quote:
Intel Mobile 945 256 MBquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:20 schreef DJSmiley het volgende:
Wat voor videokaart zat erin? Ik heb hier namelijk nog een Geforce FX Go 5700 liggen uit een Acer 5000-serie.
Jammerquote:
Ben nu niet in Arnhem, maar zal zo snel mogelijk (morgen) foto's maken..quote:Op zondag 22 maart 2009 08:40 schreef EdmondDantes het volgende:
Interesse in de DVD drive, kun je even een foto hiervan maken of aangeven welk model het is? Dan kan ik kijken of ie in mijn laptopje past.
Bod genoteerd.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:04 schreef Folkwin het volgende:
Ik bied 10 euro incl. voor de twee keer 1 GB
Oké, voor 15 euro hebben we een deal.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:31 schreef Folkwin het volgende:
Hoor het btw wel graag voor morgenavond.
Wil hem dinsdag bij iemand inbouwen namelijk.
Ik kan ze nieuw voor 11,50 krijgen.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oké, voor 15 euro hebben we een deal.
Is ook goedquote:Op zondag 22 maart 2009 14:09 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Ik kan ze nieuw voor 11,50 krijgen.
Dus ik wil tot 12,50 gaan, dan heb ik er 2 voor de prijs van 1
Done.quote:
Ik heb het inmiddels even opgezocht, en die drive zou in mijn laptopje moeten passen. Voor 12 euro inclusief verzendkosten (hij kan wel in een bubbelenvelopje als brievenbuspost neem ik aan?) wil ik hem wel van je overnemen. Als je hiermee akkoord gaat PM dan even je gegevens door, dan handelen we het verder af.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ben nu niet in Arnhem, maar zal zo snel mogelijk (morgen) foto's maken..
Is goed, je krijgt zo PM.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:23 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels even opgezocht, en die drive zou in mijn laptopje moeten passen. Voor 12 euro inclusief verzendkosten (hij kan wel in een bubbelenvelopje als brievenbuspost neem ik aan?) wil ik hem wel van je overnemen. Als je hiermee akkoord gaat PM dan even je gegevens door, dan handelen we het verder af.
Wederom PM.quote:
Ik ben blij met jou!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |