15 euro incl.?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:59 schreef Mikkie het volgende:
blablabla...
...
Jurassic Park
March of the Penguins
Shrek 2
The Lion King
...
30 euro is erg weinig, dan hou ik nog maar 2,50 per dvd over. Voor 36 inclusief hebben we een deal. En dan heb je zelfs nog Minority Report de 2-disc set en Forrest Gump de 2-disc Collector's Edition, waarvan ik de 'bijzondere uitgave' was vergeten te vermeldenquote:Bod via PM door IQM, 18.10u:
American Psycho
Cidade de deus
Fight Club
Forrest Gump
Memento
Minority Report
Simon
The Butterfly Effect
The Prestige
30 euro incl?
IQM was net iets eerder, dus ik wil even afwachten of de deal met hem doorgaat. Zo ja, dan zijn American Psycho, Forrest Gump, Memento en The Butterfly Effect helaas weg. Ik stel voor dat we heel even wachten hoe die deal gaat lopen? De rest wil ik uiteraard nog aan je verkopen en als de andere deal afketst, kom ik nog met een tegenbod voor het hele pakket dat jij voorsteltquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:11 schreef GodsSon het volgende:
American Psycho
Blood Diamond
Forrest Gump
Memento
Munich
Phone Booth
The Butterfly Effect
The Green Mile
Deze allemaal met Nederlandse ondertiteling?
25¤ incl?
Bij jouw bod hou ik nog zo'n 2,60 per dvd over, dat is me wat te weinigquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:55 schreef Arwyn het volgende:
Gone in 60 Seconds
Hitch
Kingdom of Heaven
The Terminal
The Truman Show
There's Something About Mary
¤20,- incl
Bij het checken zojuist kom ik erachter dat The Lion King een dikke kras op de dvd heeftquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:53 schreef div-er het volgende:
Jurassic Park
March of the Penguins
Shrek 2
The Lion King
15 euro incl.?
Je hebt er twee SE's bij zitten waardoor 26 incl wat aan de lage kant is, vind ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:27 schreef percy het volgende:
Terminator 2: Judgment Day
Spider-Man 1 (DELUXE EDITION)
Spider-Man 2 (2-disc SE)
Spider-Man 3
Das Boot
Bad Boys (Will Smith)
Bad Boys II
26 inc
Zoals je wellicht hebt gelezen hierboven, heb ik The Lion King helaas al weg kunnen gooienquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:33 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Indien de deal met div-er voor the Lion King niet doorgaat mag ie deze kant op komen!
Ik wacht heel even af of de deal met GodsSon doorgaat (die wil Phone Booth ook). Zo niet, dan hebben we wat mij betreft een deal voor 8,50.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:37 schreef this-is-life het volgende:
phone booth + italian job 7,50 incl ?
Helaas is Cidade de deus al optioneel gekaapt door IQM... Ik stel voor dat als de deal met hem doorgaat, we het zonder Cidade afronden op 28 euro. Komt Cidade nog vrij, dan stel ik 32 euro voor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:46 schreef Babbatuur het volgende:
- Bad Santa
- One Flew over the Cuckoo's nest
- Cidade de Deus
- Crash
- Transporter
- Transporter 2
- The Usual suspects
- The 40 year old virgin
30 euro incl. verzendkosten geboden
Special price for you my friendquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:00 schreef swarmahoer het volgende:
zonde van de james bond collectiezitten best leuke tussen, maar ik doe er verstandig aan om eerder mijn dvds weg te doen dan er nog meer bij te kopen
Nou, vooruit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:27 schreef Mikkie het volgende:
30 euro is erg weinig, dan hou ik nog maar 2,50 per dvd over. Voor 36 inclusief hebben we een deal. En dan heb je zelfs nog Minority Report de 2-disc set en Forrest Gump de 2-disc Collector's Edition, waarvan ik de 'bijzondere uitgave' was vergeten te vermelden.
PM sentquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, vooruit.PM je rekeningnummer maar.
De prijs is goed, maar het ging met om the Lion King, die andere had ik erbij gepakt zo van: mwjaa wel leuk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:27 schreef Mikkie het volgende:
Bij het checken zojuist kom ik erachter dat The Lion King een dikke kras op de dvd heeft. Weet dat ik 'm laatst heb uitgeleend, maar niet zo.
. Speelt nu niet meer goed af zie ik net, dus die heb ik helaas uit de handel moeten halen...
12 euro inclusief voor de rest doen?
Heb je niet nog iets wat je erbij wilt? De verzendkosten voor één dvd zijn nagenoeg gelijk aan die van twee dvd's, het is zo zonde om er dan al die moeite te doen en kosten te maken voor één schijfje...quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:37 schreef Omnifacer het volgende:
Wat moet je voor de green mile hebben?
Met wat ik eraan over hou is het kantje boord maar vooruit, ik ga niet liggen emmeren om 50 cent (ik had 'm toch gekochtquote:
Jammer maar helaas voor mij danquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:49 schreef div-er het volgende:
[..]
De prijs is goed, maar het ging met om the Lion King, die andere had ik erbij gepakt zo van: mwjaa wel leuk.
Nu is het voor mij minder interessant, dus ik zie er van af.
Maar je handeltje loopt volgens mij wel, dus succes verder.
Ook hier: helaas ende jammer. Niks aan te doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:45 schreef GodsSon het volgende:
Damn, het ging me vooral om die 4!
Voor de rest heb je al veel andere kopers, dus die mogen
Sorry!
Hmmz, mijn budget houdt niet echt over deze maand zie ik al..quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:27 schreef Mikkie het volgende:
Bij jouw bod hou ik nog zo'n 2,60 per dvd over, dat is me wat te weinig. Ik zie net dat Kingdom of Heaven zelfs de 2-disc SE met sleeve is!
Ik stel voor dat we het afmaken op 24 euro inclusief.
[..]
Je hebt PMquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:21 schreef Arwyn het volgende:
[..]
Hmmz, mijn budget houdt niet echt over deze maand zie ik al..
Euhm, Gone in 60 seconds
Hitch
The Terminal
¤12 incl
Doe maar PM als je het ermee eens bent
Lijkt me een deal. Stuur maar een PMquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:37 schreef Professional het volgende:
Hot Fuzz (2-disc SE)
Kingdom of Heaven (2-disc SE)
Team America: World Police
15 euro inclusief?
Hitch en The Terminal zijn helaas voor jou al aan Arwyn verkocht...quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:11 schreef Colin0o het volgende:
Cast Away
Coach Carter
Green Street (Hooligans)
Hitch
I, Robot
Mr. & Mrs. Smith
Ocean’s Eleven
Silence of the Lambs
The Last Samurai
The Terminal
32 incl(als je ze allemaal nog hebt?)
Het kost me aan moeite met verpakken e.d. nog meer dan de 2,24 die het dan oplevert. Bovendien zitten er alleen UK HoH subs op, zie ik net...quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:14 schreef this-is-life het volgende:
Doe mij maar alleen the phone booth voor 4 euro inclusief
*mits NL subs
Dit is de huidige statusquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef FrozenSolid het volgende:
niet helemaal duidelijk wat er verkocht is en wat niet, dus ik heb maar alles waarin ik geinteresseerd ben hieronder gelist, laat me even weten wat je nog hebt aub:
Bad Boys (Will Smith)
Con Air
Gone in 60 Seconds
Ice Age
Jurassic Park
Men in Black
The Fast and the Furious
The Truman Show
Je hebt PMquote:
Zojuist per PM bevestigd en dus verkochtquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:00 schreef Colin0o het volgende:
Cast Away
Coach Carter
Green Street (Hooligans)
Hitch
I, Robot
Mr. & Mrs. Smith
Ocean’s Eleven
Silence of the Lambs
The Last Samurai
The Terminal
dan vind ik 30 euro mooi zat
Dan hou ik er, met het verzenden eraf, maar 2,80 per dvd (waarbij (zie aangepaste OP) 3 × een 2-disc SE) aan over. Dat is me echt te weinig. Ik denk dat je met een eurootje of 40 een hele mooie prijs hebt. Dus dat is ook mijn voorstelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:05 schreef Colin0o het volgende:
doe daar trouwens maar swordfish en Donnie brasco bij.. 10 dvd's voor 35 euro?
Exclusief verzenden, that is, neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:31 schreef m_verstraeten het volgende:
A-Team Season 1
A-Team Season 2 (lijm van cover heeft losgelaten, even lijmen en is weer tiptop)
Beverly Hills Cop Trilogy
Samen voor 30,-?
En waar eventueel op te halen?
Is prima. Ik wacht wel op je PMquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:39 schreef Buitendam het volgende:
De Dominee + The Constant Gardener: ¤10,- inc.?
Jazekerquote:
Dat lijkt me prima. PM maar voor de afhandelingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef FrozenSolid het volgende:
Zoals bij veel vervolgen vind ik ze slechter dan het origineel, dus ik hoef de 2e delen niet (zeker niet bij the fast and the furious)
Con Air
Ice Age
Jurassic Park
Men in Black
The Fast and the Furious
The Truman Show
dan The Rock er nog bij, mits beschikbaar.
30 e incl.
Kan ik je niet enthousiast maken voor nog iets anders? Voor één dvd is het relatief gezien zoveel werk namelijkquote:
Ahh even kijken. Jammer van Team America.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kan ik je niet enthousiast maken voor nog iets anders? Voor één dvd is het relatief gezien zoveel werk namelijk.
Yesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:56 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Is dit die Dit was het nieuws dvd?
http://www.bol.com/nl/p/d(...)000121291/index.html
PM verstuurdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:22 schreef Colin0o het volgende:
40 euro is goed, ga niet moeilijk doen over die 5 euro t.o.v. 10 dvd's.
kan je betalingsgegevens pm'en? stuur ik je het verzendadres.
Er was iemand die mij dat afraaddequote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:22 schreef FrozenSolid het volgende:
alles ontvangen in uitstekende staat, 2 werkdagen na verzenden.
succes met de verkoop van de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |