abonnement Unibet Coolblue
pi_66678732
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:32 schreef Jimbo het volgende:
Dikke pluim voor Dylanesque !

door hem heb ik een uber toffe gitaar nu !
en voor wat ? Noppes nakkes nada ! helemaal gratis

echt top, dankje man !
Dikke pluim
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:28:37 #252
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_66701955
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:31 schreef kastanova het volgende:
Goede ervaring met OG-loco wat betreft een Acer 19"

Afgesproken bij de Mac, even gezellig over onze HTC Touch Pro geluld en scherm netjes incl. kabels e.d. meegekregen.

By the way; de Tomtom heeft het volgehouden en hier de beloofde linkjes .

Tomtom:
http://www.ipmart-forum.com/forumdisplay.php?f=382

Kaarten:
http://www.ipmart-forum.com/forumdisplay.php?f=774

Wel even reggen voor volledige toegang
Thanks! En insgelijks v.w.b. de ervaring.
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:27:30 #253
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_66732385
[TK] Fifa Street 3 voor Xbox 360

Vrijdag was de deal rond, die dag ook gelijk betaald. Beide hebben we Rabobank dus hij had het geld vrijdag al binnen. Gister het spel dan eindelijk gekregen, kan de post zijn.

Alleen op het spel zaten al krassen. CD schoon gemaakt, tijdje gespeeld. Krijg ik opeens een melding in beeld met 'disc is unreadable' en de daarbij horende tekst dat de cd waarschijnlijk vies is of kapot is.

Vind het erg jammer, ik had nog gevraagd of het spel helemaal in orde was. Blijkbaar niet.
11 euro is niet heel veel geld, maar in het verleden heb ik nooit problemen gehad met tweedehands spul en eigenlijk altijd kreeg ik een spel met geen krassen of hele kleine krasjes maar geen problemen. Vandaar dat ik het jammer vind dat het zo is gegaan.
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:56:24 #254
241791 geackoo
geacker dan geack
pi_66737419
Goede ervaring met Elvander, hij kocht een mexx horloge van me, geld was snel binnen, en het horloge goed aangekomen, chapeau!
de geackste
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:13:03 #255
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_66770186
Echt heerlijk om met Wessiej zaken te doen
Snel maar ook netjes verstuurd. Geen krasjes. Een absolute aanrader
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
  zaterdag 7 maart 2009 @ 11:34:29 #256
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_66793742
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:27 schreef Slickk het volgende:
[TK] Fifa Street 3 voor Xbox 360

Vrijdag was de deal rond, die dag ook gelijk betaald. Beide hebben we Rabobank dus hij had het geld vrijdag al binnen. Gister het spel dan eindelijk gekregen, kan de post zijn.

Alleen op het spel zaten al krassen. CD schoon gemaakt, tijdje gespeeld. Krijg ik opeens een melding in beeld met 'disc is unreadable' en de daarbij horende tekst dat de cd waarschijnlijk vies is of kapot is.

Vind het erg jammer, ik had nog gevraagd of het spel helemaal in orde was. Blijkbaar niet.
11 euro is niet heel veel geld, maar in het verleden heb ik nooit problemen gehad met tweedehands spul en eigenlijk altijd kreeg ik een spel met geen krassen of hele kleine krasjes maar geen problemen. Vandaar dat ik het jammer vind dat het zo is gegaan.
Ik ben de verkopende partij en wil hierop graag reageren:

Ik heb het spel zelf ook via Fok! gekocht, toen zaten de krasjes die er nu opzitten er ook al op.
De melding "disc unreadable" heb ik hier nooit gehad.
Mocht dit wel zo zijn geweest, dan had ik hier uiteraard melding van gemaakt, voordat ik de deal was aangegaan.

Wat verder niet in de post van Slickk genoemd wordt, maar wat ik nog wel graag even wil benoemen is dat ik Slickk heb voorgesteld dat hij er mee naar een videotheek ging, daar de schijf liet polijsten en dat we de kosten daarvan zouden delen. Dit vond hij echter niet nodig en hij wilde liever zelf een eigen cd-cleaning setje
gebruiken.

Daarna niks meer van Slickk gehoord, dus ga er eigenllijk vanuit dat het spel nu goed werkt.
Zo niet, dan hoor ik alsnog graag van hem om een oplossing te zoeken
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:12:13 #257
18544 matthijz
Geen icoon aanwezig :P
pi_66805486
Ik heb een goede ervaring gehad met Mista. Een gedeelte aanbetaald en daarna de videocamera gekregen. (Die er als nieuw uitzag, en duidelijk bijna niet was gebruikt.) Daarna het laatste deel van het geld overgemaakt naar de rekening van Mista.

+ Communicatie
+ Verpakking
+ Product

- Helemaal niets
"het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten :) "
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:59:47 #258
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_66809241
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 11:34 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

Ik ben de verkopende partij en wil hierop graag reageren:

Ik heb het spel zelf ook via Fok! gekocht, toen zaten de krasjes die er nu opzitten er ook al op.
De melding "disc unreadable" heb ik hier nooit gehad.
Mocht dit wel zo zijn geweest, dan had ik hier uiteraard melding van gemaakt, voordat ik de deal was aangegaan.

Wat verder niet in de post van Slickk genoemd wordt, maar wat ik nog wel graag even wil benoemen is dat ik Slickk heb voorgesteld dat hij er mee naar een videotheek ging, daar de schijf liet polijsten en dat we de kosten daarvan zouden delen. Dit vond hij echter niet nodig en hij wilde liever zelf een eigen cd-cleaning setje
gebruiken.

Daarna niks meer van Slickk gehoord, dus ga er eigenllijk vanuit dat het spel nu goed werkt.
Zo niet, dan hoor ik alsnog graag van hem om een oplossing te zoeken
Ik heb nog gezegd dat het installeren na 3x proberen de 4e keer wel lukte en daardoor hoeft het spel alleen bij het beginnen met spelen geladen te worden. Dan heb je geen problemen meer met de krassen op de disc. Ik vind het alleen jammer dat mij nooit verteld is dat er krassen op de disc zaten ondanks ik de staat heb gevraagd. Tsja, er zit bij mij geen videotheek in de buurt die dat kan doen, dan moet ik eerst 20km reizen en dat schiet ook niet op, dan ben ik dat geld alweer kwijt.

Het is nu opgelost, maar door verkopen/ruilen als ik het spel beu ben zit er niet in, dat vind ik wel jammer aangezien het spel dan maar stof staat te happen.
  zondag 8 maart 2009 @ 01:50:50 #259
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_66816262
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:59 schreef Slickk het volgende:

[..]

Ik heb nog gezegd dat het installeren na 3x proberen de 4e keer wel lukte en daardoor hoeft het spel alleen bij het beginnen met spelen geladen te worden. Dan heb je geen problemen meer met de krassen op de disc. Ik vind het alleen jammer dat mij nooit verteld is dat er krassen op de disc zaten ondanks ik de staat heb gevraagd. Tsja, er zit bij mij geen videotheek in de buurt die dat kan doen, dan moet ik eerst 20km reizen en dat schiet ook niet op, dan ben ik dat geld alweer kwijt.

Het is nu opgelost, maar door verkopen/ruilen als ik het spel beu ben zit er niet in, dat vind ik wel jammer aangezien het spel dan maar stof staat te happen.
verkoop je hem toch weer aan mij terug?

Ik vind het namelijk een beetje vernaggelwauz dat je hier de hele tijd nega over mij loopt te posten, terwijl ik constant met je mee heb lopen denken, je tegemoet heb willen komen, je geld heb geboden voor het spel.
Maar nee, niks hoefde. Nou komop, wees dan ook zo stoer om hier iets positiefs neer te zetten.

[ Bericht 11% gewijzigd door rudedeltadude op 08-03-2009 01:55:59 ]
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  zondag 8 maart 2009 @ 04:07:34 #260
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_66817764
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:50 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

verkoop je hem toch weer aan mij terug?

Ik vind het namelijk een beetje vernaggelwauz dat je hier de hele tijd nega over mij loopt te posten, terwijl ik constant met je mee heb lopen denken, je tegemoet heb willen komen, je geld heb geboden voor het spel.
Maar nee, niks hoefde. Nou komop, wees dan ook zo stoer om hier iets positiefs neer te zetten.

Volgens mij is dit topic voornamelijk over negatieve dingen toch? En waar heb jij met dingen aan komen zetten dan? Dat ik zelf naar een videotheek of iets dergelijk moet om die disc te laten reparen?

Je hebt zelf dingen aan mij verteld die niet klopten (staat van het spel bijvoorbeeld, nergens vermeldt dat er krassen op zitten) en ik moest het zelf maar oplossen.

Ik kan wel een ballenlikkerij-verhaal ophangen maar daar heeft niemand wat aan. Eén ding weet ik wel, geen deals meer via Fok. Alleen maar gedoe met dit soort users, beetje jammer, terwijl het verder een prima forum is.
pi_66817778
Popjes kunnen jullie dit even verder regelen via PM. Dit topic is voor ervaringen (zeker niet alleen voor negatieve ) dat iemand daar een keer op reageert dat kan maar het is nu wel mooi wel geweest.


Het is overigens erg jammer als je geen aankopen meer wil doen op FOK! door dit akkefietje. Er zijn nog altijd meer tevreden users dan niet tevreden users
ijs_beer fan!
  zondag 8 maart 2009 @ 04:23:54 #262
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_66817827
Excuses, dit was ook mijn laatste reactie hierover, anders had ik het wel via PM gedaan.

Het is alleen jammer dat de laatste drie keer dat ik hier een deal heb gehad, er altijd wel iets was terwijl ikzelf op de dag zelf het product/geld nog verstuur en dat er altijd een gebrek is bij wat ik krijg. Terwijl bij andere fora er niks aan de hand is en het zonder problemen verloopt. Wellicht heb ik ongeluk, maar dan vermijd ik het liever.
pi_66819755
quote:
Op zondag 1 maart 2009 11:35 schreef Speaker_Freak het volgende:
Weet iemand of FOK! ook iets doen aan wanbetalers enzo (mail sturen en miss blocke ofzo)....
geen groot bedrag, maar toch..

zou nog een deel van het geld krijgen van BLEU2T, maar dat boekt ie nooit over!
Na bemiddeling van Rene90 heb ik uiteindelijk mijn laatste paar eurootjes ontvangen.
Na er met Bleu2T over gesproken te hebben leek het een fout van de bank te zijn....


eind goed, al goed dus!

[ Bericht 6% gewijzigd door Speaker_Freak op 08-03-2009 11:45:10 ]
life is music, play it loud
  zondag 8 maart 2009 @ 21:51:39 #264
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_66840713
Fijne deal met spone, verkoop xbox live goldcard, geld overgemaakt en meteen de werkende code via mail gehad, bedankt!

[TK] Xbox Live Gold 3 maanden prepaid kaart
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
  zondag 8 maart 2009 @ 22:12:08 #265
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_66841692
[TK] White gamecube, mario dansstage en donkey konga
Goede zaken gedaan met Motar, nog niet getest maar zal wel goed zitten!!
Sappig !!
pi_66843384
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:51 schreef Motar het volgende:
Fijne deal met spone, verkoop xbox live goldcard, geld overgemaakt en meteen de werkende code via mail gehad, bedankt!

[TK] Xbox Live Gold 3 maanden prepaid kaart
Van deze kant ook alles naar wens. Ging lekker snel
  maandag 9 maart 2009 @ 19:53:11 #267
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_66871328
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
User: SkyChat
Aankoop: spel Bully (360)

Na betaling spel nooit ontvangen. Een PM waarin hij aanbod het geld terug te storten. Daarna, ondanks diverse verzoeken, nooit meer iets gehoord.

Eerste slechte ervaring in V&A. Het was geen wereldschokkend bedrag, maar toch.
Ingetrokken! Fout lag bij het postkantoor! Dank voor SkyChat dat hij er goed achteraan gegaan is!
Van een min naar een dikke plus dus!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_66899998
Zeer goede ervaring met akkom in [TK] hele stapel DVD's
@ akkom: Nogmaals thnx voor je geduld!

  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:18:33 #269
158452 IQM
I am the one
pi_66902982
[TK] DVDtjes
Uitermate fijne ervaringen met user Mikkie.
Negen dvd's besteld en in drie bubbeltjes-enveloppen thuisgestuurd (met keukenpapier in de dvd-hoesjes! )

Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_66904607
kapotte dell c810 gekocht van 9christensen (hoe kóm je aan die naam?) Laptop vlot verstuurd (ik had ook vlot betaald ) En nu zit ik deze post er op te tikken, genietend van het mooie 1600x1200 scherm

Na wat knutselwerk en effe Ubuntu erop werkt alles weer prima, drie goeie accus erbij (en één rotte, maar met zulk oud spul is drie uit vier héél goed )

Dussehhh..
...
pi_66972852
Heel goede ervaring met OG-Loco, Zaterdag betaald en woensdag de grafische rekenmachine in huis!
pi_67015288
Goede ervaring met JeffReal met [TK] Draadloze controller Xbox360

Dinsdag geld overgemaakt hij verstuurde het woensdag, donderdag had mijn buurvrouw het pakketje voor mij in ontvangst genomen en vandaag had ik het in huis. Prima dus!
pi_67028723
tvp
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  vrijdag 20 maart 2009 @ 15:14:37 #274
243259 626b
The Fluffy Bunny
pi_67240659
goede deal met BrokenBond
Blacker than a moonless night, hotter and more bitter than Hell itself. That is coffee
pi_67241871
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 15:14 schreef 626b het volgende:
goede deal met BrokenBond
Insgelijks met 626b dus
pi_67272496
Prima zaken gedaan met DJO in het topic [TK] H4 BI-Xenon HID kit 4300K.

Via pm al vrij snel een deal gemaakt, en verder via mail afgehandeld. Zojuist heb ik de set opgehaald en gemonteerd en het lijkt prima te werken, dus ik ben blij. Mocht het niet goed werken, dan heb ik de bon erbij en nog garantie.

DJO, bedankt!
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_67288451
Goede ervaring met Keltie in het topic [TK] [TR] Xbox 360 Games

Woensdag overgemaakt, hij had het Donderdag binnen en Vrijdagmiddag op de post. Toen ik Zaterdagthuis kwam lag de game op mijn deurmat.
Game was in nieuwstaat, en bonnetje er ook nog bij !
pi_67288994
Goede ervaring met ijsblock !

Netjes in gepakt jongen !
JA!
  zondag 22 maart 2009 @ 13:56:39 #279
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_67292240
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
[TK] DVDtjes
Uitermate fijne ervaringen met user Mikkie.
Negen dvd's besteld en in drie bubbeltjes-enveloppen thuisgestuurd (met keukenpapier in de dvd-hoesjes! )

Zie het nu pas, maar de positieve ervaring was wederzijds .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 22 maart 2009 @ 18:00:36 #280
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_67299800
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:06 schreef Rensjebree het volgende:
Goede ervaring met ijsblock !

Netjes in gepakt jongen !
Bedankt, en ik heb er niet eens mijn best op gedaan!
Heel veel luisterplezier met je cd's!
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_67309419
Beroepsmatige tvp
  dinsdag 24 maart 2009 @ 10:13:29 #282
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67349098
Ruilactie met Schunckelstar;

Goed verlopen, spel in goede staat ontvangen. Netjes verpakt ook

Verkoopactie aan Edwinuss;

Goed verlopen, geld snel ontvangen en het spel dus snel op de bus gedaan
Prettig "zaken doen" op deze manier

Aankoopactie bij Slickk:
Street Fighter IV, kan er nog niets over zeggen maar ik vind het positief als iemand een PM stuurt met de mededeling dat het een dag later op de post gaat omdat er een privé aangelegenheid tussen kwam
Wacht het pakketje af en pas dan deze post positief (of negatief ) aan
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:29:43 #283
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_67357534
DVD Box Rurouni Kenshin ontvangen van Thomas-sama. Perfect ontvangen, erg tevreden. Nu nog even de DVD's omzetten naar regiovrij, en ik ben ook weer happy
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_67367606
Ik heb positieve ervaringen met Mortar .Ik heb van hem het spel GTA San andreas voor de XBOX gekocht. Netjes 1 dag na het geld storten de in bubblewrap verpakte game ontvangen!
pi_67368573
Goede ervaring met donroyco in dit topic!

Het pakketje was al onderweg voor ik de kans had het geld over te maken, mijn complimenten voor de vlotte afhandeling!
Do your worst, for I will do mine..
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:29:24 #286
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67369455
[GEZ] goedkope PC voor bijstandsmoeder

Op zich is alles keurig gegaan en is de overdracht volgens afspraak verlopen (ik was er zelf niet bij). Maar toch was het leuk geweest om nog eens te horen of de pc bij thuiskomst beviel (of juist niet).
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 25 maart 2009 @ 06:55:42 #287
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67381410
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:13 schreef Keltie het volgende:
Ruilactie met Schunckelstar;

Goed verlopen, spel in goede staat ontvangen. Netjes verpakt ook

Verkoopactie aan Edwinuss;

Goed verlopen, geld snel ontvangen en het spel dus snel op de bus gedaan
Prettig "zaken doen" op deze manier

Aankoopactie bij Slickk:
Street Fighter IV, kan er nog niets over zeggen maar ik vind het positief als iemand een PM stuurt met de mededeling dat het een dag later op de post gaat omdat er een privé aangelegenheid tussen kwam
Wacht het pakketje af en pas dan deze post positief (of negatief ) aan
Nou, SFIV is goed aangekomen. Niets meer dan lof.

Maar zo hebben we ook nog dit topic:
[TK]Verschillende BluRays (aantal zelfs in seal) van KlotePino33.
Die bood BluRay films aan voor ¤16,-
Dus daar kocht ik:
XXX (bij FRS ¤19.99)
XXX: The Next Level (bij FRS ¤24.99)
Underworld: Evolution(bij FRS ¤19.99)

Vergeleken met Nederlandse BluRay's van deze film (even snel bekeken bij Bol.com en FRS) was ¤16,- niet heel duur maar wat blijkt? Meneer koopt ze zelf bij www.dvd.co.uk om ze dan op te laten sturen naar het adres van de koper.
Wat blijkt nog meer? Nou, de prijzen vooral:

XXX -> Ł9.91 -> ¤10.76
XXX: The Next Level -> Ł8.95 -> ¤9.72
Underworld: Evolution -> Ł9.45 -> ¤10.27

Underworld: Evolution had daarbij nog eens geen NL-Subs (waar ik dus eigenlijk niet vanuit was gegaan omdat ik dacht dat het NL BR Disc's waren). Nu maakt dat voor mij niet echt uit, maar ik kijk ook weleens een filmpje met iemand anders.

Al met al vind ik het een schrale jodenactie van jewelste.
pi_67381426
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 06:55 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nou, SFIV is goed aangekomen. Niets meer dan lof.

Maar zo hebben we ook nog dit topic:
[TK]Verschillende BluRays (aantal zelfs in seal) van KlotePino33.
Die bood BluRay films aan voor ¤16,-
Dus daar kocht ik:
XXX (bij FRS ¤19.99)
XXX: The Next Level (bij FRS ¤24.99)
Underworld: Evolution(bij FRS ¤19.99)

Vergeleken met Nederlandse BluRay's van deze film (even snel bekeken bij Bol.com en FRS) was ¤16,- niet heel duur maar wat blijkt? Meneer koopt ze zelf bij www.dvd.co.uk om ze dan op te laten sturen naar het adres van de koper.
Wat blijkt nog meer? Nou, de prijzen vooral:

XXX -> Ł9.91 -> ¤10.76
XXX: The Next Level -> Ł8.95 -> ¤9.72
Underworld: Evolution -> Ł9.45 -> ¤10.27

Underworld: Evolution had daarbij nog eens geen NL-Subs (waar ik dus eigenlijk niet vanuit was gegaan omdat ik dacht dat het NL BR Disc's waren). Nu maakt dat voor mij niet echt uit, maar ik kijk ook weleens een filmpje met iemand anders.

Al met al vind ik het een schrale jodenactie van jewelste.
Met dat blu-ray topic zijn we al bezig en proberen jullie ook op de hoogte te houden, het topic zelf is al gesloten in ieder geval. Ik hoop dat we dit tot een goed eind kunnen brengen.
  woensdag 25 maart 2009 @ 07:09:05 #289
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67381449
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 07:00 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Met dat blu-ray topic zijn we al bezig en proberen jullie ook op de hoogte te houden, het topic zelf is al gesloten in ieder geval. Ik hoop dat we dit tot een goed eind kunnen brengen.
Weet ik
Dacht het alleen nog even te vermelden hier, met de naam van de TS erbij enzo..
In zulk soort gevallen kan je er niet genoeg pek en veren overheen flikkeren
pi_67381819
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:13 schreef Keltie het volgende:
Ruilactie met Schunckelstar;

Goed verlopen, spel in goede staat ontvangen. Netjes verpakt ook
dat is geheel wederzijds, spel in nieuwstaat en snel ontvangen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_67382605
Ik heb een externe Iomega HD van Basso gekocht, tenminste ik heb vorige week dinsdag het geld via internetbankieren overgemaakt en toen heb ik een vrijdag gevraagd of hij het geld al had ontvangen, dit was wel het geval en hij zou de HD een zaterdag op de bus doen, nu is het een woensdag en ik heb nog steeds niks ontvangen, misschien ben ik wel te ongeduldig, maar ik had nu toch al wel iets mogen ontvangen?
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:35:48 #292
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67383297
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:08 schreef sillie83 het volgende:
Ik heb een externe Iomega HD van Basso gekocht, tenminste ik heb vorige week dinsdag het geld via internetbankieren overgemaakt en toen heb ik een vrijdag gevraagd of hij het geld al had ontvangen, dit was wel het geval en hij zou de HD een zaterdag op de bus doen, nu is het een woensdag en ik heb nog steeds niks ontvangen, misschien ben ik wel te ongeduldig, maar ik had nu toch al wel iets mogen ontvangen?
Ik gok dat'ie vandaag binnenkomt
Als hij hem daadwerkelijk zaterdag heeft gepost..
pi_67383384
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:08 schreef sillie83 het volgende:
Ik heb een externe Iomega HD van Basso gekocht, tenminste ik heb vorige week dinsdag het geld via internetbankieren overgemaakt en toen heb ik een vrijdag gevraagd of hij het geld al had ontvangen, dit was wel het geval en hij zou de HD een zaterdag op de bus doen, nu is het een woensdag en ik heb nog steeds niks ontvangen, misschien ben ik wel te ongeduldig, maar ik had nu toch al wel iets mogen ontvangen?
Heb je geen 3s code ontvangen, dan kan je je pakketje volgen.
Kan goed dat hij vandaag binnenkomt, als hij zaterdag wordt gebracht komt hij maandag pas in het hele circuit.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:00:27 #294
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67383875
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:38 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb je geen 3s code ontvangen, dan kan je je pakketje volgen.
Kan goed dat hij vandaag binnenkomt, als hij zaterdag wordt gebracht komt hij maandag pas in het hele circuit.
+ dat er, meen ik vanuit mijn postbodetijd te herinneren, op maandag geen "grote" pakketten bezorgd worden?
pi_67384219
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:00 schreef Keltie het volgende:

[..]

+ dat er, meen ik vanuit mijn postbodetijd te herinneren, op maandag geen "grote" pakketten bezorgd worden?
Er was wel iets in die richting ,of geen pakketen onder rembours of iets. Komt er volgens mij op neer dat het pakket gewoon in het proces zit en vandaag aankomt .
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_67385089
Nee, ik heb geen track&trace code gehad, we wachten het vandaag nog ff
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:53:31 #297
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_67391448
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_67391675
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:01:02 #299
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_67396079
Beste mensen,

Als ik ergens het zuur van krijg is het gebrek aan communicatie enzo. Afgelopen maandag netjes na betaling een ATI3850 HD op de bus gedaan, zo'n beetje naar eindbestemming gevolgd. Echter, ik hoor niets meer. Altijd een beetje sneu dat mensen wel even grijpen en pakken zonder een bedankje of 'hij is netjes binnen'.
[Het kan ook nog altijd dat een pakketje niet goed aankomt of te laat]
Dat was het
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:36:01 #300
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_67409163
Fijn zaken doen met parapono.

Heb [TK] Drie gelijksluitende cilindersloten van Nemef en [TK] Vodafone Prepaid simkaart aan haar verkocht. Geen gezeur over de verzendkosten, snelle betaling en vlotte communicatie.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')