vanwege problemen. Dit was overigens vaker de mededeling die hij deed. Hier heb ik opzich geen problemen mee als het daardoor ietjes langer duurt maar 2 maanden vind ik wel erg ver gaan en dan te melden dat het toch niet wordt verstuurd.
op 27-11 heeft hij mij verteld dat hij het geld zou overmaken.
Dit is tot op heden niet gebeurd.
Ow... Het was in ieder geval niet mijn intentie om hem te verraden ofzoquote:Op maandag 8 december 2008 17:30 schreef NanKing het volgende:
Joachim had al een algehele forumban hij heeft nav 't verhaal van superfruitig nu ook een PM ban.
Als je gebanned bent wegens 't niet nakomen van je afspraken is het niet de bedoeling dat je via de PM vrolijk verder gaat.
Zo vatte ik het ook niet op.quote:Op maandag 8 december 2008 18:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow... Het was in ieder geval niet mijn intentie om hem te verraden ofzo
dan kan ik zeker fluiten naar m'n centen i guess...quote:Op maandag 8 december 2008 17:30 schreef NanKing het volgende:
Joachim had al een algehele forumban hij heeft nav 't verhaal van superfruitig nu ook een PM ban.
Als je gebanned bent wegens 't niet nakomen van je afspraken is het niet de bedoeling dat je via de PM vrolijk verder gaat.
Ik weet dat het niet de bedoeling is om bans te bespreken op het forum, maar is dit allemaal dezelfde persoon?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:41 schreef yvonne het volgende:
josjojo, JoachimXXII, FreddyVork, Desiever, Stanley_Climbfall, in de prullenbak, géén zaken mee doen, ook niet per pm.
Ik stem voor!quote:Op maandag 15 december 2008 17:42 schreef Nouwk het volgende:
Misschien een ideetje, ik weet dat het veel werk is enzo, maar kan er niet aangegeven worden in de OP wie een + heeft en wie een -? Ik moet nu alle topics teruglezen omdat ik hier niet vanaf het begin kom
Ik stem voor!quote:Op maandag 15 december 2008 17:42 schreef Nouwk het volgende:
Misschien een ideetje, ik weet dat het veel werk is enzo, maar kan er niet aangegeven worden in de OP wie een + heeft en wie een -? Ik moet nu alle topics teruglezen omdat ik hier niet vanaf het begin kom
dan wel een plaatje zodat het dynamisch is zonder de start post aan te passen (gelijk een beetje mooi makenquote:Op maandag 15 december 2008 17:42 schreef Nouwk het volgende:
Niet echt On-topic maar toch, vreemd dat er wordt aangegeven dat hij een Forum en PM ban heeft gekregen op 8 december terwijl ik op 12 december nog een reactie van hem gehad heb dat hij mijn geld gaat terugstorten?quote:Op maandag 8 december 2008 17:30 schreef NanKing het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:27 schreef GC-NY het volgende:
Verkocht aan de vader van een Fokker!![]()
Topic mag dicht!
Haha, dit verwacht je niet snel nee,quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Aangezien nanking sneller is dan het licht, dan maar hier.
[..]
![]()
Fok V&A
Porsche van een ton verkopen via Fok
Omdat er anders geen contact mogelijkheid was.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:47 schreef ProbeerMe het volgende:
[..]
Niet echt On-topic maar toch, vreemd dat er wordt aangegeven dat hij een Forum en PM ban heeft gekregen op 8 december terwijl ik op 12 december nog een reactie van hem gehad heb dat hij mijn geld gaat terugstorten?
(niet dat ik dat nog verwacht)
Excusesquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Aangezien nanking sneller is dan het licht, dan maar hier.
[..]
![]()
Fok V&A
Porsche van een ton verkopen via Fok
Duidelijk, of het ook daadwerkelijk gebeurd is een tweedequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:24 schreef NanKing het volgende:
Omdat er anders geen contact mogelijkheid was.
kan er aan zoiets nog wat gedaan worden?quote:Op maandag 22 december 2008 22:12 schreef blaze07 het volgende:
My bad Ynske, ik heb de bon 5 minuten geleden de bon toegezegd aan Chahid.
Je hebt voor 22.00 gereageerd, is dus onverstandig van mij geweest.
Nogmaals sorry!
nee, maar ik bied eerst de gevraagde prijs, dat word genoteerd, maar topic blijft open. ok. tot wanneer word gevraagd, dan word er nog een keer geboden en dan ga je t toch aan een ander verkopen, dat klopt dan ook niet.quote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is geen veilingsite hier toch?
Helaas kunnen we er weinig aan doen. Zoals al genoemd is heeft de verkoper zijn excuses aangeboden en verder kunnen we je helaas ook niet helpen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:14 schreef Ynske het volgende:
Ik ben niet blij met de actie van blaze07 in [TK] Nationale Tijdschriftenbon twv ¤50,-
hij zegt daarin het topic open te laten tot 22 uur vandaag. ik denk er net nog aan, en reageer nog met een bod, maar meneer heeft de code al vergeven.
[..]
kan er aan zoiets nog wat gedaan worden?
Tele2? Nee dankje, die reclame behoort juist tot de slechtste campagnes van dit jaar, maar ook dat even terzijdequote:Op woensdag 24 december 2008 16:50 schreef mrPanerai het volgende:
Hele fijne ervaring met BlackSheep, zal wel een tele2-fan zijn ofzo maar ik wijk af, dus een goeie ervaring met BS. Snelle ruil PoP voor LBP, zat vandaag netjes in de bus.
Zou fijn zijn moest alles zo vlotjes verlopen
Nixel is een snelle betaler!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Nixel het volgende:
Pluimpje voor SatanicWarrior. Het is snel afgehandeld, goed verpakt. De PS3 headset doet het uitstekend!.
Dus dikke pluim!
Dito eigenlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:46 schreef rene90 het volgende:
Goede ervaring met Renesite, hij zocht een risk spel, welke ik had. Meteen opgestuurd wanneer ik de mogelijkheid had en het geld is overgemaakt (met printscreentje te zien). Netjes, goed per PM en de afspraken (dat het geld nog zou komen) netjes nagekomen. Niks mis mee (dat het geld later zou komen was op afspraak gegaan, mij boeide het niet zoveel dus zodoende).
Inderdaad erg mooi om te zien, zeker omdat het op deze wijze voor iedereen plezierig is, de verkoper die iets aanbiedt, wellicht tegen een iets goedkopere prijs dan marktplaats maar hier weet je in de meeste gevallen wel dat je het netjes kan afhandelen...waar je op marktplaats blij moet zijn als iemand reageert als hij/zij een bod plaats.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef mrPanerai het volgende:
Fijn om te zien dat er weer zoveel positieve deals zijn gesloten...maakt het toch wat leuker om wat in het V&A aan te bieden, te ruilen en te kopen.
Bedankt Fokkers en keep it up in 2009
Ik vind het ook fijn om via dit forum spullen te verkopenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Inderdaad erg mooi om te zien, zeker omdat het op deze wijze voor iedereen plezierig is, de verkoper die iets aanbiedt, wellicht tegen een iets goedkopere prijs dan marktplaats maar hier weet je in de meeste gevallen wel dat je het netjes kan afhandelen...waar je op marktplaats blij moet zijn als iemand reageert als hij/zij een bod plaats.
Pm Parapono eens...;)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:45 schreef One_conundrum het volgende:
Wat zijn de ervaringen met Maaike20? kan weinig verkopen vindenin haar oude topics. wel enkele succesvolle trouwens.
Lees dit net toevallig, weet niet of je probleem al is opgelost maar bij de primafoon (kpn winkel) kan je niet zomaar een nieuwe factuur krijgen of iets waarmee je garantie hebt. Plus dat als hij het product daar gekocht zou hebben er een simlock op zit. Dit kan hij er natuurlijk af laten halen alleen ben je dan wel je garantie kwijt.quote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef Chinless het volgende:
Nav [TK] Samsung Touchwizz Simlockvrij wil ik iedereen afraden om bij DKRENT op te letten.
allereerst was de afspraak zo rond half 8, nja tegen 10 over 8 kom hij wel aanlopen. Vervolgens had hije en factuur beloofd, die ik nog steeds niet heb.
Na meer keer smsen enzo zou hij langs de primafoon gaan, maar inmiddels ruim een week verder nog steeds niets.
dank jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik ga even contact opnemen voor je en koppel dat dan per PM aan je teurg.
Er was gezien het topic toch nog helemaal niks afgesproken? Je bod was niet geaccepteerd, en je bent wild naar Zaandam gereden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:11 schreef Nihil het volgende:
[TK] Ticket Metallica Ahoy 30 Maart 2009 Staanplaats.
Verkoper Myper laat me voor niks naar Zaanstad rijden (50km) en laat niets meer horen.
Pas dus op met dit figuur = zeer onbetrouwbaar.
In de OP staat dat ie gebruikers beschadigingen heeft. Ze zien je al aankomen als je aangifte komt doen, ik heb een DS gekocht maar er zitter krassen opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:15 schreef l0c4lh0st het volgende:
Tijdje geleden een Nintendo DS met wat spul er bij van GameMaster gekocht.
Hij had wat foto's die ik had gezien en daar dacht ik beschadigingen te zien, maar meneer beloofde dat dit niet zo was en aan de foto lag.
Uiteindelijk dus de DS thuis gekregen. Nou, het leek wel of dat ding van de trap naar beneden was gegooid.
Overal beschadigingen, de M3 en Passkey die er bij zat heeft overal vieze zwarte vlekken. Het CF-kaartje dat er bij zat is helemaal afgedankt. Het lijkt wel alsof ie moedwillig nog even alles heeft bewerkt, zo zag het er op de foto's niet uit iig. De spellen zien er dan weer wel redelijk uit, maarja, dat maakt de rest natuurlijk absoluut niet goed.
Ik heb het er nog met meneer over gehad, maar hij geeft aan dat het onzin is. Ja daag.Voor de rest negeert hij PM's en e-mails.
Gezien er verder geen schot in de zaak komt post ik het dus maar hier en ik moet nog even tijd vrij maken om aangifte te doen, maar dit gaat zeer zeker binnenkort gebeuren. En ik heb gelukkig ook rechtsbijstand, dus to be continued...
Zéér negatieve ervaring dus. Ik zou dan ook absoluut nóóit iets kopen bij GameMaster, hij is een oplichter.
De afspraak werd per PM gemaaktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er was gezien het topic toch nog helemaal niks afgesproken? Je bod was niet geaccepteerd, en je bent wild naar Zaandam gereden?
zou je volgende keer ook even een PM kunnen doen als het binnen isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:29 schreef Keasis het volgende:
Braampie
Snelle afhandeling, zeer goede verzending. 8ste een deal gesloten, 10e stond de postbode voor de deur met een pakket. Beeldscherm was stevig verpakt in originele doos met schuimblokken en kabels waren bijgesloten.
Braampie deed verder ook niet moeilijk over gesplitste betaling.
Ik ben zeer tevreden.
Nee, maar die persoon weerhoudt zich er niet van om contact met mij op te zoeken op welke manier mogelijk..quote:
Je hebt geen verzendbewijsje meer neem ik aan? Gaat het om pakketpost? Dan is via de TNT de tracktrace code wel te vinden in dat geval. Misschien heb je gepind voor het pakket op de post te doen?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, maar die persoon weerhoudt zich er niet van om contact met mij op te zoeken op welke manier mogelijk..
Wil het niet te groot opblazen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je hebt geen verzendbewijsje meer neem ik aan? Gaat het om pakketpost? Dan is via de TNT de tracktrace code wel te vinden in dat geval. Misschien heb je gepind voor het pakket op de post te doen?
Anders even een topic in WGR openen.
Sorryquote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef NanKing het volgende:
Ik snap dat je 't niet te groot wil opblazen maar dit topic is voor ervaring rondom V&A
Als je helemaal geen bewijsje hebt dan is het denk ik jouw woord tegen 't zijne?
Dat dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met chratnox, snelle communicatie en verzending
Klopt, echt superquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede ervaring met chratnox, snelle communicatie en verzending
Jij ook bedankt div-er, voor het snelle afhandelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:11 schreef div-er het volgende:
Zeer positieve ervaring met mtv in dit topic.
De hdd recorder was verpakt alsof het bijna nieuw was: alles erbij, echt alles! Als het altijd zo was, ... geweldig!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef sombogywogy het volgende:
Goede ervaringen met v.karabacak snelle onderhandeling, goede communicatie en snel geleverd.
Ook jij thanksquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef engessa het volgende:
Hier: [TK] Mirror's Edge voor de PC van Jazz Mirror's Edge en Far Cry 2 gekocht voor een mooi prijs. Pm gestuurd met mijn bod, zojuist een pm terug waar de code voor Far Cry 2 al in stond en die ook gelijk gebruikt en de afgesproken 25 euro is onderweg. Mirror's Edge wordt geregeld zodra het geld bij hem binnen is maar ik heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:51 schreef tho_Omas het volgende:
Goede ervaring met Rick de Groot.
De nieuwste DVD's binnen een dag binnen.
Ik heb ze vandaag (de volgende dag) gelijk binnen gehad. De dvd's zien er zeer netjes uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:19 schreef engessa het volgende:
Een update van [V&A | EV | Ervaringen] Schade of schande? met nog meer feedbackNav mijn topic
speedy_kevin: supersnel zaken gedaan vandaag, om 13.00 uur een bod, binnen 2 uur stond het geld op mijn rekening en diezelfde middag zijn de dvds nog op de bus gedaan. Daar kan bol.com niet tegenopToppie!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:51 schreef tho_Omas het volgende:
Goede ervaring met Rick de Groot.
De nieuwste DVD's binnen een dag binnen.
Pakketje binnen zonder problemenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:45 schreef One_conundrum het volgende:
Wat zijn de ervaringen met Maaike20? kan weinig verkopen vindenin haar oude topics. wel enkele succesvolle trouwens.
Thnxquote:Op maandag 19 januari 2009 17:25 schreef delano.888 het volgende:
Super ervaring met J-V, MP4 speler gekocht voor 25 inclusief, waarvan hij zelf een doosje bij de T&T kocht en het ongevraagd aangetekend verstuurde, zoals je ziet is er voor hem dan niet veel over gebleven, en dat vind ik ontzettend netjes van hem. In tegenstelling tegen sommige (eerdere ervaring met iemand anders) die het gewoon in een a-4tje met plakband doen, helemaal super dus!
Met een topic report, het gele driehoekje met uitroepteken bovenaan je topic, of in het feedback topic (en dus niet dezequote:Op maandag 19 januari 2009 19:02 schreef candygirl het volgende:
Hoe kan mijn topic tiltel aangepast worden
ben het woordje TAFEL vergeten
Vanuit deze kant ook alles prima, thx nog!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:04 schreef rene90 het volgende:
Goede ervaring met EdmondDantes, afstandsbediening gekocht en is diezelfde dag nog op de post gegaan en vandaag goed verpakt binnen gekregen.
Hou ons op de hoogte hiervan, via PM is dan het makkelijkste.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:03 schreef Escape het volgende:
hoop dat hij aankomt
[TK] Xbox 360 pro incl 4 games, 6 maanden live + 2100 points
is dezelfde jongen als http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=6302.0
dus heb er weinig vertrouwen in.
zal ik zeker doen, hij heeft me een track&trace gestuurd maar die doet het nog niet, geef hem tot morgenmiddag 12 uur. Als die het dan nog niet doet, zal ik het hier melden en aangifte doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte hiervan, via PM is dan het makkelijkste.
Track en trace codes worden meestal de volgende dag pas actief dus dat daar een vertraging inzit is best te verklaren. We horen het van jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:07 schreef Escape het volgende:
[..]
zal ik zeker doen, hij heeft me een track&trace gestuurd maar die doet het nog niet, geef hem tot morgenmiddag 12 uur. Als die het dan nog niet doet, zal ik het hier melden en aangifte doen.
Dat is hier niet aan de orde volgens mij?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe kan het dat een waarschijnlijke oplichter een 2e account op fok geopend krijgt zonder dat daar niet per direct iets aan gedaan wordt ?
Oh but yes it isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is hier niet aan de orde volgens mij?
Wat eerst DDBKnown was is nu blijkbaar geackoo, ergo zelfde meneer, nieuw accountje. Ik zeg niet dat deze meneer zijn leven ondertussen niet gebeterd heeft (wat ik ten zeerste betwijfel, iets met vossen en streken) maar dat geeft hem niet het recht om verder enige vorm van koop/verkoop te drijven hier lijkt mequote:Op Dinsdag 23 januari heb ik met DDBKnown op het FOK!forum
een deal gesloten mijn Nokia N70 te ruilen voor zijn Samsung K5 mp3-speler
en LG P7200 Gsm.
Dit gebeurde in dit ( [TK] Nokia N70 - Nieuw en simlockvrij! ) topic op het
FOK!Forum. Vervolgens hebben we per Msn afgesproken dat mijn N70 dezelfde
dag nog op de post zou kunnen, zijn pakket zou de volgende dag pas op de post
kunnen vanwege afspraken die middag.
Gokje: via een proxy ?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe kan het dat een waarschijnlijke oplichter een 2e account op fok geopend krijgt zonder dat daar niet per direct iets aan gedaan wordt ?
Alssie geen ip-ban krijgt kandie gerust een 2e account openenquote:
Oh?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Alssie geen ip-ban krijgt kandie gerust een 2e account openen
Volgens mij werkt het zo: Je kan een user gewoon bannen, ergo, zijn huidige account is blocked, maar hij kan wel Fok! nog bezoeken in het algemeen. Zodra je zijn ip blokkeerd (ergo, je sluit zijn hele internetverbinding af voor connecties naar de servers van Fok!) kan hij ook niet meer op het forum lezen -> geen nieuw account aanmaken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:29 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Oh?Dat vind ik vreemd.
Zo leer ik iedere dag weer wat nieuws
Je noemt het inderdaad eigenlijk zelf al, mensen kunnen hun leven beteren. Plus dat we nog geen bevestiging hebben van Escape dat de user zijn afspraak niet is nagekomen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet zo zeer om het feit dattie een nieuw account opent (daar doe je niks aan; proxys inderdaad), maar mijn vraag is waarom deze user na de gedane post door Escape niet regelrecht de banmachine ingaat? (het is/was imeers een oplichter)
Fair enough, alhoewel ik je even aanraad om het (29 pagina's langequote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je noemt het inderdaad eigenlijk zelf al, mensen kunnen hun leven beteren. Plus dat we nog geen bevestiging hebben van Escape dat de user zijn afspraak niet is nagekomen.
Nog maar even afwachten dus.
Post 1 van je internetoplichtingtopic:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef Escape het volgende:
Hij heeft bij mij nog het voordeel van de twijfel, dus ik trek nog geen conclusies. Dat weet ik morgen pas als de track&trace mijn nr pakt.
Nu bemoei ik me echt nergens meer meequote:Hij heeft me een valse track&trace code gestuurd en verschillende malen gelogen dat het
pakje op de bus is gegaan.
Zal het "even" gaan lezen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fair enough, alhoewel ik je even aanraad om het (29 pagina's lange) topic even door te lezen
28nov een rechtszitting geweest waar user in kwestie niet is komen opdagen.
Enfin ik bemoei me verder nergens mee
ja dat weet ik maar hij heeft mij een foto van het bewijs verstuurd met mijn adres en alles erop van tnt met dat track & trace nummer, daarom geef ik hem nog het voordeel van de twijfel. maar zeker weten doe ik het pas als ik het pakket in me handen heb natuurlijkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Fair enough, alhoewel ik je even aanraad om het (29 pagina's lange) topic even door te lezen
28nov een rechtszitting geweest waar user in kwestie niet is komen opdagen.
Enfin ik bemoei me verder nergens meer mee
[..]
Post 1 van je internetoplichtingtopic:
[..]
Nu bemoei ik me echt nergens meer mee
No probquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zal het "even" gaan lezen.
Maar top voor je tip, altijd welkom als je zulke dingen opvallen
Ik wacht met je mee afquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:41 schreef Escape het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar hij heeft mij een foto van het bewijs verstuurd met mijn adres en alles erop van tnt met dat track & trace nummer, daarom geef ik hem nog het voordeel van de twijfel. maar zeker weten doe ik het pas als ik het pakket in me handen heb natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:43 schreef VampiricDemon het volgende:
@ Superfruitig
voor opfriscursus internetoplichting
Dat is alleen voor de Forum Administrators niet voor simpele moderatortjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:46 schreef SuperFruitig het volgende:![]()
Het is meer opfriscursus kloondetectie en banprocedureprimaire fok! moderator kennis volgens mij
Zie ons topic achter de schermenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:50 schreef VampiricDemon het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de Forum Administrators niet voor simpele moderatortjes.
Nu maar hopen dat die FA's hier meelezen
Die ken ik ook nogquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:03 schreef Escape het volgende:
hoop dat hij aankomt
[TK] Xbox 360 pro incl 4 games, 6 maanden live + 2100 points
is dezelfde jongen als http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=6302.0
dus heb er weinig vertrouwen in.
Toppiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Rene90, de kaart is binnen hoor, jij ook bedankt voor het fijne zaken doen!
Idem, maar dan met Duffet1quote:Op zondag 1 februari 2009 19:27 schreef duffet1 het volgende:
net een LCD op gaan halen bij RD4. Prima kerel, snelle en nette afhandeling. Zou zo weer zaken met hem doen!
heb nog geen track n trace en hij reageert niet op mailtjes en telefoontjesquote:Op maandag 2 februari 2009 22:40 schreef kraaksandaal het volgende:
Op maandag bezorgt de TNT geen pakketten.
hey jij ook bedankt he!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Goede ervaring met Sala-adin !
Na het (vele) regelen van vervoer er alsnog in geslaagd zelf de tafel op te komen halen!
Hield mij tussentijds goed op de hoogte via de PM ..
Was keurig op tijd en de deal verliep verder soepeltjes ..
Bedankt sala !
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:06 schreef Keasis het volgende:
Goede afhandeling met IrCute. In dit topic [TK] Nostromo N52 Speedpad
Product was verpakt in een bubbeltjes envelop gewikkeld in een krant en dat in een kartonnen pakketpostpakketje.
Nog nooit zo een waardeloze verpakking gezien..... de telegraaf
Dit is wederzijds, zou zo weer zaken met je doen! De telefoon is prima in orde en mijn broertje is erg blij mee. Top en nog bedankt!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:23 schreef geackoo het volgende:
Goede ervaring met spanishgirl , ze stond ff in de file maar ben netjes op de hoogte gehouden, en alles is goed verlopen
en het pakketje al gekregen???quote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Escape het volgende:
hmm krijg een sms dat er prive omstandigheden was..morgen vroeg doet die het meteen op de post.
vast wel, aangezien hij normaal binnen 10 uur na aankoop al zou klagen dat het er niet was, en het nu al 2 weken geleden is. En dat soort klagers komen nooit melden dat het alsnog goed verlopen is.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:04 schreef mtv het volgende:
[..]
en het pakketje al gekregen???
die prive omstandigheden had hij bij mij ook
Dat is dan mooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:38 schreef geackoo het volgende:
controller is gewoon goed aangekomen volgens tracktrace, mochten de admins de track&trace code willen hebbe, geen probleem, dan mail ik deze natuurlijk eventjes
ja is aangekomen maar half half, de bon waar ik om vroeg en hij mee zou sturen is nooit aangekomen. en in de advertentie stond dat er xboxlive en 2100 punte bij zat wat ook niet waar is..maar never mind, ga me er niet druk om maken want dan blijf ik bezig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:04 schreef mtv het volgende:
[..]
en het pakketje al gekregen???
die prive omstandigheden had hij bij mij ook
Dat is de instellingquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:47 schreef Escape het volgende:
[..]
ja is aangekomen maar half half, de bon waar ik om vroeg en hij mee zou sturen is nooit aangekomen. en in de advertentie stond dat er xboxlive en 2100 punte bij zat wat ook niet waar is..maar never mind, ga me er niet druk om maken want dan blijf ik bezig.
Goede ervaring was geheel wederzijds.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:41 schreef Edwinuss het volgende:
Zeer goede ervaring met MaxPower, het pakketje was zeer netjes verpakt en de spellen waren in nieuwstaat, goede communicatie via PM.
Donderdag heeft hij het geld ontvangen, vandaag het pakketje binnen![]()
Van mijn kant ook goede ervaringen dus met Casejunkie. Snel geregeld, snel geld overgemaakt, helemaal goed.quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:12 schreef casejunkie het volgende:
Zeer goede ervaringen met FransDeens!
Radio gekocht voor een goede prijs die in zeer goede staat was voor zijn leeftijd en super netjes verpakt in de orginele doos met de orginele zakjes en boekjes.
Communiceerd bovendien ook erg goed
Stuur even een PM met je gehele verhaal, met data's erbij etc en het topic, dan zal ik het even oppakken en kijken wat ik kan doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:35 schreef Speaker_Freak het volgende:
Weet iemand of FOK! ook iets doen aan wanbetalers enzo (mail sturen en miss blocke ofzo)....
geen groot bedrag, maar toch..
zou nog een deel van het geld krijgen van BLEU2T, maar dat boekt ie nooit over!
Dikke pluimquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:32 schreef Jimbo het volgende:
Dikke pluim voor Dylanesque !
door hem heb ik een uber toffe gitaar nu !
en voor wat ? Noppes nakkes nada ! helemaal gratis
echt top, dankje man !
Thanks! En insgelijks v.w.b. de ervaring.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef kastanova het volgende:
Goede ervaring met OG-loco wat betreft een Acer 19"
Afgesproken bij de Mac, even gezellig over onze HTC Touch Pro geluld en scherm netjes incl. kabels e.d. meegekregen.
By the way; de Tomtom heeft het volgehouden en hier de beloofde linkjes.
Tomtom:
http://www.ipmart-forum.com/forumdisplay.php?f=382
Kaarten:
http://www.ipmart-forum.com/forumdisplay.php?f=774
Wel even reggen voor volledige toegang
Ik ben de verkopende partij en wil hierop graag reageren:quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:27 schreef Slickk het volgende:
[TK] Fifa Street 3 voor Xbox 360
Vrijdag was de deal rond, die dag ook gelijk betaald. Beide hebben we Rabobank dus hij had het geld vrijdag al binnen. Gister het spel dan eindelijk gekregen, kan de post zijn.
Alleen op het spel zaten al krassen. CD schoon gemaakt, tijdje gespeeld. Krijg ik opeens een melding in beeld met 'disc is unreadable' en de daarbij horende tekst dat de cd waarschijnlijk vies is of kapot is.
Vind het erg jammer, ik had nog gevraagd of het spel helemaal in orde was. Blijkbaar niet.![]()
11 euro is niet heel veel geld, maar in het verleden heb ik nooit problemen gehad met tweedehands spul en eigenlijk altijd kreeg ik een spel met geen krassen of hele kleine krasjes maar geen problemen. Vandaar dat ik het jammer vind dat het zo is gegaan.
Ik heb nog gezegd dat het installeren na 3x proberen de 4e keer wel lukte en daardoor hoeft het spel alleen bij het beginnen met spelen geladen te worden. Dan heb je geen problemen meer met de krassen op de disc. Ik vind het alleen jammer dat mij nooit verteld is dat er krassen op de disc zaten ondanks ik de staat heb gevraagd. Tsja, er zit bij mij geen videotheek in de buurt die dat kan doen, dan moet ik eerst 20km reizen en dat schiet ook niet op, dan ben ik dat geld alweer kwijt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ik ben de verkopende partij en wil hierop graag reageren:
Ik heb het spel zelf ook via Fok! gekocht, toen zaten de krasjes die er nu opzitten er ook al op.
De melding "disc unreadable" heb ik hier nooit gehad.
Mocht dit wel zo zijn geweest, dan had ik hier uiteraard melding van gemaakt, voordat ik de deal was aangegaan.
Wat verder niet in de post van Slickk genoemd wordt, maar wat ik nog wel graag even wil benoemen is dat ik Slickk heb voorgesteld dat hij er mee naar een videotheek ging, daar de schijf liet polijsten en dat we de kosten daarvan zouden delen. Dit vond hij echter niet nodig en hij wilde liever zelf een eigen cd-cleaning setje
gebruiken.
Daarna niks meer van Slickk gehoord, dus ga er eigenllijk vanuit dat het spel nu goed werkt.
Zo niet, dan hoor ik alsnog graag van hem om een oplossing te zoeken
verkoop je hem toch weer aan mij terug?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:59 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik heb nog gezegd dat het installeren na 3x proberen de 4e keer wel lukte en daardoor hoeft het spel alleen bij het beginnen met spelen geladen te worden. Dan heb je geen problemen meer met de krassen op de disc. Ik vind het alleen jammer dat mij nooit verteld is dat er krassen op de disc zaten ondanks ik de staat heb gevraagd. Tsja, er zit bij mij geen videotheek in de buurt die dat kan doen, dan moet ik eerst 20km reizen en dat schiet ook niet op, dan ben ik dat geld alweer kwijt.
Het is nu opgelost, maar door verkopen/ruilen als ik het spel beu ben zit er niet in, dat vind ik wel jammer aangezien het spel dan maar stof staat te happen.
Volgens mij is dit topic voornamelijk over negatieve dingen toch? En waar heb jij met dingen aan komen zetten dan? Dat ik zelf naar een videotheek of iets dergelijk moet om die disc te laten reparen?quote:Op zondag 8 maart 2009 01:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
verkoop je hem toch weer aan mij terug?
Ik vind het namelijk een beetje vernaggelwauz dat je hier de hele tijd nega over mij loopt te posten, terwijl ik constant met je mee heb lopen denken, je tegemoet heb willen komen, je geld heb geboden voor het spel.
Maar nee, niks hoefde. Nou komop, wees dan ook zo stoer om hier iets positiefs neer te zetten.
Na bemiddeling van Rene90quote:Op zondag 1 maart 2009 11:35 schreef Speaker_Freak het volgende:
Weet iemand of FOK! ook iets doen aan wanbetalers enzo (mail sturen en miss blocke ofzo)....
geen groot bedrag, maar toch..
zou nog een deel van het geld krijgen van BLEU2T, maar dat boekt ie nooit over!
Van deze kant ook alles naar wens. Ging lekker snelquote:Op zondag 8 maart 2009 21:51 schreef Motar het volgende:
Fijne deal met spone, verkoop xbox live goldcard, geld overgemaakt en meteen de werkende code via mail gehad, bedankt!
[TK] Xbox Live Gold 3 maanden prepaid kaart
Ingetrokken! Fout lag bij het postkantoor! Dank voor SkyChat dat hij er goed achteraan gegaan is!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
User: SkyChat
Aankoop: spel Bully (360)
Na betaling spel nooit ontvangen. Een PM waarin hij aanbod het geld terug te storten. Daarna, ondanks diverse verzoeken, nooit meer iets gehoord.
Eerste slechte ervaring in V&A.Het was geen wereldschokkend bedrag, maar toch.
Zie het nu pas, maar de positieve ervaring was wederzijdsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
[TK] DVDtjes
Uitermate fijne ervaringen met user Mikkie.
Negen dvd's besteld en in drie bubbeltjes-enveloppen thuisgestuurd (met keukenpapier in de dvd-hoesjes!)
Bedankt, en ik heb er niet eens mijn best op gedaan!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:06 schreef Rensjebree het volgende:Goede ervaring met ijsblock !
Netjes in gepakt jongen !
Nou, SFIV is goed aangekomen. Niets meer dan lof.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:13 schreef Keltie het volgende:
Ruilactie met Schunckelstar;
Goed verlopen, spel in goede staat ontvangen. Netjes verpakt ook
Verkoopactie aan Edwinuss;
Goed verlopen, geld snel ontvangen en het spel dus snel op de bus gedaan
Prettig "zaken doen" op deze manier
Aankoopactie bij Slickk:
Street Fighter IV, kan er nog niets over zeggen maar ik vind het positief als iemand een PM stuurt met de mededeling dat het een dag later op de post gaat omdat er een privé aangelegenheid tussen kwam
Wacht het pakketje af en pas dan deze post positief (of negatief) aan
Met dat blu-ray topic zijn we al bezigquote:Op woensdag 25 maart 2009 06:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, SFIV is goed aangekomen. Niets meer dan lof.
Maar zo hebben we ook nog dit topic:
[TK]Verschillende BluRays (aantal zelfs in seal) van KlotePino33.
Die bood BluRay films aan voor ¤16,-
Dus daar kocht ik:
XXX (bij FRS ¤19.99)
XXX: The Next Level (bij FRS ¤24.99)
Underworld: Evolution(bij FRS ¤19.99)
Vergeleken met Nederlandse BluRay's van deze film (even snel bekeken bij Bol.com en FRS) was ¤16,- niet heel duur maar wat blijkt? Meneer koopt ze zelf bij www.dvd.co.uk om ze dan op te laten sturen naar het adres van de koper.
Wat blijkt nog meer? Nou, de prijzen vooral:
XXX -> Ł9.91 -> ¤10.76
XXX: The Next Level -> Ł8.95 -> ¤9.72
Underworld: Evolution -> Ł9.45 -> ¤10.27
Underworld: Evolution had daarbij nog eens geen NL-Subs (waar ik dus eigenlijk niet vanuit was gegaan omdat ik dacht dat het NL BR Disc's waren). Nu maakt dat voor mij niet echt uit, maar ik kijk ook weleens een filmpje met iemand anders.
Al met al vind ik het een schrale jodenactie van jewelste.
Weet ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Met dat blu-ray topic zijn we al bezigen proberen jullie ook op de hoogte te houden, het topic zelf is al gesloten in ieder geval. Ik hoop dat we dit tot een goed eind kunnen brengen.
dat is geheel wederzijds, spel in nieuwstaat en snel ontvangenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:13 schreef Keltie het volgende:
Ruilactie met Schunckelstar;
Goed verlopen, spel in goede staat ontvangen. Netjes verpakt ook
Ik gok dat'ie vandaag binnenkomtquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:08 schreef sillie83 het volgende:
Ik heb een externe Iomega HD van Basso gekocht, tenminste ik heb vorige week dinsdag het geld via internetbankieren overgemaakt en toen heb ik een vrijdag gevraagd of hij het geld al had ontvangen, dit was wel het geval en hij zou de HD een zaterdag op de bus doen, nu is het een woensdag en ik heb nog steeds niks ontvangen, misschien ben ik wel te ongeduldig, maar ik had nu toch al wel iets mogen ontvangen?
Heb je geen 3s code ontvangen, dan kan je je pakketje volgen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:08 schreef sillie83 het volgende:
Ik heb een externe Iomega HD van Basso gekocht, tenminste ik heb vorige week dinsdag het geld via internetbankieren overgemaakt en toen heb ik een vrijdag gevraagd of hij het geld al had ontvangen, dit was wel het geval en hij zou de HD een zaterdag op de bus doen, nu is het een woensdag en ik heb nog steeds niks ontvangen, misschien ben ik wel te ongeduldig, maar ik had nu toch al wel iets mogen ontvangen?
+ dat er, meen ik vanuit mijn postbodetijd te herinneren, op maandag geen "grote" pakketten bezorgd worden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb je geen 3s code ontvangen, dan kan je je pakketje volgen.
Kan goed dat hij vandaag binnenkomt, als hij zaterdag wordt gebracht komt hij maandag pas in het hele circuit.
Er was wel iets in die richting ,of geen pakketen onder rembours of iets. Komt er volgens mij op neer dat het pakket gewoon in het proces zit en vandaag aankomtquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
+ dat er, meen ik vanuit mijn postbodetijd te herinneren, op maandag geen "grote" pakketten bezorgd worden?
Oh, mag dat ook hierquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:53 schreef Papabear het volgende:
[TK] Mazda 121 LX 1.3i 16V - APK bijna verlopen mag dicht
parapano is inderdaad een topper in V&A, al veel deals gehad (als koper) en nooit klachten over haar gehood.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:36 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Fijn zaken doen met parapono.
Heb [TK] Drie gelijksluitende cilindersloten van Nemef en [TK] Vodafone Prepaid simkaart aan haar verkocht. Geen gezeur over de verzendkosten, snelle betaling en vlotte communicatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |