Zie het nu pas, maar de positieve ervaring was wederzijdsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
[TK] DVDtjes
Uitermate fijne ervaringen met user Mikkie.
Negen dvd's besteld en in drie bubbeltjes-enveloppen thuisgestuurd (met keukenpapier in de dvd-hoesjes!)
Bedankt, en ik heb er niet eens mijn best op gedaan!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:06 schreef Rensjebree het volgende:Goede ervaring met ijsblock !
Netjes in gepakt jongen !
Nou, SFIV is goed aangekomen. Niets meer dan lof.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:13 schreef Keltie het volgende:
Ruilactie met Schunckelstar;
Goed verlopen, spel in goede staat ontvangen. Netjes verpakt ook
Verkoopactie aan Edwinuss;
Goed verlopen, geld snel ontvangen en het spel dus snel op de bus gedaan
Prettig "zaken doen" op deze manier
Aankoopactie bij Slickk:
Street Fighter IV, kan er nog niets over zeggen maar ik vind het positief als iemand een PM stuurt met de mededeling dat het een dag later op de post gaat omdat er een privé aangelegenheid tussen kwam
Wacht het pakketje af en pas dan deze post positief (of negatief) aan
Met dat blu-ray topic zijn we al bezigquote:Op woensdag 25 maart 2009 06:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou, SFIV is goed aangekomen. Niets meer dan lof.
Maar zo hebben we ook nog dit topic:
[TK]Verschillende BluRays (aantal zelfs in seal) van KlotePino33.
Die bood BluRay films aan voor ¤16,-
Dus daar kocht ik:
XXX (bij FRS ¤19.99)
XXX: The Next Level (bij FRS ¤24.99)
Underworld: Evolution(bij FRS ¤19.99)
Vergeleken met Nederlandse BluRay's van deze film (even snel bekeken bij Bol.com en FRS) was ¤16,- niet heel duur maar wat blijkt? Meneer koopt ze zelf bij www.dvd.co.uk om ze dan op te laten sturen naar het adres van de koper.
Wat blijkt nog meer? Nou, de prijzen vooral:
XXX -> £9.91 -> ¤10.76
XXX: The Next Level -> £8.95 -> ¤9.72
Underworld: Evolution -> £9.45 -> ¤10.27
Underworld: Evolution had daarbij nog eens geen NL-Subs (waar ik dus eigenlijk niet vanuit was gegaan omdat ik dacht dat het NL BR Disc's waren). Nu maakt dat voor mij niet echt uit, maar ik kijk ook weleens een filmpje met iemand anders.
Al met al vind ik het een schrale jodenactie van jewelste.
Weet ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Met dat blu-ray topic zijn we al bezigen proberen jullie ook op de hoogte te houden, het topic zelf is al gesloten in ieder geval. Ik hoop dat we dit tot een goed eind kunnen brengen.
dat is geheel wederzijds, spel in nieuwstaat en snel ontvangenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:13 schreef Keltie het volgende:
Ruilactie met Schunckelstar;
Goed verlopen, spel in goede staat ontvangen. Netjes verpakt ook
Ik gok dat'ie vandaag binnenkomtquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:08 schreef sillie83 het volgende:
Ik heb een externe Iomega HD van Basso gekocht, tenminste ik heb vorige week dinsdag het geld via internetbankieren overgemaakt en toen heb ik een vrijdag gevraagd of hij het geld al had ontvangen, dit was wel het geval en hij zou de HD een zaterdag op de bus doen, nu is het een woensdag en ik heb nog steeds niks ontvangen, misschien ben ik wel te ongeduldig, maar ik had nu toch al wel iets mogen ontvangen?
Heb je geen 3s code ontvangen, dan kan je je pakketje volgen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:08 schreef sillie83 het volgende:
Ik heb een externe Iomega HD van Basso gekocht, tenminste ik heb vorige week dinsdag het geld via internetbankieren overgemaakt en toen heb ik een vrijdag gevraagd of hij het geld al had ontvangen, dit was wel het geval en hij zou de HD een zaterdag op de bus doen, nu is het een woensdag en ik heb nog steeds niks ontvangen, misschien ben ik wel te ongeduldig, maar ik had nu toch al wel iets mogen ontvangen?
+ dat er, meen ik vanuit mijn postbodetijd te herinneren, op maandag geen "grote" pakketten bezorgd worden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb je geen 3s code ontvangen, dan kan je je pakketje volgen.
Kan goed dat hij vandaag binnenkomt, als hij zaterdag wordt gebracht komt hij maandag pas in het hele circuit.
Er was wel iets in die richting ,of geen pakketen onder rembours of iets. Komt er volgens mij op neer dat het pakket gewoon in het proces zit en vandaag aankomtquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
+ dat er, meen ik vanuit mijn postbodetijd te herinneren, op maandag geen "grote" pakketten bezorgd worden?
Oh, mag dat ook hierquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:53 schreef Papabear het volgende:
[TK] Mazda 121 LX 1.3i 16V - APK bijna verlopen mag dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |