hoezo verblindend?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef DJO. het volgende:
@ Turquaz52 ; Is een onbekend merk, geen Pilot of Camco oid.
@ dahei ; Precies, smaken verschillen gelukkig. Zelf had ik ook 6000k in me Golf 4 alleen wou ik richting de OEM kant gaan vandaar de 4300K maar zie hieronder de foto, is aardig wit ook
Klopt dat de setjes voor rond de ¤85 te koop staan maar dan heb je geen BI xenon
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef DJO. het volgende:
@ dahei ; Precies, smaken verschillen gelukkig. Zelf had ik ook 6000k in me Golf 4 alleen wou ik richting de OEM kant gaan vandaar de 4300K maar zie hieronder de foto, is aardig wit ook
Klopt dat de setjes voor rond de ¤85 te koop staan maar dan heb je geen BI xenon
Ik zie het nu ja, alleen de vraag of het goed zal werken, en of de ballasten lang mee zullen gaan.
[ afbeelding ]
Check even het linkje dat ik eronder heb gezet...quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef DJO. het volgende:
[ afbeelding ]
Det is wel heel goedkoop!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:59 schreef Da_Wei het volgende:
Uhm.. Ik had een nieuwe xenonkit incl. verzendkosten uit China voor 32 euro.. (geen bi-xenon, maar toch)
Dat had je erin niet vermeld, maar dat maakt niet uit. Het ging wel degelijk om een Bi-Xenon setje. Aangezien je niet ingaat op mijn bod neem ik gemakshalve aan dat je niet akkoord gaat. Ik koop hem dan wel ergens anders!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:20 schreef DJO. het volgende:
@ dahei ; In mijn post had ik het erin vermeld dat ik het gezien had je link...
Er zit geen hoogte regeling op je setje dus is het rommel. Het is dus geen onzinnige opmerking. Dat die rommel nog niet verboden is mij echt een raadsel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:20 schreef DJO. het volgende:
@ ColtZ40 ; Knap dat je je conclusie kan trekken n.a.v. de bovenstaande foto en dan de opmerking van Jordy dat het rommel isHou je onzinnige opmerkingen lekker voor je, dank u.
Dan weet niemand hoe ze die rommel moeten aansluiten. Xenon af fabriek daar zit een hoogte regelaar in zodat de tegenligger niet word verblind. Die achteraf setjes hebben dat niet en dat kan ook niet voor die prijs.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef radjatoe het volgende:
@ColtZ40
ga je nu in ieder topic van Xenonlampen lopen zeuren dat het jou verblind? Jammer dat ze niet voor jouw fiets te koop zijn he? Hoogte regeling zit niet in je lampen, zit in je koplampunit..in de bi-xenon zit wel een spiegel welke draaid zodat je of groot of gedimt groot licht hebt..
huilie..
Schopje voor je Xenon..jammer, ik zoek h7
Lul niet zo dom. Bij xenon af fabriek zit automatische hoogte regeling op en bij een gewone koplamp niet. Dus in een gewone koplamp werk achteraf xenon niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:16 schreef radjatoe het volgende:
@coltz40
Duh..lezen is ookeen kunst..Pfff, nog een keer dan
in de lampen zelf zitten ook geen hoogteregelaars..de hoogteregeling wordt geregeld vanuit je koplampunit..welke xenonlamp dan ook (oem of aftermarket) zijn gewoon staafjes gevuld met Xenon gas
Verblinden heeft meer te maken met het feit dat je na inbouw de lampen moet afstellen..en daar wringt jouw schoentje..helemaal als jij in de regen je krantenwijk moet doen op je gazelle (waar helaas geen xenon voor te krijgen is) en dat je dan verblind wordt en je daarna bij je moeder een kopje thee met een koekje en een knuffel gaat nuttigen..
HET IS NIET EEN KWESTIE VAN EEN KEER AFSTELLEN. DAT MOET HIJ ONDER HET RIJDEN CONSTANT DOEN ZODAT DE TEGENLIGGERS ER GEEN LAST VAN HEBBEN.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:33 schreef radjatoe het volgende:
theekaakje lutser...
in je koplampunit wordt het geregeld..niet in je xenonlampje..oplossing, laten afstellen dus
ga s ff leren lezen ofzo..
of snap je het simpel weg niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |