abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66657094
Bij deze bied ik mijn pas gekochte xenon set aan omdat ik een ander setje koplampen heb gekocht ( angeleyes )
en helaas genoodzaakt ben om over te stappen naar H7.

De set word compleet geleverd en zit 2 jaar garantie op, de dealer van deze setjes is gevestigd in Dordrecht
dus niet dat je naar Hongkong of iets dergelijks moet bellen of sturen mocht er ooit iets mis zijn.

Het gaat om H4 BI-xenon oftewel ook grootlicht xenon, de lichtopbrengst is bizar en goed fel!
De kleur is 4300K, wat een aanrader is voor mensen die het graag OEM willen houden ( af fabriek ), en natuurlijk
voor de mensen die meer zicht op de weg willen, 4300K is welliswaar de kleur met het meeste lichtopbrengst en geeft een chique
wit/geel licht en is helemaal mooi i.c.m. koplampen met een lens erin.

Ze zitten momenteel nog in mijn Corsa, en rij met heldere glazen in de units en totaal geen last van seinende mensen dat het verblind,
omdat je veel verhalen lees dat je met de 'geen lensunits' veel last kan hebben van verblinding voor tegenliggers.

De set is nog geen twee weken geleden gekocht voor ¤139,00 en mag weg voor ¤100,-

De doos is ook nog aanwezig en word geleverd met mijn factuur i.v.m. garantie.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik ze graag.

Groetjes Joey

pi_66661387
Het gaat btw om de 35Watt uitvoering
pi_66719802
up
pi_66726938
Welk merk?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_66727942
Ik heb wel interesse, maar de kleur heeft niet mijn eerste keuze, ik vind 6000k (bijna daglicht) het mooiste.
Dat is echter een kwestie van smaak
Je prijs vind ik aan de hoge kant. Dit soort setjes zijn al te koop voor 85 euro (http://www.samenkopen.net/action_product/894698/176598). Om dan 100 euro te vragen voor een tweedehands setje vind ik exhorbitant hoog. Zeker omdat dit soort lampen niet onbeperkt meegaan.

Hierdoor bied ik 50 euro incl. verzenden, iets wat me heel redelijk lijkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door dahei op 05-03-2009 23:18:08 ]
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_66735082
@ Turquaz52 ; Is een onbekend merk, geen Pilot of Camco oid.

@ dahei ; Precies, smaken verschillen gelukkig. Zelf had ik ook 6000k in me Golf 4 alleen wou ik richting de OEM kant gaan vandaar de 4300K maar zie hieronder de foto, is aardig wit ook

Klopt dat de setjes voor rond de ¤85 te koop staan maar dan heb je geen BI xenon

pi_66735103
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef DJO. het volgende:

@ dahei ; Precies, smaken verschillen gelukkig. Zelf had ik ook 6000k in me Golf 4 alleen wou ik richting de OEM kant gaan vandaar de 4300K maar zie hieronder de foto, is aardig wit ook

Klopt dat de setjes voor rond de ¤85 te koop staan maar dan heb je geen BI xenon

[ afbeelding ]
hoezo verblindend?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_66735131
quote:

Ik zie het nu ja, alleen de vraag of het goed zal werken, en of de ballasten lang mee zullen gaan.

[ afbeelding ]
pi_66735203
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

hoezo verblindend?
Precies, rommel is het.
pi_66735232
quote:

[ afbeelding ]
Check even het linkje dat ik eronder heb gezet...
http://www.samenkopen.net/action_product/894698/176598
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_66735628
Uhm.. Ik had een nieuwe xenonkit incl. verzendkosten uit China voor 32 euro.. (geen bi-xenon, maar toch)
pi_66738353
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:59 schreef Da_Wei het volgende:
Uhm.. Ik had een nieuwe xenonkit incl. verzendkosten uit China voor 32 euro.. (geen bi-xenon, maar toch)
Det is wel heel goedkoop!!
Ik heb de mijne (2stuks nu op bestelling) voor 45 euri de stuk
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_66740695
Gelieve niet verder mijn topic te vervuilen met aanbiedingen van xenonsetjes wie waar wat heeft gekocht..
pi_66740830
@ Jordy-B ; Komt omdat de foto vanuit een hoek is genomen waar het LIJKT alsof het verblindend is, staat keurig afgesteld

@ ColtZ40 ; Knap dat je je conclusie kan trekken n.a.v. de bovenstaande foto en dan de opmerking van Jordy dat het rommel is Hou je onzinnige opmerkingen lekker voor je, dank u.

@ dahei ; In mijn post had ik het erin vermeld dat ik het gezien had je link...
pi_66749406
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:20 schreef DJO. het volgende:
@ dahei ; In mijn post had ik het erin vermeld dat ik het gezien had je link...
Dat had je erin niet vermeld, maar dat maakt niet uit. Het ging wel degelijk om een Bi-Xenon setje. Aangezien je niet ingaat op mijn bod neem ik gemakshalve aan dat je niet akkoord gaat. Ik koop hem dan wel ergens anders!
Succes verder met de verkoop!
pi_66756436
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:20 schreef DJO. het volgende:

@ ColtZ40 ; Knap dat je je conclusie kan trekken n.a.v. de bovenstaande foto en dan de opmerking van Jordy dat het rommel is Hou je onzinnige opmerkingen lekker voor je, dank u.
Er zit geen hoogte regeling op je setje dus is het rommel. Het is dus geen onzinnige opmerking. Dat die rommel nog niet verboden is mij echt een raadsel.

Ja, ik heb last van die meuk.
pi_66757302
@ dahei ; Oke prima, succes!

@ ColtZ40 ; Goedzo, uitgerateld?
pi_66764373
@ColtZ40

ga je nu in ieder topic van Xenonlampen lopen zeuren dat het jou verblind? Jammer dat ze niet voor jouw fiets te koop zijn he? Hoogte regeling zit niet in je lampen, zit in je koplampunit..in de bi-xenon zit wel een spiegel welke draaid zodat je of groot of gedimt groot licht hebt..

huilie..

Schopje voor je Xenon..jammer, ik zoek h7
Booooinggg......
pi_66764975
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef radjatoe het volgende:
@ColtZ40

ga je nu in ieder topic van Xenonlampen lopen zeuren dat het jou verblind? Jammer dat ze niet voor jouw fiets te koop zijn he? Hoogte regeling zit niet in je lampen, zit in je koplampunit..in de bi-xenon zit wel een spiegel welke draaid zodat je of groot of gedimt groot licht hebt..

huilie..

Schopje voor je Xenon..jammer, ik zoek h7
Dan weet niemand hoe ze die rommel moeten aansluiten. Xenon af fabriek daar zit een hoogte regelaar in zodat de tegenligger niet word verblind. Die achteraf setjes hebben dat niet en dat kan ook niet voor die prijs.
pi_66765945
@coltz40

Duh..lezen is ookeen kunst..Pfff, nog een keer dan

in de lampen zelf zitten ook geen hoogteregelaars..de hoogteregeling wordt geregeld vanuit je koplampunit..welke xenonlamp dan ook (oem of aftermarket) zijn gewoon staafjes gevuld met Xenon gas

Verblinden heeft meer te maken met het feit dat je na inbouw de lampen moet afstellen..en daar wringt jouw schoentje..helemaal als jij in de regen je krantenwijk moet doen op je gazelle (waar helaas geen xenon voor te krijgen is) en dat je dan verblind wordt en je daarna bij je moeder een kopje thee met een koekje en een knuffel gaat nuttigen..
Booooinggg......
pi_66766109
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:16 schreef radjatoe het volgende:
@coltz40

Duh..lezen is ookeen kunst..Pfff, nog een keer dan

in de lampen zelf zitten ook geen hoogteregelaars..de hoogteregeling wordt geregeld vanuit je koplampunit..welke xenonlamp dan ook (oem of aftermarket) zijn gewoon staafjes gevuld met Xenon gas

Verblinden heeft meer te maken met het feit dat je na inbouw de lampen moet afstellen..en daar wringt jouw schoentje..helemaal als jij in de regen je krantenwijk moet doen op je gazelle (waar helaas geen xenon voor te krijgen is) en dat je dan verblind wordt en je daarna bij je moeder een kopje thee met een koekje en een knuffel gaat nuttigen..
Lul niet zo dom. Bij xenon af fabriek zit automatische hoogte regeling op en bij een gewone koplamp niet. Dus in een gewone koplamp werk achteraf xenon niet.
pi_66766575
theekaakje lutser...

in je koplampunit wordt het geregeld..niet in je xenonlampje..oplossing, laten afstellen dus

ga s ff leren lezen ofzo..

of snap je het simpel weg niet?
Booooinggg......
pi_66766734
Inderdaad. Aangezien het lichtbeeld behoorlijk veranderd bij HID is het nodig om de lampen bij te stellen, anders verblind je iedereen. Na het inbouwen van je HID setje moet je even langs je garage waar ze je lampen bijstellen. Het probleem is dat de meeste dit niet doen...
pi_66766934
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:33 schreef radjatoe het volgende:
theekaakje lutser...

in je koplampunit wordt het geregeld..niet in je xenonlampje..oplossing, laten afstellen dus

ga s ff leren lezen ofzo..

of snap je het simpel weg niet?
HET IS NIET EEN KWESTIE VAN EEN KEER AFSTELLEN. DAT MOET HIJ ONDER HET RIJDEN CONSTANT DOEN ZODAT DE TEGENLIGGERS ER GEEN LAST VAN HEBBEN.

Ik snap het wel maar jij hebt er een beetje moeite mee.......
pi_66769611
Misschien moet je het gewoon beter uitleggen wat je bedoeld.

Af fabriek Xenon lampen zitten in een behuizing met automatische hoogte afstelling. Als de auto (achterin) zwaarder wordt of scheef staat dan wordt dit automatisch gecorrigeerd. Dit is normaal gesproken niet het geval, een gemiddelde auto heeft geen of handmatige hoogteafstelling. Hierdoor is het mogelijk om een tegenligger te verblinden, bijvoorbeeld als er veel gewicht in de kofferbak ligt of als je een heuvel oprijd.
Dit is natuurlijk wel enigszins op te lossen met de handmatige hoogteafstelling, maar dan geld alleen met het kofferbak verhaal.

Echter... Met gewone lampen heb je dit ook, alleen is het licht niet zo fel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')