garantie zit er niet meer opquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:59 schreef Opperkwal het volgende:
bonnetje voor garantie aanwezig enzo?
er zit er 1 in van 160 gb, kan best zijn dat er wel een grotere in kan, nooit geprobeerdquote:Op maandag 1 december 2008 22:00 schreef blessed19 het volgende:
kan je zelf een HD erin plempen?
volgens mij is hij nu zo'n 2 jaar oudquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:45 schreef Bastoenie het volgende:
Hoe oud is die?![]()
Zie dat je uit Enschede komt dus kan eventueel dan wel ophalen.
kan wel een keer een foto makenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:42 schreef Bastoenie het volgende:
Ben bang dat het er niet op zit..
Maar vraag het toch, zit er een USB aansluiting op of niet? Kan je anders een foto's maken?Voor andere misschien handig qua aansluitingen, voor mij als er geen USB op zit gaat het over waarschijnlijk.
Dan gaat het over voor diegene waarvoor ik hem in gedachten had, zit er wel een aansluiting op voor home cinema set? Of gewoon fotootje van de achterkant dan kan ik het zienquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:33 schreef mtv het volgende:
[..]
kan wel een keer een foto maken
een usb aansluiting zit er zeker niet op
voor zo'n laag bedrag vind ik het niet de moeite waard om een foto te zettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef Cynix ® het volgende:
Zonder foto verkoop je hier niks. En terecht.
het apparaat had inderdaad problemen, maar die zijn opgelostquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Dethroned het volgende:
15 euro, en dan wil ik wel de niuwste flash update hebben. Het geval heeft zoveel errors en handicaps in vroegere firmware versies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |