Kijk aan, het gaat goed

.
Even een all-in-one reply!
quote:
Bod via PM door IQM, 18.10u:
American Psycho
Cidade de deus
Fight Club
Forrest Gump
Memento
Minority Report
Simon
The Butterfly Effect
The Prestige
30 euro incl?
30 euro is erg weinig, dan hou ik nog maar 2,50 per dvd over. Voor 36 inclusief hebben we een deal. En dan heb je zelfs nog Minority Report de 2-disc set en Forrest Gump de 2-disc Collector's Edition, waarvan ik de 'bijzondere uitgave' was vergeten te vermelden

.
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:11 schreef GodsSon het volgende:American Psycho
Blood Diamond
Forrest Gump
Memento
Munich
Phone Booth
The Butterfly Effect
The Green Mile
Deze allemaal met Nederlandse ondertiteling?
25¤ incl?
IQM was net iets eerder, dus ik wil even afwachten of de deal met hem doorgaat. Zo ja, dan zijn American Psycho, Forrest Gump, Memento en The Butterfly Effect helaas weg. Ik stel voor dat we heel even wachten hoe die deal gaat lopen? De rest wil ik uiteraard nog aan je verkopen en als de andere deal afketst, kom ik nog met een tegenbod voor het hele pakket dat jij voorstelt

.
edit 1.42u: de deal met IQM is dus zo goed als rond. Voor de overige 4 dvd's stel ik 17 euro inclusief voor (je krijgt de verzending dus nagenoeg cadeau

).
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 18:55 schreef Arwyn het volgende:Gone in 60 Seconds
Hitch
Kingdom of Heaven
The Terminal
The Truman Show
There's Something About Mary
¤20,- incl
Bij jouw bod hou ik nog zo'n 2,60 per dvd over, dat is me wat te weinig

. Ik zie net dat Kingdom of Heaven zelfs de 2-disc SE met sleeve is!

Ik stel voor dat we het afmaken op 24 euro inclusief.
quote:
Bij het checken zojuist kom ik erachter dat The Lion King een dikke kras op de dvd heeft

. Weet dat ik 'm laatst heb uitgeleend, maar niet zo.

. Speelt nu niet meer goed af zie ik net, dus die heb ik helaas uit de handel moeten halen...
12 euro inclusief voor de rest doen?
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:27 schreef percy het volgende:Terminator 2: Judgment Day
Spider-Man 1 (DELUXE EDITION)
Spider-Man 2 (2-disc SE)
Spider-Man 3
Das Boot
Bad Boys (Will Smith)
Bad Boys II
26 inc
Je hebt er twee SE's bij zitten waardoor 26 incl wat aan de lage kant is, vind ik

. Ik stel voor om er 30 euro van te maken, dan denk ik dat je er nog niet slecht vanaf komt aangezien Terminator 2 stiekem ook een dubbel dvd is...

.
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef Darkhelmet76 het volgende:Indien de deal met div-er voor the Lion King niet doorgaat mag ie deze kant op komen!
Zoals je wellicht hebt gelezen hierboven, heb ik The Lion King helaas al weg kunnen gooien

.
quote:
Ik wacht heel even af of de deal met GodsSon doorgaat (die wil Phone Booth ook). Zo niet, dan hebben we wat mij betreft een deal voor 8,50.

quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:46 schreef Babbatuur het volgende:- Bad Santa
- One Flew over the Cuckoo's nest
- Cidade de Deus
- Crash
- Transporter
- Transporter 2
- The Usual suspects
- The 40 year old virgin
30 euro incl. verzendkosten geboden
Helaas is Cidade de deus al optioneel gekaapt door IQM... Ik stel voor dat als de deal met hem doorgaat, we het zonder Cidade afronden op 28 euro. Komt Cidade nog vrij, dan stel ik 32 euro voor.
edit: 1.44u: Cidade is dus waarschijnlijk weg. 28 euro voor de rest?

quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef swarmahoer het volgende:zonde van de james bond collectie

zitten best leuke tussen, maar ik doe er verstandig aan om eerder mijn dvds weg te doen dan er nog meer bij te kopen

Special price for you my friend

.
De hele collectie JB's in één keer mag wat mij betreft weg voor (20×6=120)... 85 euro. Da's bijna 30% korting en dan krijg je bovendien de verzendkosten erbij cadeau

.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mikkie op 05-03-2009 01:44:33 ]